Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: To Zadek524
Můžu vás pánové uklidnit, BMW je na přední nápravu háklivý taky. A na kotouče taky. Za jízdy se mi ani neklepává, ale při brždění - nejvíc tak při 80km/h. A není to zkušenost z jednoho auta, ale už mám toho bavora patnáctýho. Doufám, že i posledního. Při příští výměně auta snad už změním značku na Mercedesa nebo se posunu o model a půl vejš na 525tds, ovšem už každopádně kombíka! -
« Re: To Zadek524
Neřekl bych čéče zazračný motor: ty auta co servusuju a jejichž majitelé si dají poradit, tak jedou jak švýcary. Motor mi v tom běhá původní Sirkový, jenom je povzbuzený intercoolerem z Mondea. Na rozjezdu je poznat, že to auto něco váží, turbo spíná až ve 2000rpm, takže to je vlažnější, kostky se s tím ale trhat dají. Jinak k problémům s přední nápravou mám takový poznatek: 1/3 potíží je způsobená silentbloky stabilizátoru v ramenech, 1/3 kotoučema a 1/3 připadá na zbývající činitele ( čepy, ložiska, nevyvážené kola, vytečené tlumiče, praklé pružiny aj. ). Nikdy jsem nechtěl věřit tomu, jak je Sirka citlivá na zkroucené kotouče při jízdě mezi 60-80 kmh. Auto se rozvibruje, po překročení 80 se pomalu zklidní.Když se člověk plácne přes kapsu a zainvestuje do nových kotoučů, vibrátor je off. -
oleowr1 19.02.02 13:46
« To Zadek524
1,8TD od Fordu sice nepatří mezi dobré motory, ale jezdit se s tím dá. Můj první motor než se rozsypal měl 228.000km (možná víc). Startoval i v zimě bez problémů, tlaky jsem neměřil, asi O.K. Kdyby ten trouba co ho přivezl z Německa s utrženým rozvoďákem motor pořádně opravil, jezdil by do dneška. Ten co tam mám teď je sice Mondeo'96, ale konstrukčně mezi nima není v podstatě rozdíl. Čerpadlo a turbo zatím bez zásahu přes 275tis.km (možná víc), více než motor mě na Sirce rozčiluje přední náprava, do které každý rok investuju 5-10tis. Kč a výsledek stojí za houby. BMW je určitě spolehlivější a bude mít třeba i dvojnásobnou životnost, lepší zátah, je to dáno jinou objemovou, ale i cenovou třídou auta. -
« Re: to zadek524
Tak to je Šmudlo teda ta tvoje Sierra fakt zázračná. Můžu ti k tomu motoru snad jenom gratulovat a doporučit stočení tachometru aspoň o sto a poslat do heiselu neb problémy s motorem musej přijít už brzo, při těch neuvěřitelnejch kilometrech. A máš tam opravdu přímo Sieráckej motor nebo Mondeo? Co říkáš na ty rozjezdy, že je to na prvopočáteční uvedení do pohybu strašně líný? -
« Re: Světla
Nase stara sirka je taky ty pridavny dalky nemela ...
Ale napadla mne jina vec - melo by smysl zadelat do predniho narazniku pred svetla stejny ostrikovace jako jsou ke sklum a napojit to paralelne hadickou k privodu vody na zadni sklo (mam mororek se dvema vyvody). Sice by to bylo bez steracu, ale furt lepsi nez nic. Ted v zime jsem obcas vecer musel po 10km jit utrit svetla, protoze to byla bida (uhelnej prach smichanej s vodou spini jako svine :-))))
Ten motorek by to mel utahnout, ne? -
"-- skrytý --" 19.02.02 08:19
« Re: to zadek524
No co co co, v té tvé sirce jsem přeci nejel! No dobře, máš jí v pěkném stavu, ale zadek si na ten 1,8TD udělal názor z vlastních zkušeností a já mu to vymlouvat nebudu. Já sám jsem jezdil jen s 2,3D a nevím, jestli bych vzal 1,8TD, to by musela být v 1A++ stavu a zadarmo :))) Jinak to tvoje žhavení jističem z cirkulárky je teda fakt cool... -
« Re: to zadek524
přesně, měl jsem na mysli 1.8TD v Sirce, zeptej se Oddieho, jxe mu líbil chod toho mého.....má 260tkm a zatím no problemo, když neberu běžné provozní věci. Já žhavím 2x okolo -10°C, při -20 nastává problém, ale chytne to na ruční žhavení, tj. bez relátka, napočítám prostě do 30ti a jedu...(((((o: Na to, jak nepovedený je ropák Sirka, si myslím, že to není až taková tragedy. Jinak točivý moment 1.6 Zetecu je 145 Nm při 4000ot/min. -
« Re: to zadek524
Jinak TD třebas od BMW ověřeně vydrží mnohem víc než 300tkm. Můj předchozí Bavor měl bez generálky 700tkm a motor byl ještě celkem schopnej, měl tlaky, nežral olej... Byl sice trochu hlučnější a víc čoudil, ale to bylo totálně vyjetou vačkou a vstřikama. -
« Re: to zadek524
Šmudla: Psal jsi, že s TD se dá najet i 300tkm, tos myslel obecně nebo sračku Sierru 1,8TD???
Ta Sierra je otázka názoru a zkušeností - v Německu jsem se hodně zajímal a málek koupil před pár lety jednu krasavici, která měla najeto asi 100tkm, při pěti nad nulou se to muselo žhavit 2x, pak chytla... Pak jsem jezdil s několika 1,8TD u nás a připadalo mi to naprosto tragický, pokud motor není v točkách, vůbec to nejede. Nejhorší mi připadalo prvopočáteční rozjetí na jedničku, než zabralo turbo... -
oleowr1 19.02.02 06:57
« Re: Světla
Je to tak, některé modely vnitřní dálková světla nemají. Žárovka je asi H3, ale musel bych se podívat. Radil bych Ti sehnat si staré rozbité reflektory, abys věděl kam máš díry vyříznout a hlavně využiješ z nich objímky. Já bych pro změnu potřeboval levý dvojitý reflektor na 92' s funkčním motorkem pro sklápění. -
« Světla
Asi bude muj dotaz pro nekoho primitivni, ale mne to dost prekvapilo, tekze zadam nekoho z moudrych sierrackych hlav o radu. Zjistil jsem, ze mi nesviti vnitrni svetla pri zapnuti dalkovych svetel u DOHCecka 90 r. Pri blizsim ohledani svetel jsem zjistil, ze tam nejspis neni ani zarovka, ani dira pro zarovku. Myslel jsem, ze pokud ma neco 4 paraboly, tak tam budou aspon 4 zarovky, nenapadlo me pochybovat o tom, ze to tak neni :o((. Takze otazky pro moudre hlavy: Musim shanet nova svetla, nebo staci vyriznout, odloupnout kus plastru a vsadit zarovku? Jaka zarovka tam patri? -
« Re: Nadrz
Odvětrávání je dělaný přes zásobník aktivního uhlí a nasávání benz.výparů přes něj do motoru.U DOHc je to uhlí umístěno ve předu v blízkosti pravého silenbloku motoru(černá plastová piksla).Když při tankování otevřu nádrž tak to trochu sikne(to je normální).
smudla: jak jsi tam nacpal ten intercooler z mondea?