NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Mitsi: Nejhorší je, že jsem asi střevo, ale nepodařilo se mi sundat ani vzduchový filtr, natožpak se pohrabat u karbecu a čistit klapku. Asi to přeci jen nechám na tom servisu, ale ani náhodou autorizovaném... RJ bych také asi hledal hodně blbě... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Díky za radu.Logicky vzato to asi opravdu bude příčina,nicméně trošku tápu v pojmu "resetovat RJ".Předpokládám,že je to nějaký switch v řídící jednotce,ale kde přesně ho najdu.A potom se mi objevil ještě jeden problém a to,že mi téměř nefunguje topení (při zahřátém motoru).Při klidné jízdě je výdech vzduchu do interiéru téměř studený.Až když pořádně vytáčím při jízdě motor (4-5000 ot.)začne topit jako ďábel.Po uklidnění jízdy opět vzduch zchladne.Dík za další skvělé! rady. -
« Re: osvetlenie interiéru
Moje Almera ma tri polohy packy na stropnim svetle. Uprostred to nesviti nikdy, vpravo dycky a vlevo pri otevrenych dverich (doufam ze sem to nesplet). Packu mam furt vlevo. Kdyz je tma (noc), tak se mi po odemceni auta zvenku ci po vyndani klicku ze zapalovani rozsviti to osvetleni. Ve dne se rozsvicuje jenom pri otevrenych dverich. -
"-- skrytý --" 14.04.03 17:19
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Vycistete si skrtici klapku a difuzor kolem ni a pak resetujte RJ. Bude po problemu. V elektronice se nedoporucuji hrabat a do servisu s tim uz vubec radeji nejezdit - nebo snad chcete dobrovolne hrat roli onoho oslicka z pohadky Oslicku, otres se?!!! -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Čus, mám s Primerou ten samý problém, tedy s 1.6 motorem. Vůbec nevím, co s tím. Po každém přidání se vracejí otáčky zpátky dost nepružně a dlouho. Zítra jedu nechat vyměnit olej, zkusím, jestli mi na to nekouknou. Dám Ti kdyžtak vědět, co mi poradí, stejně tak, prosím, jestli se ti podaří problém vyřešit, poděl se se mnou o zkušenost na "pechanek.m@kr-ustecky.cz" . Díkes!!! -
« Re: Po bouracce
Strikali jenom zadek, ale to auto nebylo umyty a mejt ho este nesmim, prej az po case. Tak pak se podelim o vizualni vjemy ;-).
Ale musim uznat ze dneska ty pojistovny sou ferovy, daji mi dokonce nakou hotovost za to, ze to bylo novy auto. Necham se prekvapit kolik mi daj. -
« Re: Po bouracce
To Mena: Stříkali to celý? Mně po bouračce měnili (a stříkali) přední nárazník a kapotu. Musím říct, že to vidět je, v různých úhlech zepředu vidím, že blatníky mají trochu jiný odstín než ta kapota a nárazník. Když jsem na to upozornil, tak se v servisu tvářili jak totálně blbí a dělali, že to prostě ani náhodou nevidí. Bylo to vloni, teď už je to stejně samá "tečka" od šutrů... Tak ať ti to vydrží déle:-) -
« Po bouracce
Tak sem si v patek konecne vyzved opravenou Almeru po srazce s autobusem. Oprava trvala dva mesice. Zkoumali sme to jako blazni, ale poznat to vubec neni. Vypis z mereni geometrie je taky dobrej, vubec to nebylo hnuty. Kdyz v tom jedu nepoznam taky nic. Asi sem mel stesti v nestesti. Ted uz jenom aby to nezrezlo. -
« Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Zdravím všechny příznivce Nissanu a Primer zvlašť.Vlastním už více než rok Primeru 2.0 SLX r.v.93.Když pominu,že už jsem musel vyměnit benzínové čerpadlo (servis Nissan - 10 tis.Kč) a zrepasovat poloosu (neznačkový servis - cca 7 tis.),tak jsem velice spokojen.Bohužel mě poslední dobou trápí problém s volnoběhem.Ten se neustále i při zahřátém motoru drží nad hranicí 1000 ot./min. a občas při vyřazení zůstává až několik sekund na 1500 ot./min. Většinou se vrátí na 800 ot./min až při zastavení.Co s tím? -
« Re: Dobře,špatně??
intel: s Primerou P10 1.6 rocnik '93 som najazdil 40 tisic kilometrov. Moja mala len 90 koni. Motor v nizkych otackach dost slaby, vo vyssich sa koniky prebudia a da sa ist celkom svizne. Kvoli dlhemu sprevodovaniu musis ratat s castym preradovanim, aby motor mal otacky a krutiaci moment. 0-100 papierovo tusim 11,5s - to som ale nijak nemeral, max. rychlost 180km/h - na dialnici overena. Cestovna rychlost 150km/h v pohode. Auto ma inak velmi vydareny podvozok, napriek vysokoprofilovym pneu (ja som mal 165R13) velmi dobre drzi na ceste. Prijemnym prekvapenim je spotreba, ja som maval priblizne 6.5-7l/100km, pricom som rozhodne k brzdam premavky nepatril. Vysoko si cenim spolahlivost - aj ked to auto malo uz 9 rokov, nikdy ma nenechalo v stychu a okrem vymeny chladica - so zlym som ho uz kupil - nepotrebovalo ziadne dalsie opravy. -
« Maxima - central
Mam Maximu a nasledujuci ?problem?. Ked zamknem auto dialkovym, neda sa otvorit zvnutra ziadnym sposobom - rucne odomykanie dveri je neaktivne, vnutorny spinac centralu taktiez. A opacne, ked auto zamknem zvnutra, neda sa otvorit dialkovym. Ma to tak byt alebo je niekde problem?