Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
oleowr1 28.02.02 09:51
« Re: 1.8 TD
Mám taky v Sieře 1,8TD z Mondea, sice bez intercooleru, ale jsem spokojený. V roce 1999 jsem ho sehnal z Mondea 96', najeto údajně okolo 40 tis. za cca.30-35tis. Výměnu mi dělal mechanik v jednom neautorizovaném servisu a s novou spojkou, prací a nějakými drobnostmi to celkem vyšlo na 50tis.Kč. Možná se to zdá hodně, ale jsem spokojen, je to v podstatě nové auto a na motor jsem za ty 3roky nešáh mimo výměny oleje a fitrů. Nenajezdím toho ale moc, max. 20tis.km ročně. tedy motor má dnes těsně kolem 100tis. -
« 1.8 TD
Zdravim. Mam 3 roky 1,8TD kobi 91. Po tu dobu celkem bezproblémový provoz az do minuleho týdne. Prostě mi "vyběhla" ojnice z motoru na prvním válci. V dusledku toho shanim nový motor. A narazil jsem na možnost dat tam motor z Mondea 1,8 TD. Mam informace, že je nutno tam dat holý motor (turbo,cerpadlo a vanu dát ze Sierry). Dále je potřeba počítat s úpravou "záklopky??" u spojky. Držáky motoru se použijí ze Sierry. Můj dotaz smeřuje na někoho, kdo má s tímto manévrem zkušenost. Popřípadě mi zdělil jestli to nejsou nějaké nesmysly a mam si raději shanet Sierackej motor 1,8 td. Předem všem děkuji za informace. -
« Re: Volnobeh x baterka
No hlavne to bylo drsny, kdyz to skoro chciplo na krizovatce a docela ztezklo rizeni...
Jinak druha nase sirka taky nema servo a da se s tim docela dobre jezdit, akorat pri jizde po snehu smejrem mi prislo, ze se servem dokazu lip a rychlejc reagovat a staci mi dva prsty :o))))) -
"-- skrytý --" 25.02.02 14:53
« Re: Volnobeh x baterka
Faudy:Odpojeni baterky je jednou z moznosti, jak resetovac ridici jednotku motoru. Po delsim odpojeni tedy dojde k resetu a chvili trva, nez si RJ motor znovu "osaha". Po resetu by se nejdrive mely asi 2 min drzet otacky na 2 (nebo 3?) kot/min a prvnich 10km projet "ruznorodou" jizdou. Ale uz si to nepamatuju; mam to nekde doma napsany. -
« Volnobeh x baterka
Nejak to tady usnulo...
Mam takovy poznatek. Kdyz odpojim na delsi dobu baterku, tak po pripojeni ma auto po ubrani plynu problem udrzet volnobeh, vzdycky moc klesne az na 500 otacek a pak teprve se vrati na normalni. Tento stav trva asi 20 km, pak se to uklidni a pri poklesu to jde jen na tech 900. Mate podobnou zkusenost? (2.0i DOHC) -
oleowr1 22.02.02 07:37
« Řízení
Jak jsem psal nedávno, přední náprava mě štve nejvíc, kola mi sice nekmitají ani při intezenzivním brždění, ale při vjezdu do díry, sjetí z obrubníku to nepříjemně třískne. Dolní ramena, tlumiče, silentbloky jsem postupně měnil a je to pořád stejné. Navíc dneska ráno -5st. Motor naskočil na první šup, jednička, pouštím spojku a místo abych vyjel z parkoviště směrem vlevo, končím na trávníku. Neutočil jsem volantem. Servo nemám, to by to asi utrhlo a tak než jsem vyjel musel jsem pomalu rozchodit řízení točením volantem vlevo vpravo. -
« Re: To Zadek524
Kamarád má právě Renault 25 2,1TD a už 3/4 roku stojí auto kvůli turbu. Nechal si ho přes známýho jednoho známýho někde kdesi repasovat. Turbo se po čase vrátilo. Bylo krásně čistý - nádhera, tak si to kamarád moc pochvaloval. Oprava ho stála 7.000 Kč, ale výsledek práce stál totálně za *!!!! Peníze už neviděl a má z toho tak oči pro pláč... -
« Re: To Zadek524
Dělali to v Turbo servis Rema ve Strakonicích. Jsou to borci co dělali turba v ČZ. Mají tam solidní vybavení a díly na všechna možná turba. Je to blízko autobusového nádraží, Dopravní 5, tel. 0342/321426, pokud to mám dobře poznačené, tak p. Kusý. Byla to celková repase, zůstal původní jen futrál. Jel jsem služebku do Strakonic a v 8h jim to tam dal a řekli, že odpoledne to bude. Jenže jsem odjížděl v 13h a kolega moc spěchal a nechtěl počkat, tak to poslali druhý den expres poštou na dobírku. Stálo to 15 litrů, v roce 1999. Přístup perfektní a spokojenost (až na cenu) taky. Předtím mi to jakýsi trouba udajně spravoval - za 3500, ale přestalo to akorát na půl roku čoudit saze a to bylo vše, takže raději si připlatit. Myslím, že to akorát vyčistil. -
« Re: To Zadek524
No, začal mi prolínat olej do turba, taxem to nechal vyměnit za to z Mondea, zbývající maličkosti vč. chladiče jsem postupně posháněl po vrakách. Seřízení turba potom provedl Ford a funguje k plné spokojenosti. Řešil jsem to zhruba loni v létě, zkus mrknout do archivu. -
« Re: Světla
Mam obavy, ze toto reseni osrikovacu svetel je ponekud nestasdne, mel jsem facko s ostrikem svetel a motorek byl mnohem vykonejsi, nez na okna a hedicka od motorku mela aspon dvojnasobny prumer. Tlak tam byl takovy, ze kdyz mi odesel motorek ostriku predniho skla, tak jsem ho ostrikoval odrazenou vodou ze svetel. Jelikoz proud vzduchu necistotu na svetlech okamzite vysousi, je nutny poradny tlak na odstraneni spiny. Rozvetveni zadniho ostrikovace na 3 trysky by nizky tlak jeste snizilo. No a mam li uvahu dotahnout do konce, tak by to chtelo aspon dve trysky na svetlo, takze dohromady 5.