NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Predstaveni
Sice nemám GT ale opačný pól motorizace 1,6,ale dle mých zkušeností tam svíčky dej pouze NGK,či DENSO.Zkoušel jsem tam Brisk Premium Racing a to auto vůbec netáhlo a zvýšila se i spotřeba.Předepsaný NGK se s tím nedalo vůbec srovnat.Olej dávám 10W-40 polosyntetiku po 15000km.Jinak jsem neměl žádný větší problém,natož nějaký,který by to auto znepojízdnil.Slušně zpracovaná příručka je od Hayens(či tak nějak).To GT je asi slušná pila co?;-) -
« Predstaveni
Jeste bych rad pridal, jsem cerstvym majitelem NISSANu, konkretne Primera eGT rv 93 110kW, najde se tady nejaky priznivec teto krasne sportovni limuzinky ? potreboval bych par rad, jako treba doporucene svicky, oleje, zajimaji me prakticke zkusenosti. Kopil jsem to auto uplne bez jakekoliv prirucky, mam k nemu jen technicak :-) Uvitam kontakt, treba i na jarnim tunning srazu v Brne. Jinak o aute vim sice hodne ale spise jen technicka data, zajima me praxe a zkusenosti. Takze primera GT ozvi se .... -
« Nejake odpovedi
Zdarec, kdyz auto tahne hodne silne na jednu stranu, mam zkusenost, ze to je pneumatikama, schvalne zkus vymenit predni pneu na chvili vzajemne mezi ssebou a uvidis, ale jinak nedoporucuju to tak nechat, pneu muze byt smerova (urcena pro prave, nebo leve kolo), ale kazdopadne tim muzes vyzkouset, jestli za to muze. K te klime, nektere druhy klimatizaci maji v chladici kapaline trochu oleje a ten, kdyz se klima moc dlouho nezapne, se usadi a po zapnuti se nemaze kompresor, coz mu skodi, proto se to ma jednou za cas (treba kazdych 14 dni) tak na 15 minut zapnout, aby se ten cely system zase dokonale promazal a olej se neusadil. Ale nektere klimy ten olej v chalidici kapaline nemaji a tim se nemusi zapinat, ale to vam nereknu kterou mate, to musite najit ve svych papirech. Nissanum zdar. -
« Re: Geometrie
Ten plyn si pamatuji. V letech 1994-1996 jsem jezdil s Primerou 1.6SLX. Pri prudke akceleraci to vypadalo tak, ze se motor nejdrive zamyslel a az asi po vterine se zacalo dit. Presne jak popisujes. Tehda jsme to povazovali za vlastnost programu rizeni motoru. 1.8 r.v. 1999 to nedela. -
« Geometrie
Čau Nissaňáci. Jsem rád, že jsem se dostal na tuto stránku. Je prima. Potřebuju radu. Mám PRIMERU 1,6SLX r.v.92. Pořád mi táhne mírně doleva. No možná víc, než mírně. A to už byla dvakrát v servisu.Dělali mě kompletní geometrii a pořád stejný. Pneu mám nové.A další věc. Po uvolnění plynu a opětovném sešlápnutí chvilku nic, pak škubne a jede.Díky moc za rady. -
« Re: Citlivost na bocni vitr
Je jasný,ľe na zimních gumách auto troąičku ujíľdí(které taky ne,ľe?),ale pořád si myslím, ľe Almera drľí jako v porovnání s konkurencí jako přibitá.
Jestli má ale Almera omezovač na 200 km/h to teda nevím, zatím jsem s ní ani tolik nejel. -
« Re: Citlivost na bocni vitr
Najel jsem s Almerou - sedan za tři roky asi 180 tisíc km, z finančních důvodů kupuju ojeté pneu, které měním cca. třikrát za rok. Nové jsem zkoušel, ale cenově vs. kvalita mě neuspokojily tak jsem zůstal u ojetin (dobrych).
Na každých gumach jezdi auto uplně jinak.
Postupným snižováním profilu jsem skončil na 185/55/R14 a je to super. Nebezpečný ja však přechod na zimní pneu.
PS. Taky vám vadí, že Almera 1.4 má omezovač na 200 km/h. - i když tuto rychlost vyvine jen z kopce. -
« Re: Citlivost na bocni vitr
Najel jsem s Almerou - sedan za tři roky asi 180 tisíc km, z finančních důvodů kupuju ojeté pneu, které měním cca. třikrát za rok. Nové jsem zkoušel, ale cenově vs. kvalita mě neuspokojily tak jsem zůstal u ojetin (dobrych).
Na každých gumach jezdi auto uplně jinak.
Postupným snižováním profilu jsem skončil na 185/55/R14 a je to super. Nebezpečný ja však přechod na zimní pneu.
PS. Taky vám vadí, že Almera 1.4 má omezovač na 200 km/h. - i když tuto rychlost vyvine ven z kopce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!