Formula One Grand Prix 2

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Formule 1

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:46

    « Re: Re:

    Šéf McLarenu posílá po Francii trápícího se Hakkinena na dovolenou a ten se v Rakousku objevuje jako znovuzrozený – v kvalifikaci deklasuje všechny soupeře a získává Pole position, zatímco Schumacher se trápí a je až čtvrtý, podruhé a naposledy v této sezóně nestačí na Barrichella. Samotný závod byl sólem jediného muže a to Hakkinena, který výborně odstartoval a první místo udržel až do cíle. Schumacher končí po několika stech metrech v první zatáčce, kdy do něj zezadu strčí Zonta a následuje havárie po níž pro Schumachera končí závod. McLaren získává čtvrtý letošní double, čest Ferrari zachraňuje třetím místem Barrichello a McLaren by se tak měl posunout do čela Poháru konstruktérů... Měl, ale nestane se tak, po závodě techničtí komisaři zjišťují, že na Hakkinenově voze chybí plomba na skříňce se elektronikou a hrozí mu diskvalifikace. Odvolací komise FIA nakonec vynáší šalamounské rozhodnutí, Hakkinenovi 10 bodů zůstane, McLaren je však potrestán pokutou a odebráním 10 bodů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:46

    « Re: Re:

    Schumacher se vrací do Evropy povzbuzen vítězstvím v Kanadě a získává třetí Pole position v řadě, to však ještě netuší, že jej čeká černá šňůra uprostřed sezóny. Trápící se Hakkinen se kvalifikuje až jako čtvrtý a opět je zastíněn kolegou Coulthardem. Tempo závodu určuje v úvodu Schumacher, pak mu však začínají problémy s pneumatikami a klesá za Coultharda, Hakkinen jezdí třetí. Schumachera však potkává druhá porucha v sezóně, nevydrží motor Ferrari, je to však poslední technická závada na jeho Ferrari v tomto roce. Po Schumacherově odstoupení se stříbrné šípy jedou pro suverénní double, vítězí Coulthard před Schumacherem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:46

    « Re: Re:

    Kvalifikace v Německu se jede za dešťových přeháněk, většina jezdců dosahuje nejlepších časů hned v úvodu. Schumacher však v průběhu kvalifikace najde alespoň trochu příznivé podmínky a zlepšuje se na druhé místo. Hakkinen je až čtvrtý, Pole position patři Coulthardovi, Barrichello je až 18., když se málem nekvalifikoval, protože jeho vůz mu vypověděl poslušnost. Samotný start je další tragedií pro Schumachera a po kolizi s Fisichellou končí opět v první zatáčce. Na čele závodu se usazuje duo Hakkinen, který předvedl další raketový start, Coulthard a zdá se, že vše spěje k dalšímu dvojvítězství McLarenu. To by se ovšem na trati nesměl objevit bývalý zaměstnanec Mercedesu, který tímto způsobem protestoval proti svému vyhazovu. Na trať musel Safety Car a náskok McLarenu přišel vniveč. Ke všemu ještě v závěru začalo na části okruhu pršet a oba McLareny zamířily do boxů pro mokré pneumatiky. Barrichello vydržel na suchých a dočkal se svého prvního vítězství, díky čemuž se Schumacher udržel ve vedení šampionátu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:45

    « Re: Re:

    Na Nurburgringu se jede závod pod hlavičkou GP Evropy, podruhé v sezóně na Pole position není ani jeden z rivalů, raduje se tentokrát David Coulthard. M. Schumacher je druhý, Hakkinen je o místo za ním. Po startu je však vše jinak, vede Hakkinen před M. Schumacher. Po několika kolech však začíná pršet a také se lámat chleba – za slabého deště má navrch Schumacher, který se dostává před Fina a první místo udrží až do cíle. Většina závodu se nakonec jede za silného deště a Hakkinen se Schumacherem deklasují zbytek jezdeckého pole – třetí Coulthard má již kolo ztrátu! Tento závod také ukazuje Finovu Achillovu patu – je jí jízda za polosuché trati. Na zcela mokré trati dokázal Hakkinen držet krok s vyhlášeným Králem deště Schumacherem, ale při slabém mrholení, kdy se podmínky na trati neustále měnily, neměl šanci proti Schumacherovi šanci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:44

    « Re: Re:

    Specifická GP, na specifickém okruhu, neopakovatelná atmosféra... Schumacher je nejen králem deště, ale i současným králem Monaka, dokázal zde vyhrát již čtyřikrát, což mezi aktivními jezdci nemá konkurenci a právě v Monaku Schumi představil nový design přilby. Své postavení potvrdil v kvalifikaci – Pole position. Hakkinen se trápil a musel se nakonec spokojit až s pátým místem – nejhorší výsledek v kvalifikaci pro létajícího Fina v této sezóně. Samotný závod se stal suverénním představením Michaela Schumachera, který suverénně vedl po dvě třetiny závodu .. Než praskl výfuk jeho Ferrari a horké výfukové plyny proudící na zavěšení zadních kol dokonaly dílo zkázy – ulomený závěs levého zadního kola znamenal konec, stále prokletí Pole position. Ani Hakkinen však neměl svůj den a bojoval s technickými problémy, mezi něž patřil i kousek plíšku zaseklý mezi pedály a tak nakonec obsadil až šesté místo s kolem ztráty na vítěze, jimž se stal Coulthard před Barrichellem. Nejhorší výsledek roku pro duo Schumacher Hakkinen, jediný bodík pro oba, to je situace, která se již nebude opakovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:44

    « Re: Re:

    Schumacher získává další Pole position a zdá se, že má nového soupeře – Hakkinen je trochu v útlumu a Coulthard se jeví jako nejvážnější soupeř Schumachera. Ten však stále opakuje, že největší obavy má v sezóně z Hakkinena, který se kvalifikoval až jako čtvrtý. Schumacher jde po startu do čela, jediný Coulthard s ním dokáže držet krok, ale ten dostává penalizaci ze práci mechaniků na voze po časovém limitu a Schumacher zůstává na špici osamocený. Hakkinen se trápí za Villeneuvem a jeho ztráta na Schumachera narůstá. Po polovině závodů na trať padá déšť, McLaren má šanci na zvrat, ale taktika mu nevychází. Schumacher má problémy s vozem a musel změnit rozložení brzdného účinku tak, že brzdí jen předními koly. Má však dostatečný náskok a jediný Barrichello se na něj dokáže dotáhnout, ovšem neútočí, ale kryje týmovému kolegovi záda. Druhý double sezóny pro Ferrari, Hakkinen končí těsně pod stupni vítězů, čtvrtý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:44

    « Re: Re:

    Ani jeden z rivalů se nedostal do první řady – poprvé a naposledy v této sezóně. Své sehrálo i proměnlivé deštivé počasí, kdy správný timing při vyjetí na okruh byl nadevše, Pole position získává Barrichello. Hakkinen se kvalifikuje jako třetí, Michael Schumacher až jako pátý, jeho nejhorší letošní výsledek. Po dvou dnech deště je v den závodu vše jinak a jede se na suché trati. Samotný závod nepřeje příliš ani jednomu, dlouho vede Barrichello, až do chvíle, kdy mu vypoví jeho Ferrari poslušnost. M. Schumacher se po nevydařeném startu dostává za Villeneuva a šance na vítězství je pryč, než se před něj dostane, čelo závodu je daleko. Vítězí Coulthard, první double sezóny pro McLaren doplňuje Hakkinen druhým místem. Schumacher musí být rád za třetí místo, tým z Wokingu se nadechuje k náporu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:44

    « Re: Re:

    Michael Schumacher letos poprvé získává Pole position, Hakkinen však stojí na startu vedle něj. A Pole position se ukazuje prokletím i pro Schumachera, který má problém s tlakem v pneumatikách a musí do boxů k neplánované zastávce. Hakkinen má poté otevřenou cestu k prvnímu letošnímu vítězství, na které musel čekat podstatně déle než se čekalo. M. Schumacher nakonec zachraňuje alespoň páté místo, ale každý bod může mít v konečném účtování cenu zlata. McLaren získává další double a snižuje náskok Ferrari.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:44

    « Re: Re:

    Do první evropské GP vkročil Hakkinen stejně jako do předchozích závodů – vítězstvím v kvalifikaci. Pole position však na začátku letošní sezóny bylo prokletím a ne výhodou. Na startu vedle něj stál M. Schumacher, “dvojky“ týmů se musely spokojit se druhou řadou. Samotný závod se nesl ve znamení úchvatného souboje mezi Hakkinenem a Schumacherem, kteří spolu sváděli souboj od prvních do posledních metrů. Nakonec se díky taktice Ferrari radoval Michael Schumacher, Hakkinen se musel spokojit s druhým místem, byť na Schumachera dotíral do posledních metrů a mohl žehrat na vteřinový výpadek motoru, který sehrál svou roli před druhými zastávkami v boxech. Top 4 tentokrát poprvé kompletně v cíli a na prvních čtyřech místech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:43

    « Re: Re:

    V kvalifikaci Hakkinen opět potvrdil svou rychlost a získal druhý Pole position v řadě. McLaren opět získal první řadu, Ferrari skončily ve druhé řadě, M. Schumacher třetí. Kvalifikace opět měla dramatický průběh, o který se postaraly padající reklamní panely a déšť v závěru. V závodě rozehrál skvělou taktickou partii Ross Brawn od Ferrari, když oba vozy poslal na trať s prázdnější nádrží a strategií dvou zastávek v boxech. M. Schumacher se záhy ve druhém kole dostal do vedení. Když se však začal lámat chleba před Hakkinenovou zastávkou v boxech, tak opět vypověděl poslušnost Mercedes za jeho zády... Další nula na kontě obhájce titulu, dalších deset bodů na kontě rivala. McLaren vyšel opět bodově zcela naprázdno, Coulthard dojel druhý, ale pro neodpovídající umístění předního křídla byl diskvalifikován. První ztrátu však hlásí i Ferrari – Barrichellovi odešla hydraulika.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:43

    « Re: Re:

    Úvodní podnik šampionátu přinesl Hakkinenovi Pole position a McLarenu první řadu. Coulthardova nehoda v závěru kvalifikace zabránila Schumacherovi v posledním pokusu o zlepšení času. Počítají se však výsledky závodu – z obou McLarenů se v první třetině závodu zakouřilo, motory Mercedes nevydržely. V cíli se tak radoval Michael Schumacher a Ferrari – Schumiho první vítězství v Austrálii a double Ferrari na úvod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:43

    « Re: Re:

    Letošní sezóna se opět nesla ve znamení souboje Ferrari s McLareny a mezi jezdci si to opět mezi sebou rozdali Michael Schumacher a Mika Hakkinen, ačkoliv v jednu dobu se zdálo, že by do boje o titul mohli promluvit i David Coulthard a Rubens Barrichello. V závěru sezóna však Schumacher s Hakkinenem potvrdili, že jsou třídou pro sebe sama.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:42

    « Re: Re:

    Dnes je neděle 29.10.2000, 20:40 hod.
    ----------------------------------------… /> Škoda Motorsport odjel na Rallye San Remo
    zveřejněno: 15.10.2000, 11:00 hod.
    MLADÁ BOLESLAV 15. října
    Se dvěma odlehčenými vozy Škoda Octavia WRC, jejichž hmotnost se těsně blíží minimální povolené hranici 1230 kilogramů, dnes odjel Škoda Motorsport tým do Itálie, kde se příští týden zúčastní předposledního podniku mistrovství světa automobilových soutěží, Rallye San Remo. Pro octavie nové generace to bude premiérové představení na asfaltu.
    První představení mladoboleslavského týmu v letošního sezóně mistrovství světa se na Kypru příliš nevydařilo - ani jeden z jezdců do cíle nedojel. V Itálii však Škoda pomýšlí na body do Poháru konstruktérů. "Při testování jsme si vyzkoušeli nastavení vozu a správné obutí na různých typech asfaltu, který se na mnohých erzetách v Itálii střídá. S výsledky tohoto testování jsem já i oba jezdci spokojeni," podotkl šéf týmu Pavel Janeba.
    V dosavadním průběhu letošní sezóny získal tým ze šesti startů čtyři bodovaná umístění a v průběžném pořadí se dělí s osmi body se Seatem o páté místo. "Druhá generace octavie je dalším krokem vpřed. Octavia o několik kilogramů zhubla, technici zlepšili celkové rozvržení hmotnosti i stabilitu vozu. Znatelný pokrok jsme docílili obzvláště v nastavení nového turbodmychadla a vůz je oproti Kypru také mnohem více vyvážený," vychvaloval novou verzi Němec Armin Schwarz.
    Optimisticky naladěn je i druhý pilot týmu Louis Climent, který třikrát v řadě nedojel na cílovou rampu. "V rallye San Remo by se mi mělo více dařit," věří španělský jezdec. "V Itálii pojedu teprve podruhé, a tak je pro mě obtížné nějakým způsobem srovnávat s minulosti. Uvidíme jak se nám bude dařit za týden. V každém případě nás čeká nesmírně tvrdá konkurence, něco přes 40 vozů specifikace WRC," dodal Climent.
    Dvanáctý podnik světového šampionátu bude zahájen v San Remu v pátek, první vůz dorazí do cíle v neděli kolem poledne.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:41

    « Re: Re:

    Optimisticky naladěn je i druhý pilot týmu Louis Climent, který třikrát v řadě nedojel na cílovou rampu. "V rallye San Remo by se mi mělo více dařit," věří španělský jezdec. "V Itálii pojedu teprve podruhé, a tak je pro mě obtížné nějakým způsobem srovnávat s minulosti. Uvidíme jak se nám bude dařit za týden. V každém případě nás čeká nesmírně tvrdá konkurence, něco přes 40 vozů specifikace WRC," dodal Climent.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:41

    « Re: Re:

    V dosavadním průběhu letošní sezóny získal tým ze šesti startů čtyři bodovaná umístění a v průběžném pořadí se dělí s osmi body se Seatem o páté místo. "Druhá generace octavie je dalším krokem vpřed. Octavia o několik kilogramů zhubla, technici zlepšili celkové rozvržení hmotnosti i stabilitu vozu. Znatelný pokrok jsme docílili obzvláště v nastavení nového turbodmychadla a vůz je oproti Kypru také mnohem více vyvážený," vychvaloval novou verzi Němec Armin Schwarz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:41

    « Re: Re:

    První představení mladoboleslavského týmu v letošního sezóně mistrovství světa se na Kypru příliš nevydařilo - ani jeden z jezdců do cíle nedojel. V Itálii však Škoda pomýšlí na body do Poháru konstruktérů. "Při testování jsme si vyzkoušeli nastavení vozu a správné obutí na různých typech asfaltu, který se na mnohých erzetách v Itálii střídá. S výsledky tohoto testování jsem já i oba jezdci spokojeni," podotkl šéf týmu Pavel Janeba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:41

    « Re: Re:

    Se dvěma odlehčenými vozy Škoda Octavia WRC, jejichž hmotnost se těsně blíží minimální povolené hranici 1230 kilogramů, dnes odjel Škoda Motorsport tým do Itálie, kde se příští týden zúčastní předposledního podniku mistrovství světa automobilových soutěží, Rallye San Remo. Pro octavie nové generace to bude premiérové představení na asfaltu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:33

    « Re: Re:

    Mate nekdo zkusenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:33

    « Re: Re:

    Ty FULDY mam, vypadaj skoro stejne jako GOOD YEAR ULTRA GRIP a jsou dost dobry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.00  20:33

    « Re: Re:

    Nokiany jsou podle ADACu na houby. Jak to ale vypadá s Vredesteinama, má někdo zkušenosti? Vredesteiny vychází o dost levněji než Nokiany, nevím ale jaký jsou, nikde jsem na ně neviděl žádnej test.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…