NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Skrabance
No, já jsem to kupoval v servisu u prodejce - dvě lahvičky (jedna s lakem a druhá s tou lesklou vrstvou, co je navrch) - sada asi za 175 Kč.
Zjisti si kód barvy - u mne se to hledali přes VIN karoserie, aby to přesně sedělo (zelenomodrá metalíza).
Konzistence bude asi jako lak na nehty - měl jsem něco podobného pro Feldu.
-
« Skrabance
Tak sem si vlastni nesikovnosti pri nakladani lyzi na zahradku trosku poskrabal strechu. Mam tam cca 4 mistecka (prumer do 1 centimetru) kde je videt ta barva podtim, pripadne plech. Slysel sem ze existujou nejaky tuzky, ktery to zaretusujou. Diky za jakykoli napady co s tim. Jo a barvu mam stribrnou, jestli to hraje roli.
PS: Sorry za ten nedopsanej prispevek, dneska sem nak mimo ;-) -
« Re: Drnceni
2next: ještě jsem se kouknul na ten příspěvek 1213 a musím říct, že žádné vibrace nepociťuji. Ani se to auto nezdá po těch víc než 100tkm hlučnější. Ke komfortu podvozku a diskuzi gum: almera mi na předek přehnaně tvrdá nepřijde, pokud to porovnávám se srovnatelnými auty a ne se střední třídou. Ale vypozoroval jsem skutečně velkou citlivost na gumy. Takže třeba ty původní Bridgestone 391 jsou tvrdší, ale je s nimi nejnižší spotřeba. Paradoxně jako nejlepší kompromis mezi komfortem a spotřebou se mi jeví zimní Michelin Alpin, fakt jsou to dobré gumy. No a na Al disky na léto jsem si dal Sava Intensa 195/60 R 15, které byly ze začátku dobré, ale po cca 30 tisících km jsou strašně hlučné a navíc s nimi mám cca o O,3 až 0,5 litru vyšší spotřebu než u zimních (!) Michelinů. -
« Re: Drnceni
Mám almeru 1.5 r.v. 2001 a už mám najeto 104tkm. Takže všem, kteří si stěžují na drnčení, můžu sdělit jediné: bude hůř. Auto funguje jako "teploměr" a různé drnčení, klapání a cvakání se ozývá z přístrojovky, stropu, dveří... Když bylo nové, tak to nebylo. Nejsou to nějaké extrémně hlučné pazvuky, ale slyšíte to (a sere to, to je fakt) a mění se to s teploto interiéru. Občas jsem se o nějaké utišení se střídavými úspěchy pokoušel, ale vřele doporučuji se na to vykašlat. I v testech v německých nebo rakouských médiích vyčítali almeře pazvuky v interiéru po ujetí určitého počtu kilometrů. Vždycky, když jsem si myslel, že už to mám, to začne zase někde jinde. Můj recept: pustit si rádio nebo CD. Jinak ale je to naprosto spolehlivé auto, za těch 104 tisíc km prakticky vůbec žádné závady, průměrná spotřeba cca 6.7 l/100km, mám třeba pořád první brzdové destičky i kotouče. Jen jsem měnil žárovky v předních světlech. Má s tou novou almerou vůbec ještě někdo ujeto tolik co já? Docela by mě zajímaly jeho zkušenosti... -
« Re: Drnceni
Mno me to na kostkach drnci taky a vrze neco ze dveri,je to hnus.Mam 1.5 Sport,po 1 1/2 roce pri 20 000 Km.Jo a jeste prejezdy pricnych nerovnosti nejsou zrovna komfortni.Docela bych souhlasil s prispevkem c.1213.Ja jel v nejaky Fabce 1.4 a ten hluk od kol a podvozku je o dost nizsi nez v Almare.Jinak zavady zadny,ale to drnceni me se**. -
« Re: Drnceni
No ono to drnceni asi bude vcelku bezne. Me taky obcas neco zadrnci vpravo v palubce a to nejen na kostkach, ale i pri rychlejsim vytoceni pres 3300 ot/min. Take nekdo citite lehci vibrace na plynu pri techto otackach??? Mam Almeru 1,5. V servisu na Sporilove v Autodruzstvu mi rekli, ze je to dano konstrukci vozu. Jak ostatni? -
« Palubka Almera 97
Mam Almeru 97 a celkem se mi potvrdilo to, proc jsem ji kupoval. Na 80tis. jsem menil jen bezne veci. Jinak nic. Ale o tom nechci mluvit.
Obcas zadrnci neco (mozna tahlo) ve dverich, to jeste zkousnu, ale co me nakrklo, je jemne drnceni zaslepek pro nepouzita tlacitka na strednim dilu palubky. Hlavne se to projevuje na dlazbe, nebo hrubsim povrchu. Podelim se tedy s vami o velmi jednoduche reseni. Staci vyndat zaslepky a polepit jejich ctyri strany silikonovym tesnenim (prodava se bohuzel cele baleni 15m) na okna - mozna bude vyhovovat i molitanove. Je to lepsi nalepit smerem k zadni casti, aby pak skvirkou nebylo videt.
Zkratka pet minut prace a je definitivne po drnceni. Preji hodne km bez problemu. Pepan -
« Re: DOUBLE CAB
To sidimi.Offroad je můj dlouhodobý sen,teď se pro něj našlo doma i uplatnění,tak se po něčem poohlížím.Napíšu to jednoduše: Co nejlevnější,co nejmíň najeto,co nejnovější 2,7TD(i) Terrano II wagon,3dv. vlivem krátkýho rozvoru moc poskakuje na nerovnostech na silnici,jeho průchodnost přes zlomy a hrby oželím.Poohlížím se přes net po něčem takovým z Německa,ale s diesly je to tam taky problém, moc jich není. -
« Re: Pylový filtr
Napíšu ti, kde je v nové almeře, a zkus se podívat, jestli to u primery není podobné. Vyndáš odkládací přihrádku v přístrojové desce (vevnitř vzadu jsou po obou stranách takové kolíčky, které se cca o 2 cm povytáhnou - je to vlastně osa vyklápění té přihrádky). Pak se už koukneš "dovnitř" přístrojové desky a tam uvidíš plastovou vodorovnou obdélníkovou krytku, po otevření té krytky se koukáš na pylový filtr. Je tam jen tak volně "zasunutý", tzn. není v žádném gumovém těsnění apod. Snad ten filtr bude k dostání u prodejců příslušenství, na tu novou almeru (N16) to zatím běžně není, přestože se už dělá dva roky. -
« Pylový filtr
Přátelé, prosím o radu. Mám v plánu výměnu pylového filtru u Primery (P11, r.v. 1998) a nechce se mi s tím do servisu. Snad bych to zvládl i sám, problém je ale v tom, že se mi zatím na 100% nepodařilo zjistit, kde ten filtr vlastně je a jak se k němu dostanu. Mám podezření na místo někde vepředu za skřínkou spolujezdce, ale je tam pouze kopa plastových krytů. Než se do toho pustím rád bych věděl, že tam, (někde za horou těch plastů) ten zatracenej filtr je. Díky za radu. -
« Re: DOUBLE CAB
Ahoj geta!Po čtyřkolkách taky pokukuji už nějaký čas, pick-up to vyhrál hlavně kvůli moji obživě.Nissan TerranoII jsem teď viděl v jednom auto bazaru,ale jen 2,4 benzín.Máš pravdu vtom že takových aut je v bazarech a vůbec na trhu ojetin opravdu málo a tak když se někde objevi jsou většinou hned pryč.Když mi napíšeš který rok vyroby a kolik bys tak chtěl nebo mohl do toho Terrana investovat můžu ti pomoct s hledáním,hodně času trávím šmejděním po bazarech a nejen já, ale velká část naši rodiny.Prozatím se měj! sidimi -
« Re: DOUBLE CAB
To sidimi:Není zač,jak jsem psal,já zkušenosti s 4x4 mám též mizivé až žádné,to co jsem napsal jsou spíše mé obecné názory plynoucí pouze z mého zájmu o offroady a zkušeností s osobními Nissany,takže je-li tu někdo,kdo s těmito auty má osobní zkušenosti,též se rád přiučím.Jinak určitě pak sděl své zkušenosti jestli se ti ten kup povede,MotorCafé navštěvuji již 3 roky a nehodlám v tom zatím přestat ;))).Já se teď poohhlížím po Terranu II,ale wagonu v TD a nějak jich moc není...:(( -
« Re: DOUBLE CAB
Děkuji geta to mi prozatím stačí. Dnes jsem se dozvěděl že to auto bude k mání až v lednu takže je dost času nastřádat informace.Jestli v té době ještě budeš navštěvovat MotorCafé tak ti napišu jak to všechno dopadlo.Měl jsem už v životě víc 100% kšeftů ,ale když je něco moc výhodné je vtom většinou nějaká levárna.Jinak dík za čas.Jestli si chceš o něčem ještě pokecat tak se ozvi.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!