Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Ještě jednou vibrace, tentokrát vpředu
Správná volba. A taky - pozor na kotouče - po delším brždění stačí kaluž, kotouče se prudce ochladí a mohou se deformovat. Obzvláště, když už nejsou nic moc silné, případně jsou druhovýroba. Kdo z nás ale koupí originály, co? K těm našim zpropadeným silentblokům: běžná kontrola okem či tahem za rameno je pramálo platná. Pružina má pořádnou sílu. Když auto stojí "na všech čtyřech" sundej poklici, vezmi klíč na kola (nejlépe kříž, aby jsi měl páku) a zaber dopředu a dozadu (povolit - utáhnout). Pokud kolo má vůli víc, než je zdrávo, je vibrace na světě. A perlička: Originál silentbloky vydrží houbelec. Super druhovýroba QH !!!!! -
« Re: Ještě jednou vibrace, tentokrát vpředu
To FordSierra: souhlasím že v běžném pneuservisu je 5 g nejmenší jednotka. Tvoje hodnocení zní zajímavě. Trochu přesním svůj problém: v lednu mi výměna brzdových kotoučů pomohla od silných vibrací při brždění. V této souvislosti mi také v běžném servisu koukli na silentbloky a řekli, že jsou OK. Myslel jsem, že je vyhráno. Uplnynulo 1/2 roku a já cítím slbší vibrace při 90-100 km bez brždění. Pokud přibrzdím, malinko se to zesílí.
Co bych tedy měl teď zkusit? (tento víkend chci zkusit prohodit přední a zadní kola, abych vyloučil pokřivený ráfek). -
« Re: Ještě jednou vibrace, tentokrát vpředu
Ode mě to asi nebude dost objektivní, poněvadž mám tyhlety potvůrky schválnostivý nekriticky rád, ale mám takovou zkušenost: Pokud mám opravdu kvalitně vyvážená přední kola a dobře udělané silentbloky na stabilizátoru v ramenou, není možné, aby přední náprava vibrovala. Jsou ovšem gumaři, kteří nad nějakými pěti gramy mávnou svojí "profesionální" rukou a potom se není co divit. Pokud ovšem mají kvalitní mašinu a jsou poctiví, najdou i poškození či pokřivení ráfku a majitele na to alespoň upozorní. Mohu-li doporučit pražákům, tedy na Pobřežní ulici u Hiltonu v areálu pumpy ÖMV je firma Quick Star, nebo tak nějak. Tam mají laserovou geometrii za 700,- Kč a vyvažují kola spolehlivě (alespoň doposud to tak vždy bylo). R.T. -
« Re: Náhon tachometru
Není problém. Někteří z tohoto diskuzního "fankroužku" mě už kontaktovali a myslím že nebyli zklamaní. Takže: tel. 0777 / 621 821 a v práci jsem od pondělí do pátku od 9.00 hod. do 18.00 hod a dle potřeby i déle. A to i v sobotu (pokud mi to ovšem doma projde). -
« Ještě jednou vibrace, tentokrát vpředu
Napíše mi někdo názor na vibrace vpředu, nezávislé na brždění, kotouče mám nové v lednu(tím se odstranily vibrace závislé na lehkém přibrždění), cítit jsou okolo 100 km, potom to slábne. Mám 1/2 roku po STK, kde řízení, čepy apod. bylo OK. Kola jsou vyvážená. Přemýšlím o těchto možnostech (možná to budou hlouposti): pokřivený ráfek (plechový)?; špatná funkce posilovače řízení?; uvolněná nějaká část nápravy?; drhne ložisko? Díky -
« Re: Náhon tachometru
to FordSierra: máš pravdu. Drbal jsem se s tím několik hodin a výsledek stojí za *. Prostě udělat tak dokonalé zakončení a navíc v potřebné délce je nadlidské síly. Můžeš mi do mailu residents@centrum.cz hodit kontakt. Rád bych to objednal u tebe. Navíc ještě sháním zadní pružiny na 1,8 TD a hadici sání vzduchu před krabici filtru. -
« Re: Náhon tachometru
Nevím, jestli vynaložené úsílí odpovídá výsledku snažení. Většinou totiž této poruše předchází přidření lanka v bowdenu a vlastní přetržení či roztřepení je jen důsledek. Takže starší náhon u mě stojí 100,- Kč a jistě vydrží víc, než opravovaný (tedy při vší úctě k zručnosti opraváře). -
« Re: Vybrácie po 100km/h
Ahojda. Já řeším taky tento problém a používam pneumatiky zn. Matador MP7. Předtím jsem tam měl Barumy a dělali to taky. Poradili mi, že by to mohla být i uvolněná kardanka. Zítra jedu do servisu a tak se na to podíváme a dám vědět. Je pravda že na tyto auta by se asi měli používat jiné pneumatiky?!! Kolega v praci mi teďka povídal že mu to dělalo taky a zě vyměnil silendbloky na tlumiči k nápravě. A dobrý. -
« šorub a hadička
Ahojda. Mam Sierru 1,8TD. Nedávno mi začala týct nafta (spíše chcát) zjistil jsem, že to teče z gumové hadičky a nějakého šroubu na vstřikovacím čerpadle.Po průzkumu zjišťuji, že jde o hadičku která (domnívám se , že slouží k vedení tlaku do sacího potrubí a spoští turbo?)na jedné straně je hadička ukončena osazením na průměr asi 8mm a pak se zužuje na průměr 4mm a je navlečna na trubičce která vede k sacímu potrubí. A ten šroub je duty se stavěcí maticí imbusovým otvorem v hlavě a otvorem na dnu imbusové hlavy(ja tam mám bohužel jenom díru a něco ve vnitř dírky chybý) ze vnitř je šroub duty a v něm je pružinka dál nevím je tam špatný přístup.Pravděpodobně ten šroub slouží k nastavení spouštění turba. Potřeboval bych poradit jak vypadá ten vitřek toho šroubu respektive co je uvnitř dirky? Ve značkovén servise na mě koukali jako jojo a ani podle fizických kusu jak hadičky tak šroubu nebyli schopni mi věci objednat, že to snad nemá byt z Fordu (připadal jsem si jako blbec). Hadičku jsem si provizorně udělal a šroub zatím zaletoval, ale auto moc dobře nejezdí. Prosím pomozte!!! -
« Re: Teplota aneb Kraťas potřetí
Ahoj,myslim,ze uvarit dobre fungujici sirku je docela prace,a navic jestli ukazuje na "o",nebo "R" je podle me docela jedno.Jednou je tam "NORM",a nachazi-li se v tomto prostoru ukazatel tak je asi vsechno v poradku,je to zrejme dano konstrukci,a pravdepodobne umistenim snimace teploty.A jeste jeden postrech,domnivam se,ze prvotnim jevem "chyceneho" tesneni je pozvolny ubytek chladici kapaliny,a problemy s chlazenim se obvykle dostavuji pozdeji.Mimochodem vy si nechavate skalibrovavat teplomer,ze nekde ctu "o"je mala teplota,a "R" je moc?No nic ve zlem,tesim se na vase Sierracky ohlasy(v tom dobrem slova smyslu). -
« Plastové prahy
fidoford: Dej vědět, jak jsi dopadnul. Kdysi jsem se díval na "repliku" z laminátu, o které mi prodejce básnil, jaká je perfektní. Zkusmo jsem ji připasoval na auto, a byla by opravdu perfektní, kdyby sem tam trošku nechybělo a sem tam trošku nepřebývalo. Nemohl jsem se ztotožnit s jeho názorem, že "to nějak natáhnu". Laminát se moc tahat nedá, že?! Vřele doporučuji zkoušku přímo na autě. I když pokud se jedná o originál, neměl by být problém. Hodně štěstí. -
« Re: Prúser
To je pohoda. Problém bude ve startéru - nějaká banalita: Relátko - málogdy. Zaseklej uhlík, blbej kontakt "fajfky" na buzení. Vem kovovou tyčku a zkus startér poklepat. Vím že to zní jak *, ale já jsem se takhle normálně startoval, než jsem prostříkl fajfku od buzení konkorem asi týden :-) PTD
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!