NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Těsnění mezi výfukem a hlavou motoru
Zdravím všechny příznivce značky Nissan. Řeším teď menší problémek. Opouští mne těsnění mezi výfukovým potrubím a hlavou motoru (Primera 2.0, r.v. 1992). Mám několik možností. Buď to nechám udělat v servisu Nissan, těsnění prý stojí asi 1500,- nepočítaje práci (500/hod). Nevýhodou je také 30 km vzdálenost od mého bydliště. Nebo koupím celou sadu těsnění pro motor, cena asi 2500,- a budu to mít v zásobě pro případné zásahy do motoru (doufám však, že k tomu ještě dlouho nedojde, motor má 160000 km a šlape jako hodinky). Oprava může proběhnout v místním neznačkovém servisu za menší cenu práce. Nejradši bych ovšem zvolil třetí možnost, to je nákup samotného "neznačkového" těsnění a místní servis. Problém je v tom, že ho nemůžu sehnat. Nevíte náhodou někdo, kde bych takové těsnění sehnal. Nebo byste radši dali přednost značkovému dílu a servisu? Díky za každou radu. -
« Re: Pylový filtr - Výměna
Díky moc. Už jsem ho chtěl hledat pod tím plastovým krytem pod stěrači, když otevřeš kryt motoru. Pátral jsem po internetu, žádný tip na Almeru, našel jsem návod na Fiat a Volvo a tam je to umístěné pod tím krytem pod stěrači. No japonci jsou jiní ale mám je rád. :-) Jdu se na to podívat. Repas prý nedoporučují, no zkusím zjistit kolik stojí nějaký filtr třetí strany a případně to zrepasuji. Ale nechápu jakto že po nějaké době tím začne proletovat takové svinstvo (např zbytky listí a tak). U bežného filtru (např. vysavač) bych řekl že se ucpe a nebude to foukat nic. Ale tady to vypadá jako by "uhnil" a teď jde dovnitř všechno. -
« Re: Pylový filtr - Výměna
V Almeře 1.4 RV 1999 mám pilový filtr za uzavíratelnou schránkou před spolujezdcem. Nejprve se musí vyndat celá schránka úplně pryč (na spodní částí schránky jsou dva kolíky, po kterých se schránka otáčí při otevírání a zavírání a ty je potřeba vytáhnout – jde to rukou).
No a pak už je to vidět. U nového auta (kde se ještě výměna neprováděla) může být matoucí, že z výroby je to schovaný za kusem černé hmoty, která se vylomí při první kontrole / výměně a místo toho vylomeného dílu tam dali kus kovového dílu, který je přišroubovaný (zdali tam ten kovový kus již byl nebo ho dali až v servisu už si nepamatuju).
A pak už jen odstranit takovou kovovou sponu a vyndat pilový filtr – jsou to dva stejně velké plastové rámečky nad sebou.
No další výměnu jsem si dělal již sám, původní filtr jsem nechal zrepasovat – místo té původní „papírové“ výplně tam mám takovou pevnou vatovitou hmotu černé barvy – údajně s uhlíkem: ten by měl na sebe vázat různé pachy, které se do auta z venku dostávají a při navlhnutí filtru se oproti papírovému rychleji vysuší.
-
« Pylový filtr - Výměna
Zdravím všechny. Neví někdo kde je v Almeře (předposlední model - N15) ukrytý pylový filtr. Chci si ho vyměnit, ale nějak nemůžu objevit vstup vzduchu do kabiny, kde by měl být ukrytý a nechce se mi s takovou "prkotinou" do servisu a to svinstvo ze stromů co mi po ránu vylítne :-) do kabiny, taky nic moc. Díky za radu. -jj -
« Re: Po 600 km - Sport 1.8
Kaluzka je normalni, chyba by byla pokud by nebyla. Ma zkusenost s 1.8 - nechal jsem se vyhecovat pocitacem a jezdil jsem zpocatku zlehka - motor pak zustal docela liny. Klonim se k nazoru, ze se vyplati investovat nejakou tu spotrebu navic a motor je pak zivejsi. -
« Po 600 km - Sport 1.8
Tak mam najeto 600 (no ja ne, ale ma pritelkyne, porad mam nohu v sadre :-((() Motoricky supr, ale mam mensi problemky. Nejak mi nefunguje vypinani vnitrniho osvetleni. Porad sviti, i kdyz jedu, nebo auto zamknu (mam to na ikone otevrenych dveri) Mate tim zkusenosti? Dale jsem mel nalomeny pant od schranky na CD. Tak jsem jim tam auto dneska nechal.
Jo a vzdy kdyz dojedu, tak se udela kaluzka vody pod predkem. Pry je to z klimy ...
Celkem me ale prekvapile spotreba. Na 40 l jsem ujel 600 km, coz je spotreba pod 7l ... na 1.8 to neni spatne... -
« Re: Re: preco by si utekal?
Sport? Tmavsie potahy, radio v cene (este stale mi v nissane nenamontovali pioneer co som uz aj zaplatil !!!) a podobne drobnosti... Nema to nahodou aj stresne uchyty na nosic? Tiez nemam v rezerve ten kus PVC, aby sa tam mohli davat veci... A v konecnom dosledku som usetril cca. 15000,- Sk... -
« uz mam 600km
No a ja mam po vikende na svojej 1.8 cez 600km. Ten motor je uplna zverina, mozem po meste robit co si len zmyslim :-)
Uz som to bol aj na dialnici prevetrat a podla tachometra to islo 180-190km/h... Ale to uz je skoro 5500 otacok, takze viac to fakt nemoze ist. Podvozok ale v tej rychlosti drzi uplne skvele. Akurat to u dost cele huci. Pohodovych je 150-160km/h.
Inak to jazdi pekne ticho, ale ked sa chce, tak od cca. 3500 ot. to uz zacina mat pekny dravy zvuk ! -
« Almerka 1.5 - je to cim dal lepsi
Cau vsichni. Mam najeto neco pres 7500 a motor zacina lehce dozravat. Motor uz je pekne zivej a spotreba je stale skvela. Za poslednich 800 km jsem mel spotrebu 6.8. A to jsem pouzival minimalne polovinu km klimatiazci, 150 km jsem jel po dalnici cca 150km/h a na 400 km bylo auto plne nalozeny (test nosnosti - 5 lidi a plnej kufr). To je bombaaaa, ne ?
BTW vcera jsem to pujcil tatovi na cca 200km, at si zaridi (on ma kratkou Fabii Comfort 1.4 50kw). Ten z toho byl uplne nadsenej. Nejdriv sice neco rikal, ze to ma proti fabii vetsi naklon v zatackach, ale pak si na to nejak zvyknul a byl uplne nadsenej z toho motoru (to je asi jasny, proti 50kw 1.4 :-))). Uz se nemuze dockat, az mu to pujcim na tejden na prelomu cervence a srpna - to s tim pojede na dovcu do Italie (Fabie nema klimosku :-)). -
« Re: Jaký benzin? **oprava**
Sorry já jsem se přemáčk.
Takže, jaký rozdil je v benzinu NATURAL 95 a 98 nebo těma, o kterých tvrdí, že vám zvíší vykon a zlepší spoustu dalších věcí? Pomužu tím autu, nebo naopak když tam naliju NATURAL 98 nebo ty extra..? Která pumpa má nejkvalitnější benzín?
O prázdninách vytáhnem totiž Almeru 1.4, poprvé na dlouhou cestu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!