NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: almera 1.8
ale to bol odhad. necumel som na otackomer... proste som sa rozbiehal. takze neviem ci to bolo 150 alebo 170... a ono to je pravda, ze od cca. 5000 otaciek to uz ma taky paradny formulovy zvuk, ktory sa len a len zlepsuje :-) . Ide len o to ci ste niekto odskusali ten obmedzovac... -
« Re: almera 1.8
Hm,se mi to nejak nezda.S 1.8 musis jet na ctyrku 150 s prstem v nose.Nevim jak 1.8,ale 1.5 ma hodne tezky zprevodovani,takze muzes jet treba na dvojku 110 pri 6500 ot/min,ale nema to smysl tolik tocit,protoze max.vykon 66Kw ma uz pri 5600 ot/min,myslim. -
« Re: almera 1.8
No ja nevim, ale me 1.5 jela na 4ku pres 160 (tacho), a to tam bylo asi 5500 otacek, takze to nejakou rezervu jeste melo. Na 3ku jsem to schopnej rozject na necelejch 140, ale k omezovaci jsem se jeste nikdy nedostal (ono uz to pak docela rve, kdyz to ma tech 6300-6500 otacek). -
« almera 1.8
Zafungoval vam uz niekedy obmedzovac otaciek? Som minule dole v madarsku predbiehal nejake nakladaky, na 4 cca. 140-150 a som sa tak zlakol
ked mi zacalo trhat autom ze som fakt nechapal co sa deje. Dievcata v aute sa tesili, ze aky som frajer, ze pri predbiehani dupem na brzdu :-)) Teraz aspon viem, ze to nemozem prehulit len tak, ze sa almerka o seba postara. Mam cca. 9000 km za 3 mesiace a stale mam to radsej a radsej. -
« Křídlo
Zdářec.Tak aby řeč nestála, zeptám se z jiného soudku.Nevíte někdo o nějakém rozumném vrakáči v Praze nebo okolí kde by se dala najít nějaká ta Maximka.Lépe řečeno chtěl jsem se poohlédnout po zadním křídle a orig. je za skoro 20tis, neorig cca za 7tis.(bez barvy)a na vrakáči určitě ještě méně.Ono jich s křídlem a nakonec i bez křídla také moc nejezdí, tak jsem zvědavej jak pořídím.Zrovna nejsem moc finančně zajištěn, tak každá rada bodne.Díky. -
« Primera next generation.
V poslednim Autotipu byla nova Primera uz ve finalni podobe,ne jako koncept Fusion.Ma byt postavena na podvozku z prodlouzenym rozvorem 2,68 m(konecne! mohlo byt i vic).Zakladni motor je 1.6 74 Kw,potom 1.8 84 Kw a novy 2.0 110Kw,prepracovany 2.2 Tdi 92Kw! a pozdeji 1.9 Tdi 74 Kw.Jinak klasika Multlink vpredu a vzadu,mezi technicke lahudky mj.patri adaptivni tempomat,ktery na zaklade odrazu laserovyho paprsku od vpredu jedouciho vozidla udrzuje nalezity odstup.V prodeji bude od brezna 2002,ale asi ne u nas.Me osobne se moc libil kombik. -
« Re: hellebrand
Kde ste vsetci super vodici typu lancer a pod. ked jazdim??? Nikto na ceste realne nejazdi tak, ako tu machruje! Ja uz nie som taky ostry jazdec ako za mojich mladych cias, ale malokedy je niekto v zakrutach rychlejsi ako ja. A napriek tomu (alebo prave preto) by som pomocne systemy bral. Ked sa chces vyblaznit, daju sa vypnut. Ale neblaznite sa na normalnej ceste, nevinni ludia nemusia trpiet koli vasej blbosti. -
« Re: hellebrand
Mozna jsem se nejak moc utrhl, tak to sorry, ale o ABS a EBD bych nikdy nerekl, ze bych je nechtel! To jsou systemy brzd, ktery ti muzou zachranit zivot a ani ten nejlepsi ridic ti nepripravene nezabrzdi lip a hlavne po celou dobu bude mit auto stabilitu! -
"-- skrytý --" 08.09.01 19:37
« Re: hellebrand
Pokud jsem právě čerstvý držitel řidičského průkazu tak ABS,EBD a jiné podpůrné elektronické berličky ANO,pokud mám zkušenosti a něco odjeto tak já osobně se bez těchto berliček obejdu.Neber to tak,že jsem proti technickému pokroku.ale už jsi jel autem které jsi chtěl posadit nějakým způsobem do zatáčky a ono se s Tebou pralo!!!jen díky těmto technickým vymoženostem?Zkus P 307 a jemu podobně vybavené vozy,není to žádný med.Když chceš aby Tě to poslouchalo musíš všechno stejně povypínat,pokud to jde,pokud ne tak asi přijde doba kdy usedneme do auta jako pouzí pasažéři a na umělce za volantem aut si budeme muset jít podívat na závodní okruhy. -
« Re: Zajíždění NISSAN Almera 1.5
No nazdarek!.Ja si myslim,jezdit uplne normalne,nechat ji dejchat ve vyssich otackach(neklesat pod 2000).Fakt je,ze bych prvnich 2000Km nezkousel maximalku.Ja mam necelych 5000Km a radim nahoru tak v 3500-4000 otackach a jezdi to celkem svizne.