NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Maxima QX 3.0 /1995
Tak já jí koupil za 190 000 + výměny opotřebovaných dílů.Celkem tedy 225 000.
Zdálo se mě to dost pod cenou, tak jsem v tom nejdříve hledal nejaký špek, ale nic jsem nenašel (zatím).Asi opravdu potřeboval na první splátku na další nebo finanční tíseň, tak se chtěl rychle zbavit.Jinak v Annonci a bazarech jsem zde v Praze viděl od 240 000 do 320 000 tentýž rok výr.Nevím, jestli je to moc nebo málo neboť nemám takový přehled.P.S. Raději jsem ještě nechal prověřit původ a je to také O.K. -
« Re: Maxima QX 3.0 /1995
Tak už jí mám doma v celé parádě.První dojmy jsou nepopsatelné.Když jsem trochu vystřízlivěl začal jsem koukat na nedostatky důkladněji než při zakoupení (nemůžu mu to tam rozebrat na šroubky).
Vyměnil jsem všechny náplně.Jistota je jistota a člověk ví co tam má.Nové destičky, výfuky, gumové řemeny,svíčky(platinové),překódování imobilizéru a alarmu.Nakonec jsem okouknul důkladně spodek.Mírná povrchová koroze zejména hlaviček šroubů a některých svárů.Spravilo to 4 kg Tlumexu special a je pokoj.
Zdá se, že vůz je celkově velice zachovalý i v interiéru (ředitel, kravata, nekuřák a jezdil sám).
Vzhledem k tomu, že jsem pouze nadšenec Nissanu pracující rukama a peníze jsou ty tam, musel jsem vystačit s neoriginálními díly a to mě trochu mrzí.Uvidíme co to udělá a jak vydrží.Další postřehy v případě zájmu napíši, nebo se ptejte. -
« Bez nadpisu
Mame doma Maximu 3.0.98 rok,automat,ma najeto asi70 000,bez problemu.Ten motor je vybornej,krasne sametovej chod,nadhera.Pri slusnym zachazeni se stim da jet za 8l.A nedostatky?.Treba vzpery,ktery drzej viko kufru,zasahuji do zavazadloveho prostoru,viko kufru nema zadnou uchytku,spis takovy blbosti,ale nastve to. -
« Když už jsem četl o fordech...
Ještě jsem si vzpomněl. Fordy nebrat. To jsou strašný šumky. Kdo tady měl forda, staršího, kazilo se úplně všechno, kromě vlastního motoru. Ty asi nejsou špatný, protože třeba Ford dělá docela dobrý trucky a lidi jim věří, ale osobáky jsou totální křápy. Taky jsem se spálil na předchůdci evropského Mondea, Ford Tempo. Do 10 let se tam musí snad vyměnit celý auto. Fuj, hanba jim. Na trhu jsou Fordy nejlevnější ojetiny. Jinak co jsem tak vysondoval, z normálních US aut si lidi nejvíc chválí Buick. Kolegové z práce jezdí 30 let starými Buicky a moc si nestěžují. Největší šumky = Ford, Chevy a Chrysler. Japonec a Němec to tady bije nehorázně. Bohatší amíci vůbec nemají US auta. -
« Co takhle Infinity G20, chlapi?
Tak jsem se náhodou dostal až sem a sdílím vaše zaujetí pro Nissany. Žiju už tři roky v USA a teď jezdím Infinity G20, což je naše Primera. Má to motor 2.0 a 140 koní, automat. Žere mi to pod 10 litrů, doufám, že jsem to z těch galonů trefil. Pořád ale jezdím po "hájveji", nebo se motám v centru Phily (velikost cca Prahy), kde je stopka co 50 metrů. Je to rok 95, koupil jsem to před rokem a něco a mělo to 28 tis. mil = 50 tis. km. Za rok jsem najel 23 tis. km a auto pořád šlape jak hodinky, a to bylo prosím jeden den po sedadla zatopeno při místní povodni. Jen to vysušili, nastartovali po výměně baterky a jelo se. Holt Japan. Zatím leju jen benzín a olej (měním). Nissanů tady jezdí strašná fůra, amíci jim věří = tradice Datsunů. Mraky je tady Altim, což by se dalo přirovnat k Almeře, i když to vypadá jinak, ale stejná třída. No a potom Maximy, nejmenší motor 3.0. Až se vrátím do ČR, uvažuji buď o super Almeře (1.8 komplet) nebo slabší Primeře. Nechce se mi dávat do auta víc jak půl melounu, i když nějaký ten $ bude. Ta 8% sleva by mohla být každý rok. Jinak v ČR jsou auta o něco levnější než v USA, Nová Primera 2.0 komplet přijde s daní cca na $22000,-. Tak zatím, já se sem zase podívám, nissanisti. -
« Re: Almera
Tak jsem to uz nevydrzel, a zdejchnul se dneska navecer z prace, abych to moh alespon trochu project. Jel jsem na Hostivice, pak jako na Beroun a nakonec po statovce zpatky do Prahy, asi tak 100km. No a zda se mi, ze to auto je snad kilometr od kilometru lepsi :-). Je pekne potichoucky, nejen po tom dieselu, ale rek bych ze je to jeste tissi nez tatova Fabie. V devadesati na 5ku neni skoro slyset motor a ani aerodynamickej hluk. Jenom takovy to od kol, jak jedou po silnici. A ackoli jsem to setril, tak si myslim, ze ten motor nejakou silu ma. Jo a spotrebu tezko rict, ale podle toho jak ubejvalo z nadrze, tak to zralo neco kolem 7 (dal jsem tam neco pres 10 litru a necely 2/3 jsou pryc). To si myslim ze na zajizdeni neni spatny a to to nijak nedusim, snazim se drzet otacky kolem 3000 (takze na 5ku jsem jel asi 2 minuty :-)) a nikdy ne pod 2000.
Jo, ale jedna vec me prekvapila, a to tvrdost podvozku. Takovy ty velky nerovnosti to filruje docela dobre, ale je dost citit nedokonalost povrchu (treba ve Strahovskym tunelu), takze mi to prislo skoro tvrdsi nez ve Fieste. Snad si to ale nejak sedne, takze to bude mekkoucky jako polstarek.
Vic az pristi tyden, o vikendu to musim project hodne moc :-).
Snehulak
-
« Re: Almera
Prvni dojmy - ma to ctyri kola, motor ve predu a jezdi to - proste je to auto. Abych pravdu rek' tak zatim moc dojmu nemam (zatim mam najeto tak 60km :-( - mam docela dost prace tenhle tejden, vic zajizdet se to chystam az o vikendu (predpokladam alespon takovejch 500-600 km).
Jinak co se tyce sily motoru - tak ja nevim, ale kdyz jsem byl na predvadecce tak mi to neprislo jako nejakej drak a ted to taky nejezdim na plnej plyn, ale myslim si ze to nebude tak spatny. Na druhou stranu jsem zacinal na S120, pak Fiesta 1.8D (v podstate dodnes), obcas felicie 50kw a fabie 50kw. A z tohodle vyberu je to jednoznacne nejzivejsi :-))) (ted jsem si vzpomel, ze kdyz jsem byl na sluzebce v kalifornii, tak jsem ridil americkyho Escorta s 2.0 a Chevrolet Malibu 3.0 24V 6valec - a ten Chevy mel fakt vodpal :-), tak na nej Almera nema. Ale na toho Escorta, diky tomu ze mel jeste automatiku, tak mozna i jo).
Ja jsem osobne nejvic zvedavej na spotrebu, prece jenom fiesta zere neco pres 4 na 100, kdyz jezdim po dalnici, tak kolem 5ti :-), a ta 1.5 v Almere se mi libila spis kvuli spotrebe nez vykonu. A taky neco delam pro zivotni prostredi :-). -
« Re: new Almera
Mám sice předchozí model Almery N15 s motorem GA14DE, ale pro zajíždění platí totéž. Je to 16ti-ventil, takže nechat motor žít ve vyšších otáčkách, je na to stavěný, nechodit pod 2.500RPM, zbytečně dlouho nedtočit "nahoře", ale nebát se přišlápnout naplno a nechat krátce pro akceleraci vytočit motor do 5.000RPM. Tohle v době do najetí 1.500km. Auto sice bude trošku víc hladovější, ale bude dobře a svižně zajeté. Po 1.500km klidně vytáčet o něco déle a víc "nahoru". Po najetí 10tis.km začne motor příjemně zrát, sníží se spotřeba a bude zkrátka kultivovaněší. :-) -
« Maxima QX 3.0 /1995
Předem bych chtěl pozdravit všechny příznivce značky Nissan.
S příchodem jara jsem začal řešit pocit vlastnit trochu lepší auto než Favorita.No, možná jsem to trochu přehnal, že jsem se zamiloval zrovna do Maximy, ale když to byl můj sen od mládí, tak co se dalo dělat.
Proto se ptám co si o ní myslíte? Neudělal jsem blbost?Jaká je spolehlivost? Životnost motoru, atd.atd..
Zatím jsem laik, tak se rád poučím a popřípadě zeptám dále. -
« new Almera
to mfilip: takhle to jo ...
to all: dneska jsem si byl pro Almeru 1.5 5dv + klima, tak bych se rad zeptal, jak bych mel to auto idealne zajizdet (aby co nejmin zralo, ale aby zase nebylo liny jako prase), co od nej muzu ocekavat (jizdni vlastnosti), co je sikovny si nechat udelat (treba nejaky doplnky, zabezpeceni ...) a tak ... Muzete mi nekdo poradit ?
Diky, desne happy Snehulak
to mfilip again: asi jsem magor (sam si to obcas o sobe taky myslim), ale nakonec jsem misto ojetyho koupil novy (na leasing) - prece jenom po tom, co jsem slysel od jednoho kamose vypravet, jak to chodi s prodejem zarucene nebouranych aut v jednom znackovym servisu, jsem si rek ze radsi me to bude stat 2x vic, ale budu mit zaruku i vyrazne vetsi jistotu. -
« Re: Re:
snehulaku, ono to tak nemelo vyznit, tady jen nekdo psal ve stylu "podivejte se na skodovky, jak se jim porad serou", ja jsem jen chtel navodit myslenku, jako ze bodejt by se nenasla zavada mezi 100 prispevatelu se skodama, zatimco ostatni znacky az na vyjimky vypadaji temer bezporuchove, protoze tu tolik prispevovatelu nemaji. Ja jsem nesrovnaval poruchovost Skody x Nissan, ale jen jsem chtel obratit pozornost na zdroj tohoto konstatovani. O>K> ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Odlišnosti od nového modelu jsem nijak extra nezkoumal.Tvar(maska,světla,trochu kulatější) , nějaké doplňky na karoserii,vnitřek trochu jiný, GPS navigace (asi na přání),motorově rozdíl zdá se nebude.Řekl bych, že spíše udělali změny pro oko než na vlastnostech.
Pokud se pletu, prosím doplňte.