Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Poradte
Kde presne má byť pripojená podtlaková hadička od rozdelovača? Ja mám ten Weber2V nejak zvláštne poprepájaný. Od vývodu na rozdelovači sa cez rozdvojku napájajú 2 hadičky na nejaký kovový medzikus na hadici, ktorá vedie od sitiča do sacieho potrubia (koluje v nej voda). Podľa knihy sa má tá podtlaková hadička napájať na karburátor. A ešte jeden nezmisel: dole, pod karburátorom resp. pod potrubím sa nachádza taktiež nejaký bazmek, z ktorého vychádzajú 2 hadičky napájajúce sa na podtlakové vývody na karburátore. Tak teda neviem, ako to má byť všetko správne pozapájané. Mám motor OHC s označením NET. Viem že vi máte väčšinou DOHC ale niekto, kto mi poradí sa snáď nájde. Dík. -
« Světla
Po přestavbě mi doma zbyly přední světla na sierru r.v.92 a víš.Jsou elektricky stavitelné,nechám je i s motorky naklápění a držáky.Na ceně se můžem dohodnout(cca.3000,-),nebo možná výměna za elektická zrcátka r.v.91-93 + nějaké konektory a dráty k nim a dva plasty interieru(na dveře k zaslepení manual zrcátek).Tel 0606840783 -
« Re: A je to vyriešené.
Na tvdo spojená a vrtule s motorem nebude.Bude tam viskospojka.Funguje v závislosti na teplotě oleje.čím větší teplota oleje,tím se rychleji otáčí vrtule ventilátoru.Při vypnutém motoru a nejspíše i studeném by mělo jít s vrtulí poměrně volně otáčet. -
« A je to vyriešené.
Ten bazmek zo sania som zapchal, zvýšil otáčky volnobehu skrutkou a je to. Sliape ovela pravidelnejšie.
Ešte sa chcem spýtať. Mám OHC, a dočítal som sa, že aj tam je rýchlosť vetráka riadená nejakým termostatom. Lenže mne sa ten vetrak točí stále rovnako- teda je natvrdo spojený s motorom. Tka neviem, či sa na to vykašlať, alebo to mám nejak opraviť. V knihe píšu niečo o menšej spotrebe a zvýšenom výkone, mohla by to byť celkom dobrá motivácia nie? Dík za radu vopred -
« Renovace Sirky - prubezne info
Tak jsme z toho vyndali interier, je tam par der, zejmena u prahu a zadnich blatniku, a taky zrejme kdysi dostala slupku na predek, ma varenej takovej ten tunel nad kardankou. Dneska se rozhodnu, jestli do toho pujdem, nebo ji necham na diky (je tam dobrej motor, vyborna prevodovka, spojka, diferak + servo, svetla, interier, atd. -
« Re: Máte někdo zkušenost s Barum Bravuris?
s Bravurisama ne ale na Bravurách (185/65 R 14 Sierra 2.0 DOHC combi) mám najeto už asi 50000 Km a pořád maj 4-5 mm - a ty nový Bavurisy maj mít životnost ještě o 30% vyšší. (takovou životnost pneu už si ani neumím představit :o). -
oleowr1 02.08.02 10:41
« Re: Máte někdo zkušenost s Barum Bravuris?
Používám na 1,8TD kombi už 4. rokem Barum Bravura 185/65 R14 a jsem s nima spokojený, jen jsou trošku hlučnější než třeba Micheliny co má na Sieře brácha. Každé kolo jsem už aspoň jednou přezouval, pokud jsem je nezničil jinak (špatná geometrie, neopravitelný průraz) vydržely 40.000-50.000km. Bravurisy by měly být lepší, hlavně tišší. Taky jsem o nich uvažoval, problém je v tom, že na všech kolech má být podle vyhlášky stejný typ pneu a co bych dělal s těma co nejsou ještě sjeté. Cekám aspoň až budu mít 2ks zralé na výměnu, pak dám dopředu nové Bravurisy a vzadu nechám Bravury (rychleji je tam sjedu). -
« Poradte prosím
Chlapi, mám motor 2,0 OHC (r.v.12.1983). Z pravého kolena nasávacieho potrubia mi trčí bazmek, na ktorý by sa mala nasadiť hadica a viest niekam. Problém je v tom, že namám ponatie kam. Pôvodný majitel na to nasadil hadicu, trochu ju na koci priškrtil skrutkou a bolo. Lenže problém je v tom, že keď som ju z toho bazmeku z kolena úplne vytiahol, volnobežné otáčky sa zvýšili asi na 1000 a motor bežal omnoho pravidelnejšie. No keď som to zapchal, motor bežal snáď na 100 otáčok a za chýlu zdochol. Ako keby som ho udusil. Velmi silne to pôsobý na volnobežné otáčky. TAK SA TEDA PÝTAM, NAČO slúži ten vývod? JE tam nejaký ten podtlak, nestúpa rovnomerne s otáčkami. Pripomýnam, že ten vývod na hadicu je na kolene k prvému valcu, a je umiestnený na mieste, kde je na kolene posledného valca podtlakový vývod na posilnovač bŕzd.Pripomýnam, že mám starý kabec Weber2V. Tak ak viete, načo to je, prosím napíšte mi to čo najskôr. DÍk. -
« 2.0 DOHC 16V
Jeste jedna vec-nevite nekdo neco o tomto vise uvedenem motoru? Neni to coswort ma to byt asi jako klasicky DOHC 8V ale s hlavou 16V a ma mit rozvodovy remen.Ve fordu nic nevedeli,ze by nejaky mezityp,nebo blbost? Ten muj klasicky 2,0 DOHC 8V ma vybrani na pistech na 4 ventyly. -
« O vsem moznym
Zdravim vas opet po dlouhe dobe.Mam za sebou vymenu motoru{2.0 DOHC}za muj potkany.Stal me 8000,-mel mit najeto okolo 80-90 tis.Pocitam tak o tri stovky vic.Hodne papa,jak benzin tak olej,ya studena po nastartovani i kouri.Musel jsem mu vymenit rozv.retez,rozvodove kole,ventilove viko,aj.Jeste bude mit spatne simeringy na ventilech,to je mi ale jedno.Je tam stejne jenom na dobu prechodnou.Ted k memu staremu-po ustrihnuti zubu drive zminovaneho rozvodoveho retezoveho kolecka se potkali vsechny ne saci,ale vyfukove ventyly.Sondoval jsem ceny u Fordu a sada pistu s cepem a krouzky je nejdrazsi polozka-19000,-. Ventyly 4x za 5000,- retez cca 1200,- pak to cenove uz jde.Mam brouka v hlave,zda mam tento opravit a nachat poladit{cca.30000,- za poladeni-vacky,hlava atd.},Nebo sehnat jiny motor napr. z escorta RS 2000{2.0 l 16V,150ps},nebo dokonce cosworta 2.0 16V 220ps.Zaroven to pri dalsi vymene motoru chci prekopat na 4x4 pohon.No uvidime,po prazdninach,po dovolenych se zacnu pidit.Ted ale k nejdulezitejsi veci a to je SRAZ.Misto je skoro urcene,ale o terminu ani radka{nebo jsem poslednich 200 prispevku nedaval pozor}.Ch ci Vas poprosit,az bude neco dohodle,dejte mi prosim vedet,treba formou sms.Nemam moznost se sem divat moc casto.Uz bych se mel zajimat o pripojeni doma.Kazdopadne pokud budu mit volno,pocitejte na srazu se mnou.Tel 0606840783,zdravi vsechny pritomne i nepritomne vas Fidoford
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!