NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: garanční prohlídka to mirek.o
Tino jezdi pekne, 1.8 je trosku hlucnejsi nez bych si pral. Neni to ani zavodnik, ale zabira odspodu a spotreba mimo mesto je kolem 6,7, prumer neco nad 7 l, coz mi na takou "kysnu" pripada slusny. Mista by mohlo byt vice, ale ve srovnani s Octavii je ho dost a zasadni rozdil nevidim ani proti Sceniku. Trochu mi obcas chybi moznost vyndat/sklopit predni sedadlo. Pri vyndaných zadnich sedadlech je prostor dlouhy necelých 180 cm, a občas je poteba prevezt neco delsiho. Trochu drncej repro ve dverich (na nejakem kmitoctu), radio neprehraje cd-rw (alespon, to co jsem zkousel). Jo a prevodovka je takova nejista. Celkove ale za ty penize solidni auto a proti Octavii (cenove obdobne) je to lepsi volba (doufam, ze to budu tvrdit i za par let). -
« Svíčky do Primery
Zdar lidi, tak jsem vymenil olej, dal jsem tam Halvoline 10W40 Extra polosyntetiku, a je to uplne jiny motor, ten predchozi olej uz zrejme dodelaval, protoze se motor okamzite stisil a uplne jinak zni a uplne jinak jde do otacek, zatim je to krasa, chtel jsem vymenit svicky, ale fakt nevim co koupit, byly mi doporucene (by Mike) svicky NGK BKR6E, ale v prodejne mi rekli, ze to jsou uplne obycejne svicky a navic typově nejsou na Primeru GT, typově tam sedí tuším BKR6EY, ale tyto dva typy jsou jednoelektrodové a já tam mám 3elektrodové (měl jsem je venku, ale nezapsal jsem si typ), nějaké 3elektrodové NGK mi sice taky doporucil prodavac, ale zase nejsou psany pro Primeru, pak mi nabídl Bosch 4elektrodové a to už jsem v tom měl úplně zmatek, takže jsem zatím nekoupil nic :-) Zaujala mě cena těch Bosch 4elektrodových, vyšlo to na jednu 136,- Kč, normální 1elektrodové NGK vyšly na 174,- Tak nevím, co tam dáváte vy ? -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
No ja s tim pocitam, ze se neco zlomi, posere, ucpe, utrhne nebo tak, dyt ja jsem do toho jeste vubec nic nevrazil mimo dvou prednich gum a benzinu ... ale kdyz se nic nepotento, taky se zlobit nebudu, udelam jen preventivni vymenu oleje, svicek, obou filtrů a jeste par blbosti. Mimochodem podivej se mi prosim na presny typ toho NGKacka co tam mas ty, kdyz uz je to odzkousene, ak at nekupuju nejake jine. -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
Srandičky, srandičky, vono tě to přejde, až se ti něco "vysere" na tom tvým červeným drakovi, to pak pujdou legrácky stranou, jo jo :-O.
Ne, ted fakt vážně, ...vem si to z té druhé stránky(nebo strany?!?), co bych pak s tolika penězma dělal, vždyť bych se z nich asi zbláznil, no řekni sám, není to tak? ;-))). Jeden můj kámoš vždycky říká: "Peníze budou, my nebudem.".
EOF :o) -
« Re: garanční prohlídka to mirek.o
Nissan Revnice,garancky na pockani....Jak jezdi Tino?Jste spokojeny?Ja jsem se vezl pouze na miste spolujezdce,a zdalo se mi,ze je vzadu malo mista na to,ze je to MPV. V Sceniku se mi zda vic....Jinak hezky,ted po sleve pekna cena.Sel bych do toho,nebo do Almery 2.2 Di.Ta cena je neco pres 500Kkc.Bomba.BTW.Mam Almeru 1.5 Sport. -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
To Janza: dík za informace a snahu, ale prave dnes mi volal Sykora, ze uz je to "v cajku":-).
poloosu sehnal za 4800,- nekde v Brne. Prace kolem petikila. Nejaky nahradni vyrobce sem taky zjistoval. Jeden dokonce velice levný SEEAC, dela hridel repasovanou a kdyz se jim da ta stara-poškozená, tak to vyjde na 5.858,- Original GM stoji třeba 16.700,- ...atd . Takze si uz pro to jedu. zdař. -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
No tak jsem trošku telefonoval, prava předni poloosa na P10 GT je jiná než na P10 SLX, prodává se jen s jedním homokinetickým kloubem a to tím, který jde do diferenciálu a musí se objednávat, na skladě není a to nejlepší na konec, cena je přibližně 10800,- včetně DPH (desettisícosumset :-). Zdar a hodně štěstí při hledání. Třeba nějaký náhradní výrobce ? Údaje dle Nissan Staněk a Frank Brno, autorizovaný servis a prodej NISSAN. -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
To ses ani nepřiznal, že nejezdíš ... na díly zkus auto annonce, nedávno jsem tam viděl hafo inzerátu na náhradní díly na primeru, ale ještě je třeba zjistit, jestli sedí poloosa z klasického SLX, nevíte to někdo ? Zkusím se poinformovat u Nissanů. -
« Špatná vs. Dobrá, pokračování...
Tak to odnesla pravá poloosa, je střihlá vejpůl jako by na ni někdo použil dvoutunový nůžky, ...sranda. Ten člověk, co se mi na ni díval, jen kroutil hlavou, že to musel být pěknej náhul, aby to ukroutilo takovou betelnou tyč. Ale spíš by to lépe vystihl termínem únava materiálu.
Tímto vás žádám, jestli má někdo z vás takovouto poloosu na prodej(Primera GT,r.v.91), dejte vědět(mike-j-jr@post.cz), dik. -
« Klimatizace na Almeru N15 - dodatečná instalace
Ahoj vespolek. Potřebuji radu. Chci si do své Almarky, N15, r.v.2000, 1,4, servo, bez ABS nechat namontovat dodatečně klimu. V dvou Nissanech mi řekli cenu za originál klimu (mechanickou) cca 47.000,- Kč (materiál+montáž). Tož to mi připadá docela dost. Nevíte někdo, zda se to, a kde dá pořídit levněji. Přivítal bych cenu tak do 30.000,-. Díky moc. -
« Dobrá vs. Špatná
To Janza: Takže se mi dnes "povedly" dvě věci. Ta první - že byla "konečně" zdolána rychlostní magická hranice 200km/h. Mohlo to být i víc, ale jelo před Vyškovem hodně aut v pravém pruhu, které kdykoliv mohly přejet do levého, takové auta se pak dost blbě v téhle rychlosti dobždují. A k tomu ještě sem musel včas odbočit na výpadovku, že. No a ta druhá - že se mi asi(určitě) povedlo odrovnat při prudkém až rasantním přeřazení z 1ky na 2ku, podle p.Sýkory, buďto poloosu nebo utrhnout spojk. lamelu :-(. Takže sem byl(potupně) odtažen do garáže a příští týden se uvidí co to opravdu bylo.hmm -
« Re: X-Trail
Bohužel nikoho s X-Trailem neznam, ale co by zajímalo mne, jsou údaje o zavazadlovém prostoru. Firemní údaj 350/410 litrů je na automobil SUV dost chabý a nedovedu si představit, že bych vyrazil na dovolenou v létě někam do tepla a v zimě s výstrojí na lyže.Technika skvělá, ale rozměry spíš pro děti na diskotéku. Čekal jsem na tenhle model, ale jestli to už snad bude lepší počkat na novou Hondu CR-V, která má kufřík i v tom současném provedení alespoň 444 litry, ikdyž systém přiřazování té zadní nápravy je na dnešní dobu kapánek zastaralý. Nebyl by k dispozici rozměr kufru u X-Trailu. Ono je těžko odhadnout rozměry z fotek. Bylo by to škoda, protože německá Hopa jistě brzy přijde na trh s čipem i na tenhle turbodiesel. To by pak měl 100kW a to už bych na silnici prohnal kdekoho. -
« Re: Predstaveni
Ty pružiny jsou jiný určitě,zapoměl jsem na ně.Víc toho nebude.2litr 100% byl 16V od začátku,to označení je SR20D,GT je SR20DE a ten co je v Sunny GTI-R a v novy 200SX s přeplňováním je SR20DET.Od 94 dostaly nový motormanagement,1,6 dostala vstřikování na místo elektronickýho karburátoru.SGX je jen označení výbavy,mělo by to být max.verze,ale viděl jsem zatím jen 2,je jich jako šafránu.Ona LX verze a SLX se od sebe lišily snad jen druhem čalounění.Spoilery a prahy ve standartu určitě nejsou,to jsem psal,ale prodloužený nárazníky od roku 95 velmi často,myslím si že standartně u všech.Dík,jak vypadá GT vím přesně.:-)) -
« Re: Predstaveni
Co já jsem slyšel, tak motory SLX a GT jsou jiné konstrukce a dle mých informací ze začátku nebylo SLX 2.0 16V, ale až kolem roku 93, byla i 16V verze motoru 2.0 a ta byla nazvaná SGX, ty spoilery a prahy urcite nejsou od 95 roku ve standartu, obcas jsou videt, ale ne seriove. krome tlumicu se urcite lisi i pruziny a myslim, ze toho bude vic. Mozna by to chtelo nejakou fotku pro dokresleni, zkus [odkaz] je to foto meho auta a ty spoilery jsou seriove jen ve verzi GT (presne eGT)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!