NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.02  14:24

    « Re: NOVA PRIMERA

    Jen ne automat! A jeste k tomu CVTcko. Ten dvoulitr je na primeru tak akorat, kdyz je to s manualem. CVT jsem zkousel u prechozi primery (taky 2.0) a sice pohodicka, ale naprosto bez pocitu jakekoliv dynamiky - to je problem bezestupnove prevodovky i u mnohem silnejsich aut, kdy to sice zrychluje rychle, ale tim, jak je to plynule a bez odpovidajicich zvukovych projevu, tak to pocitove vypada, ze to jede jak snek. Novej diesel u Primery je ale skvelej a je fakt na zvazeni jestli neni lepsi i z hlediska dynamiky nez dvoulitr. JInak samozrejme skoda, ze Nissan nedodava do primery nejakej lepsi motor, jako treba 2.5/132kW nebo 2.0 turbo/206 kW, ktery se oba cpou treba do x-trailu (ne samozrejme na nasem trhu ;-(( To nemluvim treba o Patrolu, do kteryho se jinde dava treba motor 4.8/185kW/420Nm.... (Nissan Patrol ST 4800).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.02  09:58

    « Re: NOVA PRIMERA

    stylus-nova Mazda je pekna, otec mel 2 nove 626, vzdy po 3-4 letech meni auto a ted jezdi Toyotou, vlastne cela nase rodina je Japonska, jen asi ja jsem vyjimka, ze jezdim zabozroutem... :-))) Jinak s popisem mazdy a nissana s Tebou souhlasim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.02  09:53

    « Re: NOVA PRIMERA

    Jo libi se mu + znamej je prodava a meli bz jsme ji za super cenu.o ty maximalce se nekolik verzi lisi.V jednom katalogu to bzl diesel ktery byl rychlejsi a v druhym mu benzinak ujel skoro o 10 km\h.Ani sam prodejce o tom moc nevi.Mazda se mi libi ale on argumentuje ze by jsme meli uz 3.model a ze je tam drahej servis.Nova mazda mi pride mnohem vic agresivnejsi a sportovnejsi zatimco primera se mi zda pro nemecky duchodce co chtej bejt in.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  10:18

    « Re: NOVA PRIMERA

    Proc by to nebylo mozny? Proc chce teda sedlat zase 2.0, kdyz mu 2.0 nevyhovova? Ja videl test Mazdy 2.0 (ten slabsi) a ve zrychleni byl ze vsech nejlepsi(Nissan, Honda a jeste nejaky, ted nevim). Sice v nabidce Nissanu zadny silnejsi motor neni, nevim proc japonci nedavaji do svych aute nejake silnejsi motory. Mazda drive davala 2.5 V6, ted dava 2.3, nevim proc? Kdyz ma Mazda super motory. To same si muze dovolit i Nissan, proc ma mit nekdo smulu, kdyz chce silne auto, ale Nissan se mu libi?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  09:45

    « NOVA PRIMERA

    CHTEL BYCH PORADIT.TATA SI CHCE KOUPIT NOVOU PRIMERU 2L NCVT.LIBI SE MU DESIGN A SLUSNA CENA.TED JEZDI MAZDOU 626 2L SE ZVYSENYM VYKONEM A STALE SI STEZUJE ZE MU TO NEJEDE.BUDE MU TEN 2L S AUTOMATEM STACIT?NEBO BUDE JENOM NASTVANEJ.KOUKAL JSEM TAKY DO PROSPEKTU A TEN 2.2TDI MA VETSI MAXIMALKU JE TO MOZNY????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.07.02  22:06

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    To bude mozna problem v zaveseni kol nebo v poloosach...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.02  10:36

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Dúfam že po dovolenke na to prídu a budeš to mať v poriadku.Daj potom vedieť ako si dopadol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.02  13:49

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Tak mam auto zpatky. Horsi varianta se potvrdila. Prijimaci technik mi radostne vracel auto s tim, ze na to prisli, ze jsem mel spatne vyvazene leve predni kolo -15g. Pro me ubezpeceni jsme se jeli projet. Nejdrive byl usek dalnice trochu hrbolaty, takze byt si volant zavibroval, dalo se to svest na nerovnosti. Po chvili jsme ale najeli na zcela krasny a rovny usek dalice kde se volant vesele rozvibroval, pan prijimaci technik si sam sahnul, uznal ze to vibruje (vibrovalo to tam i cestou zpet), i jsme vyradili rychlost a jeli na volnobeh, abych ukazal, ze to nesouvisi s otackami motoru apod., pan prikyval ze ano, a optal se, zdali jim tam muzu auto nechat dal. Zel bohu jsem nemohl, neb mam od pozitrka dovolenou a auto potrebuji. Takze jsme domluveni na pokracovani na 22.7. kdy jim auto predam na dalsi zkoumani. Kola jsou tedy vyloucena, takze ted uz se skutecne na to vrhnou poctive a zevrubne. Nenechal jsem si nic podepsat, zadny zaver, jeste to nechavam na dzentlmenskou dohodu a doufam, ze u te zustane. Zatim jednaji solidne, byt se to pekne vlece a uz me to zacina vcelku hodne nebavit. Pokud by ale priste mel byt zase nejaky nejednoznacny zaver, zacnu uz byt zly a nekompromisni, zacnu tlacit na vymenu rizeni, naprav, prip. si necham podepsat jejich stanovisko pokud uz s tim nebudou ochotni nic delat. Porad ale doufam, ze to vyresi. To je pro dnesek vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.02  10:42

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Tak auto je od rana v servise Nissan, takze odpoledne uvidim, na co prijdou profesionalove. Jsem moc zvedavy. Jen se trochu bojim toho, aby take nezjisitli, ze na to nemohou prijit a pak se me nesnazili uchlacholit opet ze mam spatne pneumatiky, nebo rafky, nebo ze se tak almery n15 chovaji apod. Snad ne. Doufam, ze treba nekde bude neco povolene, neco v rizeni. Me tam rozhodne nic neboucha, ani plynovy pedal se mi nezda, ze by byl nejak v neporadku. Ale trochu mi pripadne, ze se ty vibrace i castecne nesou ze zadu protoze to trochu citim od sedacky. Je mozne, ze to jde zezeadu a do rizeni se to jen prenese. Nevim. Uvidim. Doufam, ze dnes odpoledne dostanu nejakou uspokojivou odpoved, cim to muze byt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.02  09:08

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Pri tých čapoch som cítil ako keby trochu uvolnený plynový pedál a bolo počuť aj slabé buchotanie, ale iba na väčších nerovnostiah napr. poľná cesta alebo rolety pred križovatkou.Tie vybrácie budú asi pekne rozšírený problém a samého by ma zaujímalo čím to ešte môže byť.Najhoršie, že ani mechanici to nevedia.Jedno viem určite, že ani geometria ani tlmiče na to vplyv nemajú.Možno že ešte zistiť, či nie je niekde uvoľnené riadenie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  15:29

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Na pneu bych to neviděl, ty už jsem vyloučil, měl jsem nové Bravurisy (ty byly vadné, takže se mi vibrace sčítaly), s těmi se to třáslo jako V3S ;-) teď mám nové GY Ventura a je to lepší ale pořád to není ono. Sám jsem zvědavý čím to bude. Sakra, škoda že nejsem automechanik a nemám dílnu. Už bych to měl na zvedáku a hrál si s tím. Takhle je člověk závislý na servisech...

    Při těch čepech, ozýval se ti nějaký hluk nebo ti to jen "tiše" vibrovalo??

  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  14:31

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Ja mám najazdených 69000 km.Tých 37 tis. sa mi zdá skutočne málo, ale pre istotu by som to dal skontrolovať.Môj známy mal však aj inú skúsenosť.Tak isto mu to triaslo, ale na Brave.Tam mal nejaké lacné pneumatiky s rozmerom 195/50 R 15, ktoré nakoľko nemá posilovač sa mu zdali ťažké.Tie predal a kúpil nové 185/60 R 15 Matador.Tvrdí, že odvtedy s tým nemá problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  13:25

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    A kolik jsi mel na sve Almere najeto? Ja mam 37 tis. km. Nezda se Ti ze treba pri mych 37tis je to nejak malo na vymlacene cepy? Mam auto jeste posledni rok v zaruce, takze doufam, ze to nepujde z me kapsy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  10:55

    « Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...

    Mal som ten istý problém na Almere.Bolo to spôsobené vybitými čapmi riadenia.A teraz pozor.V značkovom servise chceli za výmenu s originál dielmi asi 10 000 Sk, ale známy vo svojom servise mi to urobil za 3100 Sk.Tie vybrácie prestali.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.06.02  09:18

    « Spatne zpravy

    Hmmm. Takže nic. Včera jsem jel po práci po pěkném rovném 20km úseku dálnice (10 tam a 10 zpět, ne jak předevčírem večer 2 tam 2 zpět) a pěkně jsem si to vyzkoušel, auto mělo čas se projevit.

    Veškeré mé poslední teoretizování padá. Vibrace jsou zde, stejné jako před tím. Žádné šrouby, žádná rozborka sborka. Nepomohlo.

    Snad mě ještě napadá jediné vysvětlení, že si moje Almara nerozumí s fungl novými koly, tj. že jí stará pěkně zaježděná, "změklá" kola sedí víc a tlumí ty vibrace které vydává. Ale to jsou už jen zase hypotézy, žádná fakta.

    No nic, v pondělí jdu s autem k Nissanům a začneme to řešit dle scénáře "kola jsou OK, je to někde v autě".

  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  15:06

    « Zdroj informaci

    Jeste jedna vec. Na Webu jsem objevil zajimavy zdroj informaci, ve forme otazky-odpovedi, tykajici se zavad na autech. Odpovidaji dva nejaci servicemani. Razeno dle předmětů (tj. vibrace, řízení, tlumiče,...)


    [odkaz]

  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  14:49

    « Vibes - Pokracovani

    Tak, mnozi z vas uz urcite s napetim ocekavaji dalsi pokracovani serialu o vibracich. :-) Nuze, dalsi dil je zde.


    Vcera jsme byli s kamaradem testovat. Sesly se dve almery, moje a jeho, obe N15, moje sedan, jeho hatchback, obe motor GA14DE. Moje s koly 6Jx14 Enzo (stredici krouzky) + GY Ventura, jeho s 6Jx14 Ronal (stredici krouzky) + Barum Brilantis.


    Jeho auto bylo bez vibraci, nebo naprosto minimalni, dalo by se rict v norme. Po nasazeni mych kol na jeho auto, vibrace zadne, tj. moje kola (Enzo+Ventura) jsou OK. Svete div se, vsak po nasazeni jeho kol (Ronal+Brilantis) na me auto, po vibracich taky ani pamatka (tedy trochu taky, ale jak rikam, ty na jeho Almere, v norme). Sakra! :-/


    Zadny diametralni rozdil, nemozno udelat jednoznacny zaver. Cekal jsem ze jedna nebo druha Almera bude po prehozeni kol vibrovat. Ale ne. Jedine snad ten, ze ma kola jsou urcite v poradku. Doslo ale k zajimavemu jevu, kdyz jsem nasadil sva kola na sve auto v naprosto stejnem osazeni, ze vibrace se utlumily a byly jako bych jel na svém autě s koly kamaráda.


    Zde muzu rict svuj subj. dojem, ze se mi zdalo, jako by matky na mych kolech, kdyz jsem je ze sveho auta sundaval (pred prehozenim), nebyly dotazene zcela (nebyly uplne volne, ale sly dotahnout trochu vic). Ze by snad nejaka ta setina milimetru zpusobena nejakou vuli materialu v sroubech/matkach kdyz jsou predepnute mene (utazene mensim momentem) hraly nejakou roli (v te rychlosti na tu vibraci)? Mozna... Ale to jsem to vcera uz zksousel jen na kratkem, zcela rovnem useku dalnice cca 6km. Dnes to pujdu vyzkouset na delsi usek.


    Zaver pro sebe vidim takovy, ze necham pneu zajet jeste tak 2-3tis km do konce leta a pak uvidim. Pokud se zase neco objevi pak necham kola prevazit a pujdu primo do nissan at zkontroluji rizeni, geometrii, poloosy, ramena apod.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  10:30

    « Re: to PavelT Vibrace, vibrace a zase vibrace

    Tak trochu. Nám naštěstí ale netáhne řízení do leva :-) A rozhodně mi to nedělalo úplně od začátku, když bylo auto nové. Začalo mi to dělat tak po 2 letech. No uvidíme, snad už se blíží nějaké řešení...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  10:23

    « Re: to PavelT Vibrace, vibrace a zase vibrace

    Tak koukam, ze tu resite stejny problem, jako ve foru P 307, to jsou veci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  09:56

    « Re: to PavelT Vibrace, vibrace a zase vibrace

    Přesně jak popisuješ. Pod Tvůj příspěvek se můžu jen podepsat. Do písmene sedí na mé příznaky. Výměnou pneu mi nyní připadá, že se moc nedocílí. Jiné pneu mají jinou charakteristiku, mají měkčí bočnici, takže to možná trochu víc utlumí (tvrdé pneu vibraci "vrátí" a jde přes posilovač a řízení do volnatu). Stejně jako Ty jsem se nechal uchlácholit, že je to pneumatikmi a vyvážením. Dnes ovšem dojde na lámání chleba. Jdu zkoušet s dalším známým s N15kou prohodit kola. Pak se uvidí. Už se skutečně nemůžu dočkat abych věděl čím to je. Kola+pneu nebo auto-řízení... ? Kdybych kupoval všechno od Nissanu, nové pneu i ráfky mohl bych jim to pěkně omlátit o hlavu od začátku. To je tak, když člověk chce ušetřit a bere věci od dvou dodavatelů. Ti se pak mezi sebou melou a jeden to háže na druhého...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…