NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: prodej Nissanu Almery v Praze
Ještě k těm servisům v Praze.Já jsem kupoval Almeru přímo u Nissanu ve Vysočanech, protože tam prodává auta můj bývalý kolega z práce,takže na záruční prohlídky jezdím do servisu i tam a jsem s nima spokojen.S ostaními servisy nemám žádný zkušenosti, jen jednou jsem jel okolo Beta Hasse ve Stodůlkách, na něco jsem se potřeboval zeptat co se týkalo spodku vozu a oni mi bez problému auto zvedli na zvedáku a vše vysvětlili.Zajímavý taky bylo, když jsem měl jet na první záruční prohlídku (mimochodem platí se za ně), tak jsem obvolal všechny pražské servisy a byl docela rozdíl v cenách, protože některý servis říká,že stačí používat polosyntetický olej, jiný zase doporučuje plnou syntetiku a ta je dražší.Možná že do nový Almery už dávaj všude jen syntetiku.Někde chtěli auto nechat 2-3 hod, jinde půl dne.Mám dojem,že v Řevnicích můžeš být během prohlídky i u auta,ale už si to nepamatuji přesně.Pro pozáruční servis je dobré si zjistit jaké kde mají hodinové sazby za práci. -
« Re: prodej Nissanu Almery v Praze
Asi bude nejlepší obtelefonovat všechny prodejce a zeptat se, záleží taky s jakou leasingovkou mají uzavřené smlouvy.Nezapomeň na Řevnice u Prahy, tam snad nejčastěji z místních prodejců mívali různé akce.Jednou mi některý z mimopražských prodejců nabízel i autorádio zdarma. -
« prodej Nissanu Almery v Praze
Ahoj,
tak uz jsem se na 90% rozhodl, ze koupim Nissana Almeru 1.5 5dv. na leasing. Nevite nahodou nekdo, kdo nabizi nejlepsi podminky pri nakupu noveho auta na leasing v Praze (pripadne nabizi nejake akce)? Pripadne, mohli byste se podelit take o zkusenosti se servisy v Praze (rychlost, ceny, schopnosti)? A posledni vec, jake servisni intervaly ma nova Almera ?
Diky, Snehulak -
"-- skrytý --" 07.03.01 15:28
« Re: Almera 2.2 di
Verze Sport má pro ČR standardně dodávaná plech kola, rozměr pneu 195/65???/15. Jestli to funguje jako u jiných značek aut, obutí je co kus od jiné firmy (Michelin, Dunlop, Pirelli,...)Osobně bych obutí považoval za běžný standard spíše v nižší cenové úrovni. Je docela chyba, že si nelze objednat přímo požadovaný typ pneu. Doplňků na Almeru se dá objednat také dost, zaujal mne CD-changer v palubce, který je chráněný kódem imobilizeru vozu (vykládej to ale zlodějům!). Bohužel cena je cca 18.000,-. Al kola od Nissanu jsou také dost drahá.
U Almery bych jako velké plus viděl tříletou záruku a možná to, že se moc nekrade jako jiné značky. Jako mínus vzhledem k prodaným kusům a k tomu, že u Nissana je tento přímovsřikový motor nový,pak asi malou zkušenost servisu. -
« Bez nadpisu
Cau,mam par otazek ohledne Almery 1.5.Jelikoz me ted konci leasing na Micru,jeste asi dva mesice,tak premyslim co dal.Bohuzel me stve, ze nemuzu vyuzit slevy 8 procent,ale co se da delat.Taze jsem se rozhodl pro tu,za 427 000 s klimou,ABS,2 airbagy.Je my jasny,ze 1.5 nebude zadnej trhac asfaltu,ale jelikoz jsem celkem pohodar,tak me to bude stacit.Nedavno jsem jel s tou starsi Almerou a byl jsem celkem spokojenej,i kdyz moje Micra byla trosku zivejsi,to vite, je to 1.3 55Kw 850Kg hmotnost.Mam dojem ze nova Almera je jeste asi o metrak tezsi,nez ta predchozi,ma o 3 koniky vic,lepsi tocak uz pri 2800,ale na zrychleni je pomalejsi,asi o 1.3 sekundy.Me osobne zaujala kombinovana spotreba 6.6,coz je dobry.Napiste nekdo nejaky zkusenosti,tady v ty rubrice je vzdycky tak mrtvo,jako kdyby nikdo nemel Nissan.Dekuju predem,ze me nikdo nebude premlouvat do jinyho auto,ja jsem celkem rozhodnutej,Cau -
« Almera 2.2 di
Ahoj!Diky za odpovedi a preji mnoho stastnych kilometru a prosim piste sem dale vsechny sve zkusenosti.Jeste bych se chtel zeptat jaka kola ma verze Sport,nebot na vsech fotkach co jsem Almeru videl byla hlinikova,ale nikde a to ani na webu nissanu neni zminka jaka kola tam jsou.Jake pneu pouziva standartne Almera.Jsou kvalitni? -
"-- skrytý --" 03.03.01 09:31
« Re: Nissan Almera 2.2 di
Dle informace dealera se verze 2,d tdi ve verzi Sport dá objednat, cena je pokud si dobře vzpomínám 580.000. Testoval jsem všechny tři verze motorů (měl jsem předtím Tdi), 1,5 byla velice tichá, 1,8 měla sportovnější zvuk a samozřejmě lepší krouťák a 2,2 Tdi byla bomba. Ten zátah je neuvěřitelný. Zpřevodování velice dlouhé, jel jsem s ní 220 a pokud si dobře vzpomínám, na otáčkoměru byly necelé 4000. Také podvozek a brzdy (funkce posilovače pro nouzové brzdění) je super. Kvalita zpracování interiéru je špičková, studený motor se však jevil dost hlučný a vibrující. Vadilo mi nemožnost objednání autom. klimy. Kdybych nedostal od dealera slevu 107 tis. na VW Bora 85 kW/6 st s aut. klimatizací a vlastně obdobnou výbavou, šel bych býval do almery. Tahle mě bora vyšla defacto na stejné peníze, ten 6 kvalt je na úsporu dost znát. Zatím jezdím (2/3 město, 1/3 venek) za 5,5 a to se nijak necourám a těch 200 si někdy sjedu. -
« Re: Nissan Almera 2.2 di
Nazdar, mam 14 dni 2.2 TDI a jezdi dobre mam 2.500 km, spotreba ve meste 7,8 mimo mesto, tedy jen dalnice 7 tj. nejdu pod 160 a maximalka?Vcera 215 a jeste se ji chtelo-mirne z vrsku...Jinak po zahrati je ticha, oproti golfu ma delsi prevody.Sedi excelentne, ale trosku se koliba, celkem doporucuji, za ty penize...:-)Me tam chybi jen staly 4x4 a 100 koni, Impreza GT to neni, ale jede dobre. -
« Re: Nezkušený majitel
kW - laicky řečeno - udávají vpodstatě sílu motoru.66 kW je 90 koní (HP- horse power). Z točivého momentu můžete vyčíst pružnost - čím větší točivý moment a čím níže je umístěn, tím jednodušeji můžete akcelerovat z nižších otáček (menší nutnost podřazování). /řečeno velmi zjednodušeně/ -
« Re: Nezkušený majitel
Podle toho co já znám a z mnoha diskusí na toto téma je nejvhodnější do 1000 km držet otáčky spíš níže tak do 4 tis. a potom postupně zvyšovat stylem vytočení motoru skoro k červenému (na velmi krátkou dobu) a vyřazení rychlosti. Tímto způsobem zajetý motor bude více svižný atd.