NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Primera 1.6
Zdravim vas pani, vcera som si zahovoril jeden velmi pekny kusok Primery 1.6 rocnik 93, 90 konikov. Ma niekto skusenosti s tymto motorom v Primere? Spolahlivost, priblizna spotreba, zivostnost, dynamika... Je to ten isty, ako davali do prvej Almery? Dik za info ;) -
« Re: Tino
Mám Tino 1,8 Elegance asi měsíc, takže si zatím víceméně zvykám. Měl jsem Almeru 1,4 (r.v. 1996 - max. spokojenost), proto budu porovnávat s ní. Všeobecné informace asi víš, nebudu se s nimi zdržovat. Je pravda, že motor 1,8 není z nejživějších, ale nevadne ani v kopci při plnně naloženém autě. Mohl by být trochu méně hlučný. Zaskočila mě spotřeba - asi 9,5l. Většinu km jsem ale ujel po dálnici 160kou ve 4 lidech, plné auto a lyže na střeše. A zimní pneu. Uvidíme dál. Chvilku trvalo než jsem si zvykl na světlé plasty. Proti Almeře 1,4 nic nedrnčí ani na kostkách ani na dálnici po panelech. Zato občas zavržou neobsazená zadní sedadla. V servisu říkali, že to bude pracné ale půjde to odstranit. Přehrávač CD bez problémů - přehrává i CD-R (vypalovaná CD). Trochu mi vadí, že není možné otevírat kufr z místa řidiče, byl jsem na to zvyklý. Zato vzpěry nezasahují do kufru. To mě asi nejvíce vadilo na staré Almeře.
Jízdní vlastnosti budou snad stejně dobré jako u staré Almery. Vyšší posez dává lepší přehled, ale necítím se až tak jistě jako se se starou Almerou. Asi to bude jen tím vyšším posezem, pomalu začínám projíždět zatáčky stejně rychle jako dřív. Brzdy jsou bez debat dobré, stará Almera se s tím nedá srovnat. Jinak prostor pro cestující dobrý, odkládací prostry sqělé. Manželka i děti maximálně spokojené. Klimatizaci jsem samozřejmě používal jenom na odmlžení. Neuvěřiteně dobře topí. Stará Almera topila velice dobře, ale teď fouká teplý vzduch snad po 300m, i když motor byl studený a venku je -5. Nevím jak to dělá.
Takže na závěr: téměř 100% spokojenost, přestože já jsem raději chtěl Almeru sedan nebo 5D (Tino manželka a děti - takže přesila). -
« X-trail
To PeKa, honza_m: Jezdim v X 2.2 Di, co se zavazadloveho prostoru tyka, vyuzije-li se je po roletku, pak to neni nic moc (napriklad proti Primere), ale zase je to pekne pristupne a rovne a v podlaze jsou dalsi sikovne uzaviratelne prostory kam se daji dat drobnosti, ktere mi jinak v Primere litaji po kufru. Jinak je to muj prvni diesel a nevim, jestli jsem udelal dobre, ale asi je to otazka zvyku. K tomu jeste 6-tikvalt, no zpocatku jsem mel tezky problem vubec poznat co tam mam zarazene. bye -
« Re: garanční prohlídka to mirek.o
Tino jezdi pekne, 1.8 je trosku hlucnejsi nez bych si pral. Neni to ani zavodnik, ale zabira odspodu a spotreba mimo mesto je kolem 6,7, prumer neco nad 7 l, coz mi na takou "kysnu" pripada slusny. Mista by mohlo byt vice, ale ve srovnani s Octavii je ho dost a zasadni rozdil nevidim ani proti Sceniku. Trochu mi obcas chybi moznost vyndat/sklopit predni sedadlo. Pri vyndaných zadnich sedadlech je prostor dlouhy necelých 180 cm, a občas je poteba prevezt neco delsiho. Trochu drncej repro ve dverich (na nejakem kmitoctu), radio neprehraje cd-rw (alespon, to co jsem zkousel). Jo a prevodovka je takova nejista. Celkove ale za ty penize solidni auto a proti Octavii (cenove obdobne) je to lepsi volba (doufam, ze to budu tvrdit i za par let). -
« Svíčky do Primery
Zdar lidi, tak jsem vymenil olej, dal jsem tam Halvoline 10W40 Extra polosyntetiku, a je to uplne jiny motor, ten predchozi olej uz zrejme dodelaval, protoze se motor okamzite stisil a uplne jinak zni a uplne jinak jde do otacek, zatim je to krasa, chtel jsem vymenit svicky, ale fakt nevim co koupit, byly mi doporucene (by Mike) svicky NGK BKR6E, ale v prodejne mi rekli, ze to jsou uplne obycejne svicky a navic typově nejsou na Primeru GT, typově tam sedí tuším BKR6EY, ale tyto dva typy jsou jednoelektrodové a já tam mám 3elektrodové (měl jsem je venku, ale nezapsal jsem si typ), nějaké 3elektrodové NGK mi sice taky doporucil prodavac, ale zase nejsou psany pro Primeru, pak mi nabídl Bosch 4elektrodové a to už jsem v tom měl úplně zmatek, takže jsem zatím nekoupil nic :-) Zaujala mě cena těch Bosch 4elektrodových, vyšlo to na jednu 136,- Kč, normální 1elektrodové NGK vyšly na 174,- Tak nevím, co tam dáváte vy ? -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
No ja s tim pocitam, ze se neco zlomi, posere, ucpe, utrhne nebo tak, dyt ja jsem do toho jeste vubec nic nevrazil mimo dvou prednich gum a benzinu ... ale kdyz se nic nepotento, taky se zlobit nebudu, udelam jen preventivni vymenu oleje, svicek, obou filtrů a jeste par blbosti. Mimochodem podivej se mi prosim na presny typ toho NGKacka co tam mas ty, kdyz uz je to odzkousene, ak at nekupuju nejake jine. -
« Re: Špatná vs. Dobrá, pokračování...
Srandičky, srandičky, vono tě to přejde, až se ti něco "vysere" na tom tvým červeným drakovi, to pak pujdou legrácky stranou, jo jo :-O.
Ne, ted fakt vážně, ...vem si to z té druhé stránky(nebo strany?!?), co bych pak s tolika penězma dělal, vždyť bych se z nich asi zbláznil, no řekni sám, není to tak? ;-))). Jeden můj kámoš vždycky říká: "Peníze budou, my nebudem.".
EOF :o) -
« Re: garanční prohlídka to mirek.o
Nissan Revnice,garancky na pockani....Jak jezdi Tino?Jste spokojeny?Ja jsem se vezl pouze na miste spolujezdce,a zdalo se mi,ze je vzadu malo mista na to,ze je to MPV. V Sceniku se mi zda vic....Jinak hezky,ted po sleve pekna cena.Sel bych do toho,nebo do Almery 2.2 Di.Ta cena je neco pres 500Kkc.Bomba.BTW.Mam Almeru 1.5 Sport.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!