NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Almera 1.8 Sport a ISOFIX
Mam Almeru 1.8 Sport. Nemuzu vubec najit uchyceni sedacek ISOFIX. V zadnich operadlech jsou sice nejake diry, ale za nima zadne uchyty na sedacky nejsou. Mate nekdo nejake zkusenosti, resp. mate v Almere nekdo v sedadlech nebo za sedadly nejake uchyty standardu ISOFIX? -
« Re: Nová Primera
Na USA a spol se vykašli, tam nic neni. Na těch japonských je fakt problém s orientací, ale dá se to odhadnout, nebo zkusit - a uvnitř těch stránek je překvapivě občas i anglický popisek. hlavně je tam ale spousta obrázků včetně virtuálních prohlídek interiéru i exteriéru. Takže jedno je už jasné - nová Primera bude vypadat fakt jako ta studie. Všechno se dá i stáhnout a první fotky jsem viděl už někde i na českým webu - snad novinky.cz, nebo kde to bylo. Jasně, že nemá místo zrcátek kamerky a "nebe" nad hlavou od Philipsu, ale jinak je to stejný fáro, jako bylo k vidění i v Brně na autosalonu. V Japonsku akorat neni k videni hatch, maji jen sedan a kombi. Hatch bude snad představený až ve Franfurtu (zřejmě je jen pro Evropu).
Výbavu, co jsem popisoval, tam fakt slibují, takže cena mě taky dost zajímá. Ale 1,5 to nebude. Podle stávající obchodní politiky bude nejluxusnější verze k mání maximálně za 800, spíš ještě míň. I se supervýbavou. Proto si taky kupuju Nissan a ne BMW, který nabízí totéž za dvojnásobek, že :-)) -
« Re: Nová Primera
To Rob: Předem se velmi omlouvám, pokud budu trochu v opozici, ale to víš, už mám vlastní názor... :-) Na japonských stránkách Nissanu jsem byl a viděl jsem následující: z 90% jsou v japonštině, možná i víc. Navíc se tam omlouvají v jazyku anglickém "jiným národům", že japonské stránky byly vytvořeny výhradně pro japonského zákazníka. Pro zákazníka ze západních zemí slouží stránky v USA, GB a BRD. Také jsem jsem tam nikde neviděl název auta "Primera". Ze známějších tam byl Bluebird a něco vzdáleně ve třídě Primery pod úplně jiným názvem. Na stránkách Nissanu CZ se dočteš, že Primera se vyrábí v Evropě (GB) a výhradně pro Evropu. Ten tvůj popis nové Primery plně odpovídá reportáži na Auto.cz z posledního autosalonu (Ženeva? nevím). A to byl popis prototypu budoucnosti. Jistě něco z toho (tvary atd) v nové Primeře bude, ale kdyby tam v dnešní době bylo vše co píšeš, tak si v pohodě připrav milion a půl i za "jednačtverku". Pokud se v něčem mýlím, jště jednou se omlouvám :-). -
« Re: Nová Primera
Hej hej, a nechtěl bys toho trochu moc? Kolik lidí by si asi tak ten třílitr za melouna koupilo? Ale když tolik sníš o fajnovostech, zkus se podívat na japonské stránka Nissanu, kde už novou Primeru mají. Měla by mít k dispozici například poprvé ve střední třídě adaptivní tempomat - laser měří vzdálenost od předního auta a podle toho upravuje nastavenou rychlost. ESP samozřejmě. Vzadu kameru a na palubce 7" monitor na couvání, DVD navigaci a další blbiny. Příplatkový extra výbavy určitě nebude málo. Tak už šetři, v září bude ve Frankfurtu a po vánocích tady! -
« Dotaz
Nazdárek.Lidi nevíte někdo kde je na Maximě/1995 Knock sensor.Test napsal že je špatnej, ale nemůžu ho nějak najít.Blbec jsem se zapoměl zeptat v servisu.Co když bude jenom uklepanej drátek.Nejdřív kouknu já a pak budu věřit, že to chce novej za takový prachy jak říkají.Předem díky. -
« Na odlehčení mysli
Co myslíte, původně s správně je TEN Nissan, nebo TA Nissan? Maxima, Primera, Almera, (Altima, Sentra v USA) jsou všechna TA jména. Že by bohyně Nissan? Nezní to krásně? A každý muž VEJDE do té své a pohybuje s ní podle své vůle a ona mu odpovídá hlasem svého motoru. :-) -
« Almera 1.5 - bombaa
Cau,
tak jsem se vcera vecer vratil z Dolomit. Krome peknych kopcu a dobryho lezeni je tam i docela dobry jezdeni s autem (na 10km prevyseni pres 1000m a tak), takze jsem moh' konecne otestovat spotrebu nalozenyho auta (tri lidi + zbytek bagly, takze se tam nic uz neveslo) tezsim terenu. Celkem spotreba za uejetejch 1600 km byla 7 litru/100 :-). Z toho bylo tak 600-700 km po dalnici v nemecku (a vcera vecer se mi nechtelo ject pomalu - konstatne 160 km, spicky neco pod 190, misty pekny zacpy, takze zadny setreni benzinem), polovina km byla z klimoskou. Kdo to v Dolomitech zna, tak mi musi dat za pravdu, ze ta spotreba je skvela. BTW kamarad z Formanem to ma za neco pod 10 (stejna cesta, jen vez 4 lidi). Long live Almara :-). Jinak motor a brzdy v pohode chlazeni taky (teplomer se ani nehnul, coz je v tech kopcich docela dobry) - forman obcas varil. -
« Re: Primera
Asi jsem zapomel na 1.6,no nejaka 2.0T by nebyla spatna a 3.0 v te nejlepsi verzi :o).Hlavne bych ocekaval u Primery new vice nez 4 airbagy(to ma dneska kazdy auto),protiprokluz,ESP,bixenony,a jiny vychytavky.Konkurence ve stredni tride je nemilosrdna.Podivej,co nabizi Passat....Ne nebijte me,nesrovnavam. -
« Re: almera 1.8, uz mam 3500 km
Z toho, ze citis spojku na novom aute si nic nerob. Ja som zo zaciatku ciez obcas citil smrdiet oblozenie, ked som auto trochu rychlejsie pretiahol nejakymi zakrutami a tak. Ale teraz, po 20tis km je to uz v pohode a spojku uz necitit. Mam sice Clio, ale pri tvojom aute to asi bude stejne. -
« almera 1.8, uz mam 3500 km
zdravim vas pani! takze som bol na vikend v chorvatsku trocha almarku prebehnut. celkom sa mi pacila rychlostna premia - hranice rakusko-slovinsko cez horsky prechod, semaforom uzavreta jednosmerka! to je maso! ked som dosiel hore tak som iba citil spalenu spojku. uff. ale aspon som si zajazdil...
v servise mi tahanie dolava odfrflali s tym, ze to sa mi len zda a ze im to netaha. vraj aj napriek tomu zostelovali geometriu, ale nic sa nezmenilo. podla mna ma len opinkali...
celkom ma zatial tesi spotreba... 1 nadrz do chorvatska, a naspat asi len 3/4... mnam. -
« Re: Primera
Já chci Primeru kombi. Vyhodnotil jsem ji jako nejlepší mezi kombi auty střední třídy - výbava, cena, kvalita, vzhled, motory, jízdní vlastnosti -no prostě NISSAN.
Btw. článek předpředešlý: Co by jsi chtěl za motory? Turba, neturba, tisíc dieslů, nebo 3.0 ? -
« Re: Těsnění mezi výfukem a hlavou motoru
Rekl bych, ze dat si na auto nejaky plechy nebo svetlo z druhovyroby je v pohode, neni duvod krmit japciky zbytecne, ale na motor, brzdy nebo podvozek? Mrzi te, ze ti zatim "motor slape jak hodinky"??? Tady je skoro lepsi zatnout chrup a nechat si motor prejet ve znackovym servisu, nez to nejak zbastlit. Primera v pohode najede 300.000, ale kdyz vosulis material tesneni, nebo ti ho tam nejaky pako blbe da, tak mas vysokou sanci, ze splaces nad vydelkem -
« Re: Po 600 km - Sport 1.8
Panove, to snad neni mozne, co porad resite. Nissan ma uz ted vsechny zazehove motory se samoucici ridici jednotkou. Je blbost rikat, ze kdyz na to budes v zabehu slapat, tak ze pak pojede lip. Ta jednotka porad vyhodnocuje styl jizdy a prumeruje vysledky. To znamena, ze kdyz se vam zda auto line, tak jezdite usporne, plynule - a i kdyz pak nekde dupnete na plyn, tak si ridici jednotka "mysli", ze to byla chyba - a stejne tolik neprida. A zase naopak. Kod jezdi porad plny plyn - brzda, tak mu jednotka automaticky sama "pridava" pod kotel, takze to pri nahodnem presednuti vypada, jako ze je ten motor uplne jinak zajety a ze je snad temperamentnejsi. Ale to je blbost.
V Nissanu rikaji, ze na prestelovani staci ujet 50 km, me to vychazi spis na cca 80 km. Takze jestli se vam nekomu zda, ze ma v Primere moc linej motor, tak zkuste jet tech cca 80 km fakt ostre (ne po dalnici) - tocit od 4500 nahoru, hodne casto radit, proste mu dat pokourit.
Budete zatra prekvapeni, jak potom motor ozije a jak bystre bude reagovat na sebemensi polechtani. Jenze jakmile prejdete zpet k uspornemu stylu jizdy, "usne" i motor. Takze pokud si chcete zaradit, pouzijte tenhle trik na vzkriseni. A jinak si muzete vychutnavat, ze i dvoulitr jezdi v pohode za sedm litru...
A neblbnete s honenim motoru hned od zacatku. Aspon tech prvnich 3000 byste fakt meli jezdit pianko a tocit max. 3500 a vic ani nudli. -
« Primera a ABS
Vazeni, po temer 8 rokoch jazdenia na Primere
(150.000 km) sa musim pochvalit, ze mi odislo ABS.
Po 2 hodinach prace v servise sa zistilo, ze snimace na kolesach su OK (BTW cena 1 snimaca cca 7.000 Sk), cize chyba bude zrejme v centralnej riadiacej jednotke - cena opravy minimalne 60.000 Sk ! Takze teste sa na to, ked sa to stane aj Vam.
Inak ok, bezne veci - vymena poslednych 2 casti vyfuku po cca 80.000 km, bezne problemy so zavesenim zadnych kolies (klby stabilizatora, vahadla - napravy na Nissanoch su dobre na jazdenie ale narocne na udrzbu), napr. tlmice mam stale povodne.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!