NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Primera 2.0i r.v.1992
Sorry, po dlhej dobe som sem nakukol, takze preto az teraz tento prispevok. Mal som 8 rokov Primeru r.1993, 2.0 benzin. Spotreba priemerne 8.25. Primestske jazdy cca 9.0, mesto obecne cca 11.0, stred mesta - same krizovatky a pod. cca 13.0, Dialnica cca 90 Km/h 6.0, cca 110 Km/h pod 7.0, pri 120 Km/h cca 7.5, atd. Cize bol som vcelku spokojny, moj styl jazdy skor lezerny a na usporu. Vela zdaru, je to dobre auto. -
« Re: Almera 1.4GT
Nemam, nějak nebyl čas. Byl jsem v AAA a tam mi za mýho saníka nabídli 70000,- i když mi původně nabízeli 100 000,- Jsou to pěkný *.Jenom perlička, jakou mají úroveň: Zkoušel jsem tam jednu primerku a když jsem mu řek, že to má děravej výfuk, tak mi řekl : "No aspoň to můžete vydávat za GTI-čko" :-D . Síla, co ?. Teď jsem koupil nový gumy a vůbec jsem do toho teď vrazil trošku víc peněz, tak asi už počkam na jaro. Jenom ta spotřeba, sakra :-( Jak jsi psal, že jsi scháněl něco na 200SX, ty máš nějakou firmu ? Jak jede taková 200-ka, asi super, co? -
« Re: Almera 1.4GT
To martas_plzen:S to ochotou a schopností v Rotu máš naprostou pravdu,jediný plus tam bylo,že mi darovali podložky pod SPZ(reklama je reklama),ale když jsme potřebovali sehnat nějaký díly na 200SX a já potřeboval zjistit,zda mám v autě pilový filtr nebo ne,akorát si vzali tel.číslo,že zavolají,ale už se neozvali...Už máš Primeru?;)
-
« Re: Almera 1.4GT
On je totiž problém v tom, že motorům tu v týhle zemi moc lidí nerozumí a to myslím i lidi v servisech. Např.v Plzni ve firmě Roto Nissan jsem chtěl taky poštelovat motor a ten člověk co to tam dělal ani nevěděl od kdy se montoval ten a ten typ motoru a dokonce ani nevěděl jakej je rozdíl mezi jednobodovým vstřikem a elektronicky řízeným karburátorem, tak jsem to tam radši ani nedal, protože to nemá cenu.A to je prosím asi největší Nissan firma v Plzni. Volal jsem do několika dalších firem a vždycky mi řekli, jóó hodíme to na diagnostiku a uvidíme.Ale to, že karburátor žádnou pořádnou diagnostiku nemá, to jim asi ušlo. Je jasný, že Tvoje Almerka má asi 4 bodový vstřikování, tak to můžeš zkusit, ale na 99% Ti řeknou, že je všechno OK a víc nezjistí.Maximálně z Tebe vytáhnou nějaký prachy :-) -
« Almera 1.4GT
Nazdárek, vlastním Almerku a jsem náramě spokojenej.Snad aľ na jedno:poslední dobou mám větąí spotřebu (okolo 7,5 l) a černé svíčky.Byl jsem s tím v Tommy Nissan (Starý Jičín),auto seątelovali, ale problém trvá.Kdyby někdo věděl co s tím,dejte prosím echo.Nazdar! -
« Hledam Primeru
Zdravím, jsem pravidelným, ale zatím jen pasivním čtenářem této rubriky, hodlám to změnit. Proto také tady hledám ke koupi auticko. Mel by to byt Nissan Primera 2.0eGT v hodnotě zhruba kolem 100 tis. Proto jestli o nějaké víte, tak mi prosím dejte vědět na janza@post.cz nebo přímo na 0608754425. Díky a Nissanu zdar. -
« Re: ...Nazdarek
A jaj,to te lituju,ja jsem zase prejel jednim kolem takovou bouli na asfaltu,videl jsem ji na posledni chvili,no byla to taky pekna prda.Ty FW 930 te staly 2540Kc?Ta cena je fakt slusna,na rozdil od Polarisu kery stojej skoro stejne.Nooo taky jsem si dal do potkavacek Osramky cool blue a do dalkovych 100W,sviti do docela pekne,ale nejlepsi jsou od PIAA,ale stoji nehorazny penize.To dam ty prachy radsi za benzin -
« Re: ...Nazdarek
No uz se tady nic dlouho nedelo. S tim teplem me taky napadlo, ze to je prave tim ze je almera vetsi, takze nez se to vohreje vevntir, tak to chvili trva. No snad uz jsem na nejakej system prisel (taky jakmile se trosku ohreje motor, zapinam vnitrni recirkulaci a kdyz je ohratej uplne, tak to nahodim na beznej rezim), takze uz jsem si zvyknul. Jinak rychlost vetraku mi nejak nevadi, versinou mam stejne na 1ku, kdyz potrebuju vyfoukat auto, tak tam dam 3ku (vyjimecne i 4ku :-)).
K zimakam, no minulej patek jsem byl prezouvat. Nakonec jsem koupil Firestone FW930, ktery mi vhledem k pomeru vykon/cena prisly vynikajici a hlavne jsou relativne levny (jen asi o 300 drazsi nez nejlevnejsi Barumy, coz je v rozmeru 185/65R15 vic nez dobry). Nakonec jsem novy disky nekupoval, jelikoz se mi s temahle podarilo v noci vlitnout do vyfrezovanyho schodu (nebyla tam znacka ... pitomci), tudiz jsou pekne bouchnuty, takze jsem je nechal prehodit nejlepsi na predek a horsi na zadek (a dokonce jsme prehazovali i nejhorsi disk na rezervu - takova slupa to byla :-((), tudiz si je necham na zimu a na leto koupim novy a mozna litaky (udajne se i na Almeru nechaj sehnat za neco pres 3000 za kus).
Jinak hlucnost je trochu vetsi, ale zas to nejak strasny neni - vsimnul jsem si toho jenom tak, ze pri 120 na rovine motor neslysim, kdezto s letnakama trochu jo :-).
Jinak se zamlzovanim vetsi problem nemam, je to ale mozna tim, ze jezdim vetsinou sam, nebo jezdime ve 2, takze to ani nestacim zadejchat. Vlastne si ted vzpominam, ze kdyz jsme jeli v lete do Dolomit (3 lidi a pomerne narvany auto vecma), tak cely Nemecko a Rakousko prselo (mozna spis lilo) a to se to lehce zamlzovalo - prislo mi to ale nejak normalni, takhle by se podle me zamlzovalo kazdy auto
No jinak Fiju lituju :-), bude to pro nej kulturni sok az presedne ze strohyho tanku ala VW do normalniho a designove povedenyho auta :-). -
« ...Nazdarek
Snehulaku(and all others).Narazil jsem na tvuj prispevek ve Fiesta clubu.Me se taky zda,ze to chvili trva,nez zacne bejt v Almerce teplo.V Mikre to bylo rychlejsi,ale je to asi dany tim,ze Almera je uvnitr taky krapet vetsi.Taky ta rychlost vetraku je blbe vyresena.Na 1 to moc nefouka,na 2 to huci dost.Ja pouzivam taky vnitrni cirkulaci k docileni rychlejsiho prohrati.Mas uz ty zimaky?.V dnesni MF Dnes byly testy zimnich pneu,z ruznych nemeckych novin.Nejlepsi je Goodyear UG 3,pak Conti Snow T 790 myslim.Ta Dunlop M3 je taky vynikajici.Ja mam sice M2,zatim nebyly zadne extremni podminky,ale zda se mi byt dobra,jsou i tiche.Nemas problemy se zamlzovanim oken pri desti?.Me se zamlzujou zadni bocni(trochu a nekdy),nepomaha ani zmena ofukovani.Jakmile zapnu klimu,tak se to bleskove odmlzi,ale nebudu ji porad zapinat ne?V nejakym auditku psal Fija,ze dostane jako sluzebak Almeru misto Berlinga.Pry chtel Fab combi Tdi.Byl tam takovek dovetek ze je Almera kram oproti Octavii.Faktem je,ze jeho chipnute Tdi jede podstatne lepe,ale jinak nevim,v cem by mela byt Almera horsi.Ja uz to neresim,nebudu se poustet do slovni prestrelky,proste at si kazdej mysli co chce. -
« Re: Primera 2.0i r.v.1992
Tak to ti Sunny žere celkem dost,na stejnou spotřebu se dotanu s obtížemi,snad jen ve městě.O jedný 1.6 bych věděl-o té mojí.Jinak je celkem fajn,benzín je relativně levný,Primerka jezdí bezproblémově,co víc si lze přát:)Jen míň policajtů po Plzni,je jich tu poslední dobou nějak moc.Jestli budeš chtít vyzkoušet si jak jede ta 1.6,tak není problém se domluvit. -
« Re: Primera 2.0i r.v.1992
Sunny je dobrý autíčko, jenomže já mam 1,4 a ta vůbec nejede a strašně žere. Jak jsi říkal 8l až 8,5l tak tolik mi žere, a to je až dost. Ted mám vyhlídnutou primerku 1992, ABS, servo, el. výbava, elektrony, tak do ní asi půjdu. Ale je to 2,0, chtělo by to 1,6 kvůli pojištění,ale kde ji sehnat. Nevíš o nějaký :o) Jak je jinak ? -
« Re: pozor na znak NISSAN
ati, vykašli sa na znaky za 1700! mňa to stálo už asi 1000Sk a na tretí krát mi díler ponúkol strieborné znaky zaliate v priesvitnom plaste (niečo ako guma) za cca 50Sk/kus a odvtedy je pokoj. Z 2-3 metrov už nepoznáš rozdiel.
*********************
som tiež nissan positive, mám súkromnú 1,4 almeru a služobnú 1,8 primeru....
btw, ideálna vozba by bola v Primere s 2,0 V6 z maximy (niečo ako lexus 200), nie?
*****************
k diskom - nissan má 4x 114,5 (alebo 110?) a octavka, ak sa nemýlim, 5x... takžie non-compatible
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!