Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
oleowr1 18.02.02 07:39
« Re: to zadek524
K autu se nechovám jak ras, ikdyž to tak asi vypadá. Kravál jsem moc nevnímal, motor šlape v celém rozsahu otáček pěkně, škoda jen, že Sierra má tak krátkou pětku, točení motoru na dálnici přes 4000 na životnosti nepřidá. Starý motor při vytočení nad 4000 klepal (vůle na klice nebo předzvěst uvolněné šálky, vůle na klice). Tenhle z Mondea jede dobře. Jen při 4000-4500ot./min. pokud nemám plyn na podlaze (zas vypadám jak ras), ale třeba jedu z kopce a jen to jemně lechtám začnou podivné vibrace do plynového pedálu, něco jako ABS. Když přidám uklidní se to, když uberu ne.
Potomek roste (1/2 roku), v autě se mu líbí. -
oleowr1 15.02.02 11:03
« Re: Vstř. čerpadlo LUCAS
Volnoběh jsem pošteloval šroubem (doufám že správným), opírá se o něho páčka, kterou jde chcípnout motor úplně. Omezovač mě trošku žere, možná je chyba v otáčkoměru, ale nedávno jsem při předjíždění vytočil cca. 5500ot./min. (trojka při 11Okm/h) a nekouknout na otáčkoměr tak nevím.... motor by šel i dál a bylo by ho škoda, v zimě je bezproblémový a má jen okolo 100tis. na kontě. -
« Re: Merak vzduchu
Letem světem je Endura D v Mondeu a Escortu, volnou variací na TD v Sirce. To samé platí pro Enduru DI ve Focusu ve Fiestě 5.generace. Hlavní odlišností mezi Sirkovým a třeba Mondeovým ropákem je teda mimo jiných řemenic a blbin souvisejících s orientací agregátu v káře, absence chladiče stlačeného vzduchu. U Escortů vajíček se můžeš potkat i s Endurou bez turba, poslední Fiesty v naftě se sem už vozit nezačaly. K seřizování čerpadla se už vyňadřovat nemusím, vyčerpávající výklad..((((o: -
« Re: hadice na TD
Záhada unikající nafty odhalena. Dnes jsem byl v servisu a je třeba přetěsnit čerpadlo. Na první pohled by to mohlo být simeringem, možná i ložiska. Každopádně to chce i preventivně nový rozvoďák (najeto na něm 25000), protože je fest zasraný od nafty.