NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Problemky z brzdami (asi)
To stylus: Že mají nissany problémy s brzdami? Už jsem to tu psal, mám najeto na almeře 1.5 5d už 113 tisíc km a přitom mám pořád první destičky i kotouče. Netroufám si to zevšeobecnit, ale to se mi fakt ještě u žádného auta nepřihodilo. Za celou dobu s brzdami žádný problém, i teď to brzdí OK. Navíc jsou na almeru docela levné destičky i kotouče, je to k dostání u nissana (trochu dráž) i v běžných obchodech s autodíly. -
« Re: Problemky z brzdami (asi)
brzdy u nissanu jsou fakt problem, mam Almeru 99 2D slx, tento model se tu neprodaval, kdyz jsem v lete menil brzdy zjistil jsem ze je nikdo nema, museli mi je objednavat z japonska, nejdriv mi prisly spatny tak jsem si pockal dalsi tyden. Kdyz mi je dodali zjistil jsem ze mi privezli jeden spalek spatnej.Moje mama ma tino jel jsem s tim na hory a posrali se brzdy, te jen cekam kdy se stane neco s brzdami u tatovy novy primeri. Nikdo mi to nevymluvy ale nissani maj proste problemi s brzdami -
« Re: Řídící jednotka
Me to dela chvili po nastartovani (rekneme do pul minuty). Je to celkem v pohode slyset a je to spis takovy cvaknuti. Vobcas to udela i za jizdy, ale to uz si malokdy vsimnu, preci jenom to zas tak hlasity neni a ten vokolni hluk to prebije. Ale jestli to je RJ netusim. -
« Řídící jednotka
K té řídící jednotce u almery: stane se vám taky občas, že se z toho prostoru, co je ŘJ umístěna (tj. přibližně za schránkou proti spolujezdci) ozve jakýsi zvuk podobný pípání až cinkání? Je to takový modifikovaný (pro zasvěcené) zvuk nějakého frekvenčního měniče. Občas se mi to tam ozve např. po ubrání plynu, frekvence párkrát za týden, žádné další závislosti na stylu jízdy, teplotě apod. jsem nevypozoroval. Jinak jsem ještě někde zaslechl, že almera je jediné auto nižší střední třídy, u níž je použit 32-bitový mikroprocesor. Víte o tom něco? -
« Re: Co říkáte na novou Almeru N17?
To Weiny: Já jsem u domu postavil jen přístřešek na 2 auta ("carport" se tomu teď říká) a garáž vůbec nemám, protože jezdím, jezdím a jezdím. Prakticky denně, vyjímečně třeba den dva auto stojí. Takže si myslím, že pro mě je garáže škoda, ten přístřešek má výhodu proti sněhu, slunci, kroupám apod. Jiná věc ale je, pokud bys to auto chtěl používat "svátečně" nebo pokud to ev. budeš parkovat ve velkém městě před barákem, tak pak bych asi o garáži uvažoval. Perlička: moje žena má 5 let staré punto, které denně parkuje na dost frekventovaném parkovišti před poliklinikou v krajském městě. To auto je doslova otlučené jak píšťalka, všechny blatníky, dveře, dokonce se jednou ukrajinec prorval s kolečkem s pískem mezi dvěma auty a udělal rýhu cca 1cm hlubokou... Tak kvůli tomu bych o garáži uvažoval, my zase naopak pro manželku zatím ani nic novějšího nechceme... -
« Re: ABS
to jezebel: přesně tak jak píše ace, fakt na tom nic není, stačí sundat kolo a "jemně" mechanicky očistit ozubené kolo příp čidlo jestli není něčím zanesené. jinak do servisu (pokud je třeba čido vadné). do AutoParku jezdím pořád, jsou ochotní a šikovní. vždy jsme se na všem domluvili. díval jsem se na ten příspěvek na autohitu a zdá se mi to jako absolutní blábol, nebo žert. ten "Zdena" co píše o kouřivosti, řídíci jednodce atp. taky tvrdí že má almeru z Turecka a že do sevisu musí přijet celá rodina. :)) jako joke, dobrý... vážně bych to nebral. že by u nissanu zlobila ŘJ to jsem fakt neslyšel. -
"-- skrytý --" 29.01.03 12:32
« Re: Co říkáte na novou Almeru N17?
Dikes predevsim Menovi a Motorkari, jsem zase chytrejsi, do tech zimnich Michelin Alpin urcite jdu, dival jsem se stoji kolem trech litru. Podle penez co mi zbydou si k nim koupim alu disky taky po trech litrech maximalne, patnactecky. Myslim ze mi vydrzi, poklice me neberou, vecne byvaji zlamane ci se to krade. (Alu kola mi šlohnou taky,ze jo.) Na leto mozna casem Goodyear eagle ventura. Volba Almery je pro me tedy uz davno jasna a ted definitivni, spis me trapi jeste posledni vec, a to zda sehnat pronajem garaze ci nikoli.
Zajimal by me tedy nazor vsech co tohle prectou, co si mysli o tom zda mit garaz ma vliv na celkovou zivotnost auta. Slysel jsem nazory ze uzavrena garaz autu spis ublizi, pokud prijedu vecer s autem od soli a necham to tam pekne rezivet(v teple). Ze prave kvuli tomuhle je lepsi mit garaz s poradnym vetranim ci jen strechou.
Zas ale platit nejakych 700-1000kc mesicne nekomu za garaz se mi moc nechce a pokud by to nemelo mit podstatny vliv na celkovou vydrz auta (laku a plechů) by dokonce opačný účinek tak je to mozna hloupost( myslím pronájem,né když už někdo garáž vlastní). Co myslíte?
-
"-- skrytý --" 29.01.03 12:31
« Re: Problemky z brzdami (asi)
Kamarád přijel v zimě z myčky a odstavil auto do garáže. Jelikož benz. pumpa, u které auto myl, je prakticky za domem, během zpáteční cesty (po umytí auta) vlastně vůbec nepoužil brzdy. Následně onemocněl, a tak s autem několik týdnů vůbec nejezdil. Když chtěl ovšem po této době odjet, už se mu to nepodařilo - brzdové destičky kompletně přirezly ke kotoučům. Museli jsme to celé rozebrat a "odtlouct" od sebe palicí. Stejně to skončilo výměnou kotoučů, protože místo, kde přirezly destičky, bylo výrazně poškozeno hloubkovou korozí a rychle se vydřelo. Poučení: jezdit, jezdit a zase jezdit / nikdy neodstavovat auto po umytí do garáže bez předchozího "projetí brzd". -
« Re: Problemky z brzdami (asi)
To fleggy:
Ad 1. Jsou to "přirezlé" brzdové destičky, je to úplně běžná věc a není se nad tím třeba nijak znepokojovat.
Ad 2. Opět bych to viděl na vlhké popř. i lehce mastné brzdové kotouče, je to podobný případ jako na výjezdu z myčky (většinou tam je cedule s upozorněním na nutnost "vysušit" brzdy prudším přibrzděním).
K té mastnotě na brzdách, ale hlavně na sklech: mám pocit, že s používáním čím dál tím kvalitnějších polo- a syntetických olejů se při ježdění za vlhka a mokra dostává všude do auta a hlavně na přední sklo mastnota, která se strašně těžko odstraňuje. Podle mě to dělají hlavně netěsnosti u náklaďáků a kamionů (z osobáků toho tolik nekape). Pozoruju to třeba pokud jedu Plzeň-Brno-Plzeň za deště, kdy postupně vidím přes původně čisté přední sklo míň a míň a pak za tmy přes ten "film" na skle skoro nic nevidím, hlavně v protijedoucích světlech. Ani glacidet apod. s tím nehnou.
-
« Problemky z brzdami (asi)
Ahoj vespolek
Chci se vas zeptat, jestli jste se nekdy nesetkali s podobnymi jevy:
1. Ted pres zimu, kdyz parkuju v garazi (asi 9st. C), tak pri rozjezdu mam jakoby prilepene auto. Je to podobny pocit jako pri zatazene rucni brzde - citite, ze auto chce jet, ale nemuze. Pak se ozve rana, ne moc velka, a jedu. Myslite, ze by to mohly byt prirezle brzdove desticky? Kdyz parkuju venku v mraze, tak to nedela.
2. Posledni dva dny se mi deje velka neprijemnost. Kdyz odjizdim z prace, mam to z kopce a po 100m je krizovatka, kde musim zastavit. Nikdy jsem s tim nemel potiz, ale ted slapnu na brzdu a nic. Dupnu na ni a nic. Az tak po 20 metrech zacne normalne brzdit. Predevcirem jsem takhle malem najel do auta prede mnou. Podotykam, ze nikdy predtim mi to nedelalo.
Diky za pripadne namety a tipy. -
« Střešní okno - šíbr - Almera
Zdravím všechny a dávám otázku do fóra. Má někdo zkušenost (či doporučení) s dodatečnou montáží šíbru do Almery N15? Jaké jsou zkušenosti po montáži? Jak byla provedena a kdo to prováděl? Bylo použit originál od Nissanu nebo od třetího výrobce? (příp. i do Primery, snad tato informace bude také pro mě relevantní) díky :-) -
"-- skrytý --" 27.01.03 12:07
« Re: Primera servis - poradíte?
To keramik: Proc chodit s takovymi malickostmi do znackoveho servisu, kdyz uz to davno neni v zaruce? S vyfukem bych zasel do SPEI, s.r.o., u Billy na Proseku a klinove remeny vymeni snad kazdy mechanik. PS: Dvoulitr nema rozvodovy remen, ale retez, ktery se nemeni. -
« Re: Primera servis - poradíte?
Já mám velmi solidní zkušenosti s autodílnou Plachý v Praze 10 u Jižní spojky, kontakty najdeš na www.krokous.cz. Ne že by se přímo specializovali na japonské vozy, ale dělají celkem všechno a mají rádi zákazníky, kteří dělají údržbu a oni potom o autě vědí dost, aby problém odhalili velmi rychle. No a pokud je nějaký zásadní problém v elektronice, mají dost známých u autorizovaných servisů, takže si zajedou na diagnostiku. A ceny jsou slušné - 250 Kč/h a dělají rychle. -
« Primera servis - poradíte?
Mám Primeru 97 (2,0),nová v ČR,nebouraná,Do tedˇjsem chodil zásadně do značkovýho servisu na všechny pravidelný prohlídky,ale přestože pořád vypadá super přecejenom není nejmladší a tak se začínám kroutit platit víc,než je adekvátní - čeká mě prohlídka 120 tis.km a asi poslední díl výfuku příp řemeny.Co poradíte?Kam jít?Kdo z vás s Primerou P11 najel nejvíc?Kdo má dobrý/špatný zkušenosti s tímhle modelem? -
« Re: Co říkáte na novou Almeru N17?
K pneumatikam: tak dneska jsem se kouknul do zaznamu, kolik jsem uz na zimnich gumach ujel, a zaroven zmeril hloubku dezenu na Michelin Alpin na almere (viz predchozi prispevek). Nestacil jsem se divit! Najeto mam 45 tisic km a meric hloubky dezenu na manometru ukazoval dezen 6 mm a vic!