Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 24.04.02 16:14
« Re: Náhon tachometru
Myslím, že není třeba sundavat celou palubku, ale stačí rozdělat kapličku. Tam i zpět je to práce na 15 minut. Jakmile budeš mít v ruce tachometr, tak jenom "odcvakneš" ten náhon, prohodíš a je to. Vytáhnout ten starej a protáhnout novej tou gumovou průchodkou by neměl být problém. -
« Re: Pro Roba 2:plastové prahy
Je to nářez,ale jdu do nich.Kamarád má někoho u forda tak by měla být sleva.Ale pod 8000,- se asi nedostanu.Volal jsem do JKdesignu,musel bych je objednat(neoriginal),pak bych zhruba za týden zjistil,jak tam třeba nejdou.U těch fordáckých by měl být klid,akorát musím sehnat nějaký obrázek jak vůbec vypadají.Doma mám jenom ty na coswortu(bohužel jenom na obrázku...). -
« Re: Vybrácie po 100km/h
Možná zkusit přehodit přední kola za zadní co to udělá,nebo úplně jiná kola(třeba zimní pokud máte).Prostě postupovat metodou vylučovací...
Se zadní nápravou pokud si pamatuju nikdo zde problémy neměl.Zato s přední...Předpokládám,že vyvážení kol je OK. -
« Vybrácie po 100km/h
Zdravím.
Pár dní do zadu som písal, ze mam v Sierre combi 2.0 OHC vybrácie, ktoré cítiť njmä vzadnej casti auta, vpredu skoro vôbec, keď prekročím rýchlosť 100Km/h.
Dnes som zistil, ze sa zacinaju pri cca 95km/h, a slabnú pri cca 130km/h. Sú jasné 2 veci: 1: Vybrácie sa prenášajú s vozovky
2: Ak trochu spustím tlak z pneu., zlepsí sa to.
Zistil som, ze horné uchytenie zadných tlmicov je asi povolené no neviem to urcite lebo sa velmi do toho nevyznám. Ako by sa to dalo jednoducho zistiť?
Myslíte ze by pomohla výmena tlmicov?
Mám podozrenie aj na pneu Matador MP7 nakolko viem,ze asi neboli ani pri kúpe úplne 100%.
Asi boli zohnané s Matadoru po známosti,lebo boli varadené, nakolko asi nesplnali normu. Dosť pri jazde šuštia su proste hlučné.
Uz naozaj neviem, co si mam o tom vsetkom myslieť. Som zufalý a nasraný.
Prosím ak môzete, poradte.
Vopred velmi pekne dakujem. -
« Re: Teplota aneb Kraťas potřetí
Myslíš, že je to na výměnu termostatu? Já myslel, že pododně podchlazený jsou i ostatní Sierry (teda některý - jiný se zase přehřívají :o). No až bude fakt vedro tak ten karton asi vyndám - nerad bych se někde vařil.... (ale vrátím ho tam hned na podzim :o))) -
« Re: Teplota aneb Kraťas potřetí
to moje DOHCecko bylo porad nejaký podchlazený (téměř u dolní rysky teploměru resp. na M). Tak jsem mu na zimu dal pred chladič kus kartonu a je to OK. (teď už sice neni zima, ale ten karton tam mam porad a nezdá se že by to nějak vadilo :o) -
« Re: Teplota aneb Kraťas potřetí
Možná reaguji pozdě, ale u mé 2,0i DOHC (12/92) se teplota normálně pohybuje po písmenu R, při jízdě v kolonách, na dovolené má tendenci pohnout se k písmenu O, ale hned se spustí ventilátor a teplotu stlačí, za žádných podmínek se mi nepovedlo překročit písmeno O. -
« Re: Ford Sierra 2,0i DOHC Saphir
Geometrii zkusím znovu, ale napadla mi ještě jedna věc, když mi vyvažovali kola, tak na přístroji nastavili rozměr 5 " a ve skutečnosti mám 5 1/2 ". Všimnul jsem si toho až doma. Odpověděli mi, že takový vliv by to mít nemělo, max. 5g na kolo a doporučovali vyměnit pružiny. Mně se ovšem zdá 5 g hodně. Nechám to znovu vyvážit. A k těm konektorům, když jsem je naposled stříkal sprejem, šáhnul jsem i do zdířek(u samice) a vytáhl ven nánosy z oxidace. -
« Pro Roba 2:plastové prahy
Při trvající přestavbě auta chci sehnat prahy.Myslím,že jsem se s tebou asi před rokem bavil a říkal jsi,že je měli u forda za cca 6000kč.Dneska jsem se byl u forda ptát a šel jsem do kolen-za 10000,-obyč ,na cosworta i držáky za cca 15000,-.Holt půjdu do druhovýroby a budu nadávat jak to tam nepasuje(to je cena okolo 2000,-). -
« Re: Ford Sierra 2,0i DOHC Saphir
Ty pneu-myslím si že geometrie asi moc dobrá nebude.Budou špatné odklony(taky můj případ).Seřídit se to nedá.Myslím si,že budu mít asi unavené pružiny.
S konektorama problémy nejsou.jsou vodotěsně provedeny.Zkontroloval bych možná svíčkové kabely a kabel od cívky k rozdělovači,Možná by mohla napovědět barva elektrod u svíček.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dnes som ráno otocil klucikom v zapalovaní a nic. Proste ticho. Ked dam kluc do polohy start, trochu stiahne napätie (vydno to pri svetlach a kúrení), nieco tam vpredu cukne ale nic viac.
Neviem cím to môze byť. Je tam nejaká poistka alebo nieco. Akumulator to asi nebude pretoze svetla svietia ako divé, i keď viem ze 400 amper je 400 amper.
Skuste poradiť, nech sa zbytocne netrapim nad kupou noveho startéra.
Vopred dakujem.