Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 11.12.03 13:49
« Re: Recirkulacni procesy.
Zajimave. Ty blaboly okolo LTO nebudu komentovat. Ale verim, ze ta N95 u toho Carrfouru tech oktanu 95 nemela. Ale u ONO v Plzni jsem problem nikdy nemel. Obcas taky tankuju u OMV ci Shellu. A subjektivne zadnej rozdil necitim. I V-power jsem zkousel, ale ucinek se nedostavil.
Shrnul bych svuj nazor asi takto. Zmenu k horsimu subjektivne zjistim mozna az s drastickym snizenim oktanoveho cisla. Verim, ze u karburatoru se rozdil projevi drasticteji. -
« Re: Recirkulacni procesy.
prochy - jasně, bude to jak tvrdíš. Jakou tabulku k sieře nemůžeš stáhnout? Kody? Ty snad máš ne?
willy - tak toho jsem si právě nevšim. Budu se muset polepšit.
ALL - Různě na netu se nabízí "testery" se softem, který ti trvale napojený na EEC-IV průběžně zapisuje hodnoty.....to by bylo něco pro ty studené rozjezdy...ale je to trochu dražší a otázkou je, jak to je důvěryhodné. -
"-- skrytý --" 11.12.03 13:21
« Re: Recirkulacni procesy.
To si nemyslim. Prave ten soft je tam kazdopadne jinej. Jiny hodnoty v tabulkach pro dany typ motoru. Nejaky tabulky hodnot se mi podarilo kdysi ztahnout, ale 2.0i DOHC ze sierry furt ne. Porad samy americky 8-mi valce. A HW taky. U 8-mi valcu jsou tam 2 lambdy napriklad. A sady cidel se taky ruzne obmenuji. -
« Re: Recirkulacni procesy.
Teepee - taky bych doporučoval spíš pokus s odpojenou lambdou, na ten benzin nevěřím
ALL - EEC-IV v Mondeu máte někdo zkušenost, jak se liší EEC-IV používaná v sierrách od EEC-IV (nemyslím EEC-V) v modeu? Já myslel, že by obě měly mít stejné, tedy 2ciferné kody...asi blbě. -
"-- skrytý --" 11.12.03 11:59
« Re: Recirkulacni procesy.
Co je to za benzinku? Ja teda s benzinkama zadne problemy nemam. Rozhodne ne skubaciho typu. Snad kdyz jsem jel na dovolenou, tak jsem bral v Plzni u nejake levne benzinky (neznameho typu) a pak v Nemecku na dalnici. Subjektivne to byl rozdil. Auto pak dost ozilo a spotreba se vyrazne zmensila (asi o 1 litr/100km). A to vse pri stejnem nalozeni a stejnem zpusobu jizdy po dalnici. Dale jsem mel takto vyrazne spatnou zkusenost s Carrfourem v Brne cestou ze Slovenska. Okamzite zvetsena spotreba. Takze usetrene kacky vyletly vyfukem. Ale skubani se mi nikdy nedostavilo. Ani kdyz jsem bral na Slovensku snad v nejakym JZD. -
« Re: Recirkulacni procesy.
Uz jsem to chtel udelat, zatim jeste vyzkousim, prestat brat benzin u te sve pumpy, pokud se to presto objevi odpojim ji. Je to ale tezky, dodnes jsem nevytusil zadnou souvislost, dela to jen nekdy, snad prave jen po delsi odstavce a zrejme se to odstrani spolehlive po vypnuti a znovunastartovani motoru, takze nez se neco projevi, uplyne spousta casu a kilometru a protoze jezdim ve srovnani s nekterymi z vas strasne malo... -
« Re: Recirkulacni procesy.
rbr: Já u toho měření bohužel nebyl, takže Ti nepopíšu ani co a jak přesně měřili, ani Ti neřeknu nic jiného. Prochy má dost možná pravdu, že si ty informace o zkrácení vstřiků vyhaluzili. Po svých posledních zkušenostech se servisy už komukoli odmítám věřit jediné slovo :-( -
« Re: 1.8TD
to RESIDENTS: jestli chceš, mám tady furt tu kameru, můžu vyfotit cokoliv a poslat kamkoliv.
AD TOPENÍ: no nevím, ten den, co jsi mi to tu nechal, jsem to zkusil projet, zahřál na plnou provozní teplotu a oproti mé popelničce se mi zdálo, že to netopí vůbec :-(
AD VENTILY: jak moc na to spěcháš? jsem po tom traktoru celkem vyřízenej, moc se mi do toho mrazu nechce, nerad bych to odležel :-((( -
« Re: Recirkulacni procesy.
Co se týká kvality benzínu, všechen benzín, co se u nás tankuje, je pouze z několika málo zdrojů, ve složení jsou minimální rozdíly. pro zajímavost, Shell bere(loni to tak aspoň bylo)benzín od Slovnaftu :-).........měl jsem možnost jednat s různými zástupci dodavatelských společností