NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almerka...
Ja bych sel do diesela + klimoska (mozna ABS)... ja jsem zas na druhou stranu na diesely, ale koupil jsem si 1.5 benzin :-(. Prece jenom jezdit na naftu je vyrazne levnejsi ... Ted me ale napada, ze u vas na slovensku je nafta drazsi nez benzin - tak to si asi vem to 1.8 - zas tak velkej lenoch to bejt nemuze (od lenoseni je tu 1.5 :-)) -
« Almerka...
Zdravim vas pani, chystam sa (mozno) kupit nejake rozumne pohybovadlo a vyslo mi to (po dlhom premyslani a vylucenim posledneho konkurenta Focusa) na Almeru. Len mam teraz trosku dilemu, pac sa mi paci tak 2.2Di ako aj 1.8i... za rovnaku cenu mozem mat plne vybavenu 1.8 alebo zakladnu 2.2Di... co si fcul vybrat? Mne sa viac lubi 1.8 (vzdy som bol na benzinaky), ale z toho, co citam, mam pocit ze to bude tak trochu lenoch (podotykam, ze som dost zhyckany z tuna ohovaraneho Opla s VEEELMI podarenym dvojlitrom ;)) Dik za tipy! -
« Re: servis
No jako od Nissanu - perfektni kultura chodu, perfektni emise, vydrzi i nemozne, vykon spis pod prumerem. Ze stejneho objemu jini tahaji 170KW. Nissany, o kterych se tu bavime (A/S/P/M) jsou predevsim cestovni auta a tak jsou i postavene. Cest vyjimkam jako napr P10-GT, is a Almerou prvni generace s timtez motorem muze byt dost dobre svezeni. -
« Re: servis
Ja jsem jezdil do Kolbenovy a rikam never more.Divny tipove,vsechno jim tam dlouho trva.Jinak nevim,ja budu mit Almeru od Autonovotny,ty se zdaji byt solidni,navic garancky na pockani,ale z Melnika do Revnic to neni zrovna blizko :o)).To Nissan,jaky motory vod Saaba :o)),ten 3.0 V6 z Maximy by ti nestacil?. :o)) -
« Re: Jen si rejpnu
Tak to jsi to jel pod 6l/100km, ne ? Dneska ráno mi přišla ta knížka, tak jsem na to zvědavej :o)) No popsaný to na tom netu sice je, ale já tam mám jinej konektor, tak bych tam nerad spojil něco jinýho. A navíc jsem volal do Roto Nisanu a tam mi řek ten technik, co dělá elektriku, že tenhle typ(s karburátorem) žádný kódy nevyhodí, tak nevim.Uvidim, co se píše v chytrý knížce, doufám, že jsem nevyhodil litr jen tak. -
« Re: Jen si rejpnu
Schémata tam jsou celkem pěkně udaláný.Ale jsou tam třeba jinak zapojený pojistkový skříně, než mám já(záleží na modelu).Chybový hlášky tam bohužel nejsou.Dál mi tam chybí popis zapojení toho karburátoru.Ale jinak to celkem ujde, když není nic lepšího...Dá se to celkem dobře přeložit. -
« Re: Jen si rejpnu
Tak to jsi si objednal stejně jako já, přijde to tak za 5týdnů.V Nissanu mi řekli, že ta elektronika v tom karburátoru kontroluje pouze hodnoty z lambdy, vyznělo to tak, že by tam nebyla zpětná vazba, ale to by pak ten řízený kat. byl k ničemu.Tak nevím. Jó Nissanů se tu na západě objevuje čím dál víc...:)) -
« Re: Jen si rejpnu
To qeta: Jasně,jsem z plzně,já mam červenýho Saníka PMT...,ale jezdí jich tu čím dál tím víc,jak to lidi dovážej ze západu,takže mě asi nepoznáš, jo mám trikolórku na anténě :o)) No,nevím,teď se v tom trochu hrabu a řek bych,že ten karburátor je řízenej elektronikou,ale jinak máš pravdu,těch tlakovejch hadiček je tam šíleně. Kdybys měl v tom manuálu něco o elektronice a motoru,mohl bych Tě poprosit o naskenování? Sice jsem si objednal nějakou knížku od haynesu asi za 1000 chechtáků,ale kdo ví kdy to přijde.Martin. -
« Re: Jen si rejpnu
Elektronický vstřikovani měly Primery od začátku výroby 6/90,ale jen 2,0 a 2,0eGT ale bylo jen jednobodové, 1,6 karburátor.Od 6/94 všechny Primery multipoint, 1,6 74kW, 2,0 stále 85kW, vyšší krouťák a menší spotřeba, GT 110kw.
Nemáte tu někdo P10 v GT?Zajímala by mě spotřeba.Ve starým Automobilu v testu naměřili při mixu trati, průměr 96km/h 7,2(nebo 7,6 nepamatuju si to přeně, ale hodnoty to byli velmi překvapivý). -
« Re: Jen si rejpnu
To Martas_plzen: Přes těch 8,5 ani v zimě, v zimě to je možná i lepší,mám zimáky 165, ted v lete tam mam 185.Ten karburátor zas tak špatnej nebude, elektronika je tam jen na kontrolu emisí, nijak do toho nezasahuje.Vše je to řízený podtlakovýma reléma, je jich tam asi 6, když jsem to viděl,tak bych to nechtěl zapojovat.Jestli jsi z Plzne, tak jezdim červenou Primerou P10, plný leštěný elektrony a velký křídlo.SPZ SOI...
Převodovka je fakt moc dlouhá, na normální jízdu tak 3,4. -
« Re: Jen si rejpnu
Gentlemani, takže trošku skúseností aj odo mňa /srdcom som saabista, rozumom (peňaženkou) nissanista/ ;-) Súkromne jazdím 4ročnú 1,4 almeru bez najmenšieho problému, spotreba mix s mimomestom pri min. 120 je okolo 7-7,5 litra, dokonca Bratislava-Nice za 5,2 (ale to bolo po vidieku s kochaním sa okolím). A služobne budem od pondelka vlastníkom primery 1,8 C+, takže prispejem aj na túto tému. btw, octavka 2,0 v tejto výbave (dig klima, 4xAB, vyhrievané sedačky, ostrekovače svetiel, s bubnami vzadu by stála o 25t viac (aj keď je primera v akcii rv2000). No nekup to, když je to tak laciný...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!