Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Kouřivost 1,8 TD
Zase tak strašný to není. Oblaka byly, když jsem měl kaput turbo. Teď to spíš po nastartování začmudí, ale ne oblaka. Jen si to tak uprdne, stejně tak při zrychlení. Asi to bude v normě, protože jinak to i v zimě chytá v pohodě a žhavky jsou tam nový. -
« Re: Řízení
Kluci, moc vám všem děkuji. Tak nějak jsem se našel v téměř všech odpovědích. Uvidím, jestli se to nebude postupně zlepšovat, jako tomu bylo v případě "sm" (příznaky jsou stejné), nebo zda-li se s tím budu muset smířit, jako Rob2, ale rozhodně prověřím doporučení J77, protoze už před výměnou se ozývaly zvuky právě z pravé přední strany... Takže ještě jednou díky. Pavel -
« Re: Kouřivost 1,8 TD
Mel jsem kdysi Alfu Romeo 2.0 TD s tymiz vlastnostmi, po nastartovani byla schopna behem peti minut zaplnit kourem parkoviste o rozmerech 20 x 30 m :-) Udajne to bylo zpusobeno nestesnosti turba a predevsim zhavkami, ktere mely odhadem dva roky preslouzino. -
« Kouřivost 1,8 TD
Poraďte co s kouřivostí 1,8 TD. Kouří to při akceleraci, prudkém přidání plynu a hned po startu. Jinak na volnoběh a při ustálené jízdě nic nepozoruji. Najeto 193 tkm, po opravě čerpadla 2 tkm, turbo po repasi 40 tkm, nové rozvody cca 30 tkm. Pro představu jak to kouří - po 1000 km je kolem výfuku nárazník začuzený v průměru 15 cm. -
« Re: Řízení
Tyhle problemy jsem resil take, problemem byl zakouslej a neustale pribrzdujici brzdic na pravem prednim kole. Po jeho vymene vibrace temer zmizely, po naslednem koupeni a vyvazeni hlinkovych kol s gumama 195 / 60 / 14 zmizely uplne, a to presto, ze mam silentbolky vybouchany tak, jak jsem v zivote jeste nevidel a vule i na ridicich tycich.Vcera jsem jel po brnenske dalnici smer Benesov pres 190 km / h a i kdyz tam silnice neni dobra, nevibrovalo vubec nic (ani pri nizsich rychlostech). -
« Re: Řízení
On totiž tento problém asi vyřešit úplně nepůjde. Konstrukce přední nápravy je prostě taková, jaká je. Mluvil jsem osobně s mnoha řidiči Sierr, a stěžovali si na vibrace všichni. Někdy sice pomohlo lepší vyvážení, nové obutí, atd., ale většinou se jednalo pouze o dočasné zlepšení. Asi nezůstane jiné řešení, než se s vibracemi jaksi smířit, nebo si koupit jiné auto. Je to blbé, ale tak to je. PS: Nesnažím se být chytrý, ani vtipný. Mluvil jsem ale s člověkem, který vyměnil snad úplně všechno na nápravě, vrazil do toho spoustu peněz, a výsledek se rovnal nule. A to náš rozhovor začal asi tak, že když jsem jej oslovil s prosbou o radu k přední nápravě, jeho první odpověď byla: "Vibruje, co?" -
« Re: Řízení
Připojuji se k popisovanému problému. Já to řeším už přes rok, výměny destiček a kotoučů, kontrola čepů, kontrola silentbloků a dodnes pořádně nevím, co s tím. Alespoň jsou vibrace v současnosti minimální. Po výměně kotoučů jsem neměl žádné vibrace, ale to vydrželo pár týdnů a já nemám v úmyslu po 1/4 roce kupovávat nové kotouče. Četl jsem tady spoustu názorů ale zatím nikdo se 100% řešením. -
« Re: Řízení
V pondělí jsem měnil v servisu originál brzdové desky, na přední nápravě. Upozornili mne, že brzdy budou pár kilometrů měkčí. Zatím jsem ujel asi padesát, už je to skoro v cajku, ale hned po výměně mi asi v 60-ti km rychlosti příšerně cukal volant(pouze v přímém směru, v zatáčce nikoliv). Při brždění mi volant necuká. Zdá se mi, že se to postupně zlepšuje. Předtím jsem s tím žádný problém neměl. Možná je to otázka až si nové obložení úplně dosedne. -
« kľukovka
Zdravím všetkých forďákov!
Pred mesiacom som sa stal "šťastným?!" majiteľom F Sierra 1,8TD.Išla dobre.Až do minulého štvrtku.
Pukla mi kľuková hriadeľ.(to sa stáva normálne?)Ale už mám aj druhú, len problém je v tom, že fungel nové ložiská na ojničky nemajú tie zámky proti točeniu(su to len plechy ohnuté do "U").Nakoľko mám z motormi už nejaké skúsenosti, ale toto som ešte nevidel.Neviete poradiť, či ich tam môžem dať, alebo ich vrátiť-
nie sú to zmetky?Vďaka za radu.Jožo -
« Řízení
Zdravím vás, pánové. Mám na vás jeden dotaz. Nevíte čím může být způsobené cukání volantu při rychlostech nad 90 km/h? Brzdovýma destičkama ani kotoučema to není, ty jsou měněné. Čepy jsou snad taky v pohodě, tak mě napadá, jestli to nemůže být způsobeno nedostatečným množstvím oleje v servu. Díky za odpovědi. Pavel -
« Re: Pojistky ventilátorů
Nojo, a pak že nekecám..... Dnes jsme si telefonovali, že? Teď si vzpomínám, že v Sierrce fakt pojistky pod přístrojovkou jsou a to u spolujezdce i u řidiče. Jsou totiž šikovně uschovaný na relátku, jako jeho součást. Vzpomněl jsem si na to až teď, když čtu Tvůj příspěvek!!!! Jsou tam asi tři, podle výbavy. Například pro el. stahování oken, ABS, atd. Ty u spolujezdce jsou na držáku počítače. Jedno relátko, jedna pojistka. Najít se dají. Škoda, že jsi tak daleko, udělal bych to. Rád bych totiž věděl, čím to je. A k tomu vaření čidla - při vaření v obyčejném hrnku musí jedna strana (t.j. horní větrák) sepnout. Na sepnutí druhého se voda v hrnku vaří při moc nízké teplotě (musel bys mít papiňák). Jestli Ti nesepne, doporučuji rozkvedlat vajíčko, přidat sůl, pepř a majoránku a dát se s tím vším vyfotit. -
« Pojistky ventilátorů
Problémy s chlazením vrcholí, v pátek mi definitivně vypadly obě vrtule. Nerozjedou se s klimou, bez ní, při jakékoli teplotě, ani když to zkouším propojit přímo na konektoru. Napájení je v haj..u. Tak se ptám - řekněte mi někdo, kde mají ventilátory pojistky. Ve skříňce pod kapotou jsem je hledal marně. Podle moudré knihy "Jak na to?" by měla být další pojistková skříň údajně "pod přístrojovou deskou, vedle krytu topení". Tak při zběžném pohledu jsem nenašel nic, a to ani když jsem vytáhl kastlík u spolujezdce a u řidiče. Je tam snad nějaký fígl a musí se oddělat něco jiného, abych ty pojistky našel? Nebo musím kvůli výměně pojistky demontovat palubovku? -
« Re: hydraulická zdvihátka DOHC
Nevim presne co tu resite,ale kazdej motor s DOHC rozvodem zachrochta,kdyz se natoci po delsim stani.To proto,ze se zdvihatka musi natlakovat olejem,v zadnym pripade to nic neznamena,je to normalni ukaz rozvodu DOHC,mimochodem v manualu k novemu Mondeu,nebo napriklad k VW,vam to potvrdi.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!