NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almerka
Ja jsem vlastnikem almery rocnik 99. 2d 5dveri, 25000km najeto.Auto je super.Ma skvely podvozek a docela slusny jizdni vlastnosti.Ale i kdyz mam tak malo najeto tak se casto ozyvaji zvuky ktery bych radeji neslysel.Tech 240000km bych taky neriskoval.Maximalne bych si koupil nejaky tak do 100000km.Na www.nissan.cz je i bazar tak bych to radeji skoukl a porovnal.Jinak jsem s nisankem prezdivanym pegas velmi spokojen. -
Lubos.1 17.07.02 08:48
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Zdravim. Bol problem s vibraciami uz u niekoho konecne vyrieseny? Ja mam ten isty problem pri P 307, ale pre zmenu od zaciatku.
- vid forum Puegeot 307.
Inak poradim: skuste si dat vymenit predne brzdove kotuce + platnicky. Niekedy to pomoze, co nebol moj pripad. :-(
Kupil som si nove original alu disky a nepomohlo to. Teraz mi chcu prehadzovat este nove pneu - idu vraj skusit nejake Micheliny, no uvidime. Davam tomu 5% sancu.
jj je asi na dovolenke, ale ako je na tom Snehulak? Vyriesene? -
« Re: Almerka
Záleží hlavně na stavu a ceně,dále pak o jaký typ karoserie se jedná 3dv.,5dv.,sedan.Zajímavá cena by byla, jedná-li se o r.v. 96, podle mě při tomto stavu km 100-120tis.Kč dle výbavy a motoru.Jinak motor by měl být i po tolika najetých km OK(byla-li provedena výměna rozv.řetězu),důležitější by byla kontrola podvozku. -
« Diely original-"neoriginal"
Zdravim pani, tak som trosku investoval do Primerky na vychytanie vsetkych musiek a trosku ma sokoval rozdiel medzi cenami original dielov z Nissanu a "neoriginal". Najprv som potreboval kompletny novy chladic (ani nechcite vediet, ako vyzeral stary...). Kupil som "neoriginal": 135 EUR. A teraz som prave prisiel z Nissanu, kupil som jeden bocny blinker (sprosty kustik plastu) a jedno osvetlenie znacky vzdadu (su tam dve, jedno mi nesvieti, opat kustik plastu a z toho trci kablik). A cena za tieto 2 kusky plastu? 45 EUR... No nic, cely zivot sa clovek uci... -
« Re: NOVA PRIMERA
S tou automatikou mate pravdu i stim motorem.Mame ji mit ted nekdy pucenou aby jsme si to oskouseli.Doufam jen ze je tam nejaky tlacitko jako bylo u tech starych ``sport``.Jedinou vihodou toho motoru je to ze si tam muzete nalepit elvise kterej se ani nehne jako v reklame na audi......... -
« Re: NOVA PRIMERA
Jen ne automat! A jeste k tomu CVTcko. Ten dvoulitr je na primeru tak akorat, kdyz je to s manualem. CVT jsem zkousel u prechozi primery (taky 2.0) a sice pohodicka, ale naprosto bez pocitu jakekoliv dynamiky - to je problem bezestupnove prevodovky i u mnohem silnejsich aut, kdy to sice zrychluje rychle, ale tim, jak je to plynule a bez odpovidajicich zvukovych projevu, tak to pocitove vypada, ze to jede jak snek. Novej diesel u Primery je ale skvelej a je fakt na zvazeni jestli neni lepsi i z hlediska dynamiky nez dvoulitr. JInak samozrejme skoda, ze Nissan nedodava do primery nejakej lepsi motor, jako treba 2.5/132kW nebo 2.0 turbo/206 kW, ktery se oba cpou treba do x-trailu (ne samozrejme na nasem trhu ;-(( To nemluvim treba o Patrolu, do kteryho se jinde dava treba motor 4.8/185kW/420Nm.... (Nissan Patrol ST 4800). -
« Re: NOVA PRIMERA
Jo libi se mu + znamej je prodava a meli bz jsme ji za super cenu.o ty maximalce se nekolik verzi lisi.V jednom katalogu to bzl diesel ktery byl rychlejsi a v druhym mu benzinak ujel skoro o 10 km\h.Ani sam prodejce o tom moc nevi.Mazda se mi libi ale on argumentuje ze by jsme meli uz 3.model a ze je tam drahej servis.Nova mazda mi pride mnohem vic agresivnejsi a sportovnejsi zatimco primera se mi zda pro nemecky duchodce co chtej bejt in. -
« Re: NOVA PRIMERA
Proc by to nebylo mozny? Proc chce teda sedlat zase 2.0, kdyz mu 2.0 nevyhovova? Ja videl test Mazdy 2.0 (ten slabsi) a ve zrychleni byl ze vsech nejlepsi(Nissan, Honda a jeste nejaky, ted nevim). Sice v nabidce Nissanu zadny silnejsi motor neni, nevim proc japonci nedavaji do svych aute nejake silnejsi motory. Mazda drive davala 2.5 V6, ted dava 2.3, nevim proc? Kdyz ma Mazda super motory. To same si muze dovolit i Nissan, proc ma mit nekdo smulu, kdyz chce silne auto, ale Nissan se mu libi? -
« NOVA PRIMERA
CHTEL BYCH PORADIT.TATA SI CHCE KOUPIT NOVOU PRIMERU 2L NCVT.LIBI SE MU DESIGN A SLUSNA CENA.TED JEZDI MAZDOU 626 2L SE ZVYSENYM VYKONEM A STALE SI STEZUJE ZE MU TO NEJEDE.BUDE MU TEN 2L S AUTOMATEM STACIT?NEBO BUDE JENOM NASTVANEJ.KOUKAL JSEM TAKY DO PROSPEKTU A TEN 2.2TDI MA VETSI MAXIMALKU JE TO MOZNY???? -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Tak mam auto zpatky. Horsi varianta se potvrdila. Prijimaci technik mi radostne vracel auto s tim, ze na to prisli, ze jsem mel spatne vyvazene leve predni kolo -15g. Pro me ubezpeceni jsme se jeli projet. Nejdrive byl usek dalnice trochu hrbolaty, takze byt si volant zavibroval, dalo se to svest na nerovnosti. Po chvili jsme ale najeli na zcela krasny a rovny usek dalice kde se volant vesele rozvibroval, pan prijimaci technik si sam sahnul, uznal ze to vibruje (vibrovalo to tam i cestou zpet), i jsme vyradili rychlost a jeli na volnobeh, abych ukazal, ze to nesouvisi s otackami motoru apod., pan prikyval ze ano, a optal se, zdali jim tam muzu auto nechat dal. Zel bohu jsem nemohl, neb mam od pozitrka dovolenou a auto potrebuji. Takze jsme domluveni na pokracovani na 22.7. kdy jim auto predam na dalsi zkoumani. Kola jsou tedy vyloucena, takze ted uz se skutecne na to vrhnou poctive a zevrubne. Nenechal jsem si nic podepsat, zadny zaver, jeste to nechavam na dzentlmenskou dohodu a doufam, ze u te zustane. Zatim jednaji solidne, byt se to pekne vlece a uz me to zacina vcelku hodne nebavit. Pokud by ale priste mel byt zase nejaky nejednoznacny zaver, zacnu uz byt zly a nekompromisni, zacnu tlacit na vymenu rizeni, naprav, prip. si necham podepsat jejich stanovisko pokud uz s tim nebudou ochotni nic delat. Porad ale doufam, ze to vyresi. To je pro dnesek vse. -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Tak auto je od rana v servise Nissan, takze odpoledne uvidim, na co prijdou profesionalove. Jsem moc zvedavy. Jen se trochu bojim toho, aby take nezjisitli, ze na to nemohou prijit a pak se me nesnazili uchlacholit opet ze mam spatne pneumatiky, nebo rafky, nebo ze se tak almery n15 chovaji apod. Snad ne. Doufam, ze treba nekde bude neco povolene, neco v rizeni. Me tam rozhodne nic neboucha, ani plynovy pedal se mi nezda, ze by byl nejak v neporadku. Ale trochu mi pripadne, ze se ty vibrace i castecne nesou ze zadu protoze to trochu citim od sedacky. Je mozne, ze to jde zezeadu a do rizeni se to jen prenese. Nevim. Uvidim. Doufam, ze dnes odpoledne dostanu nejakou uspokojivou odpoved, cim to muze byt. -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Pri tých čapoch som cítil ako keby trochu uvolnený plynový pedál a bolo počuť aj slabé buchotanie, ale iba na väčších nerovnostiah napr. poľná cesta alebo rolety pred križovatkou.Tie vybrácie budú asi pekne rozšírený problém a samého by ma zaujímalo čím to ešte môže byť.Najhoršie, že ani mechanici to nevedia.Jedno viem určite, že ani geometria ani tlmiče na to vplyv nemajú.Možno že ešte zistiť, či nie je niekde uvoľnené riadenie.