Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: vrakac
Na Libusi, naproti fotbalovymu stadionu jsou takovy dva strejdove a maj na dvorku asi sedm, osm sirek. Sehnal jsem u nich celkem vzacnou nadrz na EFi, byla v dobrym stavu a chteli za ni tisicovku. Slivenec si rekl o tri a pul... Ale tohle je info skoro tri mesice stary, mozna uz neexistujou... -
"-- skrytý --" 18.07.02 14:58
« Re: Sraz 2002
Ach, ta výhoda kombíků! Bez podtextu! Včera "den blbec" - pukla mi v kufru tuba s lepidlem (plná), takže mám řádně impregnovaný kobereček. No, snad bude brzy náhradní. Kobereček - na lepidlo s.ru
Z toho si nic nedelej, ja mam sice ctyrdverovy sedan, ale funglovka 4l kanystr oleje se mi v kufru taky otevrel a dodneska mam ten koberecek takovej divnej ... vypranej ... :-)
P.S.: V novym 4l kanystru mi zbylo 1/2 (slovy pul) litru motoroveho oleje ... -
« Re: rozvod
Pánové, já když Vás tak poslouchám, já se nad tou mojí "Efínou" snad smiluju! Prostě jenom jezdím, tankuju, občas doleju olej a sem tam nervózně pozoruju postupující rez. Ťuk, ťuk, ťuk na dřevo, abych to nezakřikl :-)
to J77: Určitě sem napiš, až budeš mít renovaci svýho zlatýho kombajnu hotovou, to mě móóóc zajímá! -
« Re:
Tak hrozny to zase neni, u ne-zrovna-levnyho Charouze rikali pry podle r.v. Sierry mezi 12 - 20 000, coz ale taky neni malo. Podle me ma smysl koupit takovou vec, a draszi dily obecne, bud od znameho, coz je vzacnost, anebo na inzerat - rozpordam havarovanou Sierru. Chce to zkouset, taky jsem neuspel na prvni pokus. -
« rozvod
Ptal jsem se Jardy (ti, co byli na srazu ví, o koho jde), jak mohlo dojít k protočení řetězového kola. Zobáček, který zapadá do kliky, je velmi slabý, takže neplní funkci přenosu kroutícího momentu. Ten je přenášen třením - kolo musí být "dorváno" tak, aby zobáček nebyl namáhán na střih. Z výroby snad problémy nebyly. Přicházejí po demontáži a zpět. montáži tohoto složení. Strojaři vědí, že šroubový spoj drží nejlépe po prvním dotažení. Potom je to již horší. Řešení vidím v použití anaerobních lepidel určených pro tyto aplikace, a důsledné dotažení matice. Potom by snad problémy být nemusely. PS: Doufám, že mě to také čeká...... :-( -
« Bez nadpisu
Řídící jednotka výjde nová u Forda asi na 30000Kč.Což je dost šílený,takže jediná možnost je vrakoviště.Docela se divím,že ji někdo mohl sehnat za stovku,protože Ti autovrakaři to dávají řádově do 5tis.Taky mě překvapil ten zničenej motor u DOHC s rozvodovým řetězem.Dosud mě všichni ujišťovali,že s takovým způsobem rozvodu se o to nemusím vůbec starat.Kolik měla ta Tvoje Sirka natočíno?A ještě kdeže bude ten sraz?Cau Majk -
« Re: Volnoběh
Svou řídící jednotku (12/92) restartuji takto : 1. přes noc ji odpojím od zdroje
2. ráno nastartuji a tři minuty nechám klápat na volnoběh (samozřejmě, že ji zase připojím ke zdroji)
3. další dvě minuty přidám plyn a držím na cca 1.200 ot/min
4. a hned na to vyjedu do městského provozu, cca 10-15 km, aby si řídící jednotka "načetla" nové info z potřebných čidel a restart je u konce. -
« Re: Volnoběh
Tyhle problemy mely obe moje Sirky. U jedne to spravila vymena ridici jednotky, tu story o puvodni spatne napajene pres radio by slo dohledat nize a specialne pro Tebe mohu uvest, ze se to zhorsilo po resetu ridici jednotky, do te doby se to objevovalo jen sporadicky. U druhe Sierry jsem to jeste neresil, protoze ma spatny svicky, starej olej, vzduchovej filtr v rozkladu a rozebranej vyfuk, takze tam budu sbirat poznatky az tohle vse bude v cajku. -
« Volnoběh
Ahoj Sirrkaři, mam tady asi uz probirany problem, ale nemam silu na 2000 prispevku a proto zadam chytre Sirrkarske hlavy o radu. V polovine minuleho tydne jsem zjistil, ze po nastartovani meho 2,0 DOHC 1990, mam volnobeh 1000 (nebo 10 000?) no proste u prvni carky a to by mne nechalo klidnym, jenze on se do 2 minut vysplha az na 2000 a pak behem jizdy kolisa mezi 1500 - 2000. Nutno dodat, ze jsem pred 2 mesici nehtene restartl ridici jednotku vyndanim pojistky za kastlikem. Nekdy pri brzdeni motorem, nebo spis brzdeni motoru brzdou (vzhledem k otackam) mi volnobech spadne na 500 a pri volne jizde tam i vydrzi, ale jak to necham treba pri rozjezdu prikrmit, je to tam zas. Myslel jsem, ze je to potak u klapky sani (z druhe strany lanko od plynu), ale nemam to s kym porovnat. Nejste nekdo ochotny z Prahy a okoli? Dik za rady. -
« Re: veteráni a renovace plechů
To je prave problem. Pokud vezmes jakoukoliv Sirku z vyroby, tak se driv nebo pozdej dostanes do nekonecnyho cyklu brouseni - strikani. Ja to hodlam pojmout tak, ze pod nebo na zakladovku, to se jeste vyzkousi, dam neco silne protikorozniho, asi cernej Hammerite. A jakmile uvidim, ze uz se to prootluokalo az na nej, jen to prestriknu a hotovo. Co se tyce toho vareni, mam sikovnyho souseda ochotnyho pomoct, kterej vlastni COcko a navic je automechanikem, a ten ma zase k dispozici lakovnu, takze by se to melo dat zvlanout. Sam jsem zvedavej, jak to pujde.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!