NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
co sa tyka servisnych vymen napr. ja mam plnu syntetiku 0W 30 a do roka absolvujem 2 az 3 vymeny najazdim 15000 a 45000 rocne. vyhoda tych vymen je v tom ze motor ma mensie opotrebenie, nizsiu spotrebu.napr. nissan motor pri 8000 km-ovej pravidelnej vymene oleja vydrzi bez problemov 400000km, ja som do svojho nissana sam nedolial ani kvapku oleja,olej sa meni len pri servisnej kontrole a kamos do O2 dolieva olej kazdych 3000km -
« Bez nadpisu
Stávající svíčky jsou originál čili 60 tisíc prej sou jak nový, lepé řečeno jenom zakouřené a prý takřka nevypálené.Čili výměnu mě doporučil jenom proto že mají 60 tisíc za jinačích okolností by je tam nechal. Zaráží mě jenom že je neměnil už při třiceti tisích i když japonský servisy jsou známý tím že co funguje tam nechaj. Tchán má octaviii chodí na garančku každej rok v květnu s železnou pravidelností, najede 6 000! km ročně. A se slzou v oku pozoruje jak mu plnosyntetiku a brzdovku lejou každý jaro do kanálu. Pylovej a vzduchovej filtr to samý. V potu tváře jim vykešuje 4 500,- čistá ruka a tradá. Každej rok mě po garančce tvrdí jak se na ně vykašle že servisní knížku nepotřebuje, že má auto až do důchodu a že to dá příště nějakejm garážmistrům přesto tam za rok jede zas.......... Zlatí japonci, změřej brzdovku - dobrý - necháme ji tam. Filtry taky. Teď teda ty svíčky - říkáte Brisk nebrat...........................dobře. -
« Nové svíčky při garančce
Dneska jsem byl se svým Nissanem na garančce po 60 000 km, mimochodem žádná závada jenom výměna náplní a byla mi doporučena výměna svíček. Stávající jsou prý Ok ale pro klid duše si je mám prý nechat vyměnit tak jsem řekl jo vyměňte je a oni že je nemají, musíme je objednat ???? Nissan Almera r.v. 2000 ???? značkový autoservis a nemaj svíčky do jejich pět let starých aut. Za týden mám přijet a vysolit za svíčky 700 ká. O peníze nejde spíš o čas jet zas na konec města a tam hodinu čekat, však to znáte........Tak jsem navštívil jeden autoobchůdek v centru kde mě nabídli svíčky zn. BRISK serie SUPER za 48,-/ks a vychvalovali je do nebe. Máte s něma někdo nějakou zkušenost? -
"-- skrytý --" 18.02.06 02:16
« Bez nadpisu
no zvacsa tahanie do strany v takomto pripade robia zle vyvazene pneu (nerovomerne opotrebenie alebo aj zle vyvazenie). Idealne stat pri vyvazovani a kontrolovat ci to vyvazia kazde koleso presne na nulu. Ostatne by som riesil az po tomto ukone, o to skor kedze mas malo km a podvozkove casti by mali vydrzat viac. -
« podvozok v prd.......
Potreboval by som poradit.
Teraz cez zimu mi zacal blbnut podvozok >:-[] , je celkovo nevyvazeny, rozhodi ho aj mala nerovnost a nie je presny. Almera N16 41000km, test tlmicov bol ok, geometria nastavena, ale stale akoby tahalo auto aj volant doprava. Je problem v pruzine alebo v riadeni?
Diky -
"-- skrytý --" 14.02.06 13:21
« Bez nadpisu
tomu plechovoznejucemu kufru je lahke pomoct. staci dat dolu tapacirung kufra a polepit kufor zvnutra syntetickym bitumenom. Bud sa da kupit vo forme lepiacich pasok v obchdoch ktore predavaju stresne krytiny, izolacne materialy, alebo sa da kupit v specializovanych autohifi obchodoch, alebo zohnat cez web (www.autohificlub.cz-staci dat dotaz na Dynamat, Tapajomat atp. su to samolepiace platy) Toto iste pouzivaju aj vyrobcovia aut, len na tom v tom kufry setrili. Cim lacnejsie auto tym viac plechov zvoni (nie je podlepenych) u drahsich aut to skor zamrzi kedze ide z nakladoveho hladiska o niekolko desiatok az sto korun. (Pozor specializovane Dynamat platy-inak vraj jedny z najlespich mozu stat aj 1000,- Sk/0,25m 2. ja idem teraz (na jar) tlmit dvere na O2 naterom od HB Body je to defacto to iste co tie platy len v podobe nateru alebo spreja-ceny su vyrazne nizssie ako Dynamat. -
« Bez nadpisu
Príspevok na X-TRAIL - dám pár svojich postrehov. Cca 1,5 roka vlastním typ X-Trail 2,2 dCi s najvýkonnejším dieslom 100 kW/ 314 Nm. /posledný faceliftovaný model/ Vypíšem tu plusy a mínusy z môjho pohľadu:
Mínusy:
1/ Málo odhlučnený motor
2/ Tuhé riadenie - to mi vadí najviac-zimné pneumatiky mi trocha ťahajú doprava a je to stály boj s volantom. Celkovo je môj pocit taký, že posilňovač by mal mať väčší účinok.
3/ Plechový zvuk zatvárania kufra /apoň ten môj zneje hodne amatérsky/
4/ Poddimenzovaná spojka - stačí motor troch potrápiť pri pohone 4x4 a už máte plný interiér smradľavého zápachu. / a to ho nejak moc ešte netrápim/.
5/ Myslím si, že prístroje by mali byť umiestnené pred vodičom aj keď na stredové umiestnenie som si zvykol . Nechápem tento úlet technikov Nissanu.
A teraz plusy:
1/ Dobre odstupňovaná šesťstupňová prevodovka. Umožňuje športové jazdenie - ponáhaňam aj autá strednej triedy na diaľnici. /mám Chip power box/ S bočnými stupačkami
a predným ochranným rámom ide tachometrových 200.
2/ Tvrdšie naladenie podvozku umožňuje veľmi dobré zvládanie zákrut /Mám obuté pneu 225-60-16./ Dokonca si myslím, že sedí na ceste minimálne tak, ako Peugeot 406 ktorú som mal predtým.
3/ Spotreba je podľa štýlu jazdenia od 7,4 do 8,5 l/100km
4/ Terén zvláda celkom dobre až na tú slabšiu spojku.
Pozor na výšku podvozku.
5/ Veľmi dobré služby poskytuje v zime, tu je 4x4 neoceniteľné - i v hlbokom snehu sa dopredu sunie ako tank.
6/ Celkovo univerzálne auto aj do voza aj do koča, zatiaľ žiadne vážnejšie závady až na tie mínusy v úvode./Tiež mi pred týždňov na výzvu menili v servise riadiacu jednotku a čidlo tlaku turba-vraj výrobná chyba pre ktorú zvolávali určité výrobné čísla vozidiel/ -
« Bez nadpisu
Také mám x trail 2.2dCi, 100kW, listopad 2004. mám najeto 22000km. Moje zkušenosti jsou následující - zavírání pátých dveří je opravdu plechové, spojku jsem zatím při 4x4 necítil, trochu mi vadí spotřeba 8,5 litru na 100km i při pohonu předku a lehká noha, když je velká zima, tak startuju až na druhý pokus, v zimě dost vrže palubovka před spolujezdcem a střešní okno, pod hlavou mi mírně slzí olej-prý je to normální. Nedávno si mě pozval Nissan na výměnu čehosi v motoru-žádná změna v chování vozu. Teď v zimě mám pocit, že ventily klepou víc, než je zdrávo. Jinak je to,až na těch pár maličkostí super auto. -
« Re:
Mam to samy auto, souhlasim s tebou spojka příšerně páchne a zadní dvere maji hrozny zvuk, ale ted mam problem pri teplotach -15 stupnu auto nejede ( nema predehrev nafty ) nutno domontovat za 10000 Kč.
Problémy s rizenim nemám použivam na zimu NOKIANY a super.
Jinak mi uz dvakrat menili turbo, poprve v 9000 km. -
« Bez nadpisu
Mám toto SUV, dám pár svojich postrehov. Cca 1,5 roka vlastním typ X-Trail 2,2 dCi s najvýkonnejším dieslom 100 kW/ 314 Nm. /posledný faceliftovaný model/ Vypíšem tu plusy a mínusy z môjho pohľadu:
Mínusy: 1/ Málo odhlučnený motor
2/ Tuhé riadenie - to mi vadí najviac-zimné pneumatiky mi trocha ťahajú doprava a je to stály boj
s volantom. Celkovo je môj pocit taký, že posilňovač by mal mať väčší účinok.
3/ Plechový zvuk zatvárania kufra /apoň ten môj zneje hodne amatérsky/
4/ Poddimenzovaná spojka - stačí motor troch potrápiť pri pohone 4x4 a už máte plný
interiér smradľavého zápachu. / a to ho nejak moc ešte netrápim/.
5/ Myslím si, že prístroje by mali byť umiestnené pred vodičom aj keď na stredové umiestnenie
som si zvykol bez problémov. Nechápem tento úlet technikov Nissanu.
A teraz plusy:
1/ Dobre odstupňovaná šesťstupňová prevodovka. Umožňuje športové jazdenie a ponáhaňam aj autá strednej triedy aj na diaľnici. /mám power box/ S bočnými stupačkami
a predným ochranným rámom ide tachometrových 200.
2/ Tvrdšie naladenie podvozku umožňuje veľmi dobré zvládanie zákrut /Mám obuté pneu 225-60-16./ Dokonca si myslím že sedí na ceste minimálne tak, ako Peugeot 406 ktorú som mal predtým.
3/ Spotreba je podľa štýlu jazdenia od 7,4 do 8,5 l/100km
4/ Terén zvláda vcelku bez problémov až na tú slabšiu spojku.
5/ Veľmi dobré služby poskytuje v zime, tu je 4x4 neoceniteľné- i v hlbokom snehu sa dopredu sunie ako tank.
6/ Celkovo univerzálne auto aj do voza aj do koča, zatiaľ žiadne vážnejšie závady. -
« Pripojeni MP3 prehravace na autoradio...
Jde pripojit bateriovy prenosny MP3 prehravac na vestaveny autoradio v almere (resp. jak vyvest z autoradia tu pripojku - zvladnu to sam?)? Predpokladam, ze to nejak jit musi, nechci pouzivat kazetovej adapter, chtel bych nejakym zpusobem vyvest pripojeni ven (adapterem na line-in) a mit moznost tam prehravac pripojit... vim, ze na tohle vestaveny autoradio lze pripojit CD changer i s moznosti ovladani na volantu (to bych u mp3 prehravace nemusel, i kdyz pokud ma samotnej prehravac vlastni "dalkovy" ovladani na kabelu, mozna by slo signaly k ovladani nejak posilat i z dalkovyho ovladani na volantu). -
« Re: Re: Re: neznackovy servis Nissan v Praze a okoli
to morlo: a muzes mi kdyz tak dat adresu na ten servis (staci jako zpravu sem na server) - sice Pisnice je z ruky vic nez potreba, ale treba to bude lepsi nez ty autorizovany nenazranci. Mimochodem nevis odkud berou dily?