NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Primera Si
No ked je z Nemecka, tak ma standardne 90 konikov. Otazka je, ci je ten motor naozaj "priskrteny", alebo je to len papierova hodnota, aby boli lepsie dane. Kedysi (par rokov dozadu) sa totiz udajne v D platila dan za auto za kazdych zacatych 10 konikov alebo tak nejak. Teraz to zmenili (plati sa kubatura + emisna norma, ktoru auto splna), ale dan ako taka zostala :((( -
« Re: Primera Si
Tak to je první P11,u které slyším,že je výkon 66kW.To samozřejmě není tak samozřejmý...Když jsem přihlašoval svoji Almeru 1,6 SR, na technický tam nemohl dostat do počítače to SR,že mu tam u 1,6 vyjede automaticky SLX (zřejmě mají v počítači typy schválené v ČR),veškeré stížnosti byly k ničemu.K tomu SLX mu tam ale vyjel výkon 74kW.Takže sice mám 1,6 SR(dle TP SRN 66kW), ale v papírech mám 1,6 SLX 74kW.Na dopravním odboru jim tento nesoulad s původním TP SRN také nijak nevadil, v pohodě to vypsali... -
« Primera Si
Díky všem za nazory. Moje Primera "pochazi" původne z Německa a v původních dokladech má uveden výkon 66kW. Ta samá hodnota je uvedena (samozřejme) i v českem techničáku. Na druhou stranu jsem slišel o tom, ze u tohto typu a roku výroby by měl mít motor výkon kolem 74kW. Takze, tak trochu zmatek (v papirech). :-) -
« Re: Primera Si
To dabel:To je takové specifikum hlavně německého trhu,66kW měla Primera P10 s karburátorem,jelikož tady byl dotaz na P11,tak jsem těch 66kW neuváděl,protože P11 byly všechny s výkonem 74kW.Mám Almeru 1,6, ta má právě těch 66kW,ale i v Německu,stejně jako u nás (1,6 se prodávaly do roku 98) se ale prodávaly Almery se 74kW. Ptal jsem se u Nissanu, zda je odlišnost jen v softwaru,zda by nešel přehrát a odpověděli mi,že ví jen o 74kW...Zajímalo by mě,zda těch 66kW není tedy jen papírových...Shodné je to i u 1,4 - u nás,v Rakousku a jinde 64kW,v Německu jen 55kW... -
« Re: Primera Si
Stačí se podívat na jakoukoliv 1,6.Ten motor je shodný,naladěný na stejný výkon atd. 1,6 16V - 74kW/6400ot./min a tuším Mk 147Nm/4000ot./min.Si je pouze stupeň výbavy,v tomto označovaání dělal Nissan trošku zmatek,označení zní sice sportovně,podobně je na tom SRi,které se odlišuje však pouze vzhledem (nárazníky shodné s GT verzí, která jako jediná měla k označení i adekvátní motor - 2,0 16V 110kW).Dále se liší, myslím, bohatší výbavou,jinými sportovnějšími sedadly).U Almery se třeba takto vyráběla verze SR - nejvyšší stupeň výbavy... -
« Re: Almera Tino
Diky za obsazny a uzitecny prispevek. Forda jsem tam psal pro primer, nejsem moc jeho fanda. Naopak Renaulty mam rad. Mam s nima dobre zkusenosti. Hlavne motoricky a komfortem. Ted mam Megane hatchback a jsem spokojen. Jen potrebuju jeste trochu vic mista. Nejen po tomto prispevku se momentalne spis klonim k nejakemu Combi spis nez k MPV (pred 14 dny to bylo jeste naopak :-)). Takze varianty jsou Megane Combi, Peugeot 306/7 Combi(SW vubec nevypada spatne) - u pazoutu nemam uplnou duveru v jejich benzinove motory a do dieslu se mi moc nechce, i kdyz...kdovi, Mazda 626 Wagon,... -
« Re: Almera Tino
Můj osobní názor je, že si nejsem až tak moc jistý zda bych si pořídil nějaké MPV. Musím podotknout že sám mám Almeru sedan a jsem moc spokojený. Několikrát jsme jeli se známým v Scénicu na různé sportovní akce, plně nabalení ve 3-4 lidech a měl jsem dojem, že jak to auto z venku vypadá velké, ve skutečnosti zase tak velké není. Jednou jsme dokonce chtěli ve Scénicu převézt matrace z IKEA a k našemu překvapení se nám nevešly dovnitř při sklopení (nebo vyjmutí, teď nevím) sedadel. Tak jsme je nakonec připevnili na zahrádku. Ony jsou sice MPV hodně variabilní, mají spousty praktických kapes, dají se mnohdy otáčet přední sedadla dozadu, vyndávat zadní sedadla, apod. ale s tou skladností to zase tak růžové není jak to na první pohled vypadá. Přeci jen je Scénic postavený na podvozku Mégane a Tino na podvozky Almery a rozvor pak mluví za vše. A také ve Scénic je vcelku nepohodlné posezení na zadních sedadlech (u Tina nevím), hodně toporné sedáky (člověk tam sedí nahoře a narovnaný jako na koni), ve srovnání se sedanem, kde člověk pěkně zapadne a pohodlně se opře dozadu. Nissan je rozhodně dobrá volba, spolehlivý a šel bych do něj spíše než do Renaultu nebo Fordu, stačí se podívat na žebříčky spolehlivosti ADAC nebo TUEV (příp ta Mazda). Být Tebou spíše bych zvážil než Tino tak Almeru Hatchback. Se skladností to je velmi podobné (Tino resp. Scénic, je pouze vyšší, takže více místa na výšku), ale za tu cenu co stojí Tino, cca 550tis dostaneš HB ve výbavě 1.8 Sport 5D a ještě ušetříš. Kufr má největší sedan - 460L, potom Tino 440L a pak Hatchback - 360L. Velké věci (kola, surf, lyže) beztak (pokud nejedeš sám nebo ve dvou) do Tina (nebo Scénic) nedáš ty musí na zahrádku nebo na přívěs, takže to už je lepší si koupit hatchbacka se zahrádkou nebo příp tažným. Nebo nějaké combi. Ale to se želbohu v provedení Almera nedělá. Přeji dobrou volbu. :-)
-
« Almera Tino
Ahoj Nissanaci. Budu kupovat auto na urovni Megane Scenic/Combi, Mazda 626 Wagon, Ford Focus Combi a do meho seznamu na jedno z celnich mist spada i Almera Tino. Tabulkove hodnoty jsou jedna vec. Prakticke zkusenosti s ni mam nulove, proto se Vas ptam, je to dobry napad? :-) Primarni je pro me: dostatek mista pro 2 dospele a 2 deti + pes + ruzna bagaz, vykonny motor, dobre jizdni vlastnosti, nepohrdnu ani slusnou vybavou. Zkuste byt i pri Vasi prizni znacce objektivni :-) Diky! TD -
« Re: Střešní nosič
Určitě kup originál (taky jsem zvažoval neoriginál), je dělaný přesně na rozměr almery, nic nepřečuhuje, dobře sedí, na packách je chránič z měkké gumy takže do kontaktu se střechou nepřijde žádný kov nebo nějaký tvrzený plast jako u neoriginálu. Navíc pěkně vypadá a je zamykatelná. Na mou N15ku stála 4.300,- -
« Re: Olej
No tak třeba u mé Maximky mi bylo řečeno že olej v převodovce je doživotní.Nějak mě to bylo proti srsti,tak jsem ho na 160k KM vyměnil.Dal jsem tam Castrol EP 80W(3l),tak snad jsem neudelal blbost.Ale teď vážně nevím jak to teda je.Nikde v manuálu ani zmínka a to slovo navěky nebo doživotní se mě také moc nelíbí.Přece jednou ten olej své schopnosti a kvalitu musí ztratit.Ale oni asi nepočítají s tím že to člověk bude mít v garáži 30 let jako já :-)).Tak to jen tak do debaty...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!