NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: A zase Almerka...
to dabel: proc bys probuh chtel trapit auto na 5ku v 50 ? 3ka v 1.5 Almere ma pri tyhle rychlosti cca 2000 otacek - je to tichy a kdyz na to slapnes, tak to ma alespon nejakej zatah. Jestli chces jezdit na 5ku 50, tak si kup nejakyho diesela - tem to nevadi, ale benzin chce radit .... -
« Re: A este volaco...
No mlhovky ma ve standartu akorat Sport,jinak se nedaji dokoupit.Jedine dodatecne potom,ale to nedoporucuje,protoze originalni prislusenstvi je desne drahy.Ja jsem se kdysi ptal na mlhovky na Micru,ale staly asi 7500Kc!Tak jsem rekl dik...Ja bych se kradeze nebal,to auto je slusne zabezpeceny i kdyz clovek nikdy nevi :-).Co chtit vic,nekradou se,jsou tak 2x spolehlivejsi nez VW :-) Jeste jsem chtel nahodit zamysleni,nad budoucnosti Nisanu+Renault.Nedavno nekde psali o nove Micre,ktera ma mit shodny podvozek s Cliem.No,ja osobne bych s tema podvozkam trochu zamichal.Myslim jako velikost rozvoru.Micra bude mit jako Clio,tzn tak 2460mm,ten z Primery(2610mm) bych dal do Almery,Maximovej(2760 mm?) do Primery,no a Maxime by slusel tak 2900mm ne? :-) No hlavne aby ta spolehlivost zustala,ne jako Ford ve Volvu :-( -
« A este volaco...
Hm, ako je to s kradnutim Almeriek? Videl niekto nejaku statistiku? Lebo jeden z dovodov, preco som sa dostal k nej, bolo, ze si myslim, ze Japonci sa nekradnu, pac na Ukrajine a v Rusku o ne nie je zaujem... alebo sa to medzicasom zmenilo? Aj ked, v porovnani so Skodovkou a VW to musi byt stale mizive percento ;) -
« A zase Almerka...
No ak sa zmestim do 8 litrov v pohode aj s klimou, tak paradicka, potom uz nespekulujem a pojdem do nej (predpokladam cas cca. o 2 mesiace) Neviete nahodou, ako je to s cenami dalsich doplnkov? Zaujimaju ma hlavne predne hmlovky... na inete som to v cennikoch nevidel, iba ze ku Comfort su za priplatok. Este k dynamike, mne sa paci, ked ma auto plynule zrychluje povedzme na 5-tku uz od 60, ale asi ide hlavne o vec zvyku ;) -
« Re: 1.8 a 1.5 Almera
Hergot,tady se to rozjelo! :o) To pool >Jestli si dobre cetl,uvadel jsem hodnoty Fabie sedan versus Almera 5d,jasne ze Almera4d ma 460l. To mscott >Nedavno jsem v jednom AMS cetl velkej test,zamereny na zabezpeceni tzn test,jak dlouho odolaji zamky a imobilizer.V nizsi stredni tride vyhrala....3...2...1....no Almera ne :o)) To schimanski >Nejlevnejsi Almera 5d je za 354KKc. -
« 1.8 a 1.5 Almera
Tak to vypada ze jdu behem 14 dnu do Almery Sport 1.5. Dneska jsem si projel jak 1.8 tak 1.5 a necitim v tom zase tak velkej rozdil. 1.8 je zivejsi, ale zase mi prisla hlucnejsi. Navic jezdim hlavne po meste takze budu koukat i na spotrebu. Jestli je pravda, co rika snehulak (spotreba <7l), pak budu spokojenej parchant. Chtel jsem puvodne cernou barvu se stribrnyma klikama (vybava ve sportu), ale ta je k dodani do 3 mesicu a to cekat nechci. Tak jsem sahnul po tornadu (aspon na tom nebudou videt skrabance az mi to zase nejaka k.... obejde klicem). Hodne se mi libi dalkove ovladani a to ze to ma jen jeden zamek (u ridice), hned jak se mi do toho nekdo pokusi dostat , necham to zaslepit. Znate resp. mate nekdo na Almere nejakej zajimavej alarm? Co zlodeji, mate nejaky zkusenosti, jak obstala Almera? -
"-- skrytý --" 06.06.01 17:58
« Re: Almerka
Dlouhe zprevodovani (zejmena petky) ma prece take svoje prednosti. Nizsi otacky pri vyssich rychlostech znamenaji nizsi spotrebu a hlucnost (jen se nesmi zapomenout podradit, kdyz je treba svizne predjet). Mam s tim zkusenost z Focusu 1.8 16V kombi (4000 ot/min pri 150).
To dabel: Prumernou spotrebu mam 7.8 l/100km (dalnice 140-160 i vice, plne vyuzivani vykonu pri predjizdeni na okreskach, z 40% se zapnutou klimou, pri 160 posloucham potichu hrajici radio). Takze zadnych 9 litru! Chce to jen lehci nohu na plynu. Souhlasim s Tebou, ze Almera bude spolehlivejsi (v prumeru) a je cenove vyhodnejsi nez Focus. Ja sam mam najeto 12 tisic km a zadne problemy jsem zatim nemel. -
« Re: Almerka...
Ja nevim co chcete vsichni po ty dynamice - k cemu to vlastne je? Ja osobne nemam problemy s predjizdenim v 1.5 (prece jenom cvik ze S120 a pozdeji dieselovy Fiesty je znat) a ta 1.8 uz musi byt na normalni jezdeni naprosto dostacujici. Ostatne takovy ty jezdci, ktery si dovoli predjizdet jen proto, ze maji silny auto naprosto nesnasim. Kdyby v tom aute ohrozovali jenom sebe, tak at se klidne zabijou. Problem je ten, ze to vetsinou odsere taky clovek, kterej jezdi slusne a nahodou se primotal nejakymu takovyhlemu * do cesty. Sorry, ale musel jsem si ulevit, jelikoz v tomhle state neridi spostu aut lidi, ale prasata. -
« Re: Almerka...
No ja som mal o tej lenivosti len taky "pocit"
z predchadzajucich prispevkov, kde hovorili o 1.8 ako o velmi dlho sprevodovanom, cim udajne trpi dynamika... mne sa tiez paci, ten krutak je VELMI nizko (2800 ot.) na 16 ventil. Ten Di je naozaj dost drahy, teraz, ked som si poriadne prestudoval cennik. Btw. neporovnavam s Vectrou ale s Asconou: rovnaky motor ako Vectra, 1050 kilo prazdny, to je peklo... strasne nerad sa jej budem musiet vzdat, ale uz neni "stavana" na dlhe cesty a zostat visiet niekde pri Salzburgu, by ma aj slak trafil :((( To mi dufam s Almerkou nehrozi... btw, mozno to tuna niekde je... ako je to so spotrebou 1.8? -
« Re: Almerka...
Ty ďábel, do paže, 1.8 v Almere a to je podľa Teba lenivé auto??? Zhodou okolností mám od piatka novú Primeru s týmto motorom a vôbec nemám pocit lenivosti, skôr slušného pomeru spotreba/krúťak/výkon (počítam, že ešte ožije - najazdených len 600km), akurát keď ju porovnám s Acco 2.0 (rv98), dva deci v obsahu je cítiť. A porovnávať 2.0 Vectru s 1.8 Almerou - veď to sú rôzne triedy a váhy, tak by to akurát v živosti mohlo sedieť. Dokonca v Almere musí byť s 1,8 perfektný pocit z jazdy, ktorý sa vo väčšej Primere či Vectre stráca (sedlám aj 1,4 Almeru rv97). Vykašli sa na 2,2D - ten je predsa pdstatne drahší a prepočítaj si, kedy sa Ti úspora vráti - ak nejazdí denno-denne štreky, tak dosť neskoro...