Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 06.09.02 12:43
« Re: větrák topení
Taky mi to na jednicku nejelo, tak jsem to cele rozebral (pod kapotou pred celnim sklem), cele prostrikal, vycistil, slozil zpatky a uz mi to jede i na jednicku - ta je hodne potrebna na podzim nebo treba kdyz prsi, protoze kdyz vetrak nejede na jednicku tak se mi to mlzi, ale dvojka rychlost uz zase moc fouka :-)) Delal jsem to uz davno a matne si vzpominam, ze tam byly nejake spiralky a minus pol tusim byl jenom jakoby zacvakly u toho motoru s vetrakem a tam to delalo ten neporadek, nespinala se tam u te prvni rychlosti kostra a proto asi nejel ... Ted uz slape OK. -
« Sání motoru 2,0 DOHC
Při dalším předělávání sání motoru(sport.filtr) jsem zkusil vyndat redukční podložku zmenšující průměr sání.Je umístěná mezi škrtící klapkou a hliníkovým sacím potrubím,je taky z hliníku.Zdá se mi,že se motor lépe vytáčí,jde rychleji do otáček,hlavně ve vysokých.Zkuste tu podložku také někdo vyndat,myslím si že by tam být nemusela.Zdá se,že auto i lépe táhne.
Jinak plánuji přestavbu motoru na motor z escorta RS 2000(150ps,cca o 20Nm vyšší krouták).Je to vlastně předělaný motor ze sierry DOHC na 16v.To znamená spodek motoru je bez podstatných změn stejný,jiná je hlava,sání,výfuk apod.Bude to sice chvíli trvat,ale narvat to tam půjde.Nutné úpravy-předělat sací a výfukové potrubí dále termostat.Elektriku + řídící jednotku chci nechat původní(až na rozdělovač).Budu se tu občas svěřovat jak to půjde. -
« Re: benzin
95ka je při 8st jak je myslím předepsáno úplně v pohodě, alespoň u mě.
Jinak má ta jednotka ESCII možnost ubrat základní předstih o 2,4,6 stupňů, pomocí uzemňování dvou drátů pojmenovaných octane adjust. Takže se dá vyřešit i přepínání předstihu za jízdy ve čtyřech stupních po 2st. (tak to mám udělaný já - jezdím na plyn takže se to hodně hodí, základ mám asi 14st, ubráním se dostanu na předepsaných 8st.)
Ventilový vůle máš OK ?
-
« benzin
Jakej benzin tankujete do dvoulitru??? Ja mam 2.0 OHC karburator ISC-II. Kdyz tam tankuju natural 95, tak jsou slyset ventily. Pomuze, kdyz uberu z predstihu, to pak ale autak nejede. Kdyz tam dam 98, tak je to dobre. Muzu dokonce pridat predstih,
ventily furt nejsou slyset. Jenze v manualu pisou ze se tam ma tankovat natural 95. Nejak se mi zda, ze natural 95 je ponekud slabej, a 98 uz pro zmenu vic nez postacujici. -
« Kolik by stála?
Jaká je podle Vás reálná cena Sierry 2.0 DOHC Combi rv. 1992/93, najeto asi 170000km (možná ale i 270000). Bez koroze, ale opotřebení dost značné (zejména přední náprava je nějaká hotová a i motor se podle zvuku tváří, že má dost). Nicméně spotřeba oleje naprosto nulová, dlouhodobá spotřeba benzinu 7.0 l. Odhadněte prosím cenu a díky všem za názor. -
« Re: INZERAT - prodam kombi
takhle kdybys měl 2.0 DOHC '92 třídvéř...
nebo merkura 2.3 turbo, XR4Ti
nebo obyč 2.8 coupe
nebo XR6 či XR8 (ale to už bych se asi nedoplatil...)
Lidi, vy jste samí kombíci a sedani. A já si, chudák, musím jít koupit obyč EFI 2.0 (jenže třídvéř!!!) a shánět pořádný motor... -
« Re: větrák topení
Větrák topení má několik rychlostí.Nejpomalejší je při zvednutí táhla cca 10mm nad nejspodnější polohu(táhlo ovládání klapek kam to má foukat-nohy,okno...).Tato klapka spíná mikrospínač pro tuto rychlost.Z toho vyplývá,že když se toto táhlo dá do nejspodnější polohy,větrák by se točit neměl.Větrák je umístěn pod oknem při zvedlé kapotě.Dá se i jednoduše vyndat.Zapojení-po zapnutí klíčku je na ventilátor přivedeno + 12v(tuším černo-červený).Zmíněný mikrospínač a otočný spínač rychlostí spínají přes vinuté odpory umístěné přímo na ventilátoru(jsou jím chlazené)kostru větráku.Shrnutí-jeden plus a čtyři postupně spínané kostry.Snad je to trochu jasné... -
« INZERAT - prodam kombi
Ahoj vsem, tak budu brzy posilat do sveta jednu ze svych dvou Sirek. Jedna se o kombi, r.v. 1989, najeto 163 000 km, benzinovy motor 2.0i OHC, barva seda metaliza. Ma central a tazne zarizeni, jinak nic. Celkove je ve velmi slusnem stavu, ma zachovaly interier a az na drobnosti i zevnejsek, ale aby byla uplne spokojena, chtelo by to vychytat nekolik drobnosti - vhodna by byla oprava spojky, prezuti vsech kol krome rezervy a spraveni praveho prahu. Pred podzimem by bylo dobre nastrikat spodek + dutiny a pokud se do toho novemu majiteli bude chtit, chtelo by to presadit pate dvere, jsou tam nejak hnute a cvakaji. Jsou tam nove naplne (motor i prevodovka i diferencial), vymenena ridici jednotka, zanovni vyfuk i katalyzator, svicky, vzduchovy filtr, atd. Je v ni vyborny motor, ktery nezere olej (dnes jsem ho menil a vytekly z nej ctyri litry, ktere jsem tam v dubnu nalil) a chova se velmi zive. Doklady od ni si nechavam, cena za tenhle vozik bez nich je 17 000.- a pokud me pripadny zajemce presvedci o tom, ze jde do dobrych rukou a hodla se o ni starat i nadale, neco slevim.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Predstih jsem nastavoval vzydcky opatrnym otacenim rozdelovace. Kde bych si mohl nechat nastavit ten predstih na ESC-II?