NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Jen si rejpnu
No jo, kdyz jsme u tech Opelu, kdy vubec zacali pouzivat do beznejch modelu 4ventilovou techniku? Ze by taky az tak v roce 1995? To je ale *, ten Opel ... :-) Ja nevim, ale kdyz ti 1.4 karburatorova zere bezne kolem 8mi litru, tak pocitej s tim, ze auto se vstrikovanim bude zrat dejme tomu 7.5, jelikoz si myslim ze jde spis o styl jizdy (aneb jsou lidi, co jezdi s Fabii prumer 7.5, a jsou lidi co maji se stejnym motorem prumer 6.0) ... -
« Re: Jen si rejpnu
To quta: máš pravdu,získal jsem nový info,nejedná se o jednobodový vstřikování,ale o řízenej karburátor.Fuj to je ale *,v roce 1992 bych to fakt nečekal.Vstřikování začal dávat do aut nissan až v roce 1993.To ses přes 8,5 nedostal ani v zimě? Jinak si taky nemůžu stěžovat,motor je pěkně tichej a v otáčkách má super zvuk,ale problém bude možná v tom, že mám obsah 1,4 a tím pádem to musim trochu víc vytáčet aby to jelo a proto to asi víc žere,jinak nevim. -
« Re: Jen si rejpnu
To jsme dva, co litujeme. Mam 1.8 z r.2000 a je na ni znat, ze spotreba a emise byly na prvnim miste a dynamika a vykon az nekde na konci v poradi dulezitosti. Mam zmereno, ze kdys se chce (predevsim dodrzovat rychlostni limity), neni problem jezdit delsi trasy za 6 litru. Cenou za to je relativne nizky vykon (a hlavne kroutak - tusim jen 158 Mn). Dalsi ranou je prevodovka, ktera je strasne do dlouha - na trojku lze jet 140. Je to skoda, protoze podvozek je skutecne sqelej - dostat primeru v zatacce do problemu proste nejde, naprosto zadnej naklon, v extremni situaci se jen velmi pozvolna dostava do nedotaciveho smyku. Ten dvoulitr je jen o chlup lepsi. Zkratka motory ze Saaba a podvozek od Nissana - idealni vozitko. -
« Re: Jen si rejpnu
Motory NISSANu obvykle nejsou vhodne k trhani asfaltu. Na druhe strane maji docela klidny chod a vydrzi. V firme jsme meli 1.6SLX v poolu. I ve 240000 byl motor OK, a musim podotknout, ze na tom aute jel kazdy den nekdo jiny a take se tak k nemu choval. S Oplem mam osobne dobrou zkusenost (druha Vectra), ale v tom poolu nevydrzeli pres 100000 (vetsinou rozpad motoru). Ted stridam sluzebni Vectru 1.8 16V a soukromou Primeru 1.8. Papirove velmi podobne motory, ale tim podoba konci. Motor od NISSANu tahne drive, da se pohodlne jezdit vsechno do 3000 otacek. Vectra ma znatelne vyssi maximum tociciho momentu pri vyssich otackach. Prakticky se to projevuje tak, ze je Vectra znatelne zivejsi. Zde je potreba podotknout, ze Vectra je r.v. 1997 a tudiz nejake EURO 2 a Primera je EURO 4, coz na zivosti neprida. Dnes lituji ze jsem nesel do 2.0 Sport. -
« Re: Jen si rejpnu
Tak za prvé, motory Nissan o objemu 1,6 v tebou uvaděném období byli dokonce vybaveny elektronicky řízeným karburátorem.Mám rok 90, průměrem při provozu město/mimo město 50% nemám problém dostat se na hranici 7l, dálky kolem 6l v pohodě.Nad 8,5 jsem se ještě nedostal!Za druhé:Benzínový motory Nissan jsou naprostou špičkou,16V ve výrobě od poloviny 80.let, V6 z Maximy jasnými vítězi motoru roku poslední tři roky, výkon 1,6 z roku 87 66kW, VW, Opel atd. ještě dlouhou dobu po té dosahovali tohoto výkonu až u 1,8.Motory Nissan jsou testovacími agregáty kvality olejů, motor vytočený do max. otáček, je takto namáhán po dobu 40h, po této době olej ztrácí své kvality, motor však drží dál.Konstrukce těchto motorů je dost trvanlivá - pohon vaček řetězem, výdrž v pohodě 250000km bez výměny rozvodů.
Nejsem však takovým zastáncem Nissanu, abych tvrdil že je naprosto nejlepší, i když to tak možná vyznívá.Jen mi tyto auta plně vyhovují a já osobně jsem se již rozhodl, že další auto chci zase Nissan.Třeba až mě zklame, budu mluvit jinak.Zatím se tak však nestalo.Má-li někdo další jiné zkušenosti, sem s nimi... -
« Jen si rejpnu
Čau příznivci Nissanu,
jen tak si trošku rejpnu,doufám,že rozdmýchnu nějakou diskuzi.Když slyším,že další auto bude znovu Nissan a další chvály,tak já můžu říct,že moje další auto nissan nebude.Mám drukým rokem sunnyho z roku 1992,má najeto asi 120kkm.Ze začátku mě překvapila spotřeba,která se pohybovala kolem 8 l,v zimě 9,5 při hodně slušný jízdě.Říkal jsem si bude to nějaká chybka,až bude čas podívam se na to.Rostoucí ceny benzínu mě donutily se na to podívat.Zjistil jsem to,že v roce 1992 nissan dával do aut (včetně primer) motory sice 16-ti ventilový,ale s jednobodovým vstřikováním o:(( Z ostatním příspěvků jsem se dozvěděl,že třeba Opel Kadet měl 4-bodový vstřik už v roce 1988.Od několika dalších majitelů Saníků a Primer vím,že spotřeba kolem 10l/100km není vyjímkou.Jsou to sice pěkný auta s perfektním desingem a výbavou,za celou dobu jsem neměl žádný problémy,ale řek bych,že technicky(co se týče motorů) určitě není Nissan mezi špičkou.Moje příští auto bude určitě Honda nebo Toyota.Čau,pište Martin. -
"-- skrytý --" 25.05.01 17:48
« Tak do toho jdu . . .
Nissan Almera je opravdu krásné a kvalitní auto, ani starsi verze Almery se kterou jsem měl možnost se povozit mě neodradila od koupě nové Almery. I když to bude ta levnější 15ti stovka s klímou tak věřím že to bude stát za to.Hold Nissan je Nissan... -
« Re: Re:
Tak jsem se sem po dlouhé době zase podíval,finiš diplomky je tvrdej...:))Díky za přidělení funkce ekonoma,ale radši zůstanu u strojařiny.Ohledně Primery vás asi zklamu,ale jelikož mám pouze Primeru P10 1.6,tak nemohu sloužit ohledně informací o P11.Jinak jsem s ní naprosto spokojen,na to že má již 10křížků a najeto,tak super.Jediná závada bylo tekoucí vodní čerpadlo a teď mi odhalili u Nissanů sjetý kotouče.S těmi delšími převody u Primer mohu souhlasit,jezdit 90 a mít tam za 5,je docela trápení motoru-otáčky 2400-2500,vrchol toč.momentu při 4000. Pokukuju po 2.0GT,ale to co na to je hlavně potřeba,musím nejdříve vydělat..:((.Ale co vím jistě tak další auto chci zase Nissana:))) -
« Ojeté Nissany
Nevíte kde by se dal koupit slušný jetý Nissan Almera ? Je v ČR nějaký specializovaný Nissan bazar ? Inzeráty na Internetu typu "Almera 1,6 r.v. 98 za 170 tKč" mi nepřipadají moc důvěryhodné. Kolik takové Nissany vydrží ? Chtěl bych pochopitelne auto bez dalších investic. -
« Re: Re:
No jo, jsem tady už tři roky a jak to vidím u nás spíš na nový auto, tak tady asi ještě trochu pobudu, i když už nejsem zrovna nejmladší. Jinak tady nemáš co závidět, tady je to jen o prachách a když se chceš s něčím vrátit, tak si toho žitíčka moc neužiješ. A když užiješ, tak ti zase zbydou jenom zážitky. Ale je fakt, že když nejsi blbej, tak se tady k nějakejm těm škvarkům dohrabeš. Takže mou nejoblíbenější zábavou je internet a rybaření. To první mě stojí jen $6 za 150 hodin měsíčně a to druhý $22 na rok. Jinak zpět k autům. Včera jsem poprvé viděl Infinity G20 rok 99 a "wow", vypadá to skvěle, jako nějaká trojková řada BMW. To už je asi hodně daleko od evropské Primery. Docela lituji, že to u nás není. Ale možná že by nástupce Primery byl na tenhle způsob? Uvidíme. Jinak dík za odpovědi, o Bridgestonkách už toho víc nevím. PS: Nevíte o pumpařovi, kterej má zletilou dceru? :-))) -
« Re: Re:
To Bedouin.Z tvych prispevku usuzuji,ze jses nekde v US co?.To bych si nechal taky libit. :o))).BTW videl jsem nejaky bazarovy auticka u Nissanu v Kolbenovy v Praze,a nebo znam dobrej bazar AAA auto Praha :o))) ale do toho bych asi nesel.Kdysi jsem nekde cetl o tom,ze se ma Almera delat v kombiku,ale pak to nejak utichlo... -
« Re: Re:
to Bedouin: ne u nas to opravdu na vyhazovani z koupejtka neni, jelikoz benzin stoji skoro 30 Kc :-((((. Proto takovy uvahu jestli to zere pul litru nebo litr min. Az bude stat jako ve statech (ja byl jen v Kalifornii a tam byl za 1.90/galon), pak mi taky bude jedno, jestli mi to zere o litr vic nebo min....
Jeste k tem Bridgestone - jo o ty afere vim, to postihlo Ford Explorer, ne ? Me ale zajimal primo ten typ, jelikoz Bridgestone 391 jsem nikde nevidel (jen 371, ale ty by zas meli bejt docela dobry).
-
« Re: Re:
To qeta: Teď jsem si pořádně přečetl tvůj příspěvek, tak to neber jako že nevíš kolik to Tino stojí. Já vím že víš. Docela bych tě nechal dělat cenovýho ekonoma u Nissanu. To bych si to Tino pak taky koupil :-). Napiš něco o Primeře, ať potěšíš mé srdce a připravíš mou peněženku. -
« Re: Re:
Ještě jednou všem. Docela mě mrzí, že Nissan nedělá Almeru ve verzi klasického kombi, např jako Ford escort, Forman atd. Určitě by to bylo o dost levnější než Primera a mě by to úplně stačilo. Miluju sedany, ale holt chci provozovat dost aktivit celoročně, což mluví pro kombi. No a potom SUVs, tak to jo, ale to už je o jiných penězích a jako zatím český bezdomovec nechci vyměnit 700 tis. auto za půl baráku, nebo 3 pok. byt. (ceny u nás na Moravě) Takže zatím toužím po Primeře kombi 1,8 po nějaké dost dobré slevě. Chtěj jsem Almeru, ale důvody viz. nahoře. PS. Nevíte někdo, za kolik a zda-li jsou k mání, by se dala u nás pořídit Prim. kombi 1-2 roky stará do 30 tis. km ? Jinak, rád si tady u Vás počtu, jenom mě děsí jak pořád každý spekuluje, jest-li mu auto bude žrát o půl litru víc nebo míň. Zatím to asi u nás není moc na vyhazování z kopejtka. Rád bych se totiž taky jednou vrátil, a jako svobodný, abych se staral "obšťastňovat" pumpařovu dceru. -
« Re: Re:
To qeta: Jo, podíval jsem se na Tino a doporučuji ti podívat se taky. Na www.nissan.cz už ji mají i v ceníku a začíná na 555 tis. Kč 1,8 Comfort a končí na 659 tis. za 2,2 Di Elegance. Prostor je fakt fajn, i ta různá řešení, ale mít ty prachy, tak raději skočím do Primery kombi, což je na moje aktivity. Dá se to použít místo stanu.
To snehulak: Pneu Bridgestone, pokud já vím, je druhá značka USA firmy Firestone. Nevím, zda jsou ty tvoje "mostní kameny" vyrobeny v US nebo někde jinde, ale s Firestonkama větších rozměrů (na SUVs) byly docela problémy. Pár měsíců před to prasklo a Firestone odvolávala několik milionů pneu na výměnu, protože dost lidem ty pneu bouchly za jízdy a hlavně Fordova auta, která ta pneu používala, letěla na střechu. Ale o Bridgestonkách to nebylo. Zkusil jsem je vyměnit, ale na ty se to nevztahovalo. Asi se dělají v jiné fabrice. Takže nechci tě vystrašit, ty tvoje jsou určitě v pohodě. Uvidíš, kolik na nich najedeš. Na mým Infinity (Primera) vydržely až nadoraz cca 28 tis. mil = 45 tis. km, na automatu.
Taď mám korejské KUMHO a nemůžu si je vynachválit. Po 14 tis. mil = 22,5 tis. km co jsem na nich za rok najel, skoro ani nejde poznat, že byly jetý. A sedí, jako helvétská víra. -
« Zkousel nekdo chiptuning na 1.8?
Mate nekdo zkusenosti s chip-tuningem na 1.8? Ve Svycarsku jsem narazil na firmu ktera rika +14% na vykonu a +15% na Nm. To by tomu motoru prospelo. V Primere ma dost tezky prevod. Almera ma lehci a je znatelne zivejsi. Mluvi ale Francouzky :-). -
« Bez nadpisu
To snehulak:To je opravdu nahodicka,az tam za par tejdnu pojede cervenej Sport,tak to jsem zase ja. :o)))
Tino by nebylo marny,ja bych za to dal max 500KKc :o))
Vybava je slusna,ale mam pocit,ze je to uz standard,viz Scenic ma i ESP.Nevim proc byl u nas na trh uvedenej tak pozde oproti zapadni Evrope,asi nas berou jako vychod.
To qeta:Ty mas Primeru 1.8 jako ma Almera.Zajimala by me spotreba a tak?