NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almerka
Ona s tím vlastně přišla kamarádka, že jí to nabídl bývalý manžel - prý to teď prodávají ve firmě. Takže dostaň z ženské nějaké info!!! Prý to má pět dveří a klimu, která teď moc nechodí. S motorem vůbec netuší, ale teď jsem se díval na tipcars.com a vypadá to, že s klimou se dělaly verze pouze v naftě. Ale i tak si myslím, že jí to může splnit ještě dobrou službu. -
« Re: NOVA PRIMERA
Jojo,šel bych do diesla,je to super svezení,přesně jak píše rob,do 2000 pohodička pro vychutnávače pomalé jízdy, pak velmi slušný zátah-Měl jsem obavy z toho, jak novináři psali,že podvozek je již naladěn komfortně.Pravda, P10 to není,ale sedí pořád parádně a dělá čest jménu Primera ;):A kombinace zlatá met. a krémový vnitřek je super...Jen ten inf.systém,pořád jsem měl nutkání si s ním za jízdy hrát...:)) -
« Re: 100tkm
To dabel:Já slyšel u dealera Nissanu o jedný Primerce 2,0,r.v 95 a ta chudák neví, co je to jezdit.15000km prohlídku měl loni t.j 2001,na autě pořád orig. gumy a vše ostatní.Nákupní cena prý byla okolo 600tis.To by musel být kup ojetiny...:)) Jinak moje r.v 90 též vypadala po 11 letech jak nová ;). -
« Re: Almerka
Tak za tuto nabídku bych se asi nerozmýšlel.Motor ještě nějakou dobu vydrží.Elektrika a elektronika problémová není a zbytek je spotřební zboží u všech aut a ostatní se dá cenově zkousnout.Doporučuju Nipparts - jsou to originální jap.náhradní díly od prvododavatelů bez označení automobilky.Např. orig.př tlumič N Almera 5600,-,Nipparts 3400,- a jsou naprosto totožné,jen tam chybí nápis Nissan.K těm pazvukům,mám 1,6 5dv.,r.v.98,naj. 45000.Je pravda,že tam občas,ale jen při jízdě po dlažbě,zaslechnu pazvuky vycházející z interierů,které jsem ve starší Priměře neznal a typický drnčení stažených oken,ale jinak nic.
Jaký typ karoserie, motor a výbava je ta,kterou ti nabízejí? -
« Re: NOVA PRIMERA
Jo, to je fakt - dvoulitr CVT je těžký pohodář pro taťky, žádná oslnivá dynamika, protože CVT drží otáčky pořád někde kolem 1500-2000. Takže buď 2,0 se šestikvaltem manuál, a pak je to proti Mazdě pořádný brko, nebo ten turbodiesel. Hlavně v běžným provozu pocitově působí, jako že při sešlápnutí plynu trhá dlažební kostky. Jen potřebuje víc sešlápnout plyn, protože je to celý seštelovaný do dvou poloh - úsporná jízda do 2000 ot. - jen tak si ševelí, a nad 2000 ostře táhne. Když si na to zvykneš, máš dvě superauta v jednom. A ta maximálka - jasně že ji má dvoulitr vyšší -204 km a 9,6 s z 0 na 100, zatímco 2.2Di má 198 km a 10,9 s z 0 na 100 (ale dech ztrácí až kolem 80 km, jinak drží při zrychlení krok s dvoulitrem) -
« Re: Almerka
Já vím, také bych se asi normálně nezabýval autem s najetým téměř čtvrt miliónem km, ale ta nabídka zněla okolo 60 000,- a zcela jistě není kradená. I kdybych měl pak vyměnit motor, i když by se mi moc nechtělo, pořád by to bylo za rozumnou cenu. Spíš by mne zajímalo, jestli se tam nezačne sypat něco jiného - převodovka, klouby, ložiska apod. Co se ti ozývá za zvuky? -
« Re: Almerka
Ja jsem vlastnikem almery rocnik 99. 2d 5dveri, 25000km najeto.Auto je super.Ma skvely podvozek a docela slusny jizdni vlastnosti.Ale i kdyz mam tak malo najeto tak se casto ozyvaji zvuky ktery bych radeji neslysel.Tech 240000km bych taky neriskoval.Maximalne bych si koupil nejaky tak do 100000km.Na www.nissan.cz je i bazar tak bych to radeji skoukl a porovnal.Jinak jsem s nisankem prezdivanym pegas velmi spokojen. -
Lubos.1 17.07.02 08:48
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Zdravim. Bol problem s vibraciami uz u niekoho konecne vyrieseny? Ja mam ten isty problem pri P 307, ale pre zmenu od zaciatku.
- vid forum Puegeot 307.
Inak poradim: skuste si dat vymenit predne brzdove kotuce + platnicky. Niekedy to pomoze, co nebol moj pripad. :-(
Kupil som si nove original alu disky a nepomohlo to. Teraz mi chcu prehadzovat este nove pneu - idu vraj skusit nejake Micheliny, no uvidime. Davam tomu 5% sancu.
jj je asi na dovolenke, ale ako je na tom Snehulak? Vyriesene? -
« Re: Almerka
Záleží hlavně na stavu a ceně,dále pak o jaký typ karoserie se jedná 3dv.,5dv.,sedan.Zajímavá cena by byla, jedná-li se o r.v. 96, podle mě při tomto stavu km 100-120tis.Kč dle výbavy a motoru.Jinak motor by měl být i po tolika najetých km OK(byla-li provedena výměna rozv.řetězu),důležitější by byla kontrola podvozku. -
« Diely original-"neoriginal"
Zdravim pani, tak som trosku investoval do Primerky na vychytanie vsetkych musiek a trosku ma sokoval rozdiel medzi cenami original dielov z Nissanu a "neoriginal". Najprv som potreboval kompletny novy chladic (ani nechcite vediet, ako vyzeral stary...). Kupil som "neoriginal": 135 EUR. A teraz som prave prisiel z Nissanu, kupil som jeden bocny blinker (sprosty kustik plastu) a jedno osvetlenie znacky vzdadu (su tam dve, jedno mi nesvieti, opat kustik plastu a z toho trci kablik). A cena za tieto 2 kusky plastu? 45 EUR... No nic, cely zivot sa clovek uci... -
« Re: NOVA PRIMERA
S tou automatikou mate pravdu i stim motorem.Mame ji mit ted nekdy pucenou aby jsme si to oskouseli.Doufam jen ze je tam nejaky tlacitko jako bylo u tech starych ``sport``.Jedinou vihodou toho motoru je to ze si tam muzete nalepit elvise kterej se ani nehne jako v reklame na audi.........