NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Almera stale vibruje?
To Lubos: To se ví, vibruje jako půl sexshopu ;-) No netěší mě to, auto mám nyní spravené po havárce, ale vibrace stále neodstranili, po prázdninách seženou jinou N15ku, domluvíme se na termín a pak začnou postupem výměny jednotlivých dílů (brzd. kotouče, ložiska, homokineťáky, ramena, apod.) přijít na to, v čem to je. Není to bůhvíjaký pokrok, ale minimálně je to lepší než aby mi znovu oznámili, že mám špatné pneumatiky, nebo zle vyvážená kola. To Snehulak: Zijes? :-) Co Almarka po dovolené, vibrace zmizely? -
« Nissanovsky servis zklamal!!!!!!!!!!??????
Vcera jsem jel neco nakoupit a na dalnici jsem byl nucenej prudce zabrzdit(vogumovat dalnici) a potom mi zacalo levy kolo divne cinkat azuplne jecet.Doma jsem to hodil na hever a zjistil ze mi dosli brzdovy spalky.Rikam si to je v pohode.Sed jsem do auta(ne do toho na spalkach) a jel do elitu.Tam mi rekli ze tyto brzdy nikdy nemeli a mit nebudou.Mel bych taky rict co mam.Takze Almera 99 r.v. 25000km 2D petidverova ve vybave SLX.Je to dotazeny z nemecka.Tak jsem zajel do znackoveho servisu a tam mi rekli ze tyto spalky nikdy nemely a mit nebudou.Po zvyseni hlasu a drobne konzultaci mi udelali objednavku a mel bych je mit az za tyden.Podle me je to spatny kdyz ani servis Nissanu nema prislusne drobnosti ktere vam memi pomalu pri kazde servisni prohlidce. -
« Nissan KingCab 2,4 benz. r.v.90
Ahoj. Kamarád si pořídil tohoto off-roada a potřeboval by se o něm dozvědět co nejvíc informací....o autě samotném, info o náhr. dílech, zkušenosti, popř. kde se dají sehnat nějaké příručky, kde by byly rozkresleny veškeré eventuality (převodové ústrojí, atp.). Uvítám i info na mail (stofingr@seznam.cz). Předem moc díky -
« Re: Kdo poradí co zvolit ?
Tak jestli nejde o peníze (pořizovací cena, zákonné pojištění) a vzhledem k této rubrice ;), jednoznačně doporučuji Tino 2,2Di. Jízdní vlastnosti jsou na danou třídu super, je tam sice znát výše umístěné těžiště, není to klasická Almera, ale i mezi klasickými auty nižší střední třídy je na špičce. Skvělá je variabilita interiéru, zadní tři sedadla se mi zdaji i při obsazení třemi osobami pohodlnější a prostornější než např. u Scenicu..Motor má síly, táhne velmi slušně, není moc hlučný, jeho nevýhoda je v tom, že do 2000 ot./min je línější,musí se více točit. Pro Nissana u mě hovoří zkušenosti s Primerou P10(r.v.90) a Almerou N15 (r.v.98), s oběma auty absolutní spokojenost, super jízdní vlastnosti, spotřeba a hlavně spolehlivost.U novýho auta ještě k tomu přičti tři roky záruku.S Focusem zkušenosti nemám, moje zkušenosti s Fordy byli né moc pozitivni, hlavně co se spotřeby týká, ale jednalo se o Fiestu 1,3 (r.v.94) a Ka (r.v.98).
S Golfem nemám zkušenosti žádný, ale ze všech těchto aut je koncepčně nejstarší, hlavně motoricky, prostorová nabídka nic moc a riziko krádeže u něj bude asi nejvyšší. Každopádně přeji šťastnou a do budoucna spokojenou volbu.
-
« Kdo poradí co zvolit ?
Stojím před volbou nového vozu. Poslední tři roky jezdím s Focusem 5Dveř., 1,8 a musím říci, že jsem velmi spokojen. Nyní mám volit mezi těmito vozy: 1) Focus 5dveř. 1,8 2) Nissan Almera Tino 1,8 comfort 3) Nissan Almera Tino 2,2 Di COMFORT 4) VW Golf 5dveř. 2.0 S Nissanem nemám žádnou zkušenost, s VW nemám zkušenost z posledních let. Za každou upřimnou radu děkuji předem. -
« Rekapitulace - Almera 1,4 po 57tis. km
Čau nissaňáci.
Vlastním Almeru Spring 1,4 5dv. RV 1999. Auto je staré 3 roky (je tedy již po záruce) a mám najeto 57tis. km. Průměrná spotřeba za těch 57tis. km je 6,80 l/100km. Kolik stojí provoz almery? Cena nového auta včetně několika příplatkových věcí (zámek řazení, tažné zařízení a autorádio) byla 354tis. Kč. Provoz se vším co se musí platit (benzín, servisní prohlídky po 15tis., 30tis. a 45tis. km, povinné ručení, zimní obutí i s disky kol, střešní nosič, dálniční známky a pod.) 143tis. Kč. Shrnuli to, nákup auta včetně jeho provozování stálo za 3 roky 497tis. Kč, což znamená 8,72 Kč/1km. Pominuli cenu auta a budu počítat jen provozní náklady, tak 1,76 Kč/1km za Natural95 a přičtu-li k tomu i ostatní náklady na provoz uvedené výše, tak je to 2,51 Kč/1km.
Ještě takové připomenutí kolik stál a stojí Natural95 za poslední 3 roky: nejlevnější jsem tankoval 9.3.2002 u Globusu v Pardubicích za 21,70 Kč/l a nejdražší u stejné čerpačky 6.7.2000 za 30,80 Kč/l a v Rakousku 18.9.1999 za 33,78 Kč/l.
Teď mě čeká prohlídka po 60tis. km (3 letech). Co vše vám při této prohlídce kontrolovali a vyměnili a kolik to stálo?
Jinak s autem i nadále spokojenost, jezdí jako nové, žádné vibrace kol - viz předchozí příspěvky, pouze na nerovnostech si trošku zadrnčí asi plasty v přístrojovce.
Pište své zkušenosti, ať mám co číst. Čtu to tu pravidelně, ale můj poslední příspěvek jsem napsal více než před rokem, tak to teď musím dohnad.
Čau Lukáš -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
Jo, takovýmhle úhlem pohledu mezi zavěšením kol N15 a N16 opravdu není až tak velký rozdíl, bral jsem celou konstrukci auta. Ale ta platforma N16 je fakt totožná s Primerou. Říkají tomu MS - middlesmall platform, teda pro malý a střední auta a je na tom v rámci celosvětových úspor postavený i Tino nebo dokonce X-Trail. Párkrát o tom už bylo psaný v Nissan Magazínu. S rozvorem kol nebo zavěšením to nemá nic společnýho, ty jsou v určitým rozmezí po platformě pohyblivý (pro srovnání Škoda Superb-VW Passat, taky stejná platforma). Platforma slouží jen jako základna pro montáž zavěšení a je klíčovým prvkem pro výslednou tuhost auta = bezpečnost a jízdní vlastnosti. -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
To Rob: Rozdíl mezi podvozkem zase tak obří není, nějaká vylepšení tam jsou, zkrutný stabilizátor vpředu u 1,8 a pár dalších věcí, ale v principu to vychází z N15ky. Velký rozdíl je ale v karoserii. Ta je o hodně tužší a na té je to nejvíce znát. Ale rozhodně si nemyslím, že je to stejná platforma na které stojí i Primera. Jednak je tam např. jiný rozvor Primera 2680mm, Almera 2535mm, Primera má multilinkem zavěšená všechna kola, Almera jenom zadní, přední jsou McPherson... To Ostatní: Moje Almarka je nyní na 2 týdny u doktora, po té šlupce co dostala od motorkáře, zároveň má přislíbenou i amputaci vibrací, takže tipuju že kolem 23.8. bych mohl vědět něco nového. -
« Re: Vibrace-Pneu-Geometrie? - Hilfeee...
O vibracích sice nevím nic, žádná z našich Almer nic takového nepodniká, ale rozdíl mezi podvozkem N15 a N16 je obří - je to něco dočista jinýho, jenom tuhost je vyšší zhruba o třetinu (a za volantem je to znát). V Nissan magazínu jednou byl i průřez celou N16, kde je platforma dost dobře vidět. A mimochodem je to stejná plošina, na který je postavená teďka i nová Primera.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dále jsou nějaký vrakoviště na Nissany v Chomutově, osobní zkušenost s nimi nemám, dále je nějaký pán, který se specializuje na Nissany ve Frýdku-Místku. Stačí si koupit Annonci, kontaktů je tam na tyto místa dost.