NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:07

    « Re: Jen si rejpnu

    Určitě ten karburátor bude řízenej,dokonce mi připadá,že je tam vstřikovací tryska,elektricky ovládaná,takže je to vlastně jako by jednobodový vstřikování... kdo ví.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:05

    « Re: Jen si rejpnu

    Jsou v tý knížce nějaký schémata a třeba jak získat chybový kódy z počítače ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  13:55

    « Re: Jen si rejpnu

    Tak to jsi si objednal stejně jako já, přijde to tak za 5týdnů.V Nissanu mi řekli, že ta elektronika v tom karburátoru kontroluje pouze hodnoty z lambdy, vyznělo to tak, že by tam nebyla zpětná vazba, ale to by pak ten řízený kat. byl k ničemu.Tak nevím. Jó Nissanů se tu na západě objevuje čím dál víc...:))
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  13:46

    « odkaz na net

    Jinak,našel jsem celkem pěkný stránky o nissanech: web.ukonline.co.uk/kinega/ Je tam dokonce blokový a el.schéma pro P10,pro saníka bohužel ne :o((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  13:39

    « Re: Jen si rejpnu

    To qeta: Jasně,jsem z plzně,já mam červenýho Saníka PMT...,ale jezdí jich tu čím dál tím víc,jak to lidi dovážej ze západu,takže mě asi nepoznáš, jo mám trikolórku na anténě :o)) No,nevím,teď se v tom trochu hrabu a řek bych,že ten karburátor je řízenej elektronikou,ale jinak máš pravdu,těch tlakovejch hadiček je tam šíleně. Kdybys měl v tom manuálu něco o elektronice a motoru,mohl bych Tě poprosit o naskenování? Sice jsem si objednal nějakou knížku od haynesu asi za 1000 chechtáků,ale kdo ví kdy to přijde.Martin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  17:55

    « Re: Jen si rejpnu

    Jo kdyby jste někdo měl nějaký problém s Primerou P10,P11 a chtěl ho sám doma řešit a potřeboval nějaké informace, tak se ozvěte, mám příručku, tak by nebyl problém nascanovat a poslat. :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  17:37

    « Re: Jen si rejpnu

    Elektronický vstřikovani měly Primery od začátku výroby 6/90,ale jen 2,0 a 2,0eGT ale bylo jen jednobodové, 1,6 karburátor.Od 6/94 všechny Primery multipoint, 1,6 74kW, 2,0 stále 85kW, vyšší krouťák a menší spotřeba, GT 110kw.
    Nemáte tu někdo P10 v GT?Zajímala by mě spotřeba.Ve starým Automobilu v testu naměřili při mixu trati, průměr 96km/h 7,2(nebo 7,6 nepamatuju si to přeně, ale hodnoty to byli velmi překvapivý).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  17:27

    « Re: Jen si rejpnu

    To Martas_plzen: Přes těch 8,5 ani v zimě, v zimě to je možná i lepší,mám zimáky 165, ted v lete tam mam 185.Ten karburátor zas tak špatnej nebude, elektronika je tam jen na kontrolu emisí, nijak do toho nezasahuje.Vše je to řízený podtlakovýma reléma, je jich tam asi 6, když jsem to viděl,tak bych to nechtěl zapojovat.Jestli jsi z Plzne, tak jezdim červenou Primerou P10, plný leštěný elektrony a velký křídlo.SPZ SOI...
    Převodovka je fakt moc dlouhá, na normální jízdu tak 3,4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  16:13

    « Re: Jen si rejpnu

    Gentlemani, takže trošku skúseností aj odo mňa /srdcom som saabista, rozumom (peňaženkou) nissanista/ ;-) Súkromne jazdím 4ročnú 1,4 almeru bez najmenšieho problému, spotreba mix s mimomestom pri min. 120 je okolo 7-7,5 litra, dokonca Bratislava-Nice za 5,2 (ale to bolo po vidieku s kochaním sa okolím). A služobne budem od pondelka vlastníkom primery 1,8 C+, takže prispejem aj na túto tému. btw, octavka 2,0 v tejto výbave (dig klima, 4xAB, vyhrievané sedačky, ostrekovače svetiel, s bubnami vzadu by stála o 25t viac (aj keď je primera v akcii rv2000). No nekup to, když je to tak laciný...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.01  13:51

    « Re: Jen si rejpnu

    Dyť to říkám... Nissan je Nissan :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  13:51

    « Re: Jen si rejpnu

    No jo, kdyz jsme u tech Opelu, kdy vubec zacali pouzivat do beznejch modelu 4ventilovou techniku? Ze by taky az tak v roce 1995? To je ale *, ten Opel ... :-) Ja nevim, ale kdyz ti 1.4 karburatorova zere bezne kolem 8mi litru, tak pocitej s tim, ze auto se vstrikovanim bude zrat dejme tomu 7.5, jelikoz si myslim ze jde spis o styl jizdy (aneb jsou lidi, co jezdi s Fabii prumer 7.5, a jsou lidi co maji se stejnym motorem prumer 6.0) ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  11:25

    « Re: Jen si rejpnu

    To quta: máš pravdu,získal jsem nový info,nejedná se o jednobodový vstřikování,ale o řízenej karburátor.Fuj to je ale *,v roce 1992 bych to fakt nečekal.Vstřikování začal dávat do aut nissan až v roce 1993.To ses přes 8,5 nedostal ani v zimě? Jinak si taky nemůžu stěžovat,motor je pěkně tichej a v otáčkách má super zvuk,ale problém bude možná v tom, že mám obsah 1,4 a tím pádem to musim trochu víc vytáčet aby to jelo a proto to asi víc žere,jinak nevim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  11:24

    « Re: Jen si rejpnu

    To jsme dva, co litujeme. Mam 1.8 z r.2000 a je na ni znat, ze spotreba a emise byly na prvnim miste a dynamika a vykon az nekde na konci v poradi dulezitosti. Mam zmereno, ze kdys se chce (predevsim dodrzovat rychlostni limity), neni problem jezdit delsi trasy za 6 litru. Cenou za to je relativne nizky vykon (a hlavne kroutak - tusim jen 158 Mn). Dalsi ranou je prevodovka, ktera je strasne do dlouha - na trojku lze jet 140. Je to skoda, protoze podvozek je skutecne sqelej - dostat primeru v zatacce do problemu proste nejde, naprosto zadnej naklon, v extremni situaci se jen velmi pozvolna dostava do nedotaciveho smyku. Ten dvoulitr je jen o chlup lepsi. Zkratka motory ze Saaba a podvozek od Nissana - idealni vozitko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  22:51

    « Re: Jen si rejpnu

    Motory NISSANu obvykle nejsou vhodne k trhani asfaltu. Na druhe strane maji docela klidny chod a vydrzi. V firme jsme meli 1.6SLX v poolu. I ve 240000 byl motor OK, a musim podotknout, ze na tom aute jel kazdy den nekdo jiny a take se tak k nemu choval. S Oplem mam osobne dobrou zkusenost (druha Vectra), ale v tom poolu nevydrzeli pres 100000 (vetsinou rozpad motoru). Ted stridam sluzebni Vectru 1.8 16V a soukromou Primeru 1.8. Papirove velmi podobne motory, ale tim podoba konci. Motor od NISSANu tahne drive, da se pohodlne jezdit vsechno do 3000 otacek. Vectra ma znatelne vyssi maximum tociciho momentu pri vyssich otackach. Prakticky se to projevuje tak, ze je Vectra znatelne zivejsi. Zde je potreba podotknout, ze Vectra je r.v. 1997 a tudiz nejake EURO 2 a Primera je EURO 4, coz na zivosti neprida. Dnes lituji ze jsem nesel do 2.0 Sport.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  19:07

    « Re: Jen si rejpnu

    Tak za prvé, motory Nissan o objemu 1,6 v tebou uvaděném období byli dokonce vybaveny elektronicky řízeným karburátorem.Mám rok 90, průměrem při provozu město/mimo město 50% nemám problém dostat se na hranici 7l, dálky kolem 6l v pohodě.Nad 8,5 jsem se ještě nedostal!Za druhé:Benzínový motory Nissan jsou naprostou špičkou,16V ve výrobě od poloviny 80.let, V6 z Maximy jasnými vítězi motoru roku poslední tři roky, výkon 1,6 z roku 87 66kW, VW, Opel atd. ještě dlouhou dobu po té dosahovali tohoto výkonu až u 1,8.Motory Nissan jsou testovacími agregáty kvality olejů, motor vytočený do max. otáček, je takto namáhán po dobu 40h, po této době olej ztrácí své kvality, motor však drží dál.Konstrukce těchto motorů je dost trvanlivá - pohon vaček řetězem, výdrž v pohodě 250000km bez výměny rozvodů.
    Nejsem však takovým zastáncem Nissanu, abych tvrdil že je naprosto nejlepší, i když to tak možná vyznívá.Jen mi tyto auta plně vyhovují a já osobně jsem se již rozhodl, že další auto chci zase Nissan.Třeba až mě zklame, budu mluvit jinak.Zatím se tak však nestalo.Má-li někdo další jiné zkušenosti, sem s nimi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  11:04

    « Jen si rejpnu

    Čau příznivci Nissanu,
    jen tak si trošku rejpnu,doufám,že rozdmýchnu nějakou diskuzi.Když slyším,že další auto bude znovu Nissan a další chvály,tak já můžu říct,že moje další auto nissan nebude.Mám drukým rokem sunnyho z roku 1992,má najeto asi 120kkm.Ze začátku mě překvapila spotřeba,která se pohybovala kolem 8 l,v zimě 9,5 při hodně slušný jízdě.Říkal jsem si bude to nějaká chybka,až bude čas podívam se na to.Rostoucí ceny benzínu mě donutily se na to podívat.Zjistil jsem to,že v roce 1992 nissan dával do aut (včetně primer) motory sice 16-ti ventilový,ale s jednobodovým vstřikováním o:(( Z ostatním příspěvků jsem se dozvěděl,že třeba Opel Kadet měl 4-bodový vstřik už v roce 1988.Od několika dalších majitelů Saníků a Primer vím,že spotřeba kolem 10l/100km není vyjímkou.Jsou to sice pěkný auta s perfektním desingem a výbavou,za celou dobu jsem neměl žádný problémy,ale řek bych,že technicky(co se týče motorů) určitě není Nissan mezi špičkou.Moje příští auto bude určitě Honda nebo Toyota.Čau,pište Martin.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.01  17:48

    « Tak do toho jdu . . .

    Nissan Almera je opravdu krásné a kvalitní auto, ani starsi verze Almery se kterou jsem měl možnost se povozit mě neodradila od koupě nové Almery. I když to bude ta levnější 15ti stovka s klímou tak věřím že to bude stát za to.Hold Nissan je Nissan...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  13:51

    « Re: Ojeté Nissany

    Zkus se podívat u značkových servisů Nissan,prodávaj auta vrácená na protiůčet, a máš to se zárukou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.01  13:08

    « Re: Ojeté Nissany

    Ojeté nissany prodává Printbau, sídlící ve Vysočanech, ulice tuším Čihákova, tel. 0602/138829. Jsou napojeni na Nissan KMX, ale nevím nakolik. P.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.01  20:56

    « Re: Re:

    Tak jsem se sem po dlouhé době zase podíval,finiš diplomky je tvrdej...:))Díky za přidělení funkce ekonoma,ale radši zůstanu u strojařiny.Ohledně Primery vás asi zklamu,ale jelikož mám pouze Primeru P10 1.6,tak nemohu sloužit ohledně informací o P11.Jinak jsem s ní naprosto spokojen,na to že má již 10křížků a najeto,tak super.Jediná závada bylo tekoucí vodní čerpadlo a teď mi odhalili u Nissanů sjetý kotouče.S těmi delšími převody u Primer mohu souhlasit,jezdit 90 a mít tam za 5,je docela trápení motoru-otáčky 2400-2500,vrchol toč.momentu při 4000. Pokukuju po 2.0GT,ale to co na to je hlavně potřeba,musím nejdříve vydělat..:((.Ale co vím jistě tak další auto chci zase Nissana:)))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…