NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almerka
Ne,klima se dávala ke všem motorům.Já mám 5dv.SR 1,6 a mám klimu,kamarád má 5dv.1,4 GX a má též klimu.Příčina proč nejde,může být pouze v tom,že ušlo chladivo,chce to nechat zkontrolovat a naplnit-cena do 1500,- Za 60000,- určitě udělá ještě spoustu dobré služby ;). -
« Re: 100tkm
Ale to já ho docela chápu.Já mám doma také takový příklad (když nepočítám svou Maximku se 183000).Po dědovi jsem zdědil Fáčko 136L 1989 a když jsem s tím před rokem a půl odjížděl z jeho garáže,tak jsem nevěřil.Najeto 40500 a pomalu ještě zabalené v konzervačních igelitech.A jak byl na něj hrdý...Jenže teď...dostala ho matka a už je 2x lehounce ťuknuté začlo reznout na podběhách a lemech a všechno se v tom klepe.A to se s tím jezdí úplně běžně a normálně..teda krom matky :-))Bože lidi...zlatá Maximka 3.0 na 180000.Ani nevím jestli je to na ní moc,ale můžu říci že nepoznám rozdíl oproti nové.. -
« Re: 100tkm
Tak to je fakt lenosenie toho auta. Ja som kupil na SK tiez kedysi dobre: Mazda 626, rocnik 91, najazdene 55tkm... rocne 5500km... a tiez to chlapik kupil funglovku, dokonca za silasy v Rakusku... nepochopim, naco je takym ludom nove auto! On the other hand, pre nas, co kupujeme jazdene, by takych mohlo byt co najviac ;))) Teraz som videl u dealera Mazdy 323 rocnik 93, najazdene 27000km!!!! Toho cloveka uz vazne nepochopim... -
« Re: Almerka
Ona s tím vlastně přišla kamarádka, že jí to nabídl bývalý manžel - prý to teď prodávají ve firmě. Takže dostaň z ženské nějaké info!!! Prý to má pět dveří a klimu, která teď moc nechodí. S motorem vůbec netuší, ale teď jsem se díval na tipcars.com a vypadá to, že s klimou se dělaly verze pouze v naftě. Ale i tak si myslím, že jí to může splnit ještě dobrou službu. -
« Re: NOVA PRIMERA
Jojo,šel bych do diesla,je to super svezení,přesně jak píše rob,do 2000 pohodička pro vychutnávače pomalé jízdy, pak velmi slušný zátah-Měl jsem obavy z toho, jak novináři psali,že podvozek je již naladěn komfortně.Pravda, P10 to není,ale sedí pořád parádně a dělá čest jménu Primera ;):A kombinace zlatá met. a krémový vnitřek je super...Jen ten inf.systém,pořád jsem měl nutkání si s ním za jízdy hrát...:)) -
« Re: 100tkm
To dabel:Já slyšel u dealera Nissanu o jedný Primerce 2,0,r.v 95 a ta chudák neví, co je to jezdit.15000km prohlídku měl loni t.j 2001,na autě pořád orig. gumy a vše ostatní.Nákupní cena prý byla okolo 600tis.To by musel být kup ojetiny...:)) Jinak moje r.v 90 též vypadala po 11 letech jak nová ;). -
« Re: Almerka
Tak za tuto nabídku bych se asi nerozmýšlel.Motor ještě nějakou dobu vydrží.Elektrika a elektronika problémová není a zbytek je spotřební zboží u všech aut a ostatní se dá cenově zkousnout.Doporučuju Nipparts - jsou to originální jap.náhradní díly od prvododavatelů bez označení automobilky.Např. orig.př tlumič N Almera 5600,-,Nipparts 3400,- a jsou naprosto totožné,jen tam chybí nápis Nissan.K těm pazvukům,mám 1,6 5dv.,r.v.98,naj. 45000.Je pravda,že tam občas,ale jen při jízdě po dlažbě,zaslechnu pazvuky vycházející z interierů,které jsem ve starší Priměře neznal a typický drnčení stažených oken,ale jinak nic.
Jaký typ karoserie, motor a výbava je ta,kterou ti nabízejí? -
« Re: NOVA PRIMERA
Jo, to je fakt - dvoulitr CVT je těžký pohodář pro taťky, žádná oslnivá dynamika, protože CVT drží otáčky pořád někde kolem 1500-2000. Takže buď 2,0 se šestikvaltem manuál, a pak je to proti Mazdě pořádný brko, nebo ten turbodiesel. Hlavně v běžným provozu pocitově působí, jako že při sešlápnutí plynu trhá dlažební kostky. Jen potřebuje víc sešlápnout plyn, protože je to celý seštelovaný do dvou poloh - úsporná jízda do 2000 ot. - jen tak si ševelí, a nad 2000 ostře táhne. Když si na to zvykneš, máš dvě superauta v jednom. A ta maximálka - jasně že ji má dvoulitr vyšší -204 km a 9,6 s z 0 na 100, zatímco 2.2Di má 198 km a 10,9 s z 0 na 100 (ale dech ztrácí až kolem 80 km, jinak drží při zrychlení krok s dvoulitrem) -
« Re: Almerka
Já vím, také bych se asi normálně nezabýval autem s najetým téměř čtvrt miliónem km, ale ta nabídka zněla okolo 60 000,- a zcela jistě není kradená. I kdybych měl pak vyměnit motor, i když by se mi moc nechtělo, pořád by to bylo za rozumnou cenu. Spíš by mne zajímalo, jestli se tam nezačne sypat něco jiného - převodovka, klouby, ložiska apod. Co se ti ozývá za zvuky?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!