NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 15.04.03 15:00
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
To Pavel.K: Ad topeni - vymenit termostat. Ad reset RJ - klicek ve spinaci skrince do polohy zapalovani zapnuto (tedy bez startovani - motor nesmi byt v chodu!!!, pouze sviti kontrolky na pristrojovce), jinak vsechny spotrebice ve voze vypnout, odpojit minus pol baterie, pockat min. 20 sekund, pripojit minus pol baterie, vypnout klicek zapalovani, dotahnout svorku minus polu na baterce a je hotovo. V pripade potreby opakovat - obcas se to nepovede napoprve, zalezi mj. na dobe odpojeni aku, resp. na dobe, odkdy z pameti RJ po odpojeni napajeciho napeti "vypadnou hlouposti", ktere tam predtim nalitaly. Pokud to byly opravdu velke hlouposti, pak nekdy nezbyva nez je vymazat ulozenim vymontovane RJ na noc do mrazaku. -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
dabel: Svíčky jsem ještě neměnil, koupil jsem je včera (to bylo taky něco, nakonec jsem sehnal Championy za 120,-ks). Musím koupit klíč, mám jen ten 21´. Ale nechce se mi věřit, že by svíčkama padaly otáčky pomaleji než mají... No, těžko říct, dnes to udělám a uvidím, rád bych doufal. Je mi jasné, že se jim do toho nechce. Účtujou si 350,- za práci, což není žádné * na to, aby se s tím piplali... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
A sviecky si uz vymenil? ;))) Asi ano, predpokladam... Ono vraj do nastavovania sa im moc nechce, obzvlast tie posledne karburatory Nissana su vrazda (to mi povedal skuseny mechanik, ked mi na nom menil chladic), tak sa "vyhovoria" na sviecky... -
« vzduchový filtr
Máte někdo zkušenosti se sportovním filtrem v Primeře? Je to znát? Musím vyměnit filtr a přemýšlím, jaký koupit, jestli obyč nebo připlatit za nějaký promakanější... Jinak jsem slyšel, že prý jsou slušné z těch obyčejných jakési GREENy či co, no uvidím... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Mitsi: Nejhorší je, že jsem asi střevo, ale nepodařilo se mi sundat ani vzduchový filtr, natožpak se pohrabat u karbecu a čistit klapku. Asi to přeci jen nechám na tom servisu, ale ani náhodou autorizovaném... RJ bych také asi hledal hodně blbě... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Díky za radu.Logicky vzato to asi opravdu bude příčina,nicméně trošku tápu v pojmu "resetovat RJ".Předpokládám,že je to nějaký switch v řídící jednotce,ale kde přesně ho najdu.A potom se mi objevil ještě jeden problém a to,že mi téměř nefunguje topení (při zahřátém motoru).Při klidné jízdě je výdech vzduchu do interiéru téměř studený.Až když pořádně vytáčím při jízdě motor (4-5000 ot.)začne topit jako ďábel.Po uklidnění jízdy opět vzduch zchladne.Dík za další skvělé! rady. -
« Re: osvetlenie interiéru
Moje Almera ma tri polohy packy na stropnim svetle. Uprostred to nesviti nikdy, vpravo dycky a vlevo pri otevrenych dverich (doufam ze sem to nesplet). Packu mam furt vlevo. Kdyz je tma (noc), tak se mi po odemceni auta zvenku ci po vyndani klicku ze zapalovani rozsviti to osvetleni. Ve dne se rozsvicuje jenom pri otevrenych dverich. -
"-- skrytý --" 14.04.03 17:19
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Vycistete si skrtici klapku a difuzor kolem ni a pak resetujte RJ. Bude po problemu. V elektronice se nedoporucuji hrabat a do servisu s tim uz vubec radeji nejezdit - nebo snad chcete dobrovolne hrat roli onoho oslicka z pohadky Oslicku, otres se?!!! -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Čus, mám s Primerou ten samý problém, tedy s 1.6 motorem. Vůbec nevím, co s tím. Po každém přidání se vracejí otáčky zpátky dost nepružně a dlouho. Zítra jedu nechat vyměnit olej, zkusím, jestli mi na to nekouknou. Dám Ti kdyžtak vědět, co mi poradí, stejně tak, prosím, jestli se ti podaří problém vyřešit, poděl se se mnou o zkušenost na "pechanek.m@kr-ustecky.cz" . Díkes!!!