Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Tlumice ! (Re: Petom1)
Hele, ted mi dosla zbesila vec. Po vymene kardanu jsme to auto projizdeli jeste se starejma Alkama, 160 kmh a zadek vibroval, a pak jsme tam dali nejaky jety Motorcrafty - nikdo nevedel v jakym jsou stavu. Co kdyby to bylo tim ? Musim to jeste proverit. Poradite nekdo, kde sehnat nejlevenji Sachsy ? A jestli tam mam dat kapalinovy nebo plynokapalinovy ? -
« Re: Petom1
to rbr: nevim...asi mas pravdu a prave pristi rok tam chci davat ty vetsi kotouce i kotouce do zadu, ale jak jsem to privezl z Nemec, tak jsme lakovali brzdice i kontrolovali vse na aute. Takze brzdove pistky chodi pekne, davali jsme tam nove tesneni, nove manzetky, kotouce byli skoro nove, ale nechali jsme je jeste pro jistotu srovnat na soustruhu. Tlumice jsou ted asi 20 mesicu stare a jsou to Koniky sportovni. Silentbloky na poloosach byli uz trochu starsi ale jsou to ty sirsi, ktere vytesnuji vuli mezi stabilizatorem a tema miskama. Znamena to ze kolo neodskoci kdyz do toho kopnu. A s tim brzdenim je to tak, ze jednou to dela a podruhe ne. Obcas to dela kdyz jedu rychleji, obcas prave kdyz jedu pomaleji. Obcas staci trochu menit smer pri brzdeni (otocit volantem) a uz to zmizi...fakt nevim...:) -
« Re: Petom1
No jo, kutim. A o vibracich predku mi ani nemluvte :-) Mam novy ramena, silentbloky, cepy, kotouce, desky, zkontrolovany brzdice (diky fido :-) prezuto na jiny kola, a stejne mi od kila vys volant znatelne vibruje. Podeziram stabilizator + ulozeni, ono uz krome toho zbyva jen rizeni :) -
« Re: Petom1
daytona - při brždění? Tak to bych nejdříve podezíral křivý kotouče/ztuhlý brzdič.
Osobně mám pocit, že "vše souvisí se vším". Máš jednu věc špatnou, třeba brzdič nebo tlumiče, začne ti to vibrovat a poškozuje to vše okolo, pneu, misky tlumičů, kotouče, uchycení stabilizátoru atd....vše se to pak spolu veze do kytek... -
« Re: Petom1
souhlasim s rbr. na starem OHC jsem jednu dobu mel stare tlumice, uz to z nich teklo. Za 10 tisic km z naprosto novejch pneu se staly pneu na vyhazov, presne jak popisoval rbr, byly tam ty plosky, zas hned vedle pneu byla jako nova. Objevovali se ruzne po povrchu gumy a z obou stran. Po vymene tlumicu a vyvazeni kol (se spatnymi gumy) vibrace byli pryc. Byli citit hlavne ve vyssich rychlostech, a to po podlaze, ve volantu, na palubce. S novym jsem se jeste nezbavil vibrace, obcas mi to udela pri brzdeni:)) -
« Re: Zima (2x)
Jinac na karda jsem se ptal, jestli ho tim diferakem nemuzu zahy zase zkrivit, a bylo mi receno, ze ne. Verim tomu, nebot vnitrek diferencialu mi prijde choulostivejsi nez kardan, tzn. dalsim jezdenim by se mel (v nejhorsim) dorazit diferak, ale stejne to nebudu odkladat dele nez bude nutne (penize + nemam kde prehodit). -
« Re: oktanove cislo
Taky uz jsem nad oktanovym cislem do meho N4B premyslel, ale jak psal Rob2, zatim jsem to resil N95 s tim, ze OČ 91 je minimalni pozadovane a vyssi by (snad) ublizit nemelo. Kazdopadne nejake detonace (klepani ventilu) atp. jsem s tim N95 nezazil, ale predstih nezjisten.
Jsem rad ze Rob2 ma stejnou zkusenost s palivem jako ja, nejaka norma je jen car papiru, vime vsichni jak to dneska chodi, tak neuverim ze prodejci benzinu jsou jedini svati a poctivi.
Jinak vcera dalsich asi 2x25 kilometru, bez jedineho zavahani, tak jsem zvedav co bude dal...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!