Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: tak snad...?
Ahoj, co se toho veteranovani tyce, dobra kastle se moc tezko shani a kdyz se objevi, byva draha. Ja jsem po dlouhem rozvazovani zaujal pristup - stejne jednou budes varit a menit plechy, tak to udelej poradne a najedno - tzn. privezl jsem si jak uz jsem myslim psal niz za pet tisic zlatou Sirku kombi, kterou komplet rozhodime, vyvarime, natreme Hammeritem, prestrikame a znova slozime. Pak budu mit jistotu, ze to dostalo svy a ze mi nic neuteklo. -
« Re: zrýchlenie
Ty brďo! Však som tomu vôbec neporozumel.Ja som to turbo ešte rozobraté nemal.Ináč keď som to auto úplne na začiatku zobral zo servisu, tak tam nebola zapojená nejaká hadička idúca z turba nikam na čerpadlo -asi.A auto vôbec nešlo , teda išlo ale ako slimák.----to bude ten podtlak? ----No a teraz predpokladám, že si tú klapku vyčistil a čo sa stalo? -
« Re: Sierra-otáčkoměr
Otackomer fakt chyta pulsy, ale od ridici jednotky. Jeste je tam po ceste filtr techto signalu. Pokud se vyznas ve schematech, je to jednoduchy. Jinak do civky vede zeleny drat z rodici jednotky a pred civkou se rozdvojuje - do civky a druha vetev pres filtr (takovej cernej umelohmotnej lusk, az ho uvidis, poznas) kamsi do kabelaze. Ja jsem ho tam nekde za pristrojovkou hledal, ale nenasel, takze jsem si natahl novy kabel z mista za tim filtrem. Mozna je to pripraveny k montazi, ale nekde ten drat konci v tech olepenejch svazcich a to je asi nenalezitelny. Natazeni noveho dratu je cesta nejmensiho odporu a asi jedina zmena, kterou je treba udelat. A pak jeste najit, na ktery pin konektoru pristrojovky ten signal pripojit...
Omrkni to a kdybys nevedel, ozvi se. -
« Sierra-otáčkoměr
Ahoj kolegové!Vlastním Ford Sierra 2,0i CL.Prosím o radu jak vyměnit přístrojovou desku,jedná se mi hlavně o otáčkoměr,který nemám z fabriky namontován.Nevíte někdo jestli třeba není předchystaná kabeláž,pokud ne je to složité připojit?Otáčkoměr dostává pulsy z rozdělovače?Díky za rady.Roman. -
« Re: zrýchlenie
Ahoj.Od té doby co se to stalo mě jsem začal taky trochu koukat do "vnitřku".Jestli jsem to dobře pochopil,tak turbo má záklopku co se má při zvýšeným tlaku zavřít.Tedy zavřít výfuk-tím ten motor zabrzdit!...Máš ji taky tak zarezlou jako já?Před tím jsem ji nepotřeboval.
Pro všechny ostatní ohledně srazu,máte jasno?Chlapi,dejte vědět včas!Ahoj Ivan -
« Potkan v motoru
Tak vás všechny po dlouhé době vítám.Téměř po čtyřech měsících jsem trošku předělal vzhled sierrky(xenony octavia,mlhovky felda,spojlery ve předu i vzadu,chystala se montáž křídla a prahů).To bylo minulý týden v pondělí.Ve čtvrtek dovolená na moravě.Ale zpáteční cesta-42.km D1 na Prahu při rychlosti cca.120km/h se potkal motor(2,0DOHC).Na klice je zářez do kterého zapadá zub řetězového rozvodového kolečka.Zub to přestalo bavit tak šel pryč i se zbytkem.Tak na první pohled škody-sací ventyly 4x,kleplé písty 4x,ojnice??.Pokud by jste měli na prodej motor 2,0 DOHC prosím posílejte nabídky(SMS,slabá bat.).Rob mě poslal info o chystaném srazu tak by se to velmi hodilo.Nechci dlouho stát tak proto schaním motor.Tel 0606840783.Sierrám zdar,Fidoford -
« zrýchlenie
Nazdar páni.
No konečne som sa dostal na prečítanie dotazov na to moje zrýchľovanie.Ono ja tiež neviem , prečo to robí iba doprava, ale olej je v poriadku!
Jo, s tým nasatím do turba sa to stalo mne, ale to som zbadal hneď, lebo v specátkach som videl-(nevidel) iba čierny dym-- a riadny a motor sa zohria tak na- dosť.Ale dopadlo to OK , vtedy stačilo len zaradiť rýchlosť a nechať ho zdochnúť ,vlastne mi ani nezdochol.Asi som ho zadusil v pravý čas-no ale to som na ňom ťahal 175kmh a to je asi dost.Odvtedy už len max 140.No a hovoril mi to aj kamarát čo mám od neho tú sirku, no len odvtedy je tam iná hlava aj iné turbo.Nemože to byť nejakou klapkou v turbe nakoľko ono nejde hned ale sa zapína-či sa odstredivkou nejak neotvorí viacej??? -
« Re: tak snad...?
No jo, kdyz tohle nekdo doma ma a vi co ma, tak ji prodavat nebude. Jezdi to za 7-8 litru, zadohrab, bez koroze, dily docela levny (i kdyz ty 92 uz maj vzadu vsechny kotouce, ne?). To fakt narazit na blbce co chce za kazdou cenu neco nevejsiho aby pred sousedama nevypadal blbe. Protoze jinak to ti lidi prodavaj jedine, kdyz s tim maji problemy...
Taky jsem dospel k nazoru, ze tohle auto docela znam a na trhu me nic jinyho (za podobny penize) neoslovuje. Sice jsem ted o vikendu musel vyndat predni sedacky a trochu prejet smirglem predni drzaky, trochu to zacalo korodovat. Ale zase ty sedacky dosud nikdy nikdo nevyndaval (91) a krome trochy prachu to pod nima bylo jako novy. Docela mne prekvapily samolepky Recaro na tech spodnich tycich. Asi to pro Forda u nich vyrabeli... -
« tak snad...?
Uff!!! Tak prý by moje problémy s vkládáním příspěvků měly být OK. Chtěl jsem Vás totiž ještě poprosit, jestli čistě náhodou nevíte o nějakým mazlovi Sierra 2.0 DOHC, '92-93, třídvéř (nebo alespoň moc pěkný pětidvéř). Stejně jako J77 z kombíka, chtěl bych si tohodle udělat sportovního veteránka. Pokud možno bez koroze - nebo maximálně sem tam zbrousitelnej flek na předních dveřích, zadních lemech, atd... však ta místa znáte nazpaměť. -
« Re: Chorvatsko
To Zadek: myslím, že nějaká ta stovka km za to určitě stojí. Myslím, že pro tebe to není žádný problém, když jsi tady psal o cestě do Řecka... Jezdit pořád na stejný místo, z toho by mě hráblo. Z toho Kučiště do PV to bylo 1200 km a to ještě s menší zajížďkou přes Bosnu (Medžugorije). Z Bosny jsem měl trochu obavy, ale doporučuji, je tam nákupní ráj. Je to jak jedna velká TAX FREE. -
« Renovace
Ahoj, tak jsem dnes za 5T dovezl z tuzemska na tradicnich mistech sezranou, ale jinak jezdici a nadejnou zlatou Sierru Combi, 2.0i, v sympaticke zlate barve, r.v. 88. S pomoci a obetavosti kamarada, jeho dilny a casu nas obou ji hodlam behem nasledujicich mesicu hodne omladit a zbudovat z ni budouciho veterana, jak jsem uz jednou naznacoval. Tak mi drzte palce, at se to povede a nevyskoci na nas nejaka brutalni dosud skryta zrada. Sierra forever :-) P.S. Pokud mate s timto nejake solidni zkusenosti, rad se poucim. -
« Re: Po čase zas ahoj! to rogalo
Malá říkala,že pojede.Jen aby byla doma (a já ne v práci).
Motor:Situace-3lidi,3rogala,teplota v normálu zhruba ve středu rozsahu.Po předjíždění autobusu (Rudná),následovném řazení ze4 na 5 motor"využil" sešlápnuté spojky a vyběhl do tak nemilosrdných toček (au au au)...Reakce asi taky nebyla ta pravá,nicméně jsem ho zbrzdil (přeřazením!na 3) až se sám zastavil.Vybublala ch.kapalina.Ještě jsem zapoměl na šílený dým-v těch točkách,šedý!
Po dvouch hodinách kroucení hlavama a dolití H2O jsme přece jen vyrazili zas DO ŽILINY!
Byly shořelé všechny žhavicí svíčky,a asi zapečené kroužky.Ty jsem později zkoušel uvolnit petrolejem,ten však běhěm noci protekl.Jezdim,,,no není to již výrobník ozonu!Hlavně při zátěži hulí černý dým a mám i pocit,že nejede!Asi se také zvedla spotřeba,tu ale ještě nemam změřenou.To je asi tak vše.
Padl již nějaký termín ohledně toho sletu? -
« Re: lanovod plynu 2.0i DOHC 12/92
Kontaktoval jsem i Ford klub, a.s. v Praze a ani tam neměli lanovod podle popisu. Možná by jej sehnali v servisu Ford, ale za tři dny jsem odjížděl na dovolenou a neměl tolik času. Nakonec jsem koupil jetý lanovod z escorta, sundal bowden a lanko protáhl stávajícím bowdenem, na plynovém pedálu jsem to zajistil šroubem a je po problému. Na druhý den jsem to jel vyzkoušet. Pedál reagoval tak citlivě, že jsem se málem "vznesl". Ten starý lanovod byl asi už tak ožvýkaný, že nestíhal v dostatečné míře otvírat škrtící klapku. Teď jsem teprve zjistil jak to auto jede.(ne že by to 200 nejelo, ale teď to jde mnohem rychleji a lehčeji) V neděli jsem se vrátil z Chorvatska, přes Rakousko po dálnici 130 tak na čtvrt plynu (plně naložen), po chorvatských silnicích skoro na volnoběh (1500 - 2000 ot), spotřeba necelých 7/100.
K tomu srazu : autocamp ATC Merkur, vodní nádrž Nové Mlýny, JM, po pravé straně rychlostní silnice Brno - Mikulov. www.pasohlavky.cz -
« kontrola vkládání
tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje. tento příspěvek je pouze kontrola ohlášené chyby při vkládání delších textů - proto se neustále opakuje.J.S.
www.auto.cz
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
A ještě dotaz - píšeš o vaření. To si budeš dělat sám, nebo na to máš někoho spolehlivýho? A co lak? Ten přece taky musí bejt profi práce, jinak nemá životnost ani krásu.