NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.02  16:22

    « Re: Geometrie

    To škubnutí dle mého názoru dělá karburátor,mě se to stává v zátáčce(dokonce myslím,že jen v levý),není to ale nic hroznýho.Co s tím bohužel nevím...:((
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.01.02  14:40

    « Geometrie

    Čau Nissaňáci. Jsem rád, že jsem se dostal na tuto stránku. Je prima. Potřebuju radu. Mám PRIMERU 1,6SLX r.v.92. Pořád mi táhne mírně doleva. No možná víc, než mírně. A to už byla dvakrát v servisu.Dělali mě kompletní geometrii a pořád stejný. Pneu mám nové.A další věc. Po uvolnění plynu a opětovném sešlápnutí chvilku nic, pak škubne a jede.Díky moc za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  16:28

    « Re: omezovač na 200 km/h

    To neni rozhodne pravda, je hodne aut (napr. Mercedes, BMW), ve kterych je omezovac rychlosti na 250 km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  13:49

    « Re: omezovač na 200 km/h

    Omezovače působí v závislosti na otáčkách motoru, aby se motor nepřetočil, nikoliv na rychlosti vozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  11:47

    « Re: klima

    Tak PF 2002.At vam to vsem jezdi.Mam takovej dotaz ohledne klimatizace.Musi se obcas zapnout nebo ji nevadi,kdyz je ted porad vypnuta?.V maualu se pise neco o tom,aby se klima jednou za cas zapnula kvuli promazani systemu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.01  21:43

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    mracek- no nevim nevím, já myslím, ľe ti je auto schopné ujet i na velice kvalitních zimních gumách.Kaľdopádně rozdíl (letní-zimní) je fatální.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.01  10:39

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Pri kvalitnich pneu auto neujizdi! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.01  02:24

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Je jasný,ľe na zimních gumách auto troąičku ujíľdí(které taky ne,ľe?),ale pořád si myslím, ľe Almera drľí jako v porovnání s konkurencí jako přibitá.
    Jestli má ale Almera omezovač na 200 km/h to teda nevím, zatím jsem s ní ani tolik nejel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.01  22:01

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Najel jsem s Almerou - sedan za tři roky asi 180 tisíc km, z finančních důvodů kupuju ojeté pneu, které měním cca. třikrát za rok. Nové jsem zkoušel, ale cenově vs. kvalita mě neuspokojily tak jsem zůstal u ojetin (dobrych).
    Na každých gumach jezdi auto uplně jinak.
    Postupným snižováním profilu jsem skončil na 185/55/R14 a je to super. Nebezpečný ja však přechod na zimní pneu.
    PS. Taky vám vadí, že Almera 1.4 má omezovač na 200 km/h. - i když tuto rychlost vyvine jen z kopce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.01  22:00

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Najel jsem s Almerou - sedan za tři roky asi 180 tisíc km, z finančních důvodů kupuju ojeté pneu, které měním cca. třikrát za rok. Nové jsem zkoušel, ale cenově vs. kvalita mě neuspokojily tak jsem zůstal u ojetin (dobrych).
    Na každých gumach jezdi auto uplně jinak.
    Postupným snižováním profilu jsem skončil na 185/55/R14 a je to super. Nebezpečný ja však přechod na zimní pneu.
    PS. Taky vám vadí, že Almera 1.4 má omezovač na 200 km/h. - i když tuto rychlost vyvine ven z kopce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.01  09:54

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Nazdar, mám taky Almerku(ale 5D) a zdá se mi, ľe i proti nárazovému větru sedí jak přibitá. Taky se přikláním k variantě podhuątěných pneumatik.

    Vím, ľe uľ se to tady probíralo, ale nezdá se Vám lidi, ľe Almera 1.4 je trochu hlučná od podvozku?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.12.01  13:32

    « Ma nekdo zkusenosti s Tinem?

    Vim, ze tu dotaz na Tino uz byl (ne odemne), ale nikdo se zatim neozval. Uvazuji o Tinu, ale neznam nikoho, kdo s nim jezdi. Jestli tu nekdo takovy je, dejte vedet.
    PS. K citlivosti na bocni vitr: mam almeru sedan 1. generace (N15) a citliva na bocni vitr rozhodne neni. Tim hustenim to urcite muze byt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.12.01  18:15

    « Re: Citlivost na bocni vitr

    Mas v gumach dost vzduchu? Podhustene gumy citlivos zvysuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.12.01  18:02

    « Citlivost na bocni vitr

    Cau, vcera pekne foukalo a kdyz jsem jel tak 100-110 tak se mi zda, ze almara je pekne citliva na bocni vitr (teda alespon proti stary fieste). Zda se mi to, nebo maji ostatni taky podobnou zkusenost. Jestli jste s tim v pohode, co s tim autem muze bejt?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.12.01  09:27

    « Re: Almera 1.4GT

    NX je 100,ma to modifikovanej podvozek a motory ze Sunnyho,teda kromě těch 1,4 a D.Těch 200SX S14(mod.r. od 98) tu moc není,jezdí tu po Plzni,jeden stejný tmavě zelený SPZ BEE ...,stává na Masarykáči a na Borech za střední strojárnou.Chtělo by to né dvě auta,ale tři:).Primeru(nebo Maximu) pro rodinné cestování,nějakýho toho sporťáčka(teď bych si asi počkal na to nový Z-tko),a můj sen je pěkně orámovanej Patrol(i když nový Pick-up s prodlouženou boudou by taky nebyl špatnej).To by to chtělo ale asi krást,takže konec snění...:))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.12.01  10:22

    « Re: nissan

    For Nunas:Ja jsem jezdil do Kolbenovy 3 roky a stacilo.Chtel jsem tam koupit dalsi auto,ale nasrali me,tak jsem ho koupil v Revnicich.Jo jinak pokud vim tak oleje davaji vsichni Castrol.Do Micry,Almery,Primery(snad) je to Castrol TXT Softec 5w-30, v Maxime je to Castrol Formula SLX 0w-30.A nazor na servisy resp prodejce?Kdyz jsem kupoval new car obesel jsem nekolik prodejcu.Zacal jsem v Kolbenovy,ze si jdu jako koupit 2 auto.Nezajem,zadne vyhody nic.V Nissanu na Sporilove me nechali svest v Almere,jinak nezajem.V Nissanu ve Vrsovicich podobny.Nakonec jsem se rozhodoval mezi Betahase(davaj 3% slevu pri objednavce po internetu) nebo Revnice.Nakonec mam Almeru z Revnic,a nelituju.Garancky na pockani,jsou proste v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.12.01  09:02

    « Re: Almera 1.4GT

    Takže až kolem mě na dálnici profrčí nějaká 200SX-ka, tak je mi jasný o koho jde :-) Já si to původně spletl s 200NX-kem,ale to vaše je r.v.2000,takže to bude asi něco jinýho.Původně jsem o 200NX taky přemejšlel,ale zase se tam nic nevejde, takže nic.Chtělo by to 2 auta, jedno normální a jeden sporťáček, ale to už by pak chtělo taky lepší práci a nebo vyhrát ve sportce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  13:22

    « Re: nissan

    No,já teda nevím kde ses ptal,ale mě tady v Praze bylo řečeno, že používají provozní náplně od Castrolu.Dal jsem tedy do své Maximky olej od Essa do motoru, protože ho mám lacinější z práce(akorád jsem dodržel 5W40,výrobci jsou dneska bez rozdílu když tak koukám na recenze).Ostatní náplně jako posilovač,chladič,převodovka,brzdy...od Castrolu.Né že bych byl tak poslušný,ale maj to na každém rohu a noname výrobek nebo Mogul jsem zase pro klid v duši nechtěl.Podle informací výrobce se u tohoto auta převoďák prý nevyměňuje,nicméně to bych nebyl já abych neudělal opak(a když tam ty díry dávaj..).Dal jsem tam zase Castrol EP80w(mineral) a má to najeto 180.000 a jezdí jak fík...No, jo ale ty máš automat, ty já neznám....Koukal jsem, že do Maximek automatů dávaj také něco od Castrolu,alespoň tady v Praze v Kolbenově.Je to však jen co jsem okouk, protože si na tom dělám sám a do servisu jezdím jen v krajní nouzi(nějak jim nevěřím po tom co na mě zkoušejí)Oni si snad myslí, že je člověk úplně blbej když přijede v Maximě.Co ostatní, jaký máte názor na provozní náplně a servisy .....?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  09:39

    « Re: Almera 1.4GT

    S tím přístupem k výkupu, co jsi psal, jsou AAA známý.:(Firmu nemám(možná bohužel,možná bohudík:) ),tu 200SX přivezl kamarád z Německa,trošičku pomuchlanou,r.v.2000,taže se na to shánějí nějaký díly a je to celkem fuška,když nechceš kupovat nový.Na vrakovištích to auto buď v životě neviděli a neznají ho,nebo nic nemají...Má to 147kW,samosvornej diferák atd.,tak už se těšíme až to bude jezdit,prý by to mělo jet kolem 260...;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.01  19:10

    « nissan

    Dotaz do diskuze.Vlastním kromě Primery z roku 98,také stejně starou Micru 1.0 NCVT/automat/.Bylo mi řečeno že bych při výměně převodového oleje u Micry,měl používat výhradně převodový olej zn.Nissan.Jiná značka oleje i pří zachování specifikace,způsobí po určité době problémy.Např. zvýšená spotřeba,prokluz spojky.Cena original oleje Nissan je cca 3000,-Kč za litr.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…