NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Mitsi: No jo, ale co takové NGK stojejí... V prodejnách jsem nesehnal (neznám Denso...chyba) a v autorizovaném servisu bych dal majlant. Nakonec stejně zjistím, že to tím není... No ale svíčky se stejně měnit mají a u těhle aut prý po 10 000, tak si zase říkám, že tomu tolik neuškodím... Ale dám na radu a časem zaměním na NGK... Nemáte někdo odkaz na nějaký fajnový e-obchod, kde je široký sortiment na tyhle naše brmbrm? -
"-- skrytý --" 15.04.03 15:00
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
To Pavel.K: Ad topeni - vymenit termostat. Ad reset RJ - klicek ve spinaci skrince do polohy zapalovani zapnuto (tedy bez startovani - motor nesmi byt v chodu!!!, pouze sviti kontrolky na pristrojovce), jinak vsechny spotrebice ve voze vypnout, odpojit minus pol baterie, pockat min. 20 sekund, pripojit minus pol baterie, vypnout klicek zapalovani, dotahnout svorku minus polu na baterce a je hotovo. V pripade potreby opakovat - obcas se to nepovede napoprve, zalezi mj. na dobe odpojeni aku, resp. na dobe, odkdy z pameti RJ po odpojeni napajeciho napeti "vypadnou hlouposti", ktere tam predtim nalitaly. Pokud to byly opravdu velke hlouposti, pak nekdy nezbyva nez je vymazat ulozenim vymontovane RJ na noc do mrazaku. -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
dabel: Svíčky jsem ještě neměnil, koupil jsem je včera (to bylo taky něco, nakonec jsem sehnal Championy za 120,-ks). Musím koupit klíč, mám jen ten 21´. Ale nechce se mi věřit, že by svíčkama padaly otáčky pomaleji než mají... No, těžko říct, dnes to udělám a uvidím, rád bych doufal. Je mi jasné, že se jim do toho nechce. Účtujou si 350,- za práci, což není žádné * na to, aby se s tím piplali... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
A sviecky si uz vymenil? ;))) Asi ano, predpokladam... Ono vraj do nastavovania sa im moc nechce, obzvlast tie posledne karburatory Nissana su vrazda (to mi povedal skuseny mechanik, ked mi na nom menil chladic), tak sa "vyhovoria" na sviecky... -
« vzduchový filtr
Máte někdo zkušenosti se sportovním filtrem v Primeře? Je to znát? Musím vyměnit filtr a přemýšlím, jaký koupit, jestli obyč nebo připlatit za nějaký promakanější... Jinak jsem slyšel, že prý jsou slušné z těch obyčejných jakési GREENy či co, no uvidím... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Mitsi: Nejhorší je, že jsem asi střevo, ale nepodařilo se mi sundat ani vzduchový filtr, natožpak se pohrabat u karbecu a čistit klapku. Asi to přeci jen nechám na tom servisu, ale ani náhodou autorizovaném... RJ bych také asi hledal hodně blbě... -
« Re: Primera 2.0 SLX P10 - volnoběh
Díky za radu.Logicky vzato to asi opravdu bude příčina,nicméně trošku tápu v pojmu "resetovat RJ".Předpokládám,že je to nějaký switch v řídící jednotce,ale kde přesně ho najdu.A potom se mi objevil ještě jeden problém a to,že mi téměř nefunguje topení (při zahřátém motoru).Při klidné jízdě je výdech vzduchu do interiéru téměř studený.Až když pořádně vytáčím při jízdě motor (4-5000 ot.)začne topit jako ďábel.Po uklidnění jízdy opět vzduch zchladne.Dík za další skvělé! rady.