NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Lanko plynu na Almeře N16 r.v.2001
Ahoj, mám dotaz, zda někdo nemá podobnou zkušenost: během klidné a plynulé jízdy mi najednou "podklesl" pedál plynu asi o 3 cm (po výrazně slyšitelném cvaknutí) a najednou jsem měl na pedálu plynu takhle velkou vůli. Prostě první 3cm zdvihu pedálu plynu se nic nedělo. Kouknul jsem se do motoru, lanko plynu se jakoby asi o 5 až 6 mm "prodloužilo". Tak jsem vymezil správnou vůli pomocí seřizovacích matic, už jsem ujel asi tisíc km a vše je OK. Kde se tam ale najednou (podotýkám ve 122 tis. km) ta vůle vzala? Z obou stran, jak na straně pedálu, tak na straně motoru, to lanko vypadá úplně normálně zakončené, v bovdenu se volně pohybuje a nedrhne, tak co se tam stalo? Může to lanko třeba nějak "naprasknout" uvnitř v bovdenu a prodloužit se? Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Díky. -
« Nissan 200SX - ztrata vykonu
Zdravim, obracim se na mistni znalce za kolegu, ktery neni na internetu a vlastni vyse uvedene auto. Ma po repasi turbo a v posledni dobe u nej dochazi ke ztrate vykonu. Do 3 tis. ot. auto jakz takz (neni to plny vykon v techto otackach)jede, ale jak se vyhoupnou otacky nad 3 tis., auto zacne skubat a prestava vubec jet. Pritom na kontrolkach turbo tlaci, ale vykon se nekde ztraci. Muzete, prosim, poradit. Dekuji. -
« Re: Aktualitka
tak to bude mít asi problém. 300ZXek jezdí u nás jako šafránu, třeba v Brně jsou tuším jen dvě. i na 200SX S13ku byly problém sehnat díly, dokonce to ani v nissanu nebyli schopni napíchnout na diagnostiku, protože se k nám nikdy jako nová nevozila. takže asi bude muset zapátrat na vrakáčích venku, pokud to chce lacino... -jj -
Lubos.1 17.03.03 13:44
« Re: Primera TD
Bol som sa previezt na novej Primere Acenta 2.2 diesel. Spojka isla dost tvrdo a radenie bolo nenormalne hlucne, ale na druhej strane presne. Motor vydaval pri akceleracii strasne zvuky. Ale inak fajn, super vybava atd. Budu tam montovat aj ten slabsi diesel od Renaultu 1.9 120k. Uvidime, aky bude ten. Pockam si este na Toyotu Avensis. Bol som sa previezt aj na Mazde6, ale dost ma sklamal interier. -
« Re: Primera TD
co se tyka nissanu a dieslu tak je to krize.Vlastnim almeru 2D-99 a je to lina mrcha.Spotreba nikdy neklesla pod 7 litru a o svize jizde se neda hovorit.Zrychleni je neskutecne pomale, jedina vyhoda je ta ze kdyz se dostanu na vetsi rychlost tak si to auto tu rychlost podrzi ale beda kdyz chci zrychlit.Ty diesly nejsou zas az tak usporny a kdyz se vezme v potaz servisni prohlidky tak se to nevyplati pokud nenajezdis vic jak 50000km rocne.Doufam ze se ty motory 2.2di zlepsily. -
« Primera TD
Přeji pěkný den, obracím se na Vás v této rubrice s dotazem na zkušenosti s Primerou TD r.v.98. Uvažuji o koupi tohoto vozu v kombiku. No a po pravdě nevím jestli volit Primeru combi nebo Forda Mondeo kombi. Já sám jsem sice fanda Nissanů (mám 200 SX), ale co se týká dieslů tak nevím a Mondeo je přeci jen větší a design se mi více zamlouvá, ale reference nejlepší nemá. Poradíte? -
« Re: Almera po bouracce
Já almeru dávám do Roto Plzeň a poté, co jsem si je "vychoval", jsem v podstatě spokojený. Tím "vychováním" mám na mysli zejména první prohlídku, kdy mi nalili do motoru 3,5 litru oleje jako do starší almery N15 a dost si stáli za svým, že je to v pořádku. Přitom tam oleje bylo asi 15mm nad rysku a v instrukční knížce bylo uvedeno jenom 2,7 litru. Byl jsem totiž asi jeden z prvních s N16, tak se na mně trochu učili. Pak pár drobností jako zasviněný sedadlo nebo blbě vyvážená kola, ale to jsme si vyříkali a teď se celkem snaží. U Nerada v KV jsem byl jednou, sám špatnou zkušenost nemám, ale naopak jsem ve Varech slyšel o špatných zkušenostech vyprávět. S těmi servisy si moc nevyberete. Tím, že už roky jezdím poměrně hodně, jsem jenom na prohlídkách každé cca 2 měsíce, to nemluvím o případných "škrábancích" nebo závadách. Co já jsem už se servisy zkusil, to je na samotnou diskuzní skupinu (postupně Renault, Fiat, Ford, Škoda, Nissan). Úroveň servisů je u nás tragická a často těm autům víc škodí než pomáhají. Můžete je střídat jak chcete, je to i o konkrétních lidech, kteří se na to Vaše auto dostanou. V servisu, kde už vás znají a kam jezdíte častěji, se můžete utěšovat, že o vás jako o stálého zákazníka nebudou chtít přijít a budou se snažit. Taky si je tím, že se nedáte, vychováte. Když servisy střídáte, tak se o tuto výhodu připravujete... Jinak k tomu dlouhému termínu opravy: pokud je to nějaká specialita, tak se na ní asi může čekat déle. Ale měsíc už je hodně a koukal bych z toho aspoň vyrazit nějaké slevy. -
« Re: Almera po bouracce
To Mena: Nevím jak reference na Roto, moc jsem jich neslyšel, ale můj subjektivní názor je ten, že jejich jednání je takové neosobní a mají dojem, že když jsou celkem velkým dealerem, tak mají dost zákazníků. Osobně jsem velmi spokojený s přístupem u Nerada v K. Varech. Ale v obou firmách jsem kupoval pouze náhr.díly, servis jsem nezkoušel.(ten si provádím sám) Co zkusit Rokycany? -
« Almera po bouracce
Tak ja taky prispeju. Uz to mam pres mesic v servisu (Roto Plzen) a porad cekam. Vcera mi rikali ze este tak 14 dni, ze levej zadni bok objednavali ze zahranici. Docela mi stvou, auto potrebuju. Navic sem na ne slysel docela spatny reference, tak uvidime. -
« Nová mikra
Když jsem včera byl s almerou v servisu, zrovna začínali prodávat novou mikru. Tak jsem si jí "prolezl" a trochu jsem si v ní poseděl. Moje první dojmy: Zajímavý design, ve skutečnosti je to auto podstatně větší, než vypadá na obrázku, vevnitř vepředu dost místa, dobrá výbava (standard 2AB, ABS, el.servo) za relativně slušnou cenu, dobré je i to, že v nabídce jsou 3 benzínové motory (1.0, 1.2 a 1.4). Na zvláštní "plastický" povrch přístrojovky, volantu a dveří se dá zvyknout (vypadá to docela zajímavě), rozpačitý jsem ale ze sedaček, ty vypadají jakoby potažené látkovým hadrovým potahem, zcela bez jakýchkoliv prošití, nepřišly mi ani moc pohodlné (opěradlo bez vedení a málo prohnuté). Co vy na novou mikru? -
« Tak som tu zas
Trosku som vas podpichol a hned pribudlo par prispevkov.
Co sa tyka vykonu, mam pocit ze nova 1.5ka je pri 72kW dost ziva. Akurat ju mam v zabehu, tak sa ju snazim nenahanat, nech sa motor "usadne".
Hlucnost mi ani tak nevadi, ked pustim radio :-)
Porovnavat mozem akurat s tatkovym Peugeotom 406 (2.0liter). Almera je podla mna zivsia. Su to rozne triedy vozov. Cela nasa rodina ma francuzske auta, len ja som presedlal na japonca, takze som im trosku spravil chut.
Este si zvykam na Almerine faceliftovane zadne svetla...Majte sa, drzim vsetkym Nissanakom palce! -
« Almera po 120 tis km
Ahoj, tak aby to tady nevázlo, hlásím se k těm příspěvkům o nových Almerách "z druhé strany" - dneska jsem byl v servisu s Almerou N16 1.5 5d r.v. 2001 ve 120 tkm a musím to auto pochválit, kromě základního servisu s ním nedělali prakticky nic. Jedinou závadou byla jedna spálená žárovka. A pozor: ani ve 120 tisících km mi nevyměnili pořád původní brzdové destičky, prý to ještě není potřeba, mají 5 mm! Moje požadavky na spolehlivost a "bezúdržbovost" tedy zatím Almera plní skutečně dobře... -
« Re: Hlasim sa do klubu
hm, tak to sa novy model od stareho velmi nelisi. ja som zo svojim v piatok uspesne prekrocil 5000 km.
zatial mam pocit, ze fakt klesla spotreba, ako tu uz niekto avizoval.
zaujimalo by ma, ako ti ta nova almera taha, lebo hovoria, ze novy model ma vykonnejsi motor, takze kde sa to prejavilo? mas pocit, ze je to zive alebo take skor ospale? -
"-- skrytý --" 10.03.03 13:01
« Re: Hlasim sa do klubu
Gratuluji. Měl jsem jej na mušce ale nasrali mě s cenou Tekny. Půl milionu s metalízou za to nedám, dřívější verze Sport byla jen o 30litrů dražší, teď o 55 (ta Tekna) a uvažuji spíš o koupi tak rok, rok a půl starého Nissánka Almery ve verzi Sport. Viděl jsem je kolem 300 000kč, je hrozné jak nové auto spadne na ceně. A co ta nová 1,5-ka s 98k? Kromě hlučnosti teda, která by se měla zmenšit se zaběhnutím motoru. Nadávali na starší N16 že jsou hrozně líné a v nižších otáčkách nepoužitelné, je to trošku lepší? Těžko říct, nemáš to možnost srovnat co? Hlavně vychytávej problémy, pokud mě nezaujme nová Mazda3 tak jdu do Almery takže jsem hrozně zvědav a vděčen za všechny dojmy a postřehy. Čau W. PS:Zde je odkaz na ženevský autosalon kde je k vidění Mazda Sportif ze které Mazda3 vychází. Je to nádhera, konečně konec usedlosti.
[odkaz]