NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  17:16

    « Re:

    vymena sviecok sa robi pravidelne po 30000km, je to pravidlo pri servisnej prehliadke pri 15000 len sviecky pozru.aj vzduchovy filter sa meni kazdych 30000km a tiez to ma prakticke dovody
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  17:14

    « Bez nadpisu

    co sa tyka servisnych vymen napr. ja mam plnu syntetiku 0W 30 a do roka absolvujem 2 az 3 vymeny najazdim 15000 a 45000 rocne. vyhoda tych vymen je v tom ze motor ma mensie opotrebenie, nizsiu spotrebu.napr. nissan motor pri 8000 km-ovej pravidelnej vymene oleja vydrzi bez problemov 400000km, ja som do svojho nissana sam nedolial ani kvapku oleja,olej sa meni len pri servisnej kontrole a kamos do O2 dolieva olej kazdych 3000km
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:44

    « Bez nadpisu

    Stávající svíčky jsou originál čili 60 tisíc prej sou jak nový, lepé řečeno jenom zakouřené a prý takřka nevypálené.Čili výměnu mě doporučil jenom proto že mají 60 tisíc za jinačích okolností by je tam nechal. Zaráží mě jenom že je neměnil už při třiceti tisích i když japonský servisy jsou známý tím že co funguje tam nechaj. Tchán má octaviii chodí na garančku každej rok v květnu s železnou pravidelností, najede 6 000! km ročně. A se slzou v oku pozoruje jak mu plnosyntetiku a brzdovku lejou každý jaro do kanálu. Pylovej a vzduchovej filtr to samý. V potu tváře jim vykešuje 4 500,- čistá ruka a tradá. Každej rok mě po garančce tvrdí jak se na ně vykašle že servisní knížku nepotřebuje, že má auto až do důchodu a že to dá příště nějakejm garážmistrům přesto tam za rok jede zas.......... Zlatí japonci, změřej brzdovku - dobrý - necháme ji tam. Filtry taky. Teď teda ty svíčky - říkáte Brisk nebrat...........................dobře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:14

    « Re: Nové svíčky při garančce

    ked chces kupit brisk tak aspon Brisk Extra (cca 80Kc-kus)
    pre n15 1,6 tieto DR17YC-1 DR17TC-1 DR17YPP-1
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:05

    « Re: Nové svíčky při garančce

    nechcem ti brat iluzie, ale brisk by som nebral....skus pozriet zakladnu radu od densa, lebo almery maju vacsinou japonske veci.Malo by to stat od 350 do 500 SK. Ja som mal menene sviecky po 30000 km
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  13:36

    « Nové svíčky při garančce

    Dneska jsem byl se svým Nissanem na garančce po 60 000 km, mimochodem žádná závada jenom výměna náplní a byla mi doporučena výměna svíček. Stávající jsou prý Ok ale pro klid duše si je mám prý nechat vyměnit tak jsem řekl jo vyměňte je a oni že je nemají, musíme je objednat ???? Nissan Almera r.v. 2000 ???? značkový autoservis a nemaj svíčky do jejich pět let starých aut. Za týden mám přijet a vysolit za svíčky 700 ká. O peníze nejde spíš o čas jet zas na konec města a tam hodinu čekat, však to znáte........Tak jsem navštívil jeden autoobchůdek v centru kde mě nabídli svíčky zn. BRISK serie SUPER za 48,-/ks a vychvalovali je do nebe. Máte s něma někdo nějakou zkušenost?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.06  02:16

    « Bez nadpisu

    no zvacsa tahanie do strany v takomto pripade robia zle vyvazene pneu (nerovomerne opotrebenie alebo aj zle vyvazenie). Idealne stat pri vyvazovani a kontrolovat ci to vyvazia kazde koleso presne na nulu. Ostatne by som riesil az po tomto ukone, o to skor kedze mas malo km a podvozkove casti by mali vydrzat viac.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.02.06  14:43

    « podvozok v prd.......

    Potreboval by som poradit.
    Teraz cez zimu mi zacal blbnut podvozok >:-[] , je celkovo nevyvazeny, rozhodi ho aj mala nerovnost a nie je presny. Almera N16 41000km, test tlmicov bol ok, geometria nastavena, ale stale akoby tahalo auto aj volant doprava. Je problem v pruzine alebo v riadeni?
    Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.06  13:21

    « Bez nadpisu

    tomu plechovoznejucemu kufru je lahke pomoct. staci dat dolu tapacirung kufra a polepit kufor zvnutra syntetickym bitumenom. Bud sa da kupit vo forme lepiacich pasok v obchdoch ktore predavaju stresne krytiny, izolacne materialy, alebo sa da kupit v specializovanych autohifi obchodoch, alebo zohnat cez web (www.autohificlub.cz-staci dat dotaz na Dynamat, Tapajomat atp. su to samolepiace platy) Toto iste pouzivaju aj vyrobcovia aut, len na tom v tom kufry setrili. Cim lacnejsie auto tym viac plechov zvoni (nie je podlepenych) u drahsich aut to skor zamrzi kedze ide z nakladoveho hladiska o niekolko desiatok az sto korun. (Pozor specializovane Dynamat platy-inak vraj jedny z najlespich mozu stat aj 1000,- Sk/0,25m 2. ja idem teraz (na jar) tlmit dvere na O2 naterom od HB Body je to defacto to iste co tie platy len v podobe nateru alebo spreja-ceny su vyrazne nizssie ako Dynamat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.02.06  12:53

    « Bez nadpisu

    Príspevok na X-TRAIL - dám pár svojich postrehov. Cca 1,5 roka vlastním typ X-Trail 2,2 dCi s najvýkonnejším dieslom 100 kW/ 314 Nm. /posledný faceliftovaný model/ Vypíšem tu plusy a mínusy z môjho pohľadu:
    Mínusy:
    1/ Málo odhlučnený motor
    2/ Tuhé riadenie - to mi vadí najviac-zimné pneumatiky mi trocha ťahajú doprava a je to stály boj s volantom. Celkovo je môj pocit taký, že posilňovač by mal mať väčší účinok.
    3/ Plechový zvuk zatvárania kufra /apoň ten môj zneje hodne amatérsky/
    4/ Poddimenzovaná spojka - stačí motor troch potrápiť pri pohone 4x4 a už máte plný interiér smradľavého zápachu. / a to ho nejak moc ešte netrápim/.
    5/ Myslím si, že prístroje by mali byť umiestnené pred vodičom aj keď na stredové umiestnenie som si zvykol . Nechápem tento úlet technikov Nissanu.
    A teraz plusy:
    1/ Dobre odstupňovaná šesťstupňová prevodovka. Umožňuje športové jazdenie - ponáhaňam aj autá strednej triedy na diaľnici. /mám Chip power box/ S bočnými stupačkami
    a predným ochranným rámom ide tachometrových 200.
    2/ Tvrdšie naladenie podvozku umožňuje veľmi dobré zvládanie zákrut /Mám obuté pneu 225-60-16./ Dokonca si myslím, že sedí na ceste minimálne tak, ako Peugeot 406 ktorú som mal predtým.
    3/ Spotreba je podľa štýlu jazdenia od 7,4 do 8,5 l/100km
    4/ Terén zvláda celkom dobre až na tú slabšiu spojku.
    Pozor na výšku podvozku.
    5/ Veľmi dobré služby poskytuje v zime, tu je 4x4 neoceniteľné - i v hlbokom snehu sa dopredu sunie ako tank.
    6/ Celkovo univerzálne auto aj do voza aj do koča, zatiaľ žiadne vážnejšie závady až na tie mínusy v úvode./Tiež mi pred týždňov na výzvu menili v servise riadiacu jednotku a čidlo tlaku turba-vraj výrobná chyba pre ktorú zvolávali určité výrobné čísla vozidiel/
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.06  15:55

    « Bez nadpisu

    Také mám x trail 2.2dCi, 100kW, listopad 2004. mám najeto 22000km. Moje zkušenosti jsou následující - zavírání pátých dveří je opravdu plechové, spojku jsem zatím při 4x4 necítil, trochu mi vadí spotřeba 8,5 litru na 100km i při pohonu předku a lehká noha, když je velká zima, tak startuju až na druhý pokus, v zimě dost vrže palubovka před spolujezdcem a střešní okno, pod hlavou mi mírně slzí olej-prý je to normální. Nedávno si mě pozval Nissan na výměnu čehosi v motoru-žádná změna v chování vozu. Teď v zimě mám pocit, že ventily klepou víc, než je zdrávo. Jinak je to,až na těch pár maličkostí super auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.06  11:14

    « Servisy

    Vcera sem mel cest s autorizovanym servisem Nissanu v Ceskych Budejovicich a udelali na me super dojem (mnohem lepsi nez v Plzni). Uvidime jak se to vyvrbi dal, spravujou mi auto po maly nehode zezadu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.06  14:14

    « Re:

    Mam to samy auto, souhlasim s tebou spojka příšerně páchne a zadní dvere maji hrozny zvuk, ale ted mam problem pri teplotach -15 stupnu auto nejede ( nema predehrev nafty ) nutno domontovat za 10000 Kč.
    Problémy s rizenim nemám použivam na zimu NOKIANY a super.
    Jinak mi uz dvakrat menili turbo, poprve v 9000 km.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.06  15:13

    « Bez nadpisu

    Mám toto SUV, dám pár svojich postrehov. Cca 1,5 roka vlastním typ X-Trail 2,2 dCi s najvýkonnejším dieslom 100 kW/ 314 Nm. /posledný faceliftovaný model/ Vypíšem tu plusy a mínusy z môjho pohľadu:
    Mínusy: 1/ Málo odhlučnený motor
    2/ Tuhé riadenie - to mi vadí najviac-zimné pneumatiky mi trocha ťahajú doprava a je to stály boj
    s volantom. Celkovo je môj pocit taký, že posilňovač by mal mať väčší účinok.
    3/ Plechový zvuk zatvárania kufra /apoň ten môj zneje hodne amatérsky/
    4/ Poddimenzovaná spojka - stačí motor troch potrápiť pri pohone 4x4 a už máte plný
    interiér smradľavého zápachu. / a to ho nejak moc ešte netrápim/.
    5/ Myslím si, že prístroje by mali byť umiestnené pred vodičom aj keď na stredové umiestnenie
    som si zvykol bez problémov. Nechápem tento úlet technikov Nissanu.

    A teraz plusy:
    1/ Dobre odstupňovaná šesťstupňová prevodovka. Umožňuje športové jazdenie a ponáhaňam aj autá strednej triedy aj na diaľnici. /mám power box/ S bočnými stupačkami
    a predným ochranným rámom ide tachometrových 200.
    2/ Tvrdšie naladenie podvozku umožňuje veľmi dobré zvládanie zákrut /Mám obuté pneu 225-60-16./ Dokonca si myslím že sedí na ceste minimálne tak, ako Peugeot 406 ktorú som mal predtým.
    3/ Spotreba je podľa štýlu jazdenia od 7,4 do 8,5 l/100km
    4/ Terén zvláda vcelku bez problémov až na tú slabšiu spojku.
    5/ Veľmi dobré služby poskytuje v zime, tu je 4x4 neoceniteľné- i v hlbokom snehu sa dopredu sunie ako tank.
    6/ Celkovo univerzálne auto aj do voza aj do koča, zatiaľ žiadne vážnejšie závady.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  15:11

    « tohle byl spravnej nissan cha

    :D [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  23:07

    « hm

    mrkněte na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto kik

    kik 04.01.06  08:25

    « Re: Rezonance ve vysoke rychlosti

    Uz jsem na to asi prisel. S nejvetsi pravdepodobnosti to delaji sterace, protoze nedavno jsem ty zvuky zaslechl znovu pri bocnim narazovem vetru. Budu muset koupit nove stiraci listy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  10:32

    « Pripojeni MP3 prehravace na autoradio...

    Jde pripojit bateriovy prenosny MP3 prehravac na vestaveny autoradio v almere (resp. jak vyvest z autoradia tu pripojku - zvladnu to sam?)? Predpokladam, ze to nejak jit musi, nechci pouzivat kazetovej adapter, chtel bych nejakym zpusobem vyvest pripojeni ven (adapterem na line-in) a mit moznost tam prehravac pripojit... vim, ze na tohle vestaveny autoradio lze pripojit CD changer i s moznosti ovladani na volantu (to bych u mp3 prehravace nemusel, i kdyz pokud ma samotnej prehravac vlastni "dalkovy" ovladani na kabelu, mozna by slo signaly k ovladani nejak posilat i z dalkovyho ovladani na volantu).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.05  13:57

    « Re: Re: Re: Re: neznackovy servis Nissan v Praze a okoli

    @Snehulak: Jmenuje je se Brachtl (servisman), cislo do servisu je 261 911 688 nebo mobil 775 270 824, je to hned na zacatku Pisnice (pokud jedes z Prahy)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.12.05  16:17

    « Re: Re: Re: neznackovy servis Nissan v Praze a okoli

    to morlo: a muzes mi kdyz tak dat adresu na ten servis (staci jako zpravu sem na server) - sice Pisnice je z ruky vic nez potreba, ale treba to bude lepsi nez ty autorizovany nenazranci. Mimochodem nevis odkud berou dily?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…