Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Alu na Sierru
Vyprdni se na to. Přece ti nemusím vysvětlovat, jaký problémy ti to přinese a positiva žádná. Nebo napiš jediné positivum, které ti to přinese. Dej tam to největší co je v techničáku v hliníku a máš pokoj. Jinak by tam šly 205/55 R15 případně po úpravě si myslím i 225/45 R17. Ale "však ty víš..."
zdraví Pavel PTD -
« Jakou Sierru koupit?
Kolega residents to vyjádřil celkem komplexně. Osobně bych se podíval po takovém špíčku jako bezesporu je Sierra r.v. 92/93 v kombíku, náhon 4x4 s motorem ze Scorpia 2,8i v provedení Saphire (ještě lépe vybavená Ghia). V Brně byla jedna červená, ale z roku 1988 za 69.000,-. Jinak v Č.R. jezdí celá řada Sierr v provedení "kosfors". Nejsou ani drahé a je to kvalitka. Jestli ale hledáš Sierru kolem roku 1992, vzal bych dvoulitr DOHC, v kombíku, cena odpovídající je 90-110.000,- Kč. Záleží na stavu a výbavě. Při horní hranici by musela mít střešní okno, lyžiny, Al. Kola, Posilovač, ABS,metalízu, př. Klimu apod. Z toho roku se dají sehnat i SOHC (jedna vačka), ale tam je max cena kolem 90.000 Kč. Dej vědět co ti kdo nabízí a za kolik, s residencem to proberem a vyhodnotíme.
Otázka do fóra. Do kolikátého roku(měsíce) se do Sierr montovaly nafťáky 2,3D Indenor? Podle mne to bylo do 10/1988, podle jiného poměrně věrohodného zdroje to bylo až do roku 1991. Kdo toví a poskytne seriózní zdroj informace? Pavel PTD -
« Re: Jakou Sierru
Motorů je celá řada 1,6 (75k), 1,8 (90 k), 2,0 (100, 105, 115 podle provedení, kat, karbec, stříkačka), 2,0 DOHC (dvojitá vačka, 120 k), 1,8 TD (75 k), 2,3 D (67 k). Vąeobecně se doporučují motory dvoulitry a sice zastaralý a hlučný, ale za to drľák 2,3D. 1,6 je na tak těľké auto slabá, 1,8 je zase málo roząířená (i např. v Německu), proto tudíľ málo ND, 1,8 TD má celkem nízkou spotřebu (průměr 7, kombi 7,5). U kombi je vąak slabá a je třeba víc točit. Rozhodně to není motor na tahání přívěsů atd. To pak rychle odejde. Zajímavé testy, mimo jiné i Sierr jsou na autobild.de (rubrika test, gebrauchte). -
« Jakou Sierru
Planuju koupit behem roku nejakou Sierru, ale vubec se nevyznam v tom
oznaceni. Nejak intuitivne jsem vycitil, ze zhruba tak idealni je 2.0 a DOHC...
Znamej ma 1.6 z roku 92, jako nova, asi 30000 najeto, ale chce za ni hodne
penez, naposledy mluvil o 150 000. Je to realna cena? -
"-- skrytý --" 11.03.99 13:46
« Re: Vytaženo ze záhrobí
K těm náhradním dílům. Fakt jsou oproti jiným levný! Přední rameno - před rokem cca 1.500,- Kč, olejový filtr (PUROLATOR) - 98 Kč, přední světlo kolem 2.000,- Kč, destičky kolem 600,-, zadní pakny kolem 1.200,- Kč (v Rakousku ale polovinu?), atd. Sierrka je docela dobrý auto, má svý klady i svý zápory. -
« Re: Vytaľeno ze záhrobí
Myslím, ľe se Sierrami jezdí dost lidí, ale málo z nich má přístup na internet. Já mám 1,8 TD kombi, r.v.9/91, najeto 146 tis. km. Jelikoľ jsem koupil bouračku, tak mi dlouho trvalo, neľ jsem jí dal do kupy (skryté závady). Takľe příątě jiľ nikdy čelně bourané auto. Pokud se týče nedostatků, tak bych předevąím upozornil na pravidelné kontroly rozvodového řemene a jeho včasnou výměnu za nový. Mě se z neznámých důvodů po 5O tis. roztrhl a odnesly to ventily (naątěstí jen ventily). Daląí slabinou je jiľ zmiňovaná gumová a citlivá náprava, u starąích aut i průsaky oleje (gufera, těstnění u víka ventilů - stačí vyměnit). Mezi hlavní plusy bych zmínil prostorný interiér a kufr, jízdní vlastnosti (i kombi), odpruľení, levné ND ve srovnání s jinými zahr. auty (filry: naftový 200, olejový 120, vzduchový 350, čelní sklo 3400, př. světlo 2000, tlumiče Sachs přední 2000, zadní 1700, plynové o cca 300 více). residents@post.cz -
« Re: Ford Sierra
mam zaujem o sierru do 100tis./na Slovensku su najlacnejsie od 85tis/ musi to byt 5dveri /nie kufor/,alebo kombi,motor najradsej 1,8TD.ma niekto nieco take?je kombi horsie na ceste?kolko zerie 1,8TD-alebo je 1,8benzin lepsi vyber?a najviac ma zaujima hlucnost...ocenim kazdu skusenost...diky.miro p.s. aj tak by som chcel najviac Passat Variant/ale tie su u nas od 200tis/-ma niekto dlhsie skusenosti s oboma autami?/mam 190cm!/
-
« Re: Ford Sierra
K té "gumové" přední nápravě jen tolik, že snad každý majitel Sierry měnil silentbloky na přední nápravě. Já jsem dokonce vyměnil komplet převodku řízení i s tyčkama řízení, ale je pořád gumová. Ono je to dáno v podstatě konstrukcí. Hlavní problém ale nastává v silentblocích uložení tlumičů. Většinou dostane zabrat pravý.
S pozdravem Pavel PTD.
P.S. Sierry se dělaly už od roku 1983? Myslel jsem že až od roku 1985 a před tím že byly Granady a Taunusy. Je to ale docela možný. Nejsem si stím rokem docela jist. -
"-- skrytý --" 23.11.98 14:15
« Re: Ford Sierra
Ta moje Sierra ma asi fakt najeto jen 128000 km, protoze mam k ni servisni knizku z Rakouska, odkud byla v cervnu lonskeho roku privezena. Ja osobne s ni za rok a pul najel jen 8000 km. Stve me na ni taky ta "gumova predni naprava", vymenil jsem komplet ramena a silentbloky na stabilizatoru a porad je takova "gumova". -
« Re: Ford Sierra
Chtěl bych vidět tu Sierru z roku 1987 co má najeto 128.000km. Moje má z toho roku 400.000km, a kolegova z roku 1986 když dělal generálku motoru (2.0 EFi) měla 380.000km. Takže bych nad tím že žere olej nebrečel. Vše nejlepší se Sierrou přeje Pavel PTD -
« Ford Sierra 2,3D
Mám Ford Sierra 2,3D kufrovou z roku 6/1987 a mám najeto 404.000 km. Žere asi 7l po venku, 8 ve městě motorové nafty a o litr víc Bionfty. Oleje žere asi 1l na 1200km, ale ten mi teče kolem šňůry na klikovce. Rozdělávat to ale nebudu. najel jsem s ní asi 80.000km za tři roky a měnil jsem jen výfuk (nechtělo se mi ho furt vařit), komplet řízení (nechtěl jsem se zabít)a dvakrát jsem si rozebral převodovku (odešlo jehličkové ložisko)jinak nic kromě standartní údržby. Emise bez problému, STK taktéž. Pohodlný střední auto. Vzhledem k nízkým cenám v bazarech (asi 50.000,- Kč) vřele doporučuji všem zájemcům o levné a spolehlivé naftové auto. -
« Ford Sierra
Mám kufrovou Sierru z roku 1987 (2.0i EFi motor s katalyzátorem). Jako ojetý auto mi sedí, ale ta spotřeba ve městě, když jezdím do práce (asi 3 km). Není problém v zimě jezdit i za 15 l Naturalu na 100 km. Na dálku jezdím tak kolem 7-8 l na 100 km. Když to jen tak lehtám tak i pod 7 l. Nejvíc mě štvou ty gufera na dříkách ventilů, protože mi to tudy žere olej (Mám najeto cca 128000 km)!! Jinak pohodlný, rychlý vůz. Nestěžuju si.
Co máą proti alu, ľe jsou cholostivějąí?
Jinak podle mě se 2,3 D dělala jeątě u předposledních modelů (dlouhá kapota), r.v.89. Diesel 1,8 TD (RFL, RFB) byl náhrada za 2,3D a byl aľ u posledních verzí od roku 1990. Mimochodem nevíą, co znamenají označení RFL a RFB u motorů 1,8 TD, čím se liąí. Pasoval by 1,8 TD z Mondea do Sierry? Měl by to být aľ na mezichladič podobný motor.