NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: osvetlenie interiéru
Moje Almera ma tri polohy packy na stropnim svetle. Uprostred to nesviti nikdy, vpravo dycky a vlevo pri otevrenych dverich (doufam ze sem to nesplet). Packu mam furt vlevo. Kdyz je tma (noc), tak se mi po odemceni auta zvenku ci po vyndani klicku ze zapalovani rozsviti to osvetleni. Ve dne se rozsvicuje jenom pri otevrenych dverich. -
"-- skrytý --" 14.04.03 17:19
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Vycistete si skrtici klapku a difuzor kolem ni a pak resetujte RJ. Bude po problemu. V elektronice se nedoporucuji hrabat a do servisu s tim uz vubec radeji nejezdit - nebo snad chcete dobrovolne hrat roli onoho oslicka z pohadky Oslicku, otres se?!!! -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Čus, mám s Primerou ten samý problém, tedy s 1.6 motorem. Vůbec nevím, co s tím. Po každém přidání se vracejí otáčky zpátky dost nepružně a dlouho. Zítra jedu nechat vyměnit olej, zkusím, jestli mi na to nekouknou. Dám Ti kdyžtak vědět, co mi poradí, stejně tak, prosím, jestli se ti podaří problém vyřešit, poděl se se mnou o zkušenost na "pechanek.m@kr-ustecky.cz" . Díkes!!! -
« Re: Po bouracce
Strikali jenom zadek, ale to auto nebylo umyty a mejt ho este nesmim, prej az po case. Tak pak se podelim o vizualni vjemy ;-).
Ale musim uznat ze dneska ty pojistovny sou ferovy, daji mi dokonce nakou hotovost za to, ze to bylo novy auto. Necham se prekvapit kolik mi daj. -
« Re: Po bouracce
To Mena: Stříkali to celý? Mně po bouračce měnili (a stříkali) přední nárazník a kapotu. Musím říct, že to vidět je, v různých úhlech zepředu vidím, že blatníky mají trochu jiný odstín než ta kapota a nárazník. Když jsem na to upozornil, tak se v servisu tvářili jak totálně blbí a dělali, že to prostě ani náhodou nevidí. Bylo to vloni, teď už je to stejně samá "tečka" od šutrů... Tak ať ti to vydrží déle:-) -
« Po bouracce
Tak sem si v patek konecne vyzved opravenou Almeru po srazce s autobusem. Oprava trvala dva mesice. Zkoumali sme to jako blazni, ale poznat to vubec neni. Vypis z mereni geometrie je taky dobrej, vubec to nebylo hnuty. Kdyz v tom jedu nepoznam taky nic. Asi sem mel stesti v nestesti. Ted uz jenom aby to nezrezlo. -
« Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Zdravím všechny příznivce Nissanu a Primer zvlašť.Vlastním už více než rok Primeru 2.0 SLX r.v.93.Když pominu,že už jsem musel vyměnit benzínové čerpadlo (servis Nissan - 10 tis.Kč) a zrepasovat poloosu (neznačkový servis - cca 7 tis.),tak jsem velice spokojen.Bohužel mě poslední dobou trápí problém s volnoběhem.Ten se neustále i při zahřátém motoru drží nad hranicí 1000 ot./min. a občas při vyřazení zůstává až několik sekund na 1500 ot./min. Většinou se vrátí na 800 ot./min až při zastavení.Co s tím? -
« Re: Dobře,špatně??
intel: s Primerou P10 1.6 rocnik '93 som najazdil 40 tisic kilometrov. Moja mala len 90 koni. Motor v nizkych otackach dost slaby, vo vyssich sa koniky prebudia a da sa ist celkom svizne. Kvoli dlhemu sprevodovaniu musis ratat s castym preradovanim, aby motor mal otacky a krutiaci moment. 0-100 papierovo tusim 11,5s - to som ale nijak nemeral, max. rychlost 180km/h - na dialnici overena. Cestovna rychlost 150km/h v pohode. Auto ma inak velmi vydareny podvozok, napriek vysokoprofilovym pneu (ja som mal 165R13) velmi dobre drzi na ceste. Prijemnym prekvapenim je spotreba, ja som maval priblizne 6.5-7l/100km, pricom som rozhodne k brzdam premavky nepatril. Vysoko si cenim spolahlivost - aj ked to auto malo uz 9 rokov, nikdy ma nenechalo v stychu a okrem vymeny chladica - so zlym som ho uz kupil - nepotrebovalo ziadne dalsie opravy. -
« Maxima - central
Mam Maximu a nasledujuci ?problem?. Ked zamknem auto dialkovym, neda sa otvorit zvnutra ziadnym sposobom - rucne odomykanie dveri je neaktivne, vnutorny spinac centralu taktiez. A opacne, ked auto zamknem zvnutra, neda sa otvorit dialkovym. Ma to tak byt alebo je niekde problem? -
« Re: Dobře,špatně??
Do roku 1996 se vyráběla Primera model P10. Co já vím tak motory 1,6 měly výkon 90 koní (66 kW) při 6000 ot., 133 Nm při 4000 ot., 2xOHC, zrychlení 0-100 za 11,9 s, max. rychlost 180 Km/h, kombinovaná spotřeba 7l naturalu, celková hmotnost 1630 kg. -
« Re: zatial dobre skusenosti so servisom AutoImpex
Zdravím, tiež mi dnes kolega spomínal ako išla blonďatá pipulka na Golfe cez križovatku z ľavého odbočovacieho pruhu v pohode rovno a za križovatkou pokračovala v protismere.Normálne by ju mali zavrieť za všeobecné ohrozenie spolu s tým hovadom, čo jej to auto dal do ruky.Mimochodom koľko stálo to spätné zrkadlo? -
« zatial dobre skusenosti so servisom AutoImpex
aj ja som uz musel s ani nie tromesacnou almerou do servisu. normalne si idem po svojej strany cesty a zrazu nejaky * na favorite vybehne do mojho pruhu. minuli sme sa asi v 60 km/h tak tri centimetre od seba, nastastie mi odfaklil len zrkadlo na vodicovej strane. fakt nechapem ako je mozne, ze netrafil karoseriu.
v autoimpexe mi to zrkadlo vymenili celkom v pohode na pockanie, stravil som tam asi hodinu a celkom si pokecal z osadenstvom. celkom sa mi tam pacila taka rodinna atmosfera nie ako ked som chodil s oplom do autotrendu a tam som si pripadal ako na nadrazi.
ale uvedomujem si, ze vymena spatneho zrkadla je fakt len mala blbost a skutocna skuska by prisla az po niecom podstatne vacsom. drzim nam palce, nech sa nam to radsej vyhne. -
« TO: fleggy
Myslel som, ze sa to stava len v Bratislave. Aj ja som poisteny, lebo mam auto na leasing, ale aj tak: sklo+lista skla+radio=15tis. Sk.
Policajti tych zmrdov poznaju, ale co z toho, ked ich pritom nechytili a keby aj, tak ich o par mesiacov zasa pustia. Este k tomu sa mi to stalo pred ubytovnou ministerstva vnutra, kde by som predsa len cakal aku-taku bezpecnost.
Uz je to tyzden ale stale som na toho idiota co mi to spravil rovnako nastvaty, rozkopat mu gule by bola pre neho najlepsia odmena.
P.S. Sucitim s Tebou ako spravny majitel Nissana.