Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Sraz 2002
Kdykoliv, kdekoliv - určitě přijedu. Tedy, jestli nebudu pracovat :-( Osobně bych upřednostnil Moravu, neb v Čechách jsem již sraz absolvoval. (To bude asi keců....) Oleowr1: Pokud mě něco trochu přijatelného napadne, tak zkusím zjistit podrobnosti, a napíšu. A zajistím si řidiče, nebo ubytování :-) -
"-- skrytý --" 19.06.02 10:20
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
Resim to uplne jednoduse a da se rict, ze i vcelku rychle. Zpatecka tam jde normalne, proste vymacknu a pomalu tlacim zpatecku a jde tam jak vino bez zubu. Nekdy jsou i ty zuby slyset, ale naucil jsem se a delam to ted asi uz automaticky, ze kdyz tam chci dat zpatecku, vymacknu spojku, jen tam zastrcim ctyrku, vyradim do neutralu a radim zpatecku - nikdy vam to nepujde pres zuby, protoze zarazenim ctyrky se ty kolecka zastavi a pak uz je to v pohode. Samozrejme, ze nesmite po zarazeni te ctyrky a vyndani do neutralu poustet spojku ... A je to operace na jednu vterinu. -
« lanovod plynu 2.0i DOHC 12/92
Prosím o pomoc. Za týden chci jet do Chorvatska a z hrůzou jsem zjistil, že mám takřka prošoupán lanovod od plynu mezi šponovací maticí a škrtící klapkou. Lanovod má délku cca 110 cm, na straně škrtící klapky je plastový nálisek s otvorem pro čep škrtící klapky a zajištěn je speciálním pérkem, na straně plynového pedálu je nalisován závit a přes pedál a pružinu zajištěn spec. maticí. Uvítám každou radu. Děkuji.(Kyjov, okr. Hodonín) -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
No co se rozsahu tyce, v podstate jen tri sekce svoji podstatou umoznujou rust do budoucna - zkusenosti, dokumentace a galerie. Uvidime, na co se vzmuzu :-) A s tim otacenim, je to treba i muj pripad, ale ten zvuk je fakt hroznej a jestli by to melo za nasledek - casem - vypadavani zpatecky v jinak spickovy prevodovce, tak to si radsi pockam :-) Tech par vterin neni zas tak moc. -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
Asi jsem vas trochu mystifikoval ja. Ta nemcourska hatamtilka mi neni zrovna blizka, taky jsem to blbe pochopil. Takze sorry.
Uz jste se nekdo setkal s tim, ze otackomer co ukazoval asi o 1000 otacek min se po vyhruzce ze bude vymenenej najednou sroval a ukazuje dobre?
A to blbnul od chvile co to dotycnej koupil. A vymena lambdy podle me na to nemela vliv, protoze signal se bere ze zapalovacich impulsu, ktery posila rid. jednotka do civky (SOHC 2.0i) -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
Jo, prohlídl jsem si ty Sierrový stránky (hezký, ale doufejme, že v budoucnu budou rozsáhlejší) a došlo mi, co se tím má na mysli. Já jsem to prve skutečně pochopil tak, že nejdřív zařadím, pak čekám, pak jedu. Zastavení převodu PŘED ŘAZENÍM chápu jako důvod, ale kdo se denně otáčí v uzkounký uličce, když ráno nestíhá do práce, naučí se to brzo "šlehat přímo do zubů" :-) -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
Odbornikem na slovo vzatym mi bylo receno, ze si mam na to davat pozor a pockat proto, ponevadz jakysi kolecko prevodu se musi zastavit. Kdyz tam zpatecku davas moc brzo, zarachta to az to usi trha - teda u vestiny Sirek. Ale treba si sikovnej a zvladas to tak jak popisujes bez zastaveni kolesa. Nicmene pockani = jistota. -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
Já ho mám kompleto přeloženej do češtiny, to by snad mohlo být totéž. Ale zase nemám scanner. Teď hloupá otázka: Proč by se mělo u nesynchronizovaný zpátečky (mám zamačkávací R vedle 1) 3s čekat? Ve chvíli, kdy cejtím, že to tam zapadlo, jedu. Nebo nemám?
Dokonce se mi stává (vzácně, zaplaťpánbůh), že mi to tam nechce skočit, to pak lehce povolím spojku, abych pootočil kolečkama a strčím páku přesně do zubů. Neměl jsem pocit, že bych autu nějak ubližoval, stačí se přesně trefit a nervat to silou. -
« Re: Sierra-Web, ted zpatecka
No ja jen rikal, ze v origos nemcourskym manualu k moji sirce jsou nakrsleny dve prevodovky a je tam tohle:
Zpatecka s prstynkem - je synchronizovana - po zarazeni jde hned jet
Zamackavaci zpatecka - neni synchronizovana - po zarazeni 3 vteriny cekat
Az pojedu do rachoty jinak nez na kole, vezmu ten manual, oskenuju a hodim na web (pokud ho nekdo nemate po ruce. :o] ) -
« Re: Sierra-Web
Mam DOHCecko a ten prstynek se synchronizaci nema nic spolecneho. Dokonce nema nic slolecneho s prevodovkou. Pokud bych chtel vymenit rukojet radici paky, musel bych ze spodu vozu vyndat nejakou zavlacku, nebo jakyho certa a sundam kouli i s prstynkem a celym blokovacim mechanismem. Zbyde jen paka. Pak jde radit zpatecka jako ve vetsine vozu bez blokace a jde tam nasadit rukojet bez prstynku. V SOHCecku, ktere jsem mel, se zpatecka radila jako 1. se zatlacenim. Melo to nevyhodu, ze jsem nevedel, jestli tam mam 1. nebo R a u Tesca jsem malem nacouval do Omegy. -
« Re: Sierra-Web
Vida, diky, ale na 99% vim, ze i u vestiny DOHCcek si musis na tu zpatecku davat pozor. Netusim, podle ceho zjistit, u kterych synchronizovana je a u kterych ne. To je vazne zvlastni. Mozna je to dany rokem vyroby, kdo vi, ale vsichni Sirkari, s nimuz jsem se dosud setkal, popisovaly chovani zpatecky tak, jako kdyz neni synchronizovana, proto jsem se nad tim nepozastovaval a predpokladal jsem, ze je to tak u vsech.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!