NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Střešní nosič
Určitě kup originál (taky jsem zvažoval neoriginál), je dělaný přesně na rozměr almery, nic nepřečuhuje, dobře sedí, na packách je chránič z měkké gumy takže do kontaktu se střechou nepřijde žádný kov nebo nějaký tvrzený plast jako u neoriginálu. Navíc pěkně vypadá a je zamykatelná. Na mou N15ku stála 4.300,- -
« Re: Olej
No tak třeba u mé Maximky mi bylo řečeno že olej v převodovce je doživotní.Nějak mě to bylo proti srsti,tak jsem ho na 160k KM vyměnil.Dal jsem tam Castrol EP 80W(3l),tak snad jsem neudelal blbost.Ale teď vážně nevím jak to teda je.Nikde v manuálu ani zmínka a to slovo navěky nebo doživotní se mě také moc nelíbí.Přece jednou ten olej své schopnosti a kvalitu musí ztratit.Ale oni asi nepočítají s tím že to člověk bude mít v garáži 30 let jako já :-)).Tak to jen tak do debaty... -
« Prehrievanie...
Zdravim pani, mam taky problem (zatial jediny) s mojou Primerkou 1.6 '93. Ked je teplo a svieti slnko (ako napriklad posledny vikend) a auto ma "plny plyn" na dialnici (cca. tempo 140, najhorsie hore kopcom na 4-ku), motor sa zacne dost prehrievat (rucicka sa niekedy dotkne az vrchnej ciarky pre koniec pola "normalnej teploty"). Pri pomalsej jazde sa az tam rucicka nedostane. Zaujimave je, ze pri jazde po meste a stani v zapchach etc. je chladenie 100% v norme, v podstate stale v polovici ukazovatela. Zriedil som uz 4x chladiacu kvapalinu, trosku to pomohlo, ale nie vyrazne. Pridal som nejake aditivum na znizenie trecich odporov, tiez nic moc. Rozmyslam nad zlym termostatom, ale to sa mi nejak nezda, to by sa mal (asi) prehrievat aj v meste, alebo sa mylim?. Dik za kazde info! Inak sa Primerka drzi skvele, za 2 mesiace ma uz 9 tisic km a spotrebou sa drzi na 6 litroch ;)))) -
« Re: Primera 1.8 alebo 2.0
S tim bych souhlasil. Mam Primeru 1.8, s 2.0 jsem nejel. Je to zvlastni vuz. Podvozem snese hodne, ale motor s prevody jsou staveny na plinule cestovani (na druhe strane se da rozume jezdit na 5.000). Asi idealni styl jizdy je drzet stejnou rychlost zatazka nezatacka a doufat ze cestujici se nepo... . Pokud nechces jezdit o ridicak, tak 1.8 odvede svou. Funkci rodineho vozu plni bez zbytku. -
« Re: Primera 1.8 alebo 2.0
To "kyslo": mam 1.8, a pochopitelne bych nekdy radeji 2.0, ale neda se rict, ze bych byl nespokojeny. 1.8 neni zadny zazrak, ale nejde ani tak o spatny vykon, jako spis o koncepci celeho motoru, ktera je orientovana hlavne na emise a spotrebu. Tomu odpovida i prevodovka, ktera sice umoznuje jezdit v kombinaci za 6 litru (naprosto v pohode), ale nedokaze zajistit zadnou poradnou akceleraci (100 je mozny udelat i na dvojku, tzn. jednotlive stupne jsou hrozne "dlouhe"). Nevim presne jak je na tom dvoulitr, ale kdyz jsem pred koupi auta delal zkusebni jizdu v obou autech, zadny dramaticky rozdil jsem nepocitoval (pravda, ze ani jedno auto nebylo zajeto). Dvoulitr je pochopitelne i o xenonech, sportovnich sedadlech a tak. A o cene. Kazdopadne pro rychle a pohodlne svezeni (i s plne obsazenym autem) staci v pohode 1.8.
-
« Re: Střešní nosič
Budul: Určitě si kup originál, sedí a drží perfektně a ani moc nehučí (i když zahrádka hučí vždycky). Asi před 5 lety jsem si poupil na mojí tehdejší primeru jakýsi neoriginál (pozor, ne univerzal)a byla to katastrofa. Nejhorší bylo, že se celý nosič se kroutil. Teď před měsícem jsem koupil tátovi na Almeru originál a rozdíl v kvalitě je větší než rozdíl v ceně (1600,-). -
« Spojka nebo ne?
Ahoj lidi,mám problém s rozjížděním se do kopců a s plně naloženým autem i na rovině. Mám starší Primerku 1,6 benzín. Motor řve jak tygr,ale auto se tak tak rozjede. Mohla by to být špatná spojka? Bere mi nahoře. Ale když pustím spojku rychle,tak motor zdechne. Špatná spojka by snad proklouzla,ne? Dík za rady.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!