NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Tak aby to tady tak nevazlo,byl jsem se projet s Almarou 1.5 Sport.Sqvele auticko,no ten motor moc netahne,je treba tomu trochu slapat na krk.Jinak hodne tichy.Moje byvala Micra 1.3 je urcite zivejsi,natoz Maxima 3.0 :o))) Ale vazne.Taky by me zajimalo,jak je mozny,ze tenhle 16ventil ma max.tocak jiz ve 2800 a ne v 4000?.Nicmene jsem rozhodnut jit do toho,uz kvuli priznive spotrebe,v dobe,kdy ceny benzinu opet atakuji 30Kc.Mimochodem mate nekdo prikoupeny to CD ve Sportu?.Jestli to stoji za to. -
« Primera 2.0 e GT hatchback
Zdravim pratele Nissanu.
Pred 2 roky jsem si privezl vyse uvedenou bilou krasku ze Svycarska, ma najeto neco mezi 115 (tacho) a 200 tis. km a krome par sramu na laku a nejakych fleku na sedackach je ve vybornem stavu.
Je mi ji sice lito, ale dostal jsem sluzebni auto, tak ji chci strelit. Jsem z MB, auto ma vybavu asi klasickou na GT (ABS, sibr, vse v elektrice, radio, central), provoz 12/1990.
Cena okolo 95 tis.Kc, kdybyste mel nekdo zajem, napiste na pstransky@volny.cz -
« Klima zadara
Tak pratele,jestlize mate zajem o koupi nove Almery nevahejte,nebot zacala akce klima zdarma.A protoze klimu ma Almera povetsinou v zakladu,cini sleva hezkych 25KKc.Tudiz treba1.5 Sport o:)))) stoji peknych 438KKc.Akce se vztahuje pouze na 5d modely a je casove omezena snad do srpna,ted nevim. -
« Re: Stresni nosic na Almeru
A jak je to s nadstavbami. Kdyz koupim original, budu muset taky koupit original drzaky na kola a lyze ? Pripadne jak je to z cenou ? Drzaky na lyze a na kolo na neoriginalni nosice nestoji az tak moc (nekolik stovek), ale nekde jsem videl original drzak na kolo pro Opel Astra a ta cena me dost vysokovala (skoro 2000,-). -
« Maxima QX 3.0 /1995 další informace
Tak jsem ušetřil nějakou tu kačku a zajel do servisu na test a seřízení motoru (pro dobrý pocit).Byl jsem velice potěšen, když mě velice slušně přijal jakýsi technik na recepci a dal se se mnou do řeči.Vysvětlil jsem mu tedy co mám na srdci a on mě poučil, že na tomto voze se na motoru nedá nic poštelovat.Vše včetně ventilů řídí počítač.Jedinné co může udělat je to , že se připojí na tester a ten napíše co se s motorem děje a v případě nesrovnalostí na to stejně mít nebudu.Ale co, ať vím jak to vypadá.
Test vyhodnotil chybu KNOCK SENZORU.Opravdu mě zamrazilo.Zjistil jsem , že se jedná o senzor hlídající vibrace motoru dané špatným palivem a je umístěn pod sáním.Senzor stojí okolo 2500,- a musí se vyndat skoro půlka motoru(400kč/h), takže jsem se na to....(možná upadnul jen drátek, ale to se musí stejně rozebrat)Tankuji snad kvalitní benzin (OMV), tak ani nevím že nefunguje.Pak to někdy udělám se spojkou.O víkendu jsem byl v Krkonoších a jel jsem na spotřebu (skoro na volnoběh) a podržte se za 8,5 L.Je teda fakt, že ne víc jak 120 Km/h a bez rychlích akcelerací(jako děda na hřbitov).Kdo má rád veliká auta Maximu vřele doporučuji.Další poznatky v případě zájmu zase napíši... -
« Re: Svíčky
Platinové svíčky jsem zakoupil do Maximy, protože tam výrobce právě tyto doporučuje.Myslím si však, že by to jezdilo i na jiné.Plat. tam dávají zřejmě aby se to tak často nemuselo rozebírat a drží stejnou vzdálenost jiskřiště po celou dobu životnosti (90.000).Já je vyndal po cca 100.000 a krom toho, že bylo vše spíše vyhřáté a zřejmě tím poškozen materiál(proto se musí vyměnit, aby se neuloupnul), tak ty platinové hroty by vydržely ještě mnoho tisíců navíc.Ideální by byla celá svíčka platinová, ale.....
Nejsem však odborník a toto je to jen můj úsudek selským rozumem.Ta výměnná lhůta mě však potěšila, neboť když jsem je doloval ven, byl to opravdu oříšek.Maxima má na každou svíčku samostatnou cívku a ještě k tomu je zapuštěná tak hluboko, že jsem si musel vyrobit extra klíč s prodlouženou rukojetí.Jinak před Nissanama smekám, jak mají vše dotažené do detailu oproti tuzemským vozům.
-
« Re: Svíčky
Je to možný konstrukce těch svíček Premium je zcela odlišná,tak je problém možná v tom.Když je poprvé představili asi před 5lety(trochu jiná konstrukce),tak jsme je měli ve Favoritu a ten s nimi nejel vůbec.Já Brisk vůbec nehaním,naopak rád bych podporoval české výrobce ;).Do čeho dáváš ty platinový svíčky,jakou mají životnost(prý okolo 100tis.km) a jaký jsou výhody v praktickém provozu(mají mít konstantní charakterisku,neměla by se u nich měnit vzd. mezi elektrodami)? -
« Re: Svíčky
Já jsem také z úsporných důvodů zakoupil Brisk, ale Platin.Jedna za 260,-,původní NGK platinová by byla za 700,- a zdají se funkční.Zatím jsem nepozoroval rozdíl, ale může se to samozřejmě změnit.Zase se mě nechce věřit, že by Briskové tak fušovali výrobky.Jediné, co jsem zažil (na motorce) sérii,kde bylo natištěno jiné číslo než mělo být. -
« Svíčky
Tak jsem podlehl reklamní kampani a publikovaným hodnotám Brisku a dal jsem do Primery 1.6 svíčky BRISK Premium LGS s klouzavou jiskrou.Cena za kus 149Kč.Jak jsem ale naletěl.Oproti mým starým NGK, který v tom autě byly snad celých 100tis.km. a vzdálenost elektrod měly o 0,3mm větší,mi spotřeba stoupla při stejném režimu jízdy o 1-1,5l,auto strácelo daleko výrazněji výkon v nižších otáčkách a celkový výkon taky klesnul.Tak jsem je vyndal a byly naprosto černý - asi jsou moc studený.Zlatý NGK,za 130Kč,osadil jsem je tam a jede to jak fík.Potěšil mě ale přístup Brisku,podělil jsem se s nimi o dojmy,tak řekli ať jim ty svíčky pošlu na rozbor a peníze,že samozřejmě vratí.Hold nápady mají skvělý,přístup taky,ale chce to dopilovat... -
« Re: Stresni nosic na Almeru
Jestli muzu radit ,tak kup ten original.Sam mam Primeru a puvodne jsem mel neoriginal od Thule stal pod 4 tisice,po roce pouzivani jsem stejne koupil original.Neoriginalni nemaji ty spravne rozmery a zarazky v podobe sroubu,ktere se namontuji pod tesnici gumu strechy/dveri.Pri pouzivani se mirne pohybuji po strese a casem se tam vydrou plochy ve velikosti gumy pod nosicem,nejsou tak pevne uchyceny a maji mensi nostnost,nehlede na daleko vetsi hlucnost neoriginalu .
Pro castejsi pouzivani bych zvolil jednoznacne ten original ikdyz je o neco drazsi. -
« Re: Maxima QX 3.0 /1995
Když jezdím slušně, nevytáčím,do 90 km/h cca.8L, na dálnici při 130Km/h cca.10L a když si chci zajezdit, vytočit, zaakcelerovat tak cca12l a určitě i více.Nejvíce jsem jel za těch 12(zatím), to jsem chtěl vědět co to umí a jak se chová.Počítám, že víc by brát snad ani nemusela.
Protože jsem slušnej řidič a jezdím spíše pohodově než sportovně, tak v průměru za 10-10,5 L/100Km.Měřeno vyjetím a doplněním plné nádrže v závislosti na ujetých Km podle tachometru.P.S.ve městě jezdím minimálně. -
« Re: Almera,Jaka barva?
No,jsem uz taky nadrzenej,jeste mesic uuuuu.Mimochodem vcera jsem cetl v casopise Tyden,byla tam nejaka priloha o autech,ze Nissan chysta nejakou akci na polovinu cervna,snad k prilezitosti 10 let na trhu?.No jsem zvedavej,jestli bude nejaka slevicka. -
« Re: Almera,Jaka barva?
Almera je booozzzziiii. Mam najeto neco pres 1000 km a jsem uplne nadsenej. Je to tichy, stabilni, komfortni, prostorny a vubec krasny. I tata (starej patriot skodovky) musel uznat, ze je to sakra lepsi nez jeho Fabie (motoricky nemluve, komfort a vybava taky nemluve, a podvozek musel chte nechte taky uznat jako lepsi :-)), i sluzebni Oktavka. Ridil to sice jen asi 20km, ale i tak se mu to dost libilo. Jinak barvu mam vinovou metalizu, stribrna se mi moc nelibi, modra taky ne. Kupodivu me docela zaujala ciste bila. Ja jsem osobne volil mezi cervenou a vinovou metalizou, ale obetoval jsem novou televizi (stara nam prave prestala minuly pondeli fungovat) ve prospech barvy :-). Je ale fakt, ze tech barev moc nenabizej (to je ale asi jediny minus tohodle auta :-)).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!