Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: To:J77
Na slusny silnici jede naprosto hladce a neslysne, ze by Ti z palubky nespadnul polozenej dvacetnik - az me to prekvapilo. Myslim si, ze Sierry jsou primo skvele navrzeny a konstruhovany auta, proto se tu take zastavam tech naprav. Jen protikorozni ochrana mohla byt lepsi, ale v te dobe to umelo akorat Volvo... -
« Re: Prečo pre Boha
Nejsem odbornik, ale selskym rozumem si myslim, ze urcite muze. Za zkousku nic nedas, pak napis, jak jsi dopadl. Vazne me prekvapuje, ze mas tolik problemu s vibrovanim - protoze na mem aute je vse ve stavu, ze by to vibrovat melo (vymlety silentbloky, vule na ridicich tycich, odrovnany tlumice, praskly pravy rameno vzadu), ale presto se tak nedeje. Napada me jeste jedna vec, podivej se na matky na kolech. Kdyz je mas zmrseny, treba kvuli tomu ze je nekdo pretahoval, jsou orezany jakoby do spicky a to by taky mohl byt problem. -
« Re: Navrhuji diskusi o Pneu pro naše Sierry
Puvodne jsem mel na kombiku vepredu zcela nevyhovujici 165 / 60 / 14 a vzadu 175 / 70 / 14 na plechacich. O zkusenostech s timhle obuti se nema smysl rozepisovat, asi je to kazdemu jasne. Nyni jezdim na 50% Continentalech Sport Contact 195 / 60 / 14 na obycejnych, mockrat rovnanych alu-kolech, nevibruje nic a auto v ramci moznosti sedi. Jedna tahle 50%tni pneu me prisla na 650 i s obutim, coz mi prijde jako rozumna investice, jednou za rok. -
« Navrhuji diskusi o Pneu pro naše Sierry
Pánové, ujme se zde na pár dnů výměna názorů na vhodné obutí pro naše Sierry?
Mám na mysli osobní zkušenosti (raději pozitivní) jak z hlediska rozměrů , tak i značky a poměru kvalita/cena.
Já osobně mám stále větší podezření, že nekvalitní pneu mi způsobuje vibrace vozu i volantu, na druhou stranu zvažuji kolik investovat do pneu u vouz starého 10 let, byť v perfektním stavu.
Věřím, že méně zkušeným toto téma pomůže se zorientovat, a to zkušenější jistě rádi porovnají své poznatky. -
« Re: Prečo pre Boha
Teraz ma napadla jedna vec, ktorej som nevenoval predtím až takú veľkú pozornosť. Vzadu aj v predu mám obuté rôzne disky. Majú rovnaký rozmer no vyzerajú úplne inak. Majú totiž iné vetracie otvory. Vzadu a v predu mám na lavej strane disky jedného typu, na oravej strane v predu aj vzadu zase iného typu. Môže to spôsobovať vybrácie?
Skúsim dať do zadu rovnaké typy diskov a uvidím. -
« Re: Prečo pre Boha
Podivej, ted jsem si nechal rovnat predni kola, dva dny jsem jezdil s vepredu s jednim plechacem a jednim alu-kolem, oboje srovnany a vyvazeny, a taky mi nic nevibrovalo. Zalezi to predevsim na vyvazeni kol a na tom, aby ani jeden disk nebyl hnutej. -
« Prečo pre Boha
Povedzte mi prosíme niekto, prečo použili tí mantáci vo Forde do Sierry také nápravy aké použili. Veď sú s nimi iba samé problémy. Nemohli to najskôr odskúšať a následne to tam švyhnúť.
Moja stará Škoda 120 síce nebola ktovie čo ale aspoň nevybrovala.
Neberte to ako nadávanie na Sierru,je to inak fajn auto ale som už z tých náprav nasraný. -
« Re: Poloha volantu - poradte prosim
No, co se týká prvních dvou příznaků, tam asi nic konkrétního neřeknu. Proč jde najednou točit zlehka volantem netuším, na zadním kole se asi něco přidřelo nebo zohlo (to jsou rady co?). Ale tohle asi víš sám. S vychýleným volantem jsem měl problém před pár měsíci po výměně ramen a silentbloků na přední nápravě. Najednou to začalo trochu táhnout doleva, musel jsem vyrovnávat mírným stočením volantu napravo. Tak následovala výprava do pneuservisu a geometrie. Výsledek: rozjela se sbíhavost, po seřízení bylo všechno zase OK.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!