NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almera - ABS
Věřte mi, mám najeto víc jak 1,5 mil km.Nikdy bych si auto bez ABS nekoupil. Podle mého názoru max.do dvou let bude ABS v základní výbavě u všech nově prodávaných aut i u těch v nejnižší třídě.Začal to nyní Renault s Cliem II.Nový Citroen C3, Fiesta a nové Polo budou mít ABS rovněž v základu u všech typů. -
« Maxima
Zdar chlapi,musím se vám přiznat,že jak mě japonci nic neříkaj,tak Nissany považuju za hodně dobrý.Protože nejsou předražený - na rozdíl vod těch našich sraček z Boleslavi a německejch krámů...A taková nová Maxima - to je paráda,úplně v americkým stylu a základ kolem 850 000,no to je přece neuvěřitelný.Mimochodem,máte s ní někdo zkušenosti, -
« Servisy
Zdravim ve spolek. Tak jsem uz absolvoval prohlidku po 15000 a byl jsem v Revnicich. A abych pravdu rek, jsem rad, ze jsem tam jel. Mechanici byli v pohode, moh jsem bejt u prohlidky, a vubec to bylo velice prijemny. Muzu vrele doporucit.
Pred tim, nez jsem jeste do toho servisu jel, tak jsem jeste obvolaval BetaHase, KMX, abych se zeptal na cenu, a jak to dlouho bude trvat. Do KMX jsem se vubec nedovolal (zkousel jsem to snad 5x a pokazdy tam byl zaznamnik), a v Beta Hase me nastvali pristupem uz pres telefon. Nejdriv nevedeli kolik to bude stat, pak z nich po mohutnym shaneni nejakyho mechanika vypadlo ze do 5 tisic (v Revnicich za 3 a pul) a ze to auto tam bude pul dne (v Revnicich na pockani). Takze ne ze bych chtel delat reklamu, ale v ty Revnice do sebe opravdu neco maj :-).
Snehulak -
« Re: Almera - ABS
Tiez som si na svojej Primere r.1993 pochvaloval ABS (minuly cas - uz som ju predal), aj mne zoparkrat vyslovene zachranilo fasadu na aute, a v zime je to s ABS vyslovena pohoda. Neprijemna skusenost nastala po 7.5 rokoch jazdenia - kontrolka ABS zacala svietit - tj. nejaka porucha, v servise s tym nic nevedeli urobit, ked tak, tak vymenit centralnu riadiaciu jednotku - cena vyse 60 tis. Sk !!! Vykaslal som sa na to... -
« Re: Almera - ABS
Urcite, myslim si, ze mi ABS uz parkrat zachranilo zivot: at si clovek cte co chce o tom, jak se ma chovat v krizovych situacich, stejne se vzdycky lekne a hamstne na brzdu a bez ABS to muze skoncit dost spatne. Navic ABS u nissanu (Primera nevim jak Almera) funguje dobre i na snehu - nejdrive se snazi o prerusovane brzdeni, pak, jakmile klesne rychlost, se kola zablokuji a auto zabrzdi (jinak je obecne dost problem se napr. na lede s ABS zastavit). -
« Re: NISSAN PRIMERA - prosim poradte
Kupoval jsem Primeru kdyz jsem jezdil sluzebni Vectrou. Co se tyce pohodli a celkoveho konfortu, je na tom dle meho nazoru Primera lepe. Podepsal bych, co zde napsal nissan - 2.0 Sport bude to spravne po vsech strankach. Jizdni vlastnosti v porovnani s Vectrou (r.v. 1997) jsou rozdilem tridy ve prospech Primery. Mel jsem moznost se svest take Passatem i Mondeem. Passat je germansky vuz se vsim sudy - na dalnici je lepsi nez Primera, pokud jej mas protahnout po okreskach, je na tom Primera podstatne lepe. U Mondea si za stejnou vybavu asi priplatis, je ale o dost vetsi. Na druhe strane jsem slysel nepekne veci o kvalite. -
« Re: NISSAN PRIMERA - prosim poradte
To je dobra otazka, podobnou jsem resil i ja, pri koupi auta. Mondeo je urcite o hodne vetsi, passat mozna taky. Pokud jde o takovy "snobsky" pohled na vec, pak asi vetsi zadrhel nez velikost je znacka ci zeme puvodu - v aute o velikosti mercedesu S600 lec se znackou Kia nebo Daewoo by si zahranicni partneri asi pohoveli, ale co se mne tyka, v necem takovem bych se je neodvazil vozit. Stejne tak Nissan ci Mazda jsou (asi) o patro nize, nez VW ci Ford. Pokud se tyka ale fakticke kvality, vykonu, vybavy, zarucnich lhut a podobne, pak to muze byt prave naopak a toto hledisko, krome lokalni pritomnosti servisu Nissan, u mne zvitezilo. Primer navic po republice mnoho nejezdi, takze asi rok jsem byl dokonce v celem okrese jedinym stastnym vlastnikem tohoto vozu a mohl si pochvalovat, ze mam skutecne exkluzivni auto. -
« Re: NISSAN PRIMERA - prosim poradte
Diky moc za informaci. I kdyz je to hloupá otázka a asi velice snobská ale dovol mi ji položit. Dělám v zahraničním obchodu a musím reprezentovat - vozím zahraniční klienty kteří jsou většinou trochu jinde - a nejsem si jistý jestli primera není příliš "malé auto" v porovnání třeba s mondeem , passatem nebo accordem. Asi jsem se upnul příliš na velikost aut i když má současná Vectra není o moc-jeslti vůbec větší než Primera.... Díky za názory, stále uvítám další zkušenosti s Primerou -
« Re: NISSAN PRIMERA - prosim poradte
Mam Primeru od roku 2000. Interier se mi nezda fadni a jizdni vlastnosti resp. podvozek jsou naprosto skvele. Motor 1.8 je velmi usporny (pokud se chce, da se jezdit do 7 litru - ale komu by se chtelo?), nizke emise atp., ale diky tomu neni prilis dynamicky (maly kroutici moment), dvoulitr je rozhodne v tomto smeru lepsi - ale pozor na automat, ten z nej udela zase sneka. Vybava, krome zakladni (Comfort) je dobra - auto. klima, vyhrivane sedacky, vse v el., nejvyssi vybavy (Elegance s Sport) prinaseji v podstate navic pouze xenony a ev. dreveny dekor do interieru (lita kola a dalsi drobnosti lze pochopitelne dokoupit i k nizsim verzim). Po zkusenostech bych dnes volil verzi 2.0 Sport a to predevsim kvuli motoru a xenonum. -
« NISSAN PRIMERA - prosim poradte
Dobrý den. Konci mi leasing u meho soucasneho auta (Opel Vectra). Chtel bych neco noveho, spolehlivý vůz ve kterém mohu vozit své zahraniční zákazníky a ve kterém by hlavně byla radost jezdit. Zkoušel jsem nový Passat, Mondeo, Lagunu, Citroen C5. Zatím nejvíce nadšený jsem byl z Hondy Accord. Vím ale, že Primera by se tomu mohla vyrovnat. Zatím jsem s ní nejel, podle katalogu mě ale zklamal trochu fádní interier . Na druhou stranu si ale jizdni vlastnosti někteří moji známí velmi chválí ? Můžete mi prosím sdělit Vaše názory a doporučení k tomuto auto včetně doporučení jaký motor a výbavu zvolit. Může se to Accordu vyrovnat ? Není Primera v porovnání s konkurenci příliš malá ? Ocenim jakoukoliv informaci či dpooručení
Přeji hezký den. Honza -
« Re: Kvalita servisu, cena prace
O servisech se tu moc nehovoří, že by všichni opravovali v neznačkových? Já mám zkušenosti ze dvěma v Praze - Kolbenka a KMX a s Kolínským Trendem. Na Kolbence vypadá vše velmi profesionálně, po opravě mi zatím vždy "zdarma" umyli auto. Ceny jsou tu dost vysoký. Přestal jsem tam jezdit poté, co mi na třikrát lepili čelní sklo a pořád dovnitř fučelo. V KMX jsem se osobně účastnil prohlídky (tuším po 30tis.Km). Překvapilo mne, jak rychle bylo vše hotovo. Technik se prošel s lampou pod autem (cca 2min), pak vypustil olej, vyměnil filtry, nalil olej a bylo hotovo. Třeba to tak má probíhat, ale takovou kontrolu Vám udělají v každé garáži za polovic. No a na závěr Kolínský Trend. Ceny poloviční, ale pan vedoucí velmi neochotný a technik viděl zřejmě almeru poprvé. Škoda, přitom mají přímo v Kolíně super vzor, jak to má vypadat servis -Honda STYX car. Teď mám před sebou prohlídku po 60tis. a váhám, kam se vydat. Možná zkusím Řevnice, když je všichni chválí. Vyptával jsem se i na Nissan Auto Junek, jenže to je z ruky. Prohlídka tam vyjde na cca 6,500kč tedy o 2000 levněji než v Řevnicích. Ještě se rozhodnu. Má snad někdo jiné (další) zkušenosti??? -
« Kvalita servisu, cena prace
Cau,
kilometry utesene (nebo spis neutesene) pribyvaji - mam asi 14200 a tenhle nebo pristi tejden budu muset a Almarkou uz na servisni prohlidku. Tak jsem se chtel zeptat, jaky mate zkusenosti se servisama v Praze. Sice vim, ze jste docela vychvalovali Nissan v Revnicich, ale tam je to pro me docela z ruky, takze me spis zajima jestli mate nazor na Beta Hase (tam jsem auto kupoval, tak bych to skoro nejradsi dal tam), pripadne na KMX (nebo jak se jmenujou), ty jsou zas blizko od prace (pracuju v Dejvicich). Nebo nemate tip na nejakej dalsi dobrej servis? Krome klasicky servisni prohlidky mam i nejaky drobnosti - jako vrzani prednich sloupku a tak :-).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!