Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« vymena prevodovky MT75 - zkusenosti
Tak sirka ma novou prevodovku!!! Je to fantasticke, konecne radim bez problemu jednicku i zpatecku!!!. Radici paka ma tuzsi chod, klada vetsi odpor, neni tam vule na neutral, rychlosti tam padaj sametove, neklepe...A ted zkusenosti: duvody proc tam nejde jednicka (nebo jde tezko): 1. spatne lozisko spojky na centralnim hrideli prevodovky (tohle vytlacuje pruziny na pritlacnem taliri). Tohle je lepsi pripad. 2. loziska centralniho hridele jsou v * (celkem jich je 4, staci ovsem pokud je spatne prvni lozisko - od motoru - vznikne tam vule a je to prave u kola na jednicku, nebo posledni lozisko - tam jde kolecko na zpatecku, a v tomto pripade jde spatne zpatecka. Po demontazi prevodovky jsme zjistili, ze klepani mi zpusobilo to, ze vsechny 4 loziska na hlavnim hrideli prevodovky byly spatne, z toho prvni 2 meli ulomene pouzdro. Hridel mel vuli jako prase! Dale, spojka jeste nikdy nebyla odmontovana, byli tam original pritlacny talir, kotouc i lozisko, vse Motorcraft, takze najeto 230 tisic...lozisko spojky total schade, skoro se neprotacela, spojkovy kotouc mohl mit tak milimetr na tloustku, jedine pritlacny talir na tom byl dobre s pruzinama, vypadala jako nova. Po vycisteni vseho jsme tam dali novy spojkovy kotouc a dali jsme zpatky original pritlacny talir (musite dat bud naprosto novy pritlacny talir nebo original, jestli tam date novy pritlacak ktery uz ale byl na jinem motoru, bude vam hazet pri pousteni spojky!!!, vymenit jde pouze kotouc spojky, ktery se prizpusobi hned). Driv jsme tady taky resili jestlize se kardanka ma oznacit pred demontazi nebo ne...Ma se oznacit, a hlavne vzajemne jeho 2 casti, kde je drazkovani a jde zub proti zubu. Dale se omlouvam, jelikoz jsem tvrdil ze mam sroubovaci poloosy...Mam tam nasouvaci, ktere jsou ale sirsi nez nasouvaci u OHC (porovnali jsme je)!!! Diferak mi nevykazuje zadnou znatelnou vuli, a to ani u kardanu, ani u poloos. Poloosy jsou taky ok, ani se nehnou v kloubu. Pri demontazi prevodovky jsme museli sundat stabilizator predni napravy, a po montazi mi zatim vubec nic neklepe pri brzdeni. Nevim jak dlouho to vydrzi, ale uz aspon vim, ze budou asi spatne ty pouzdra, silentbloky u ramen jsou ok. Dal, jestlize nekomu vyskakuje dvojka a ctyrka, nebo jdou tam tezko, tak za to muze prachovka u tyce ktera jde primo do prevodovky od radicky. Bud je spatne nasadena, nebo uz je mimo...Tak asi to je vse... -
« Re: SIERRA & SCORPIO - 1. společný sraz :o)
super!! ja ovsem nebudu soutezit ve vymene kol, mam tam centralni kryty na bezpecnostni matice, vepredu i vzadu to ma jiny tvar, trva mi to desne dlouho sundat, a navic ted po montazi RS prahu nemuzu to zvedat ani klasickym heverem... -
« Re: Sierra na 42. místě spolehlivosti.
mno, fido řídil mojí novou sirku do Brna i zpět a nestěžoval si, dokonce pochválil že do táhlého kopce byla schopná ze 140 ještě zrychlovat !! a spotřeba? 8,7litrů ale mám prasklej výfuk takže až ho spravím tak ještě klesne Daytono odpusť si poznámky typu "já bych jel za polovic - mohl jsi !!!! ale raději řádíš jedničku :o/ . Bez posilovače jsem jezdil 3 roky a taky jsem si nestěžoval - akorát parkování když nebyly správně nahuštěný gumy bylo hned znát ! jakmile to auto ale rozjedeš tak už posilovač není moc znát - naopak bez posilovače jsem měl pocit že víc vnímám silnici -
kostey 14.12.03 01:43
« Sierra na 42. místě spolehlivosti.
Dostal se Vám do rukou Svět motorů - speciál? Píšou tu o sieře, že má:
drahé náhradní díly - to si odporuje s tím co každý píše na www.autorecenze.cz
Těžké řízení bez posilovače - to mi příjde jako blbost, každému jinému autu to jde ještě hůře.
Další věc: píšou tu že má vysokou spotřebu paliva (8,5l) o tom by se dalo taky polemizovat a ještě třeba tu píšou že má špatnou směrovou stabilitu ve větších rychlostech. To se mi taky moc nezdá. já klidně ve 130km/h pustim volant a jede pěkně rovně. Nečetli jste to taky? souhlasíte stím co píšou? -
« SIERRA & SCORPIO - 1. společný sraz :o)
Tak jsme se s fidem vrátili z Brna, vyměnili jsme si pár poznatků atdatd tady to všechno povídat nebudu, bude to na webu - důležitá informace - 1 velký společný sraz je předběžně naplánován na 3 nebo 4 weekend v září tak doufám že se nenecháme zahanbit malou účastí. Je domluveno zhruba to, že se shání místo kde to provedeme a podle toho upřesníme termín. Program je jasný - spanilá jízda, vzájemné seznamování, nakukování pod kapoty, výměna zkušeností. Vzhledem k tomu, že bychom v tu dobu měli mít náš klubový sraz již za sebou tak nebudeme domlouvat "konferenční" místnost a budeme se pohybovat převážně v exteriérech. Nějaká ta "rozhledna" chybět nebude, a přibude pro nás zatím neznámá položka - soutěže typu jízda zručnosti, nejinteligentnější spolujezdec, a za sirkaře s Fidem navrhujeme výměnu kola na čas! (pro neznalce Scorpia mají oproti nám 5šroubů na kolech) :o) Dotazy a případné návrhy směřujte až spustím web - na motorcafe nemám moc čas číst ....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!