NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  19:46

    « Bacha na Nissan Staněk v Brně

    Brňáci a okolí, dávejte si bacha na servis Nissan Staněk. Při garanční prohlídce jsem jim nechal auto celý týden, protože jsem byl mimo město a oni s ním najezdili cca 200 km, spálili tím 1/4 nádrže a když jsem se ptal, co to má znamenat, bylo mi odpovězeno, že to není možné a že jsem jim nadiktoval špatné údaje do objednávky - dost arogantní přístup, celkem mi zkazili celé dopoledne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.07.06  13:40

    « Almera 2002

    Zdravim vsechny,
    nabizim k prodeji almeru N16 hatchback 1,5 16V z roku 2002 petidverovou v klasicke modrozelene metalize. Koupenou v Betahase Praha, nebouranou a ve vybornem stavu. Najeto 74tisic km, kompletni dokumentace, serviska, zimni gumy na discich, stresni nosice. Cena okolo 200000Kc. Spolehlive a bezproblemove auto. Jestli by mel nekdo zajem zde je email: tommmy@email.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.07.06  09:31

    « vrakovisko

    Ahojte, neviete mi prosim poradit, nejake vrakovisko s najsirsim vyberom dielcov. Zhanam LZ svetlo na Almeru N16 r. v. 2002... dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.06  13:50

    « Jestli to nebude tímhle

    [odkaz] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  10:02

    « Nissan

    Nějak nám téma téhle značky zapadlo. :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  12:07

    « ceny servisu na Almeru

    za co vam a kde menili kotuce, platnicky a tlmice na Almeru N15?
    Mam s ABS takze bude treba aj vzadu. brzdi to zatial symetricky a subjektivne dobre ale zadne kotuce su nerovnomerne optotrebovavane (neni cela plocha leskla). Predne su rovnomerne. Hrubka prednych aj zadnych je na dolnej hranici tolerancie udavanej vyrobcom takze pomaly je cas na vymenu.
    nedavali ste niekto opravovat prevodovku na N15? (loziska, synchrony)
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.06  09:43

    « AUTA

    mrkněte na [odkaz] AUTA ZA OPRAVDU SUPER CENY ! ! !
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.06  09:24

    « Bez nadpisu

    zdravim vsetkych...mam na vas malu otazku... Nissan Primera 2,0 16V GT (150 PS)... mam pomerne velku spotrebu oleja...ake su vase skusenosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.06  11:46

    « Bez nadpisu

    problem s koroziou na manzelkinej N15 vyrieseny- dal som opravit tu hrzdu na podbehu, zaroven nastriekat oba podbehy HB body v hrubej vrstve a naraz s tym prestriekat aj nejake chyby laku co sa casom vyskytli. Vcelku spokojnost, mechanik co mi to robil bol udiveny ze auto vraj nema nikde inde ani naznak korozie, tak ci tak odporucil vystriekanie dutin, vraj to nikdy robene nebolo lebo v podbehoch bol len prach na povodnom laku bez ochrany.
    Zacali sa mi vsak ozyvat buchance vpravo vpredu. Prejavuje sa to ako tupe obcasne buchnutia pri nerovnostiach v zatackach, ak ide auto rovno buchanie prakticky nepocut. Co to je podla vas? Rameno, stabilizator?... A co tak moze stat oprava? Treba menit obe strany naraz aj ked to robi jedna strana? (chodim do Autopolisu v BA).
    Po zime opat pocut skrkotanie (ako ked skrka retaz o iny kov) v rozsahu otacok od cca 2-3000 ot/min. Robilo to aj pred zimou ale ked som bol v servise tak sa im to pri skusobnej jazde neozvalo. Ked bola zima neozvalo sa to celu zimu ani raz. Evidentne tomu pomaha tuhsi olej. Pri volnobehu to nerobi takze rozvod bol vyluceny. Podla tohoto to vyzera byt na prevodovku, nejaka vola v lozisku. V Autopolise mi to potvrdili, povedali ze je to pomerne bezna zavada u Almery N15 inak aj podla nich jedna z mala. Na jesen mi to odporucili nechat zatial tak. Riesili ste uz nieco take a co vas to tak stalo? Holt auto ma 176tis km. Fascinuje ma inak krasna odozva riadenia aj napriek jeho dost silnemu preeposilovaniu a stabilita tohoto auta. Na rozbitej ceste je to vsak uz dost horsie. Celkom rad sa na tomto aute preveziem aj ked moja OII je fajn. Preto radsej dam nejake peniaze do oprav pomerne stareho auta s vela km, lebo zo vsetkych stran pocujem o obzvlast vysokej spolahlivosti N15-ky. Mame ju zatial 3/4 roka a zatial okrem benzinu neslo do auta nic ine. Na rovnako starom Accente bolo treba po cca 140tis km menit zrazu skoro vsetko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.06  15:58

    « Re:

    samozřejmě vibrovala
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.04.06  15:57

    « Bez nadpisu

    Poměrně věcné diskuze na toto téma se vedou na serveru [odkaz] Já měl také podobný problém s vibracemi, problém byl v plastových vymezovacích kroužcích umístěných v neoriginálních elektronových kolech. Tvůj problém si myslím ale bude někde jinde, protože vibrace pocházející od kol spíše souvisí z rychlostí vozu (mě almera vybrovala zhruba ve 40 km/h, pak přestala) než z otáčkami motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.06  14:14

    « Almera

    jojo N16
    Ja ty vibrace vubec nemam a nikdy sem je ani nemel a to mam uz pres 120.000 km. Nnei to treba blbe vyvazenyma kolama?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.06  16:46

    « Re: Re: Vibracie riadenia

    Zdravim,
    procitam prispevky zde v konfere. Mam tri tydny Almeru 1.5 - koupena nova (to je N16?) ujeto pouhych 1100 km a zvysene vibrace kolem 3000ot/min mam take presne jak popisuje Qeta. Je to konstrukcni zalezitost nebo nejaka vada? Dospeli jste k nejakemu zaveru a jak to mate s popisovanymi vibracemi nyni?
    Lubos
    ========================================… /> Qeta
    Založen: 23. 05. 2000
    Příspěvky: 232
    Zaslal: 13. 6. 2003 15:00
    Předmět: Re: Vibracie riadenia Odpovědet Orig. přísp.
    ----------------------------------------… /> Tak vibrace kolem 3000ot/min pozoruju tez, nejvice na trojku u N15.Po prekroceni 3000 to prestane a je to v pohode. Dalsi zavislost je dle meho nazoru na zatizeni, zda jedu ve dvou ci v 4-5 z cehoz usuzuji ze by mohlo jit o problem na zadni naprave (????). Vibrace nejsou na volantu ale predevsim na pedalu a radicce a mirny prenos je do podlahy. Kdyz necham vyvazit kola, vse na cas ustane, ale domnivam se ze nevyvazene kola prenaseji chveni hlavne na volant. Objevilo se mi to pri nejakych 65tis. km pri ceste z Chorvatska a nebylo to zpusobeno zadnou dirou ci nerovnosti na silnici. Mohl by byt problem ve zvlnenych prednich kotoucich?????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.06  08:02

    « Re: Almera

    Almera N15, rv. 2000, nyní 101tkm, = 0 závad (vyjma žárovičky, gumičky)
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.06  07:59

    « Bez nadpisu

    snehulak: Tak gratuluji k odhaleni jadra pudla! To by mě bývalo nenapadlo, že může moment dotažení souviset, resp. kompenzovat zbytky nevyvážení kol. Holt ti japonští inženýři, ti to mají promyšlené...
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.04.06  16:36

    « Almera

    Ted pudu na prohlidku po 120.000 km, az na zarovky a chybky co byly z vyroby nic, slape jak hodinky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  22:40

    « Almera spolahlivost

    Len by som sa chcel pochvalit, ze som bol prave na prehliadke po 5-tich rokoch (73000 km) a bol som zase velmi prijemne prekvapeny.
    vymena oleja a jednej ziarovky(plus kontrola)... to je vsetko...
    4200 Sk s DPH
    a v podobnom duchu boli vlasne vsetky pravidelne prehliadky.
    Jedina zavada sa vyskytla pred dvoma rokmi, ked malo auto problem so startovanim. Vymeny nejaky senzor starteru(este v zaruke).
    je to "novy" model 2001 :)

    Ake mate skusenosti vy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  14:57

    « Bez nadpisu

    Na tom momentaku asi neco bude - vcera jsem byl na garance a pri ty prilezitosti jsem si nechal vyvazit kola a zduraznoval jsem at mi to vyvazej co nejlip to pujde (bez toleranci) a at to pak dotahnou presne momentakem. Vecer jsem to jen na chvilku projel mezi Zlicinem a Ruzyni - a svete div se, vibrace jsou vice mene pryc (neco jsem chvilku citil, ale prislo mi ze to jsou spis nerovnosti na silnici) ... Pricemz stejny kola mi vibrovaly uz minimalne 3 sezony pred tim a byly nekolikrat vyvazovany i prehazovany zepredu dozadu a zas nazpatek ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.06  23:15

    « Re: Re: Re: Re:

    calda: u mě tato pseudo patálie rozhodně nebyla podnětem pro změnu. příčinou byla tužba po větším objemu motoru. jinak almerku jsem plánoval na nejméně 6 let. dodnes stále bezvadně slouží v rodině a to také zjeména díky tomu, že jsem ji (jako ty) stále opečovával. (rád bych někdy kupoval auto sám od sebe..) Ať Ti to také dobře jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  13:15

    « Re:

    Pokud chcete záruku na karoserii, musíte taky pro to něco udělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  11:00

    « Re: Re: Re:

    jj: ahoj, díky za postřeh. Tvé příspěvky jsem četl. Co se týká vibrací, tak mi teď pomohla následující věc: kola vyvážená přesně na gram a dotažení kol momentovým klíčem na 113Nm (jak je psáno v návodu v obsluze). Nevím jestli je to zázrak, ale už nevibruju (radši zaklepu). Trápil jsem se s tím přes tři roky. Jinak souhlasím s Tebou, že Almera není špatné auto. Jsem spokojen. Jedinný problém u mě je, že jsem si ji nekoupil na tři nebo čtyři roky, ale na podstatně delší dobu, takže se snažím ji všemožně udržet ok. Díky za názor a ať Ti to dobře jezdí. Ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  22:39

    « Re: Re:

    calda: ahoj. koukám, že jsou tu opět na přetřes vibrace. ;) tohle téma jsem tu cca před 2 lety řešil do nekonečna s kolegou Sněhulákem. měl jsem v té době N15ku rv. 2000. super vozítko, maximálně spolehlivé, žádný servis, jen nějaké "gumičky". jen olej po 15tis a benzín do nádrže. až na to řízení s projevem těch nešťastných lehounkých vibrací. holt je to nutné brát jako konstrukční aspekt, kde to může být daň řekněme za citlivější řízení. řešil jsem to donekonečna. nissan servis, pneuservis, zkoušení, jiné gumy, jiné ráfky, lité, kovové, kotouče, čepy, tlumiče, geometrie, vážně nic. všechno dobré, všechno v normě. žádná tatra v3s, ale paranoia stále a o to víc to člověk vnímá. sic jen malinko, náhodný spolucestující řidič nic neregistruje, ale ty víš své a žere to. bohužel. a tak nějak to asi přešlo i do N16. jediný postřeh snad ještě: když jsem s autem odjel jako fungl novým z prodejny na jaře, tak do podzimu se zdálo vše ok, tj. sezóna na původních kolech a původních gumách. je možné že to vyvažovali před prodejme dynamicky na ose. teď jezdím na p11c a paranoiu jsem pustil k vodě. :-) nenech to na sebe působit. almery jsou ok auta. nicméně mi připadne, že všechna auta, nezáleží na značce, vyrobená po roce 2001 (jakoby nějaký milník trhu), jsou vyrobená s nižší kvalitou a víc na spotřebu. dá se to docela dobře vypozorovat z mnoha příspěvků, dotazů a nářků ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  13:00

    « Re:

    blesk: inac neviem aku protikoroznu ochranu ma almera,neviem ci sa este pouziva fosfatovanie,ale asi ano a asi plus polymerny povlak s lakom nieco ako maju ocelove stresne sindle.Pozink nie je tiez velmi super,hlavne vonkajsia strana plechu lebo ta je robena elektrolyticky aby si nedostal vyrazny zinkovy kvet co by sposobovalo zlu sudrznost laku na povrchu karoserie, ziarovy pozink je omnoho lepsi ale ten sa kvoli estetike pouziva len na vnutorne strany plechov a dutin. Najlepsie su z hladiska pasivity GFC(sklolaminat) alebo CFC(uhlikovy kompozit). Myslim ze firma Invicta vyrabajuca sportove auta ma sasi karoserie s naterom pouzivajucim sa pre ponorky a pri pouziti v mori dava zaruka na ochranu naterom 15 rokov,takze v normalnych podmienkach to vydrzi skoro vsetko
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  12:51

    « Bez nadpisu

    blesk: skoro si sa trafil,som materialovy inzinier,som taky hybrid medzi strojarom,hutnikom atd atd. Tento tyzden spracovavam testy tlmicov z novych materialov,neviem ci to budu len puzdra-je to zmes drevnej drte a polymerov, moja hlavna napln je priprava testov uhlikovych kompozitov(epoxy+carbon fibre) ale nie pre automobilovy ale pre letecky priemysel.
    Predtym som robil testy pre projekt ULSAB(ultralight steel automotive body),cize sasi z nizkolegovanej vysokopevnej ocele o roznych hrubkach plechov. Dnes rano som isiel do prace na novom focuse2,celkom zaujimave auticko a kvalitativne o dost v predu s porovnanim s almerou n16.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  13:02

    « Re:

    Nisanalm: tak toho jsi měl opravdu požehnaně, já mám 1,8 sport, najeto 61000 km, r.v.2002. V záruce jsem řešil pouze drnčející plasty na levé straně, drnčící airbag na straně spolujezdce, 2x výměna otěrové lišty na dveřích spolujezdce+nalakování, výměna měřáku paliva (plováku- stejně to nepomohlo, pořád ukazuje za roh). Zaskočila mě ta pružina v 60000, ale dopadlo to docela dobře, platil jsem jen tu gumu. A jak jsem to měl dlouho v servisu, sedl jsem do auta, a mám pocit že mi spojka bere dost nahoře. To je mi divné. Ale třeba jsem trochu odvykl, když jsem pomalu měsíc jezdil s jinýma autama.
    Některé opravy mě vyloženě se..., ale pořád si myslím že je to solidní auto. Jezdí se mi s tím moc pěkně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  10:14

    « Bez nadpisu

    to nissanalm:
    a vidim kolega strojar? Ja uz sice robim ine veci dnes ale osviezil si mi niektore veci :-) Ono ta moja Almera jazdila dlho bez zasteriek a ma otlcene podbehy od kamenov. Pred zimou som to chcel dat urobit (obrusit nastriekat HB Body (bitumen+kaucuk)a nalakovat ale som to odkladal. Vtedy ten plech este prehrdzaveny nebol, teraz uz je a bude treba aj vyvarit tu dieru. Nemyslel som ze este budem riesit taketo pitomosti, no zial kupil som stare auto. Inak nic sa nekazi, jazdi bez akychkolvek nakladov (len benzin). Pre mnzelku teda na cca 500km/mes plne vyhovuje. Ked som ho kupil diskutoval som s viacerymi almerakmi a viaceri mi hovorili ze treba vystriekat dutiny. Samemu sa mi do toho nechcelo a servisy to vraj odflaknu. Uz som zabudol na problemy s hrdzou. Pri O1 co bol rok vyroby 98 a minuly rok sla prec, som hrdzu vobec nepoznal, hold Pozink nicim nenahradis (jedine celohlinikovou kasnou ci kompozitnou:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.06  17:34

    « Re:

    calda: som zabudol to podstatne-nekradne sa ako ine znacky a ma velmi dobry immobilizer - to bola moja dost podstatna podmienka,nakolko som mal mercedes davnejsie a asi pred 5 rokmi passat a ten chceli ukradnut,trebalo stale davat pozor kde je auto odstavene
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.06  17:29

    « Bez nadpisu

    calda: moj osobny nazor na almeru je skor negativny kvoli tym vsetkym problemom, jedine co sa mi paci tak to je podvozok ale ten nie je stavany na nase cesty-mam 45000km a citim ze loziska uz maju volu a ze tlmice uz maju co to za sebou,plus su skrivene disky,robia to asi z masla.Dizajn auta aj praktickost je celkom ok,kufor staci a to cestujem pravidelne niekde.Motor 1,5l ma slusnu spotrebu moj rekord je 4,9l,lenze ked ho netocis tak je podla mna strasne lenivy,lepsia volba je 2,2 diesel,ale ten u nas nie je v ponuke.Zhotovenie auta,kvalita prevedenia je mizerna,interier,dosadanie dveri(prehybanie v zavesoch),neda sa to rovnat s nemcami ak keby som ziadneho nemca okrem bmw nechcel.
    A problemy:2xvymena komplet svetiel,2xlambda,2xmerac paliva,1xoprava piatych dveri,oprava uchytu pasu vodica,osvetlenie interieru,uchytenie vyfuku,3xoprava brzdovych trmenov-kvoli tomu doslo k poskodeniu kotucov a dosiek,oprava stahovania okien,vymena manzety polosi po cca 400km.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.06  15:40

    « Bez nadpisu

    nissanalm:Jasně už se s tím pomalu smiřuju. Ale ty vymezovací kroužky nemám na origo kam nacpat. Jinak díky za radu. Můžeš mi popsat některé problémy s Almerou? Tvůj osobní názor na Almeru?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.06  14:45

    « Bez nadpisu

    blesk: ak si videl co i len drobnu koroziu na povrchu znamena to ze vo vnutri uz je pokrocile stadium korozie nakolko korozia vznika na fazovom rozhrani medzi povrchom kovu(plechom) a ochrannou vrstvou,povlakom,je niekolko druhov korozie vacsinou u plechov je to jamkova alebo bodova,to znamena ze si kupil auto s koroziou,urcite sa opytaj na zaruku v servise,ale mne sa zda ze to bolo 7-8 rokov pre n15.
    Inac v nemecku po 100000km rozobrali almeru a zistili ultrazvukom ze komplet dutiny su prehrdzavene.
    Calda:s tou vibraciou sa musis zmierit,ma to na svedomi viacero faktorov a to by ta vyslo riadne draho,ale tie vymedzovacie kruzky by tam mali byt
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.06  14:06

    « Bez nadpisu

    blesk:Jenomže já tam právě žádný kroužek už nenacpu. Jsou to origo Nissan alu disky.
    A co se koroze týče, nevím jak dlouhá byla záruka u N15. Myslím tak 8 let, ale mají to podmíněné, že jsi pravidelně navštěvoval autorizovaný servis, to znamená dodržení počtu kilometrů + doržení maximální možné doby. Je to zkrátka vyčůrané a neuděláš s tím nic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.06  13:29

    « Bez nadpisu

    mam starsiu N15 rok vyroby 11/96 a po zime som zistil ze mi za jedinu zimu na jednom mieste uplne prehrdzavel pravy podbeh (pred zanym kolesom). Ked som auto v 9/05 kupoval bola v tomto mieste (spoj zadneho blatnika a podbehu zospodu) len naznakova malicka korozia (asi 1x0,5cm) a teraz to ma asi 5x2cm s asi 1cm priemer prehrdzavnym jednym plechom durch :shock: Kolko je zaruka na prehrdzavenie u N15? auto ma momentalne 9 rokov a 4 mesiace od datumu vyroby. Ak je to 10rokov ako si uplatnit reklamaciu ak som druhy majitel? N15 ma bud 8 alebo 10rokov tuto zaruku
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.06  13:22

    « Bez nadpisu

    ja mam na Almere N15 pomerne lacne AL disky a tie maju vymedzovacie kruzky (plastove) disk dosadne na naboj s malym odporom kedze ten plastovy kruzok je mierne kuzelovity a pri dosadnuti sa mirne zakusne do naboja. AL disky Nissan toto nemaju? dosada kov na kov? Mysim ze sa nieco take aj predava (tie kruzky zvlast)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.06  12:31

    « Re:

    Co se týká těch dutin, vystříkají mi všechna dutá místa (např sloupky, dveře atd). A nasříkají celý spodek auta. Už to mám v servisu, kde se dutinami zabývají už 35 let, jednali se mnou velice hezky. Víš, nějak jsem dostal strach z té koroze, přitom všem je mi divné že dávají záruku 12 let na prorezavění. Bohužel musím počítat, že u mě to auto bude déle, proto ty dutiny a spodek. Nejvíc co mi se..., je ta zk. vibrace volantu(jemná ale je tam). Včera jsem kecal na netu s jedním maníkem, že by to chtělo vymezovací kroužky. Jak je prý otvor v disku větší než 66,1 mm, je to špatně, a kolo prý nevystředíš. Ale mám kola (i alu) origo Nissan, tam žádné kroužky nejsou (a podle mě ani nejsou třeba). Když je prý ten rozdíl malinký (do 1mm), tak se prý kolo vyvrtá, a dodělá kroužek přesně na míru. Nevím co dál. Jinak díky za názory. Už jsi koukal na ten NissanClub?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.06  09:28

    « Re:

    calda: ale ako hovoris-vsetko je o ludoch,zato ja navstevujem len jeden servis na slovensku kde viem ze aspon nejaku snahu na riesenie vynalozia a nebudu chciet ma za kazdu snahu odrbat. Inac co je v madarsku sklad tak aj to zlepsilo situaciu nakolko za 2 dni vedia nissan servisy pozhanat nahradne diely,znamy ma alfu a naposledy cakal skoro 3 tyzdne na nahradny diel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.06  09:24

    « Bez nadpisu

    calda: nepracujem v nissane ale moje auto malo v priebehu roka niekolko vaznejsich problemov a ked som nevidel ziadnu snahu o riesenie zo strany servisov tak som rovno kontaktoval nissan japonsko oni to posunuli vacsinou na importerov a na centralu v europe,takze teraz som da sa povedat privilegovany zakaznik aj keby som bol najradsej keby to auto boli vtedy vymenili. Inac nerozumiem slovu dutiny,asi myslis podbehy,spodok a vnutra blatnikov,lebo k dutinam sa normalne nedostanes.Inac nissan nema pozink,myslim ze maju ochranu na baze povlakov.Uz bolo viacero pripadov ze prave dutiny karoserie(skeletu) ktore mali byt osetrene pri vyrobe tak boli odflaknute a auto zacalo korodovat z vnutra na skelete.Ja som pisal ze ja mam odflaknute nastreky ale ja to mam take od vyroby a nie zo servisu,ked mas auto po zaruke a mas rampu tak by som to urobil sam,na mojom predoslom som tak raz za 2 roky striekal nakolko kamienky a umyvanie auta da dole tu vrstvu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  17:38

    « Re:

    Mě už taky teď znají. Ale znáš to , všechno je o lidech. A Ty pracuješ v Nissanu? Jestli třeba neznáš nějaké záludnosti, na co si dát pozor. Zítra jedu na dutiny a nastříkání spodku, když jsem četl některé příspěvky, docela mě zamrazilo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.06  17:01

    « Bez nadpisu

    calda: v nissan europe ma dobre poznaju a ked budes chciet dam ti aj mail na reklamacne oddelenie v madarsku. Tri vacsie reklamacie som vybavoval priamo cez nissan europe nakolko cez servis by to nevyriesili nikdy. Inac aj mna vedia rozhodit veci ako vibracie a pod.,pokial je to nove auto nema to tam co hladat.Pekny den.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  15:02

    « Re:

    Před chvílí mi volali Z Nissan Europe a drž se, zaplatili mi tu pružinu! Stálo mě to dost práce a úsilí. Průser je s tím Maďarskem. Ale klobouk dolů, vyšli mi vstříc.
    Co se týká těch kol, tak taky jezdím do jednoho pneuservisu a trvám na tom aby to bylo vyvážené na nulu. Už mě tam znají. Ale pořád to není to pravé ořechové. Vibruje mi to jak na plecháčích, tak i na elektronech.Na druhou stranu, jsem na to auto trochu úchylnej :P , vše musí být ok. Jinak díky, a kdybys měl zájem, mrkni na www.NisanClub.cz. Je to nový server a docela fajn.Měj se hezky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.06  13:37

    « Bez nadpisu

    calda: aj keby si mal auto v zaruke a by ti praskla pruzina tak s tym nic nespravis nakolko sa zaruku na podvozkove casti a spotrebne nevztahuje.Ja som po 400 km zistil ze je prasknuta manzeta a vymenili mi ju v zaruke len kvoli znamostiam,keby to bolo po 1000km tak mi povedia ze som nieco chytil na ceste. Inac tie vibracie su vazne od zle vyvazenych kolies a nerovnych diskov. Preto ja si nechavam robit prezutie len u jednej firmy a potom nemam problemy.Inac nissanacke disky su po 2000km na .......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  13:02

    « Vibrátor Almera

    Čau Nissaňáci, když už jsem se zaregistroval, chtěl bych dát do placu tolik diskutovnou vibraci volantu u Almery N16. Nedošlo u někoho k posunu k lepšímu? Nějaký nový zjištění? Koupil jsem si momentový klíč, trošku to ty vibrace utlumilo, ale stále to není ono. Díky za každý názor. Podotýkám, že to není vyvážením kol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  12:58

    « Re:

    Na tu levou přední pružinu dej bacha. Při 60000 mi prdla a prořízla gumu. Měl jsem dva měsíce po záruce. Stále to není dodnes finančně vyřešené s Nissan Europe
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.06  11:28

    « Bez nadpisu

    Ja som bol s N16 na kontrole tlmicov po 30000km, hodnota bola pod 70%,
    pruzina na lavom prednom tlmici je na.....,tam aj tlmic ma pod 60% a opotrebenie pneu je najvyraznejsie,nissan v tom nevidi problem.Minule ma rozosmiali nakolko som 3krat reklamoval chybu brzd(na treti krat opravovali,ale neodstranili) a mi hovorili ze brzdovy ucinok je sumerny,na tej kontrole tlmicov ale bol robeny aj brzdny ucinok ktory potvrdil nesumernost o viac ako 10%,pricom moje auto ma aj EBD.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.06  00:30

    « Bez nadpisu

    Bez peti tisic mam taky 90... pri testu tlumicu v Auto Kelly jsem nesel pod 75 %, ale servisak garazovy autodilny v Pisnici mi sdelil, ze jeden z tlumicu vzadu je znicenej... vzapeti mi rek, ze mi je nedoporucuje menit na podzim kvuli zajeti v zime, coz ve me vzbudilo vetsi duveru, nez je mozna zadouci, ale prd se v tom vyznam...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.06  12:15

    « Bez nadpisu

    to morlo: a kolik mas najeto? ja budu mit za chvili 90 tisic a poslednich 50 tisic hlavne po Praze a relativne blbych silnicich, takze mam takovej divnej pocit ze nektery dily (jako treba ulozeni tlumicu, ramen naprav, ...) muzou bejt uz trosku z formy. Ale ze by se mi chtelo do tohohle zrovna investovat (hlavne kvuli nejistemu vysledku), to zas ne ...
    Nicmene pred 2 mesicema jsem ale delal mlatici test tlumicu a ten zas vysel tak, ze servisak tvrdil ze na techle tlumicich najedu aspon jeste jednou to samy ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.06  09:29

    « podvozek

    No ja souhlasim s tim, ze ma Almera N16 dobrej podvozek z hlediska stability, ale vadi mi jeho odpruzeni/odtlumeni - jednak je spatne odhlucnenej, jednak mam obcas pocit, ze mi motor po prujezdu vetsi dirou skonci na kline... razy se taky hodne prenaseji do volantu (nejspis neni odtlumenej)... takze jizdni vlastnosti ok, ovsem tlumeni japonsti soudruzi nezvladli...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.06  13:22

    « Bez nadpisu

    Jasně už jsem to psal: Pokud možno demontovat a v teple vrátit do původní polohy, žádné nahřívání, nic takového. Troufnu si říct že jsem na to odborník . Sám mám almeru se kterou jezdí hlavně manželka takže spoilery byli dokroucený jako blázen, no a pak ta Navara... U nás na vsi je garážmistr, kterej opravuje a svařuje autoplasty a tvrdí, že tak poddajnej matroš neviděl.... Začlo mě to i bavit a večer když už všichni spí jdu nájíždět do hromad zmrzlého sněhu a že jich letos je ! :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.06  11:52

    « Bez nadpisu

    Muzu se zeptat s tema spojlerama, mam X-TRAIL a taky jsem promackl naraznik o snih, skoušel jsem to vratit zpátky ale nejde to, myslite ze az se otepli tak ze to pujde ?
    Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.06  10:06

    « Bez nadpisu

    Navaru má švagr, spolehlivý krásný valník, super krásný chromovaný nášlapy super auto. Občas si ho půjčuju. Jediný problém jsou plastové spojlery u Nissana které se pouhým najetím do sněhové bariéry zkroutí. Na druhou stranu je super že ani v největším mrazu neprasknou ale prostě se ohnou, velice lehce to jde vrátit zpět jak se oteplí. Nicméně je to auto na práci a když s ním potřebuju oslnit tak ho celý odmašlím vyrovnám naleštím a vyrazím....
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.06  06:57

    « nissan navara

    lidi má někdo zkušenost z nissanem navara? :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  23:32

    « Re:

    takove recenze jsem take cetl a z vlastni zkusenosti s tim souhlasim, pricne nerovnosti - je to rana ale auto jede dal rovne , add 10cm a vice hluboke simonsracky jsou snad utrpenim v kazdem aute, cim tvrsi podvozek tim vetsi rana. Ale myslim si ze prvorady vyznam "sportovne" ladeneho podvozku je v necem jinem nez v prekonavani simonder. Uz tady nekde nekdo zminoval ze v zatacce kde s Nissanem projedes bez problemu uz Skodovce ulitava * kamsi do prikopu. Ja sam jsem srovnaval s Bravou, ktera ma bezva motor ale v zatackach jsme zretelne citil pretacive krouceni karoserie, to jsem u Nissana teda nezazil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  15:49

    « Bez nadpisu

    Navíc almera má snad ve všech recenzích přejezd příčných nerovností jako svou slabou stánku. Čili rolety, železniční přejezdy, panelové dálnice by měli být pro Nissan utrpením...
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  15:43

    « Bez nadpisu

    Octavia 2 je podle mně sportovněji vyladěná tudíž jízdní vlastnosti, ovládání vozu ale hlavně brzdy jsou úplně někde jinde, ale když vletím do standartní série výmolů hlubokých 10 cm tak mě scvaknou zuby a vší silou se držím volantu v tu chvíli se pro mě pocitově stává vůz neovladatelným, naproti tomu Nissanem to lehce přepluji a jsou slyšet jen tupé rány do objemných pneumatik. Upozorňuji, že nejsem z těch co se služebákem jezdí jako prase. Když je silnice prázdná preferuji slalom, při zácpách přejíždím výtluky max 30km/h s každým vozem. Specielně úsek Vacenovice - Vracov na Hodonínsku připomíná silnice po bombardování..... Břeclav - Hodonín to samé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.06  14:58

    « Bez nadpisu

    nalpak:
    iste ze nizkoprofilove 16" budu menej komfortne ako 15" vyskoprofilove:-) ale nepochopil som ako to myslis v suvislosti s O2 resp. s N16. Co mas na com? Ja mam O2 liftback tiez na 15" (teraz zimaky) ale O2 urcite lepsie filtruje velke diery ako N16. Trochu inak je to pri prejazde napr "roletou" pred krizovatkou. ked prejdes na oranzovu taku roletovu krizovatku a sucastne odbocujes, zadok celkom poskakuje, ale stale je to dost lepzie ako s O1, resp N16 na tom ttiez nie je nejak lepsie, prazdne kombi je na tom mozno este horsie.
    Neviem ale ako si to myslel s tym multilinkom. Multilink je fajn v porovnani s klasickou vlecnou napravou ale O2 ma vyspelejsiu uplne nezavislu viacprvkovu napravu-co je este lepsie riesenie ako multilink. N16 nepopieram ma slusne jazdne vlastnosti (lepsie ako vacsina jeho sucastnikov, dnes je vsak na trhu nova generacia aut (Focus, Octavia) ktore su na tom lespie)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  13:42

    « Bez nadpisu

    Jakkoli mám výhrady k N16, tak mi připadá, že s rozbitými silnicemi si dokáže poradit mnohem luxusněji než druhá generace octavie v provedení kombi byť je to čtyřkolka s níž mám možnost jezdit v zaměstnání. Navíc patnáctipalcové Pirellky s vysokým dezénem absorbují nerovnosti mnohem lépe než nízkoprofilové šestnáctky, ale hlavně multilink je multilink
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  12:54

    « Bez nadpisu

    blesk: dnes rano som si to sinul do Viedne cez dedinky a len som sa cudoval ako vyzeraju ich cesty po zime, v takom stave nie su ani nase dialnice pomaly.vcera som sa vratil z vychodu a myslel som ze necham na ceste cely podvozok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.06  11:31

    « Bez nadpisu

    to nissanalm: to je pravda pozical som si od manzelky po case N15 a hned zistil ze auto mierne taha do strany. kontrola tlaku odhalila ubytok v pravej prednej gume 0,1MPa, Po dofukani tahanie zmizlo. Pri dobrom asfalte je to parada, na dierach mam pocit ze sa auto ide zlomit. Potom si vychutnavam O2 kde su prave nahle razy velmi dobre filtrovane
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  11:18

    « Bez nadpisu

    vlada-l: suhlasim ze nissan ma podvozky stavane na normalne cesty nie na cesty typu diera-asfalt-diera. Nehovorim kolkokrat som uz nechal nastavit geometriu, nakolko na tom podvozku clovek hned vie ze je nieco v neporiadku,ja citim aj to ze mam podhustenu pneumatiku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.06  11:10

    « Bez nadpisu

    Ono Almera (N15 aj N16) ma tvrde pruziny a dost makke tlmice. Ak by si tam daval tvrdsie tlmice je velmy pravdepodobne ze nic nevyriesis, este mozno naopak. Ono tie tvrde pruziny robia podvozok sportovejsi (auto sa minimalne naklana) avsak konfort trpi. Snazili sa to kompenzovat makkymi tlmicmi. Tvrde by stav prevdepodobne este zhorsili. Menit este aj pruziny za makksie a tlmice za tvrdsie by iste podvozok skonfotnilo, avsak zrejme na ukor jeho sportovosti, navyse nebolo by to lacne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  11:01

    « Re: Tlumice

    to je hloupost, japonci a NISSAN nevyjimaje maj vseobecne tvrdsi podvozky oproti napr. francouzum, ale to neznamena ze jsou spatne, naopak. Zrovna Primery a Almery jsou prave podvozkem velmi proslavene diky uchyceni zadni napravy. Japonci proste nevyrabej auta na tankodrom ale na silnice.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  10:29

    « Tlumice

    Tak to by tez zajimalo, ale na Almeru N16, na jare budu davat nove zadni... rad bych, aby se tim trochu zmenil charakter podovozku - prijde mi, ze spatne tlumi razy a zda se tvrdej, pritom tlumice jdou docela casto na doraz... mozna kdyby byly mekci na zacatku a progresivnejsi na konci, bylo by to lepsi... ten podvozek almery je z hlediska tlumeni hodne blbe udelanej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.06  18:59

    « Bez nadpisu

    Zdravim,
    viete mi niekto poradit, ake tlmice (zadne) idu na Nissan primeta GT 2.0, ake su navhodnejsie a co stoja???
    Dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  22:36

    « Bez nadpisu

    ja som mal asi prvy nissan , NISSAN SUNNY N13 1.8Gti 16v , to bolo paradne auto islo jak salene a spotreba bola prijatelne. Hlavne nenapadne, no vyrazne sa odlisovalo od klasickych N13 na prvy pohlad, ale ked som jazdil tak welakrat necakali ze to auto ma taky vykon ked sa xceli pretekat. a pekne sa tocil az do 7500ot/min.
    druhy nissan mam Sunny N14 2.0 Gti ,ale 45dv hatchback, dovezene z CH pred 4 rokmi asi.Je to prakticke auto zmesti sa do neho vela. a tiez ide super. aj spotreba v mesta do 10L je na take auto dobra.
    Teraz mam este aj Nissan Maxima Qx 3.0V6, pohodlne luxusne, len momentalne ho pouzivam len v meste a spotreba je uz vyssia ..
    hladam nejakych majitelov Maximy , pripadne aby som sa daco dozvedel o tom viac. Mam tam aj Lpg a slape to .Kupil som to preto lebo som mal dobru ponuku. mam v tom LPG,Webasto, Origos Nokia HF sadu.
    Paci sa mi Pathfinder novy aj nova primera, ale citam ze primera uz nieje to co bola od kedy tolko spolupracuju s Renaultom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.06  07:06

    « mlhovky

    morlo...na technicke uz to bylo, a bez problemu(pokud sou svetla homologovany, sou spravne umisteny a serizeny, nevidim problem)...jinak ja sem to mel tez klepnuty ze predu, puvodnim mlhovkam se nic nestalo, akorat mi praskl ramecek, ktery to drzi v narazniku, ten ovsem nelze sehnat a ani vyrobit mi to nikdo nechtel), naraznik sel taky pryc, takze zaslepky sem resit nemusel-otvory sem ani nevyrezaval, novy mlhovky sem strcil do tech "chladicich" pruduchu v narazniku-defakto po stranach spz. jinam to moc dobre neslo, a davat to naprudko na naraznik jak na rallye specialu sem nechtel, a asi by tam ani dlouho nevydrzeli. resp. ty helly sou to nejmensi co delaji, jen takovy "rybi ocka"(davaji se treba do 7 bmw:-), takze by to teoreticky nemel byt problem nekam supnout, ale i jinak se dela spousta ruznych velikosti a tvaru...PS. kdyz sem shanel ty mlhovky, toz mi v nissanu nabizeli i ty zaslepky na diry po mlhovkach, takze toto je resitelne...PPS.kdyby nekdo chtel origose na N15-kulate, bez "upevnovacich ramecku"...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  19:10

    « almera mlhovky

    nalpak, usak: diky za rady... btw. ty mlhovky, cos mel na N15, projde to pak na technicky? Mozna by tam sly nandat okolo nejaky mrizky, aby to dobre vypadalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  16:20

    « Bez nadpisu

    usak: ceny za vymenu kotucov a dosiek na N16 sa pohybuju v rozmedzi od 20000SK za originalne (ja mam aj vzadu kotuce) az do 30000-35000Sk za nieco lepsie v tych istych rozmeroch-ja mam auto v zaruke takze vsetko musi robit servis co je plus 750SK/hodinu
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  15:10

    « Bez nadpisu

    Tak jsem proběhnul vrakáče na netu a všechny Almery jsou nabořený zepředu. Bohužel...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  07:18

    « re...

    morlo...loni sem shanel to same, akorat na N15, bez sance, a za origos davat 8ku se mi opravdu nechtelo. nakonec sem to vzdal a prikupil sem za 3ku Hella-sadu Micro DE, nacpal ju do narazniku a ok. Jinak me celkem prekvapuji ceny uvadene nize za vymenu brzdovych segmentu, loni sem menil jak kotouce, tak desky(pravda jen predek, vzadu mam jako drtiva vetsina CZ almar bubny), kupoval sem dily origos u nissanu-kotouce 5000, desky 1700, praci udelal kamos za 300...jinak nezbyva nez smutne souhlasit, co se dal nissan do holportu s francouzem , stoji to za ...:-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  09:30

    « mlhovky na almerku

    Neznate nekdo vrakoviste, kde by se daly sehnat mlhovky na almeru N16? Cca pred tydnem mi je nekdo ukrad a nove se prodavaji za 7 tis. v sade s packou na volant... a to jsem si myslel, ze japonci se nechavaji na pokoji :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  17:27

    « Re:

    No ja som to kupoval v cecha v koline ale z nissanu, od cloveka, ktory tam pracoval. No myslis ze mam zavolat byvalemu majitelovi a opytat sa??
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  17:25

    « Bez nadpisu

    je to asi max.hodina roboty takze logicky mi to vychadza do 600SK.
    kontrola kompresie je uz zlozitejsia vec a samozrejme drahsia, skus si zistit kde boli menene tie piestne kruzky,ak to bolo u nich tak ti povedia presne kvoli comu to robili
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  17:21

    « Re: Re: Re: nissanalm

    Hm , ok vyskusam, a nevies co stoji diagnostika tam>??? Urcite tam zaskocim a skusim sa popytat u nich na tieto veci,
    Vdaka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  17:18

    « Re: Re: nissanalm

    v znackovom servise maju seriove hodnoty,musia to mat takze podla toho to mozu porovnat, lenze lacne to asi nebude.skus ist na stranku nissan.sk a v servisoch vyhladaj autopolis a zavolaj oni ti povedia presnu cenu. Inac mne ked odisla lambda tak mi diagnostika nic neukazala-v autoimpexe >:-[] ,takze by som nechal spravit radsej este raz diagnostiku. olej ti tiez poradia v servise a kupit si ho mozes aj sam,da sa s nimi dohodnut
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  17:13

    « Bez nadpisu

    dosledkom vycinania renaultu je aj horsia kvalita primery,x-trail atd.
    Svoj podiel viny ma aj bosch,mercedes a nissan boli prvi ktory menili niektore diely napr.lambdy,vahy vzduchu atd za vyrobky inych firiem.
    renault ma vinu aj na tom ze nie je nastupca almery,note si mozu strcit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  17:09

    « Re: nissanalm

    Nevies nahodou co stoji premeranie compresie, a ake ma byt ako to ma byt nastavene??? Zajst tam zajdem urcite teda s tymto. A prevodovy olej aky mam dat??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  17:08

    « Re: blesk999

    Caf, mam primeru P11 GT 2.0. No preco vymienali kruzky neviem, ani netusim, nepytal som sa majitela predchazdajuceho. Co sa tyka auta, tak inac slape ako hodinky. Len nejako fakt som trochu stratil vykon. A inac je to moje prve auto. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  16:50

    « Re:

    mne vydrzali ziarovky presne 1,5 roka.praskla jedna,druha este fungovala,lenze som sa rozhodol ze tam dam osram silver+50% a nelutujem-lepsia svietivost aj ked ratam s nizsou zivotnostou, ak ti odchadzaju ziarovky do 2 mesiacov tak je nutne spravit elektrodiagnostiku.
    Znamy ma novu nubiru a kazde 2 mesiace menil ziarovky,skontrolovali elektriku,opravili a teraz mu drzi ziarovka min.6 mesiacov, alebo musis kupovat lepsie ziarovky-odporucam LG tungsram a osram.
    Philips su dobre ale nevydrzia dlho,elta a tesla su slabota.pouzivaj len 55w(napr.osram,lg),lebo sa predavaju aj 100w a to je proti predpisom
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  16:43

    « Bez nadpisu

    Ja osobne by som tam najradsej nalial MOBIL1, ale ten je poriadne drahy,mam tam teraz Castrol longlife 0w-30 a som spokojny(spotreba,nizsie opotrebenie).nehovorim ze shell je zly,ale do nissanov leju castrol tak je pravdepodobne ze si mal predtym castrol,ak tam bol predtym shell nechal by som ho.co sa tyka motora tak tam muselo byt nieco vazne, priklanam sa k bleskovi ze min. do 400000km nie je taky zasah potrebny, asi mas horsiu kompresiu,co je vysledkom fuserskej roboty,jedine ako to zistit-skontoluj si trebars v polise kompresiu,alebo u niekoho kto sa v tom ale poriadne vyzna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  16:16

    « Bez nadpisu

    to nalpak:
    Ak by som auto predaval pytal by som za neho tych 130tis. Link na ktory odkazujes nerozumeim cim je s tym v rozpore?
    Moja Almera je zhodou okolnosti v ten isty rok vyroby (12/96) skoro ten isty datum uvedenia do prevadzky (moja mierne neskor 6/97). oproti tebou uvedenej ma moja navyse:
    -servisnu knizku potvrdzujucu jednak povod auta v SR (to ze som druhy majitel a kde bolo kupene) to ze bola pravidelne servisovana v znackovom servise az do dnes (posledne 171tis. km tesne pred mojou kupou v 7/05)
    -nema hrdzu vobec nikde (ani zacinajucu)
    -ma navyse: 4x el. okna, ABS, 4x kotucove brzdy, 2x ABG, klimatizaciu (pred dvomi mesiacmi doplnenu, vycistenu a nastavenu v autorizovanom servise) laktovu opierku vpredu aj vzadu, central na DO (nove dva mesiace), alarm (Meta), samozrejme dvoje kluce, navyse pekne skoro nove 14" Al disky, zimne, letne pneu a mnou sice nevyuzivane a pre niekoho uzitocne asi rocne tazne zariadenie (v cena skoro 10tis. sk).
    V neposlednom rade ja viem dolozit (a znackovy servis mi to vie dosvedcit) ze auto ma naozaj tych 176 tis. km, taktiez potvrdi robenu udrzbu resp. opravy, taktiez sa da overit povod
    Navyse cena 95tis (uvedene v inzerate na ktory si dal link) po prepocte pri kurze 1,31 za Sk je 124450,- Sk.
    Nerozumeim teda co si chcel povadat. Este k tomu ceny v SR su o 10 az 20% vyssie ako v CR. Co je dost ale vcelku logicke. Ste vacsi trh s vacsim tlakom na ceny. Aj keby bol rozdiel 10tis neoplati sa slovakovi ist pre Auto do CR. Cena za Dovoz rozdiel zmaze (vybavit a zaplatit COC v krajine od kiel sa vezie, prilasovanie a odhlasovanie v inom state ktoreho sa ludia stale boja len naklady su cca 10tis nehovoriac o case na dovoz, administracii. Nehovoriac o vyssie uvadzanych faktoch.
    Cez to vsetko auto nemienim predavat labo za lepsie resp aspon rovnako dobre, povedzme novsie ci s mensim poctom km (snad) by som musel dost doplacat a to pri najazde cca 5000km rocne co urobi s nim manzelka nema zatial zmysel. Snad keby sa objavili nejake problemy :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  15:48

    « Bez nadpisu

    casper26:
    no repasacia motora pri ktorej sa uz vobec vyberaju piesty je zakrok ktory je loteria a velmi zavisi od toho ako bola oprava urobena a preco. Casom sa valec opotrebovava s ohladom na vela faktorov. Ak bola robena vymena kruzkov tak bud to uz velmy zralo olej (velka vola medzi valcom a kruzkami - strata kompresie a teda aj vykonu, zmiesavanie oleja s palivom-modry dym) alebo v horsom pripade v motore zarachotilo :shock: (zlomeny kruzok...). Beznym pouzivanim by sa moderne motory nemali dostat do stavu potreby repasacie. (ci je to N15 alebo N16 ide stale o pomerne moderny motor). Dokazu totiz najazdit aj 500tis. km. Limitujuce su skor ostatne casti auta. Postupna strata vykonu po repasacii moze byt postupnym zabrusenim casti na volu, hlavne ak mal povodne piest elipticke opotrebenie. neviem ci bolo robene aj nove opracovanie valcov a vymena piestov na novy rozmer. Ak nie tebou popisovany jav signalizije niekde chybu. Alebo v lepsom pripade je to subjektivny pocit. (Co si mal pretym za auto?). Ake mas prevedenie Almery? N15, N16, benzin, diesel, vybava?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…