NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.02  08:53

    « Re: Primera Si

    No ked je z Nemecka, tak ma standardne 90 konikov. Otazka je, ci je ten motor naozaj "priskrteny", alebo je to len papierova hodnota, aby boli lepsie dane. Kedysi (par rokov dozadu) sa totiz udajne v D platila dan za auto za kazdych zacatych 10 konikov alebo tak nejak. Teraz to zmenili (plati sa kubatura + emisna norma, ktoru auto splna), ale dan ako taka zostala :(((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.02  14:46

    « Re: Primera Si

    Tak to je první P11,u které slyším,že je výkon 66kW.To samozřejmě není tak samozřejmý...Když jsem přihlašoval svoji Almeru 1,6 SR, na technický tam nemohl dostat do počítače to SR,že mu tam u 1,6 vyjede automaticky SLX (zřejmě mají v počítači typy schválené v ČR),veškeré stížnosti byly k ničemu.K tomu SLX mu tam ale vyjel výkon 74kW.Takže sice mám 1,6 SR(dle TP SRN 66kW), ale v papírech mám 1,6 SLX 74kW.Na dopravním odboru jim tento nesoulad s původním TP SRN také nijak nevadil, v pohodě to vypsali...
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.06.02  14:08

    « Primera Si

    Díky všem za nazory. Moje Primera "pochazi" původne z Německa a v původních dokladech má uveden výkon 66kW. Ta samá hodnota je uvedena (samozřejme) i v českem techničáku. Na druhou stranu jsem slišel o tom, ze u tohto typu a roku výroby by měl mít motor výkon kolem 74kW. Takze, tak trochu zmatek (v papirech). :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.02  13:55

    « Re: Primera Si

    To dabel:To je takové specifikum hlavně německého trhu,66kW měla Primera P10 s karburátorem,jelikož tady byl dotaz na P11,tak jsem těch 66kW neuváděl,protože P11 byly všechny s výkonem 74kW.Mám Almeru 1,6, ta má právě těch 66kW,ale i v Německu,stejně jako u nás (1,6 se prodávaly do roku 98) se ale prodávaly Almery se 74kW. Ptal jsem se u Nissanu, zda je odlišnost jen v softwaru,zda by nešel přehrát a odpověděli mi,že ví jen o 74kW...Zajímalo by mě,zda těch 66kW není tedy jen papírových...Shodné je to i u 1,4 - u nás,v Rakousku a jinde 64kW,v Německu jen 55kW...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.02  13:23

    « Re: Primera Si

    Ten vykon 1.6 moze byt aj 90k. Pokial viem, tak to odlisovali podla trhu. Napr. pre Nemecko bol vykon 90k kvoli vyhodnejsej dani. Vo Vychodnej EU bol ten vykom 100k. Ale aj tak to neni zly motor ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.02  08:31

    « Re: Primera Si

    Stačí se podívat na jakoukoliv 1,6.Ten motor je shodný,naladěný na stejný výkon atd. 1,6 16V - 74kW/6400ot./min a tuším Mk 147Nm/4000ot./min.Si je pouze stupeň výbavy,v tomto označovaání dělal Nissan trošku zmatek,označení zní sice sportovně,podobně je na tom SRi,které se odlišuje však pouze vzhledem (nárazníky shodné s GT verzí, která jako jediná měla k označení i adekvátní motor - 2,0 16V 110kW).Dále se liší, myslím, bohatší výbavou,jinými sportovnějšími sedadly).U Almery se třeba takto vyráběla verze SR - nejvyšší stupeň výbavy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.02  17:17

    « Primera Si

    Ahoj, hledem nejake info o Primere, P11 v provedeni "Si". Vlastnim jeden kus tohoto typu (1998, 1,6 16v) a v manualu tohot zase moc nepisou. Takze se shanim po nejakych technickych info(vykon a pod). diky za typ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.02  11:06

    « Re: Almera Tino

    Diky za obsazny a uzitecny prispevek. Forda jsem tam psal pro primer, nejsem moc jeho fanda. Naopak Renaulty mam rad. Mam s nima dobre zkusenosti. Hlavne motoricky a komfortem. Ted mam Megane hatchback a jsem spokojen. Jen potrebuju jeste trochu vic mista. Nejen po tomto prispevku se momentalne spis klonim k nejakemu Combi spis nez k MPV (pred 14 dny to bylo jeste naopak :-)). Takze varianty jsou Megane Combi, Peugeot 306/7 Combi(SW vubec nevypada spatne) - u pazoutu nemam uplnou duveru v jejich benzinove motory a do dieslu se mi moc nechce, i kdyz...kdovi, Mazda 626 Wagon,...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.02  13:02

    « Re: Almera Tino

    Můj osobní názor je, že si nejsem až tak moc jistý zda bych si pořídil nějaké MPV. Musím podotknout že sám mám Almeru sedan a jsem moc spokojený. Několikrát jsme jeli se známým v Scénicu na různé sportovní akce, plně nabalení ve 3-4 lidech a měl jsem dojem, že jak to auto z venku vypadá velké, ve skutečnosti zase tak velké není. Jednou jsme dokonce chtěli ve Scénicu převézt matrace z IKEA a k našemu překvapení se nám nevešly dovnitř při sklopení (nebo vyjmutí, teď nevím) sedadel. Tak jsme je nakonec připevnili na zahrádku. Ony jsou sice MPV hodně variabilní, mají spousty praktických kapes, dají se mnohdy otáčet přední sedadla dozadu, vyndávat zadní sedadla, apod. ale s tou skladností to zase tak růžové není jak to na první pohled vypadá. Přeci jen je Scénic postavený na podvozku Mégane a Tino na podvozky Almery a rozvor pak mluví za vše. A také ve Scénic je vcelku nepohodlné posezení na zadních sedadlech (u Tina nevím), hodně toporné sedáky (člověk tam sedí nahoře a narovnaný jako na koni), ve srovnání se sedanem, kde člověk pěkně zapadne a pohodlně se opře dozadu. Nissan je rozhodně dobrá volba, spolehlivý a šel bych do něj spíše než do Renaultu nebo Fordu, stačí se podívat na žebříčky spolehlivosti ADAC nebo TUEV (příp ta Mazda). Být Tebou spíše bych zvážil než Tino tak Almeru Hatchback. Se skladností to je velmi podobné (Tino resp. Scénic, je pouze vyšší, takže více místa na výšku), ale za tu cenu co stojí Tino, cca 550tis dostaneš HB ve výbavě 1.8 Sport 5D a ještě ušetříš. Kufr má největší sedan - 460L, potom Tino 440L a pak Hatchback - 360L. Velké věci (kola, surf, lyže) beztak (pokud nejedeš sám nebo ve dvou) do Tina (nebo Scénic) nedáš ty musí na zahrádku nebo na přívěs, takže to už je lepší si koupit hatchbacka se zahrádkou nebo příp tažným. Nebo nějaké combi. Ale to se želbohu v provedení Almera nedělá. Přeji dobrou volbu. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  10:50

    « Almera Tino

    Ahoj Nissanaci. Budu kupovat auto na urovni Megane Scenic/Combi, Mazda 626 Wagon, Ford Focus Combi a do meho seznamu na jedno z celnich mist spada i Almera Tino. Tabulkove hodnoty jsou jedna vec. Prakticke zkusenosti s ni mam nulove, proto se Vas ptam, je to dobry napad? :-) Primarni je pro me: dostatek mista pro 2 dospele a 2 deti + pes + ruzna bagaz, vykonny motor, dobre jizdni vlastnosti, nepohrdnu ani slusnou vybavou. Zkuste byt i pri Vasi prizni znacce objektivni :-) Diky! TD
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  15:40

    « PATROL GR

    Čau chlapi, má tady někdo Patrola? Stejnojmennou diskuzi zabraly americký kobylky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  10:15

    « Re: Olej

    Tak to je urcite prehnane. Aj 100tkm mi pripada malo na prevodovku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  10:13

    « Re: Střešní nosič

    Určitě kup originál (taky jsem zvažoval neoriginál), je dělaný přesně na rozměr almery, nic nepřečuhuje, dobře sedí, na packách je chránič z měkké gumy takže do kontaktu se střechou nepřijde žádný kov nebo nějaký tvrzený plast jako u neoriginálu. Navíc pěkně vypadá a je zamykatelná. Na mou N15ku stála 4.300,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  08:13

    « Re: Olej

    Tak jsem koukal do anglické příručky k Primeře (od "Hayne's"),tak tam uvádí výměnu oleje v převodovce po 60tis.km či 2letech.Ale nelámal bych si s tím hlavu,tenhle interval mi připadá dost krátký s ohledem na kvalitu olejů a konstrukci převodovek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.02  08:32

    « Nastavení ventilů Nisan TeranoII 2,7 TD

    Potřebuji poradit jaké je nastavení ventilů u Nisana Terana II 2,7TD díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  16:21

    « Re: Olej

    Olej v dnešních manuálech má skutečně charakter trvalé náplně, takže když neteče, nemusí se ani doplňovat ani měnit. Převodovka stejně přežije celý auto.....:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  13:14

    « Re: Olej

    Do převodovky by se měl lít olej ve třídě SAE 80W-90 (80W-140) s popiskou např. Manual Transmission Fluid apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  12:15

    « Re: Olej

    No tak třeba u mé Maximky mi bylo řečeno že olej v převodovce je doživotní.Nějak mě to bylo proti srsti,tak jsem ho na 160k KM vyměnil.Dal jsem tam Castrol EP 80W(3l),tak snad jsem neudelal blbost.Ale teď vážně nevím jak to teda je.Nikde v manuálu ani zmínka a to slovo navěky nebo doživotní se mě také moc nelíbí.Přece jednou ten olej své schopnosti a kvalitu musí ztratit.Ale oni asi nepočítají s tím že to člověk bude mít v garáži 30 let jako já :-)).Tak to jen tak do debaty...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  16:15

    « Re: Olej

    Tak to teď z hlavy nevím,musím na to kouknout,ale myslím, že těch 100tis je minimum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  13:21

    « Re: Olej

    A po kolko km je predpisane ho menit? Moja Mazda 626 mala predpisane po 100tkm, tak som zvedavy, ze kolko ma Nissan.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…