NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: nissan almera 2002
Nahradni dily u Nissana jsou jedinou skvrnou na jinak pomerne idylickem souziti s temito auty. Pred 14 dny jsem sejmul s Primerou divoky prase - prave svetlo a mlhovka, predni naraznik, nejake vzpery - celkova cena 48.000,- Kc!!! Za to by byla pouzitelna ojetina. Nechci ani domyslet, kolik by stalo setkani s necim tvrdsim nez bylo to blby prase. -
« Re: Pylový filtr
to _keni: Možná trochu trochu s křížkem po funuse... :-) Ještě tam může zarazit jeden problém. Cestu ven kříží rámečku s filtrem ještě kus vnitřního plastového rámu od palubovky, který má na sobě "perforaci" nebo spíš místa, kde se má odstranit (u N15). Tohle by měli udělat při první výměně v servise a nahradit toto místo přišroubovatelnou záslepkou. V mém případě to neudělali, z čehož odvozuji, že je třeba trochu zabrat a odehnout tu příčku a pak půjde rámeček s filtrem vytáhnout. Nebo to můžeš sám kleštemi ten 2cm kousek plastu odstřihnout a pak tam příp. vymyslet nějakou záslepku z "Merkuru" :-) -
« Re: nissan almera 2002
Jezdím almerou 1.5 r.v. 2001, mám najeto 106 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Je to jedno z nejspolehlivějších aut na trhu a můžu ho doporučit. Kromě výměny 2 žárovek v předních světlech bez závad, spotřeba průměr 6.7 l/100km. V těch 106 tisících mám vše původní, včetně brzdových destiček a kotoučů (destičky mají pořád cca 5 mm). Servis stojí tolik co u škodovky (olejová náplň je jenom 2.7 litru), v případě bourání díly o trochu dražší jsou (třeba orig. přední okno stálo u nissana i s prací 13T). Záleží taky na tom, na co to auto chceš... -
« sunny
Damy a panove, mate nekdo osobni zkusenosti se starsim Nissanem Sunny (rv. okolo 1990)? Specialne pak s verzi 4x4. Shanim takove vozitko do 50 000,-, ktere neco vydrzi. Nejake drobne vady na krase mi nevadi. Hlavne aby to dobre jelo :-) Mozna to bude Subaru, mozna Nissan, mozna neco jineho. -
« Re: Skrabance
2Mena: Já tu originál nissan sadu na opravy na almeru používám (a jsem mimochodem z Plzně). Zapomeň na to, že by to nebylo po opravě vidět, to bude vidět vždy, minimálně z určitých úhlů. To "uhlazení barvy" houbičkou je nesmysl, ta barva po vyschnutí zmenší objem. Doporučuju ti nejdříve nanést co nejpřesněji a bez přetahování na nepoškozený lak samotnou metalízu, nechat to uschnout (po uschnutí tam bude takový malý "kráter") a po pár hodinách (v létě, teď raději déle) na to nanes ten krycí bezbarvý lak ve větší vrstvě (udělej na tom "kopeček"). Po zaschnutí to bude skoro v rovině s nepoškozeným lakem a nebude to moc vidět. Samozřejmě tak jdou opravovat malé vady v řádu mm2, přiznám se ale, že jsem s tím štětečkem opravoval i dveře odřené od plotu v ploše cca 15cm2 (ale neříkám, že to není vůbec vidět). Jinak nastříkat část střechy prakticky nejde, resp. bude to vždycky vidět. Na to se radši vykašli. Mě stříkali v nissanu v Plzni předek po srážce se srnou (resp. oni to někde nechávají dělat, nestříkají to přímo u nich), a stejně je to při bedlivějším pozorování poznat. Ta barva má trochu jiné reflexní vlastnosti a když to auto obcházíš, tak si toho všimneš. Já mám střechu od zahrádky taky trochu odřenou, vloni jsem jel se 4 koly na střeše s autem starým 3 měsíce a na ten lak to asi bylo příliš... -
« Re: Skrabance
Takze to nestoji 250,-, ale cca 160,-, ale je to stejne jedno, protoze to je poznat. I kdyz je to original z Nissanu, presne na tu barvu co mam, ale ten povrch je proste jinej. Obzvlast kdyz se na to clovek diva naplocho, coz v pripade strechy je celkem jasny ;-). Navic sem to roztiral houbickou (aby to bylo krasne hladky) a tim se zvetsil tu plochu nepuvodniho laku.
Takze otazka do plena, kolik cca stoji to "presplichnuti" a jaky plochy se strikaj? Ja to mam na casti strechy (nekolik procent plochy), takze nechci platit celou strechu. Nevite nekdo jestli to delaji v Plzni na pockani (a kde?), pripadne behem dopoledne? Auto nutne potrebuju, volny mam jenom vikendy a nema s lakyrnictvim zadny zkusenosti. Diky. -
« Re: Skrabance
Stejně je to pak vidět, menší škrábance jdou jemnou brusnou pastou. Rozhodně je blbost kupovat nějaký univerzální tužky. Každá barva je trochu jiná. Na větší nebo hluboký škrábance pomůže jen přešplíchnout. To je rada co jsem dostal od zkušeného mechanika, lakýrníka.
Z Nissanu máme originál sadu, ale potom je vidět že je to zatřený.
Jestli něco účinného seženeš, dej vědět! -
« Re: Skrabance
No, já jsem to kupoval v servisu u prodejce - dvě lahvičky (jedna s lakem a druhá s tou lesklou vrstvou, co je navrch) - sada asi za 175 Kč.
Zjisti si kód barvy - u mne se to hledali přes VIN karoserie, aby to přesně sedělo (zelenomodrá metalíza).
Konzistence bude asi jako lak na nehty - měl jsem něco podobného pro Feldu.
-
« Skrabance
Tak sem si vlastni nesikovnosti pri nakladani lyzi na zahradku trosku poskrabal strechu. Mam tam cca 4 mistecka (prumer do 1 centimetru) kde je videt ta barva podtim, pripadne plech. Slysel sem ze existujou nejaky tuzky, ktery to zaretusujou. Diky za jakykoli napady co s tim. Jo a barvu mam stribrnou, jestli to hraje roli.
PS: Sorry za ten nedopsanej prispevek, dneska sem nak mimo ;-) -
« Re: Drnceni
2next: ještě jsem se kouknul na ten příspěvek 1213 a musím říct, že žádné vibrace nepociťuji. Ani se to auto nezdá po těch víc než 100tkm hlučnější. Ke komfortu podvozku a diskuzi gum: almera mi na předek přehnaně tvrdá nepřijde, pokud to porovnávám se srovnatelnými auty a ne se střední třídou. Ale vypozoroval jsem skutečně velkou citlivost na gumy. Takže třeba ty původní Bridgestone 391 jsou tvrdší, ale je s nimi nejnižší spotřeba. Paradoxně jako nejlepší kompromis mezi komfortem a spotřebou se mi jeví zimní Michelin Alpin, fakt jsou to dobré gumy. No a na Al disky na léto jsem si dal Sava Intensa 195/60 R 15, které byly ze začátku dobré, ale po cca 30 tisících km jsou strašně hlučné a navíc s nimi mám cca o O,3 až 0,5 litru vyšší spotřebu než u zimních (!) Michelinů. -
« Re: Drnceni
Mám almeru 1.5 r.v. 2001 a už mám najeto 104tkm. Takže všem, kteří si stěžují na drnčení, můžu sdělit jediné: bude hůř. Auto funguje jako "teploměr" a různé drnčení, klapání a cvakání se ozývá z přístrojovky, stropu, dveří... Když bylo nové, tak to nebylo. Nejsou to nějaké extrémně hlučné pazvuky, ale slyšíte to (a sere to, to je fakt) a mění se to s teploto interiéru. Občas jsem se o nějaké utišení se střídavými úspěchy pokoušel, ale vřele doporučuji se na to vykašlat. I v testech v německých nebo rakouských médiích vyčítali almeře pazvuky v interiéru po ujetí určitého počtu kilometrů. Vždycky, když jsem si myslel, že už to mám, to začne zase někde jinde. Můj recept: pustit si rádio nebo CD. Jinak ale je to naprosto spolehlivé auto, za těch 104 tisíc km prakticky vůbec žádné závady, průměrná spotřeba cca 6.7 l/100km, mám třeba pořád první brzdové destičky i kotouče. Jen jsem měnil žárovky v předních světlech. Má s tou novou almerou vůbec ještě někdo ujeto tolik co já? Docela by mě zajímaly jeho zkušenosti... -
« Re: Drnceni
Mno me to na kostkach drnci taky a vrze neco ze dveri,je to hnus.Mam 1.5 Sport,po 1 1/2 roce pri 20 000 Km.Jo a jeste prejezdy pricnych nerovnosti nejsou zrovna komfortni.Docela bych souhlasil s prispevkem c.1213.Ja jel v nejaky Fabce 1.4 a ten hluk od kol a podvozku je o dost nizsi nez v Almare.Jinak zavady zadny,ale to drnceni me se**. -
« Re: Drnceni
No ono to drnceni asi bude vcelku bezne. Me taky obcas neco zadrnci vpravo v palubce a to nejen na kostkach, ale i pri rychlejsim vytoceni pres 3300 ot/min. Take nekdo citite lehci vibrace na plynu pri techto otackach??? Mam Almeru 1,5. V servisu na Sporilove v Autodruzstvu mi rekli, ze je to dano konstrukci vozu. Jak ostatni?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!